• Tormented demons guide • Solo •

Op monsterjacht? Lees voordat je gaat een guide!
Forumregels
Wil je zelf een guide schrijven? Kijk dan hier!
Roy Boy106
Berichten: 3511
Lid geworden op: zondag 31 mei 2009, 17:53
RS: Roy Boy106 (p2p)
Clan: Overloaded XP
Oude naam: Roytjhu106
Extra rang: RoS #1 Divination

Re: • Tormented demons guide • Solo •

Bericht door Roy Boy106 »

Ohja, cijfer..
Uhmm, vind alles goed maar in -punt voor armour..
9,5/10 bro. :D
Vocschip
Berichten: 352
Lid geworden op: woensdag 5 maart 2008, 21:28
Clan: lunagang!

Re: • Tormented demons guide • Solo •

Bericht door Vocschip »

Nice! ik doe zelf nog steeds uni extr terwijl ik ovl kan, moet ik maar is uittesten :P
En een onyx ring (i) is ofc beter he ;)
For Da Pro
Afbeelding
MJB
Berichten: 1239
Lid geworden op: maandag 30 oktober 2006, 16:04
RS: MJB (p2p)
Clan: Eternity

Re: • Tormented demons guide • Solo •

Bericht door MJB »

over het prayer switchen heb ik zelf toch wel gemerkt dat je beter de hele tijd van ranged naar magic en weer terug kan switchen. Als je een melee attack te laat doorhebt, word je voor zon 100-150 hitted. Heb je mage/range fout dan ben je al snel 200+ lp kwijt. EN vaak tank je de eerste melee hit. Dus ik raad eigenlijk aan dat ff te veranderen.

Darklight trick kwam ik halfjaar geleden ofzo ook opeens achter: is wel erg handig ja :mrgreen:

oja en een titan zou ik daar echt niet aanraden (die noep dingen van lvl79 summ) 1 keer gehit worden en je bent je hele spec bar kwijt. raad dan beter een tort met sharks erin ofzo aan. ik heb ook trips vroegah met titan gedaan en ik kan je een ding vertellen: not cool.

Die house options werken toch niet meer ?

Tot slot zou ik de pillar als ik jouw was ook nog toevoegen aan de guide. Makkelijkste spot ever, vooral als er al iemand in het zuiden of noorden staat. Of kijk ik nu over die uitleg heen :O

In ieder geval respect dat je hiervoor een guide hebt gemaakt :) . Het vereist een hoop uitleg om het een beetje goed uit te leggen. Ik zie je vast nog wel is @tds :P
donnyrock
Berichten: 178
Lid geworden op: woensdag 25 juni 2008, 8:28
Clan: clue clan

Re: • Tormented demons guide • Solo •

Bericht door donnyrock »

Top guide voor tds alles lekker netjes beschreven zoals ik er van hou

Zelf ben ik er nog nooit geweest omdat ik de quest requirments nog niet heb en zelf nog niet alle skills hoog genoeg heb maar ik zou er zeker wel goed in zjiN :P
in memoriam : Dirk post 17-11-'09


ik heb geen dyslexie ik kan gewoon niet typeen


je kan altijd bji mij in de clan chat komen

voor vragen over clues
19-07-95 GL



stats at 25 augustus 2010
[img]http://img178.imageshack.us/img178/5727 ... 30228a.png[120x60/img]
Slyfer
Ex-moderator
Berichten: 9809
Lid geworden op: maandag 14 maart 2011, 21:39

Re: • Tormented demons guide • Solo •

Bericht door Slyfer »

Heel erg mooie guide. Ik heb nog altijd geen enkele demon gesoloed, maar het wordt eens tijd om daar verandering in te brengen!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Falici
Berichten: 561
Lid geworden op: zondag 21 december 2008, 9:42
RS: Falici (OSRS)
Oude naam: Xydro

Re: • Tormented demons guide • Solo •

Bericht door Falici »

