Bursting Lobsters Guide Magix XP To Play

Op monsterjacht? Lees voordat je gaat een guide!
Forumregels
Wil je zelf een guide schrijven? Kijk dan hier!
WildDivine
Berichten: 128
Lid geworden op: zondag 26 december 2010, 17:52
RS: WildDivine (p2p)

Bursting Lobsters Guide Magix XP To Play

Bericht door WildDivine »

Afbeelding Bursting Lobsters Afbeelding


Afbeelding Inhoud Afbeelding
Hallo iedereen. Dit is alweer mijn 2de Guide. In deze guide verklap ik ook de hoofdstukken niet. Deze keer gaat het over de Rock Lobsters. Ja ze lijken erg op de rock crabs. Want het zijn gewoon stenen. Maar als je er langs loopt gebeuren er nare dingen als je er niet op bent voorbereid. Bij de Rock Crabs is dat niet zo erg maar bij de Rock Lobsters kan er wel wat gebeuren. Je kan er wat nare hits oplopen en dat willen we niet. Bij de Rock Lobsters kan je erg goed je magic trainen. Ze zijn erg sterk en hebben een hoge defence. Maar hun zwakte licht toch wel bij Magic en ze hebben heel veel LifePoints [LP]. Dus daar kan je erg goed gebruik van maken. Maar natuurlijk heb je wel dingen nodig.
Zoals :

Ancient Magics - Van de Quest Desert Treasure
Holy Wrench - Van de Quest Rum Deal [Niet nodig maar wel handig]
75 Magic - Handig voor een Staff of light [Sol] [Eigen Keus]
Initiate Body en Legs - Van de Quest Recruitment Drive
Helm of Neitiznot - Van de Quest Fremmenik Isles
Veel Geld - Want het is erg duur
70 Magic - Voor Ice Burst
43 Prayer - Voor Protect from Melee
Afbeelding Waarom zou je Rock Lobsters doen? Afbeelding

Ja dat is een vraag die veel word gesteld. Omdat er ook alchen is en dat is zelfs goedkoper! Maar als je zo lui bent als ik en niet een miljoen keer wilt klikken en dan ook nog het sneller wilt halen, dan raad ik je dit echt aan. Want het is 20X zo snel. En je krijgt heel erg veel crimsom charms en dat zijn echt hele goeie charms en geven erg veel XP. Je krijgt er wel 300/400 per uur! En alchen is 70K per uur en Lobsters Bursten is 160K per uur en Lobsters Barragen is wel 200K XP per uur. En als je met bursten 99 hebt gehaald en je met je vriend een wedstrijd had en hij doet alchen. Dan ben jij allang klaar en doet je vriend er nog 2 weken over en dan kan jij lekker bandos of zamorak etc. en dan verdien je zo dat geld weer terug.
Afbeelding Armour en Inventory Afbeelding

Nou er is natuurlijk heel veel armour waar je uit zou kunnen kiezen. Maar natuurlijk wil je het beste hebben en er is voor dit zelfs armour en daardoor is het bursten veel goedkoper! Hieronder staat welk armour je het best kan kiezen. En je krijgt hier ook te zien welk inventory het beste is.

Armour

Afbeelding

Weapon : Staff of Light [ 12.50% Kans dat je gratis runes hebt]
Helm : Battle Hood 100% [ Van de Activity Fist of Guthix ]
Body : Battle Robe Top 100% [ Van de Activity Fist of Guthix ]
Legs : Battle Robe Bottom 100% [ Van de Activity Fist of Guthix ]
Boots : Infinity Boots
Gloves : Barrows Gloves
Cape : God Cape
Amulet : Amulet of Glory
Ring : Ring of Life

Als je de full Battle Robe Set draag samen met de sol heb je wel 50% kans op gratis runes. Echt een aanrader dus.

