Nieuwe Stad: Taran [aangepast] Incl quest: Ruïns of Taran

In dit archief zijn de suggesties geplaatst die pre-LunaLabs gemaakt zijn op het Tipforum.
Plaats reactie
KipNuggets
Berichten: 27
Lid geworden op: dinsdag 28 december 2010, 12:48
Clan: -

Nieuwe Stad: Taran [aangepast] Incl quest: Ruïns of Taran

Bericht door KipNuggets »

Om de scroll bar niet te groot te maken heb ik alles zo gemaakt dat je opent wat jij wil zien, zo is het wat overzichtelijker :D

Afbeelding
In- of uitklappen • Hoe kom je er?
Lopend door de mort myre swamps, lopend via de Mage training arena of via de fairy rings (het eilandje ten noorden van de ruïnes), haal de hendel over in het noordelijke huisje, hierdoor teleporteer je naar Taran. Hiervoor heb je de quest Ruïns of Taran voor nodig.
(als je via de mage training arena gaat, of via de fairy rings staat er wel een poort, hier kan je alleen langs als je Nature spirit hebt gehaald, anders kan iedereen zomaar in de Mort myre swamps komen)
Afbeelding

In- of uitklappen • Wat is er te doen?
Je kan er Minen : er zijn onder de ruïnes 7 coal en 3 adamant rocks en in Taran zelf 9 coal rocks.
Je kan er Fishen: er is onder de ruïnes een vis plek waar je slimy eel en cave eel kan vangen.
Je kan er Woodcutten: in Taran is een plek waar 1 yew en 2 magic tree's staan.
Je kan er Smithen: er is in de grot onder de ruïnes een anvil.
Verder zijn er nog wat winkeltjes, 2 cooking range's, 2 water plekken en een summoning obelisk.
Afbeelding

In- of uitklappen • Welke monsters zijn er?
In de grotten onder de ruïnes zijn er een aantal giant bats, in de noordelijke grot 7 green dragons en in de zuidelijke grot 3 blue dragons en 7 baby blue dragons. Ook is er tijdens de quest Ruïns of Taran een angry demon ghost van level 196.
In- of uitklappen • Welke monsters zijn er?
Winkeltjes:
Burgit's Pickaxes:
-Bronze pickaxe 1 gp
-Iron Pickaxe 140 gp
-Steel pickaxe 500 gp
-Mithril pickaxe 1300 gp
-Adamant pickaxe 3200 gp
-Rune pickaxe 32000 gp

Rakon's food
-Bread 47 gp
-Cake 129 gp
-Chocolate Cake 354 gp

Norgut's Bear fur
-Bear fur 20 gp

General Store
-Pot 1 gp
-Jug 1 gp
-Shears 1 gp
-Bucket 2 gp
-Bowl 4 gp
-Cake tin 10 gp
-Tinderbox 1gp
-Chisel 14 gp
-Hammer 13 gp
In- of uitklappen • Welke quest spelen zich er af?
Ruïns of Taran
In- of uitklappen • Geschiedenis:
Vroeger in de second age, toen de icyene's nog in hallowland woonden, was Taran een machtige stad die veel handelde met de steden in de woestijn en andere steden in het gebied van de icyene's. Toen Hallowland werd veroverd door de vampyres, werd alle handel met hallowland gestopt, hierdoor maakte Taran veel verlies. Ook moesten de mensen uit Taran zich verdedigen tegen de vampyres. Taran verloor en de stad werd vernietigd. Toen bood een magiër aan om een teleport te maken naar een grot ondergronds waar de overlevenden een nieuw leven konden beginnen. Omdat de overlevenden nergens heen konden accepteerden ze dit en vanaf dan wonen de mensen onder de grond. Helaas zijn veel mensen het bstaan van de stad vergeten omdat het verwoest is en is het nu niet zo'n rijke stad meer.
In- of uitklappen • Quest: Ruïns of Taran
Naam: Ruïns of Taran
Start: Bij de ruïnes van de stad Taran staat Moran, praat met hem om te beginnen.
Soort: p2p
Eisen: Fairy tale part II OF Nature spirit, 59 agility, je moet een demon van level 196 kunnen verslaan.
Lengte: kort
Moeilijkheidsgraad: Gemiddeld
Benodigdheden: Wapen, armour en voedsel om een demon van level 196 te kunnen verslaan (hij valt aan met melee en magic), bucket, bread. Een anti-dragon shield kan erg van pas komen.
Moran vraagt of je hem kan helpen. Vraag wat je moet doen. Moran zegt dat hij zijn zoontje kwijt is geraakt. Ze wonen in de stad Taran. Zeg dat Taran er wel wat verwoest utiziet. Hij lacht. Vraag waarom hij lacht. Hij zegt dat lang geleden een magiër de stad heeft geholpen omdat ze steeds werden aangevallen door vampyres, de tovenaar heeft een hendel gemaakt in het noordelijke huisje waarmee je naar de stad Taran teleporteert. Taran staat nu ondergronds. Hierdoor worden ze niet meer angevallen. De verwoesting is slechts een dekmantel. Vraag waar hij zijn zoontje voor het laatst heeft gezien. Hij zegt dat hij in de kelder van het zuidelijk huisje ging. Vraag waarom hij zelf niet gaat kijken. Hij is bang, want daar leven allemaal blue en green dragons. Zeg dat je hem helpt.