Fantastische guide, zeer uitgebreid! =D>
AfbeeldingAfbeelding
thijs1444
Berichten: 911
Lid geworden op: dinsdag 18 augustus 2009, 8:20
RS: thijs1444 (p2p)
Clan: decimus

Re: • Tormented demons guide • Solo •

Bericht door thijs1444 »

thx deze guide helpt me veel. 9/10
nog 6 quest points verwijderd van while guthix sleep en dan kan ik ze gaan killen.
maar ff vraagje waar kan je iemand anders/groep vinden om het samen te doen? want het word dan mijn eerste keer.
In- of uitklappen • als je mee leeft
Iedereen kent het woordje van 6 letters groot..
Voor de één een scheldwoord de ander de dood.. Het niet beseffen wat het met anderen doet..
Wanneer jij dat ene woordje naar hem/haar roept..
Wanneer je zelf de pijn heb gevoelt..
Snap je pas wat men er mee bedoelt..
Je wenst het niemand toe..
Het maakt je kapot..
Je gaat van binnen langzaam verrot..
Je kan niet meer, je bent op.. dood op..Je vecht..,
voor iets waarvan je de betekenis nog niet helemaal beseft..
--zet dit in je profiel als je meeleeft met de mensen die kanker hebben--
In- of uitklappen • mijn skills
Afbeelding
mijn rsn=thijs1444 add me gerust
In- of uitklappen • omdat iedereen het altijd moet weten
hoi
Willeem
Berichten: 1320
Lid geworden op: maandag 10 november 2008, 21:00

Re: • Tormented demons guide • Solo •

Bericht door Willeem »

Deze zin klopt niet helemaal:
Enorme 1337 pro schreef:Vanaf nu kun je gewoon tussen je ranged en normale melee wapen switchen. Na ongeveer 60 seconden komt zijn schild terug, als je de hem natuurlijk nog niet dood hebt.
Tormented demons guide Solo -> 5.2 Killen :D
Timo
Berichten: 3864
Lid geworden op: vrijdag 20 november 2009, 16:54
RS: RS Above IRL (OSRS)

Re: • Tormented demons guide • Solo •

Bericht door Timo »

nogmaals nice guide!
maar misschien handig om er bij te zetten. De spot die jij meestal gebruikt heeft een voordeel. een steel titan staat daar altijd op ranged attack wat de kills redelijk wat sneller maakt.
Gebruikersavatar
Refreshed
Berichten: 33
Lid geworden op: dinsdag 15 maart 2011, 21:45
RS: Icy Methods (p2p)

Re: • Tormented demons guide • Solo •

Bericht door Refreshed »

Zeer mooie guide 10/10 ! =D>
Deze zet ik alvast in men favorieten.
Afbeelding
Gebruikersavatar
tijmenkoenen
Berichten: 58
Lid geworden op: maandag 29 november 2010, 16:11
Clan: wat is een leuke?

Re: • Tormented demons guide • Solo •

Bericht door tijmenkoenen »

hoe krijg je een saphire lantern? pm me aub
Afbeelding
Willeem
Berichten: 1320
Lid geworden op: maandag 10 november 2008, 21:00

Re: • Tormented demons guide • Solo •

Bericht door Willeem »

Niesigreen50
Berichten: 35
Lid geworden op: dinsdag 25 januari 2011, 18:53
Clan: Legends of PvM

Re: • Tormented demons guide • Solo •

Bericht door Niesigreen50 »

Zeer nice guide, ik gebruik die andere populaire spot met die 3 Tds trappen, maar vanavond ga ik deze even uitproberen, nog een detail dat je misschien nog beter kan killen

"Aan het begin van de kill heeft een TD altijd een schild. Je zult dit schild eerst er af moeten halen met je Darklight. Als je dit niet doet zul je zeer weinig hitten. Doe rechter muis klik op de TD en val hem aan, je komt nu gelijk op melee afstand van hem te staan."