Afbeelding

Weapon : Master Wand [ Te krijgen bij de Mage Training Arena of bij de Grand Exchange ]
Helm : Ahrim's Hood [ Te krijgen bij Barrows of bij de Grand Exchange ]
Body : Ahrim's RobeTop [ Te krijgen bij Barrows of bij de Grand Exchange ]
Legs : Ahrim's RobeSkirt [ Te krijgen bij Barrows of bij de Grand Exchange ]
Boots : Magic Boots
Gloves : Magic Gloves
Cape : Skillcape
Amulet : Amulet of Magic
Ring : Ring of Life

Inventory

Afbeelding

Initiate Hauberk
Initiate Cuisse
Helm of Neitiznot
TeleTab
Genoeg spells voor 1k Ice Burst / Barrage [ Meer Kan ]
Genoeg spells voor 200 Blood Burst / Barrage [ Meer kan ]
16 Prayer Potions [ 15 als je Holy Wrench gebruikt ]
2 Rune Thrown Axe
2 Super Energy
1 Shark

Het Armour is om door de tunnels te lopen en prayer te gebruiken. En om de Rock Lobsters te Luren.
De TeleTab is om snel weg te komen.
De Runes voor Ice Burst / Barrage zijn voor de spell.
De Runes voor Blood Burst / Barrage zijn om te healen. Bijvoorbeeld je zet je Prayer aan lured de Lobsters en gebruikt Blood Burst / Barrage op 1 van de Lobsters, je hit ze gelijk allemaal en je healt ook erg goed.
De 16 Prayer Potions zijn er om te gebruiken als je geen prayer meer hebt
De 15 Prayer Potions zijn er om te gebruiken als je geen prayer meer hebt, je krijgt ook meer prayer per slokje omdat je de Holy Wrench gebruikt.
2 Rune Thrown Axe om naar binnen te komen.
2 Super Energy om tijdens het rennen te gebruiken.
1 Shark Omdat je veel langs verschillende monsters moet rennen en je misschien wel is word gehit en dan kan je die eten.

Afbeelding De Rock Lobster zelf. Afbeelding

Ik zeg hier niks over. Ik verwijs je alleen hier heen.

Afbeelding Hoeveel XP per uur is het. Afbeelding

Nou met Ice Burst is het wel 160k per uur! En met Ice Barrage wel 200k per uur!!
En zoals ik all zei gaat het niet alleen om de magic XP. Want je krijgt echt heel erg veel charms en daarmee kan je ook weer heel goed je summoning trainen dus een Win+Win+Verlies? Situatie.

Win 1 = Veel Magix XP.
Win 2 : Veel Summoning XP.
Verlies : Is erg duur.

Afbeelding Clanchats Afbeelding

Er is ook een clanchat waar je mensen kan vinden om de deur te openen. Genaamd : BurstingLobs. Dan moet je in wereld 66 zitten en meestal staat er all iemand klaar. Als er nog niemand klaar staat zeg je in de CC : Need DP w 66. En dan komt er meestal wel iemand.

Afbeelding De weg Afbeelding
[Rustige Plek]

Als je daar verder loopt kom je op een gevaarlijk gebied met heel veel monsters. Als je daar langs gaat moet je magic protect doen. Daar zie je een trap waar je echt niet heen moet gaan. Want daar zitten de Dagganoth Kings. Als je daar verder bent gelopen zie je een obelisk. Daar kan je weer verder en daar zie je 2 rock lobsters. Nee dat zijn ze niet. Daar is een trap naarboven en daar zie je ook 2 rock lobsters. Daar moet je ook naar boven en daar zijn 7 rock lobsters. Als je ze achter je aan hebt moet je hier staan en kan je ze killen. [ Nadeel = Minder Lobsters - Voordeel = Altijd Rustig - Geen last van Dagganoths ].

Afbeelding

AfbeeldingHoe doe je het nou eigenlijk Afbeelding

Nou je bent op de plek waar het filmpje stopte. Dan loop je om het trapje heen. Dan komen er al 2 dan loop je helemaal daar door. En uitendelijk zie je 2 stenen [Rock lobsters] en een paar dagganoth en een wasilisk er omheen. Die 2 rock lobsters daar moet je niet luren want dan komen er gelijk allemaal dagganoths mee. Als ze allemaal achter je aan zitten dan moet je terug lopen naar de trap. Zorg er wel voor dat er geen 1 blijft haken. Als je dat hebt ziet het er zo uit.

Afbeelding

Als je nog steeds niet weet hoe je moet lopen. Kijk dan naar deze kaart.

