• Tormented demons guide • Solo •

Op monsterjacht? Lees voordat je gaat een guide!
Forumregels
Wil je zelf een guide schrijven? Kijk dan hier!
Ruben Jb
Berichten: 4164
Lid geworden op: donderdag 10 januari 2008, 16:59

• Tormented demons guide • Solo •

Bericht door Ruben Jb »

• Tormented demons guide • Solo •
Laatste update: woensdag 23 februari 2011
Afbeelding
Hallo, welkom bij mijn tweede guide! Mijn eerste guide was een Quest guide. Ik kreeg erg leuke reacties over die guide, en besloot na twee jaar weer eens een guide te maken. In deze guide ga ik het hebben over de Tormented demons. Ik heb hier veel ervaring mee en heb al ongeveer 3000 tot 4000 Tormented demons solo gedood. Ik ga zo veel mogelijk tot alles uitleggen over de Tormented demons; hoe je er komt, welke gear je aan moet doen en welke spullen je moet mee nemen, hoe je ze doodt en nog véél meer! Mijn doel is dat je na deze guide gelezen te hebben je meer te weten bent gekomen over deze Gekwelde demonen.
Deze guide is vooral bedoeld om deze monsters alleen (solo) te doden.
Inhoud:
  • 1. Over de Tormented demons
  • 1.1 Basis dingen over de Tormented demons
  • 1.2 Stats/Max hit/Attack style etc.
  • 1.3 De aanvallen
  • 2. De requirements
  • 3. Gears/inventories
  • 3.1 Minimale set-up
  • 3.2 Betere set-up
  • 3.3 Beste set-up(s)
  • 4. De weg
  • 5. Het echte werk
  • 5.1 Luren
  • 5.2 Killen
  • 5.3 Ik ga dood, wat nu?
  • 6. Tips en tricks
  • 7. Drops
  • 8. Vraag en antwoord
  • 9. Nawoord

[1] Over de Tormented demons
[1.1] Basis dingen over de Tormented demons