Dit zeg je bij killen, maar je kan beter de Td eerst rangen zodat zijn protect naar ranged gaat, duurt niet lang, en dan met je Darklight zijn schild wegwerken, zo gaat het veel sneller.
Iedereen kent het woordje van 6 letters groot..
Voor de één een scheldwoord de ander de dood.. Het niet beseffen wat het met anderen doet..
Wanneer jij dat ene woordje naar hem/haar roept..
Wanneer je zelf de pijn heb gevoelt..
Snap je pas wat men er mee bedoelt..
Je wenst het niemand toe..
Het maakt je kapot..
Je gaat van binnen langzaam verrot..
Je kan niet meer, je bent op.. dood op..Je vecht..,
voor iets waarvan je de betekenis nog niet helemaal beseft..
Ruben Jb
Berichten: 4164
Lid geworden op: donderdag 10 januari 2008, 16:59

Re: • Tormented demons guide • Solo •

Bericht door Ruben Jb »

mjb15 schreef:over het prayer switchen heb ik zelf toch wel gemerkt dat je beter de hele tijd van ranged naar magic en weer terug kan switchen. Als je een melee attack te laat doorhebt, word je voor zon 100-150 hitted. Heb je mage/range fout dan ben je al snel 200+ lp kwijt. EN vaak tank je de eerste melee hit. Dus ik raad eigenlijk aan dat ff te veranderen.

Darklight trick kwam ik halfjaar geleden ofzo ook opeens achter: is wel erg handig ja :mrgreen:

oja en een titan zou ik daar echt niet aanraden (die noep dingen van lvl79 summ) 1 keer gehit worden en je bent je hele spec bar kwijt. raad dan beter een tort met sharks erin ofzo aan. ik heb ook trips vroegah met titan gedaan en ik kan je een ding vertellen: not cool.

Die house options werken toch niet meer ?

Tot slot zou ik de pillar als ik jouw was ook nog toevoegen aan de guide. Makkelijkste spot ever, vooral als er al iemand in het zuiden of noorden staat. Of kijk ik nu over die uitleg heen :O

In ieder geval respect dat je hiervoor een guide hebt gemaakt :) . Het vereist een hoop uitleg om het een beetje goed uit te leggen. Ik zie je vast nog wel is @tds :P
Een titan is opzicht niet een super ding nee, maar voor mensen die bijna niet gehit worden kan het een mogelijkheid zijn, maar zoals jij zegt, en waar ik het ook wel mee eens ben, kan een tort vol met sharks misschien wel handiger zijn in sommige gevallen.

Wat betreft de house options, daar weet ik nog niets van en heb er ook nog niets van gemerkt.

Kun je me nader uitleggen wat je bedoelt met ''de pillar''?

Bedankt voor je op- en aanmerkingen! :D
thijs1444 schreef:thx deze guide helpt me veel. 9/10
nog 6 quest points verwijderd van while guthix sleep en dan kan ik ze gaan killen.
maar ff vraagje waar kan je iemand anders/groep vinden om het samen te doen? want het word dan mijn eerste keer.
Op de officiële Runescape forums, onder Teamwork. Succes! :)
Niesigreen50 schreef:Zeer nice guide, ik gebruik die andere populaire spot met die 3 Tds trappen, maar vanavond ga ik deze even uitproberen, nog een detail dat je misschien nog beter kan killen

"Aan het begin van de kill heeft een TD altijd een schild. Je zult dit schild eerst er af moeten halen met je Darklight. Als je dit niet doet zul je zeer weinig hitten. Doe rechter muis klik op de TD en val hem aan, je komt nu gelijk op melee afstand van hem te staan."