Ga naar beneden in het zuidelijke huisje. Je komt in een kamertje terecht. Ga de deur door naar de volgende kamer en daarna naar de kamer ernaast. Doe hier je anti-dragon shield aan want er lopen allemaal green dragons. Loop naar het zuiden en spring over het hek. Hier heb je 59 agility voor nodig. Neem de westelijke weg en open het deurtje. Als je de zuidelijke weg neemt kom je bij blue dragons. In de kamer zie je het jongetje. Praat met hem en vraag of hij mee komt. Hij zegt dat hij wel mee wil, maar dat hij niet kan omdat hij bang is voor de dragons, ook heeft hij erg dorst. Vul in het kamertje ten westen van je de bucket met water en geef het aan het jongetje. Geef hem ook het brood. Je ziet een filmpje waarin hij een doos oppakt uit de kamer en erin schud. Nu komt er een angry demon ghost tevoorschijn die zegt dat hij zijn rust verstoort heeft. Dood de demon nu. Het jongetje is erg blij dat je er bent en volgt je de grot uit. De vader is erg blij en zegt dat je vanaf nu erg welkom bent in Taran. Ook heeft hij nog en beloning voor je.
Beloning:
twee keer 5.000 XP in een skill naar keuze boven level 20
3.500 agilty XP
2.000 defence XP
2.000gp
Toegang to Taran

Laatst gewijzigd door KipNuggets op vrijdag 31 december 2010, 19:05, 18 keer totaal gewijzigd.
Voer geen oorlog, voer de eendjes :).
Neite
Blogger van de maand
Berichten: 8552
Lid geworden op: maandag 12 november 2007, 21:49
RS: Neite (OSRS)
Contacteer:

Re: Nieuwe Stad: Taran

Bericht door Neite »

Mooi gedaan, maar misschien de wegen een beetje dunner maken ;)
D[-_-]LFY
Berichten: 75
Lid geworden op: maandag 20 juli 2009, 13:16
Clan: geen

Re: Nieuwe Stad: Taran

Bericht door D[-_-]LFY »

Nice, alleen 2 banken en 2 prayer altharen.. is dat niet een beetje te? :?
Afbeelding
Exoemo
Berichten: 1851
Lid geworden op: dinsdag 5 augustus 2008, 14:12
Clan: ELlTE

Re: Nieuwe Stad: Taran

Bericht door Exoemo »

Goed voor als het je eerste keer is! Wel een paar puntjes...
  • De huizen zijn te cliché
  • Je stad bevat weinig details.
  • De kleur van de bruggen is zó slecht gekozen
  • Het past niet echt bij het gebied rondom Morytania, ik zou de ingang via Misthalin doen ipv van Morytania. Ook zou ik de fairy ring ten noordoosten van je stad meer nut geven.
  • Het einde van het zijriviertje is niet mooi gemaakt.
  • Geen transport icoon bij de Gnome Glider?
  • Welk level dacht je de POH te geven?
Plaatje
JOIN ELLTE

EN ONTVANG !!!GRATIS!!!

EEN EIGEN LUXE-CITADEL
EEN EIGEN BATTLEFIELD
EEN EIGEN PARTY ROOM
EEN EIGEN THEATRE
EEN EIGEN BONUS XP RING
EEN EIGEN CLAN AVATAR

Klap uit...
SlayBlooder
Berichten: 245
Lid geworden op: donderdag 15 april 2010, 8:23
Oude naam: BloodSlayer

Re: Nieuwe Stad: Taran

Bericht door SlayBlooder »

D[-_-]LFY schreef:Nice, alleen 2 banken en 2 prayer altharen.. is dat niet een beetje te? :?
Nee dat is t niet, want je kan niet vanuit "zijn stad" naar de Duel Arena.
Afbeelding
KipNuggets
Berichten: 27
Lid geworden op: dinsdag 28 december 2010, 12:48
Clan: -

Re: Nieuwe Stad: Taran

Bericht door KipNuggets »