Afbeelding

Rood is de heen weg. Geel de terug weg. En blauw zijn de 2 rock lobsters die je niet moet pullen.
Soms komt er ook een Dagannoth mee tijdens het pullen. Dan moet je zorgen dat je die afschud. Dat kan je als volgt doen.
Je zorgt dat je weet waar de lobsters vast kunnen komen te zitten. Dan als ze achter je aan zitten. Freeze je de dagganoth vlak bij de plek. En dan ga je snel met de lobsters weg en dan zit de dagganoth vast en heb je geen last van hem.

Afbeelding Slot Afbeelding

Nou dit was mijn guide alweer. Ik hoop dat jullie er wat aan hebben en ervan genoten hebben. Ik heb er van genoten om deze guide te maken. Veel succes bij de Rock Lobsters en hopelijk kom ik er nog wat mensen van ltf tegen :D
Laatst gewijzigd door WildDivine op zondag 27 februari 2011, 9:56, 9 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Sooth Awful
Berichten: 2238
Lid geworden op: donderdag 27 mei 2010, 21:05

Re: Bursting Lobsters Guide W.I.P

Bericht door Sooth Awful »

SoL > Master wand.
“If you can make a woman laugh, you can make her do anything.”

Afbeelding
WildDivine
Berichten: 128
Lid geworden op: zondag 26 december 2010, 17:52
RS: WildDivine (p2p)

Re: Bursting Lobsters Guide W.I.P

Bericht door WildDivine »

Heb ik toch ook
Afbeelding
Gebruikersavatar
look my logs
Berichten: 163
Lid geworden op: dinsdag 27 oktober 2009, 16:04
RS: Wasting noXP (p2p)
Clan: Cupid stunt
Oude naam: wcco5678

Re: Bursting Lobsters Guide W.I.P

Bericht door look my logs »

mooie guide , beetje kort en spelfoutje ontdekt : er staat dat je ahrims top en legs kunt krijge bij de grans exchange, dat moet natuurlijk grand exchange zijn , als je dat even veranderd 8/10 :D
Afbeelding
WildDivine
Berichten: 128
Lid geworden op: zondag 26 december 2010, 17:52
RS: WildDivine (p2p)

Re: Bursting Lobsters Guide W.I.P

Bericht door WildDivine »

look my logs schreef:mooie guide , beetje kort en spelfoutje ontdekt : er staat dat je ahrims top en legs kunt krijge bij de grans exchange, dat moet natuurlijk grand exchange zijn , als je dat even veranderd 8/10 :D
Bedankt voor de tip
Afbeelding
Cow in bikini
Berichten: 5438
Lid geworden op: dinsdag 16 juni 2009, 8:48
RS: cow in bkini (p2p)
Clan: Tits or GTFO!!
Contacteer:

Re: Bursting Lobsters Guide W.I.P

Bericht door Cow in bikini »

Ik begrijp niet waarom je geen unholy book draagt. Vertel wat over cc's waar je doorpartners kunt vinden. Vertel wat over de pool van o'gogle waarbij je volgens mij een half uurtje onbeperkt kunt rennen. Vertel wat over hoe je de irritante dagganoths kwijt kunt raken tijdens het luren.

Verder wel goede guide, maar er is een betere gemaakt.
Afbeelding
fireknichts2
Berichten: 220
Lid geworden op: zondag 25 oktober 2009, 20:50
Clan: s2k

Re: Bursting Lobsters Guide Magix XP To Play

Bericht door fireknichts2 »

goede guide :)

Nog een tip:gebruik een tome of frost van dungeoneering,het geeft +10 mage attack en je hebt geen water runes nodig.
Name less
Berichten: 3216
Lid geworden op: donderdag 25 december 2008, 17:28

Re: Bursting Lobsters Guide Magix XP To Play

Bericht door Name less »

volgensmij samen met je brobes en sol 50% kans dat je je runes houd en niet 80. verder wel redelijke guide, er staan wat foutjes in (zelfs in de titel). Je kan ook beter een mage's book nemen. en een seers ring (i).
ok
flintjoris
Berichten: 1601
Lid geworden op: woensdag 20 december 2006, 15:50

Re: Bursting Lobsters Guide Magix XP To Play

Bericht door flintjoris »

The staff of light features a number of properties that are very useful to mages:

?It boosts Magic damage by 15%, the second largest boost in the game after the chaotic staff's 20% boost.
?When a combat spell is cast with the staff, there is a 1/8 (12.5%) chance that the staff will negate the rune cost for that spell. This chance increases to 20% when wearing combat robes, and 50% when wearing battle robes
http://runescape.wikia.com/wiki/Staff_of_light
3dxbox
Berichten: 6108
Lid geworden op: vrijdag 23 maart 2007, 20:45

Re: Bursting Lobsters Guide Magix XP To Play

Bericht door 3dxbox »

Boots, God Cape, Asn, ASS/Mages' book? Je mist nogal wat @ Armour tbh.