Dit zeg je bij killen, maar je kan beter de Td eerst rangen zodat zijn protect naar ranged gaat, duurt niet lang, en dan met je Darklight zijn schild wegwerken, zo gaat het veel sneller.
Ik snap de verwarring. Het is uiteraard wel logisch dat je eerst de TD laat switchen naar protect ranged voordat je hem gaan aanvallen met je Darklight om zijn schild te vernietigen. Ik pas het even aan voor de duidelijkheid. :)

-------

De rest ook bedankt voor jullie cijfers, op- en aanmerkingen!
Niesigreen50
Berichten: 35
Lid geworden op: dinsdag 25 januari 2011, 18:53
Clan: Legends of PvM

Re: • Tormented demons guide • Solo •

Bericht door Niesigreen50 »

mjb15 schreef:over het prayer switchen heb ik zelf toch wel gemerkt dat je beter de hele tijd van ranged naar magic en weer terug kan switchen. Als je een melee attack te laat doorhebt, word je voor zon 100-150 hitted. Heb je mage/range fout dan ben je al snel 200+ lp kwijt. EN vaak tank je de eerste melee hit. Dus ik raad eigenlijk aan dat ff te veranderen.

Darklight trick kwam ik halfjaar geleden ofzo ook opeens achter: is wel erg handig ja :mrgreen:

oja en een titan zou ik daar echt niet aanraden (die noep dingen van lvl79 summ) 1 keer gehit worden en je bent je hele spec bar kwijt. raad dan beter een tort met sharks erin ofzo aan. ik heb ook trips vroegah met titan gedaan en ik kan je een ding vertellen: not cool.

Die house options werken toch niet meer ?

Tot slot zou ik de pillar als ik jouw was ook nog toevoegen aan de guide. Makkelijkste spot ever, vooral als er al iemand in het zuiden of noorden staat. Of kijk ik nu over die uitleg heen :O

In ieder geval respect dat je hiervoor een guide hebt gemaakt :) . Het vereist een hoop uitleg om het een beetje goed uit te leggen. Ik zie je vast nog wel is @tds :P
Titan noep :p? Als je een beetje normaal prayt (ga vanaf nu ook met geluid werken) kan je alle hits gewoon healen met je titan, ik heb het ook met tort gedaan maar dat werkt niet en ik doe nou ook tds voor charms voor uni :p

De spot is echt heerlijk, maar ligt het aan mij of heb je geen bal aan geluid?
Iedereen kent het woordje van 6 letters groot..
Voor de één een scheldwoord de ander de dood.. Het niet beseffen wat het met anderen doet..
Wanneer jij dat ene woordje naar hem/haar roept..
Wanneer je zelf de pijn heb gevoelt..
Snap je pas wat men er mee bedoelt..
Je wenst het niemand toe..
Het maakt je kapot..
Je gaat van binnen langzaam verrot..
Je kan niet meer, je bent op.. dood op..Je vecht..,
voor iets waarvan je de betekenis nog niet helemaal beseft..
Willeem
Berichten: 1320
Lid geworden op: maandag 10 november 2008, 21:00

Re: • Tormented demons guide • Solo •

Bericht door Willeem »

Niesigreen50 schreef:
Titan noep :p? Als je een beetje normaal prayt (ga vanaf nu ook met geluid werken) kan je alle hits gewoon healen met je titan, ik heb het ook met tort gedaan maar dat werkt niet en ik doe nou ook tds voor charms voor uni :p

De spot is echt heerlijk, maar ligt het aan mij of heb je geen bal aan geluid?
Ik ben het op alle punten met je eens! Titan healt echt wel genoeg.
Geluid is voor mijzelf nodig om die 1 hit magic attack te herkennen, normaal leunt hij naar achteren zonder geluid en bij die attack hoor je wel geluid. Ik weet niet of je dit nog aan andere dingen kunt herkennen maar dit is voor mij wel handig.
Ruben Jb
Berichten: 4164
Lid geworden op: donderdag 10 januari 2008, 16:59

Re: • Tormented demons guide • Solo •

Bericht door Ruben Jb »

Willeem schreef:
Niesigreen50 schreef:
Titan noep :p? Als je een beetje normaal prayt (ga vanaf nu ook met geluid werken) kan je alle hits gewoon healen met je titan, ik heb het ook met tort gedaan maar dat werkt niet en ik doe nou ook tds voor charms voor uni :p