Bedankt voor de tips :). Maar ben van plan het helemaal aan te passen. Als jullie zeggen wat jullie er van vinden werk ik het we uit. Als je de brug over loopt (of via de fairy ring gaat) kom je bij ruïnes van de vroegere stad Taran, in een van de kapotte huisjes is een hendel die je teleporteer naar een andere dimensie (ongeveer zoals bij de fairy's) waar de afstammelingen wonen van de mensen uit Taran ;)
In deze andere dimensie zorg ik er voor dat alles er goed uit ziet :)
Voer geen oorlog, voer de eendjes :).
konijn99
Berichten: 552
Lid geworden op: zondag 6 juni 2010, 9:57
RS: boskonijn9 (p2p)
Clan: paprikakokje

Re: Nieuwe Stad: Taran

Bericht door konijn99 »

haha gl ;)
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Bekijk mijn [road to 5k DKS kills] in het buit topic! [1000/5000]
Gebruikersavatar
tijmenkoenen
Berichten: 58
Lid geworden op: maandag 29 november 2010, 16:11
Clan: wat is een leuke?

Re: Nieuwe Stad: Taran

Bericht door tijmenkoenen »

leuk bedacht!
nog iets verder uitwerken ;)
Afbeelding
KipNuggets
Berichten: 27
Lid geworden op: dinsdag 28 december 2010, 12:48
Clan: -

Re: Nieuwe Stad: Taran [aangepast]

Bericht door KipNuggets »

Stad is helemaal veranderd, Graag nieuwe tips en commentaar :)
Voer geen oorlog, voer de eendjes :).
Sherwood689
Berichten: 1553
Lid geworden op: zondag 16 mei 2010, 15:38
RS: Sherwood689 (p2p)
Clan: Geen

Re: Nieuwe Stad: Taran

Bericht door Sherwood689 »

exoemo schreef:Goed voor als het je eerste keer is! Wel een paar puntjes...
  • De huizen zijn te cliché
  • Je stad bevat weinig details.
  • De kleur van de bruggen is zó slecht gekozen
  • Het past niet echt bij het gebied rondom Morytania, ik zou de ingang via Misthalin doen ipv van Morytania. Ook zou ik de fairy ring ten noordoosten van je stad meer nut geven.
  • Het einde van het zijriviertje is niet mooi gemaakt.
  • Geen transport icoon bij de Gnome Glider?
  • Welk level dacht je de POH te geven?
Over het Algemeen denk ik ook zoals hier
Bedankt i k0nijn i!
Afbeelding
Mijn Grote
KipNuggets
Berichten: 27
Lid geworden op: dinsdag 28 december 2010, 12:48
Clan: -

Re: Nieuwe Stad: Taran [aangepast] Incl quest: Ruïns of Tara

Bericht door KipNuggets »

Als ik de huizen aanpas, heb ik direct alles al wel opgelost, maar de rest van die punten heb ik al behandeld..
Voer geen oorlog, voer de eendjes :).
Exoemo
Berichten: 1851
Lid geworden op: dinsdag 5 augustus 2008, 14:12
Clan: ELlTE

Re: Nieuwe Stad: Taran [aangepast] Incl quest: Ruïns of Tara

Bericht door Exoemo »

De problemen die je nu nog hebt:
  • De huizen zijn te cliché
  • De stad bevat weinig details
  • Te grote huizen
  • Een windmolen hoort rond te zijn en een ladder te hebben. Daarnaast is een windmolen in een grot (of wat het ook moet voorstellen) toch helemaal niet logisch?
  • De grond bevat weinig details.
  • De kleur van de vloer van de ruïnes is slecht gekozen, en de vloer is slecht afgewerkt.
Plaatje
JOIN ELLTE

EN ONTVANG !!!GRATIS!!!

EEN EIGEN LUXE-CITADEL
EEN EIGEN BATTLEFIELD
EEN EIGEN PARTY ROOM
EEN EIGEN THEATRE
EEN EIGEN BONUS XP RING
EEN EIGEN CLAN AVATAR

Klap uit...
KipNuggets
Berichten: 27
Lid geworden op: dinsdag 28 december 2010, 12:48
Clan: -

Re: Nieuwe Stad: Taran [aangepast] Incl quest: Ruïns of Tara

Bericht door KipNuggets »

exoemo schreef:De problemen die je nu nog hebt:
  • De huizen zijn te cliché
  • De stad bevat weinig details
  • Te grote huizen
  • Een windmolen hoort rond te zijn en een ladder te hebben. Daarnaast is een windmolen in een grot (of wat het ook moet voorstellen) toch helemaal niet logisch?
  • De grond bevat weinig details.
  • De kleur van de vloer van de ruïnes is slecht gekozen, en de vloer is slecht afgewerkt.
- Huizen ga ik wel aanpassen
- Ook aanpassen
- Idem
- Ik verwijderd de molen wel
- Voor deze stad gebruikte ik de suggestiesticky van Puma, en hier zegt hij dat de grond van grotten overal hetzelfde moeten zijn.
- Aanpassen
Voer geen oorlog, voer de eendjes :).
Plaats reactie