De spot is echt heerlijk, maar ligt het aan mij of heb je geen bal aan geluid?
Ik ben het op alle punten met je eens! Titan healt echt wel genoeg.
Geluid is voor mijzelf nodig om die 1 hit magic attack te herkennen, normaal leunt hij naar achteren zonder geluid en bij die attack hoor je wel geluid. Ik weet niet of je dit nog aan andere dingen kunt herkennen maar dit is voor mij wel handig.
Geluid is een extra hulpmiddel tot het herkennen van een aanval. Je gebruikt gewoon een extra zintuig. Als je even afgeleid bent door weet ik veel wat kun je alsnog horen welke aanval hij doet. Ook zoals Willem zegt kun je horen wanneer hij een farcast magic aanval gaat doen en snel daarna een andere aanval. Geluid maakt hij niet bij het normale ''naar achter leunen''.
Ook kun je het horen als een andere TD je in de verte aanvalt en je het zelf nog niet snel door hebt, omdat bijvoorbeeld je scherm in een andere positie staat of als je op small beeld speelt.

Ik speel altijd met geluid, wel zacht meestal, maar ik vind het gewoon erg fijn om het aan te hebben. Een radio er overheen maakt mij niet zo veel uit, ik hoor de aanvallen meestal toch nog goed genoeg.
Niesigreen50
Berichten: 35
Lid geworden op: dinsdag 25 januari 2011, 18:53
Clan: Legends of PvM

Re: • Tormented demons guide • Solo •

Bericht door Niesigreen50 »

Daar geef ik je gelijk in, ik ben het zonder geluid gewend en heb het altijd zonder geluid gedaan, bij een farcast aanval heb ik zo al proberen te voorkomen en dan snel switchen maar ik heb gezien dat dat niet lukt, liever gewoon radio en ik merk het wel als een Tds me aanvalt =] Ga nou nolife tds voor Ovl, als iemand dat ook doet pm me maar in-game (ImNiesigreen)

Oja en over die Enhanced Excaliber, moet je daarvoor alle seers' village tasks doen of welke precies, dat is me niet duidelijk ;)
Iedereen kent het woordje van 6 letters groot..
Voor de één een scheldwoord de ander de dood.. Het niet beseffen wat het met anderen doet..
Wanneer jij dat ene woordje naar hem/haar roept..
Wanneer je zelf de pijn heb gevoelt..
Snap je pas wat men er mee bedoelt..
Je wenst het niemand toe..
Het maakt je kapot..
Je gaat van binnen langzaam verrot..
Je kan niet meer, je bent op.. dood op..Je vecht..,
voor iets waarvan je de betekenis nog niet helemaal beseft..
Ruben Jb
Berichten: 4164
Lid geworden op: donderdag 10 januari 2008, 16:59

Re: • Tormented demons guide • Solo •

Bericht door Ruben Jb »

Niesigreen50 schreef:Daar geef ik je gelijk in, ik ben het zonder geluid gewend en heb het altijd zonder geluid gedaan, bij een farcast aanval heb ik zo al proberen te voorkomen en dan snel switchen maar ik heb gezien dat dat niet lukt, liever gewoon radio en ik merk het wel als een Tds me aanvalt =] Ga nou nolife tds voor Ovl, als iemand dat ook doet pm me maar in-game (ImNiesigreen)

Oja en over die Enhanced Excaliber, moet je daarvoor alle seers' village tasks doen of welke precies, dat is me niet duidelijk ;)
Als je de seers' village tasks tot en met Hard hebt gedaan, krijg je een enhanced excalibur. Deze geeft je met zijn special totaal 200 lifepoints terug.
Als je dan nog de elite tasks er bij hebt gedaan krijg je een verbeterde versie. Deze healt 400 lifepoints. :)
MrOutfitted
Berichten: 14
Lid geworden op: woensdag 13 oktober 2010, 12:15
Clan: T D I Chat

Re: • Tormented demons guide • Solo •

Bericht door MrOutfitted »

Allereerst super guide!

Suggestie : Is het misschien ook een goede optie om void + deflector + armadyl chesplate te gebruiken?

Vraag : Welke curse prayer raad je me aan te gebruiken, want ik heb namelijk noch geen turmoil.
Plaats reactie