Ik vind dat als je de hele guide in [centre] tags zet, het een beetje irritant leest. Het kan bij sommige stukjes, maar niet overal :|

7/10.
Pre-EoC speler van 2006 tot 2012.
Opnieuw begonnen op OSRS van 2014 tot 2015.

IGN: 3dxbox
Oude account: Sniped Style
WildDivine
Berichten: 128
Lid geworden op: zondag 26 december 2010, 17:52
RS: WildDivine (p2p)

Re: Bursting Lobsters Guide Magix XP To Play

Bericht door WildDivine »

3dxbox schreef:Boots, God Cape, Asn, ASS/Mages' book? Je mist nogal wat @ Armour tbh.

Ik vind dat als je de hele guide in [centre] tags zet, het een beetje irritant leest. Het kan bij sommige stukjes, maar niet overal :|

7/10.
Maar het staat lelijk als je 1 ding center hebt en het andere niet. En bij mijn stijl past normaal niet.

En god cape staat er gewoon bij en wat is er fout aan de boots
Afbeelding
Name less
Berichten: 3216
Lid geworden op: donderdag 25 december 2008, 17:28

Re: Bursting Lobsters Guide Magix XP To Play

Bericht door Name less »

WildDivine schreef:
3dxbox schreef:Boots, God Cape, Asn, ASS/Mages' book? Je mist nogal wat @ Armour tbh.

Ik vind dat als je de hele guide in [centre] tags zet, het een beetje irritant leest. Het kan bij sommige stukjes, maar niet overal :|

7/10.
Maar het staat lelijk als je 1 ding center hebt en het andere niet. En bij mijn stijl past normaal niet.

En god cape staat er gewoon bij en wat is er fout aan de boots
verander dan nog dat stuk met die sol. wel mooi gebruik gemaakt van plaatjes.
ok
Tristan
Teamleider Chat
Berichten: 12286
Lid geworden op: donderdag 29 april 2010, 15:31
RS: Wertoo4 (p2p)
Clan: Lunatip

Re: Bursting Lobsters Guide Magix XP To Play

Bericht door Tristan »

Arcane stream, barrows gloves, mage's book, god cape, je kent het wel.
Heb je vragen over een kick/ban of heb je nog een andere opmerking over de chat? Stuur mij dan gerust een PB!
Chatregels: Waarom ben ik gekickt? | Het Lunatip topic: alle informatie over de chat | Lunatipchatter van het kwartaal

Afbeelding

"Alsof mij t boeit wat jullie kunnen missen in het team?"
"Nee, gewoon een warn erop"
--Legends
WildDivine
Berichten: 128
Lid geworden op: zondag 26 december 2010, 17:52
RS: WildDivine (p2p)

Re: Bursting Lobsters Guide Magix XP To Play

Bericht door WildDivine »

Wertoo4 schreef:Arcane stream, barrows gloves, mage's book, god cape, je kent het wel.
wrm zeggen mensen altijd god cape als die er gewoon bij staat.
Afbeelding
Dewey
Berichten: 50
Lid geworden op: zondag 24 oktober 2010, 13:49
Clan: Lololol

Re: Bursting Lobsters Guide Magix XP To Play

Bericht door Dewey »

Mooie guide! Alleen er mist nog al wat bij het armour, maar dat is al gezegd. Als je dat aanpast is je guide echt af.

Gr Dewey
FUS RO DAMN
Berichten: 858
Lid geworden op: zondag 17 augustus 2008, 12:38
RS: FUS RO DAMN (p2p)
Clan: DemonSlayers.
Oude naam: 666stajo666

Re: Bursting Lobsters Guide Magix XP To Play

Bericht door FUS RO DAMN »

Mooie guide maar even nog wat over de Armour:

- Cape: Nomad's Cape heeft een Prayer bonus van +12, is het niet verstandig die meet te nemen als je die hebt?
- Gloves: Hati Paws geven 2X zoveel EXP, waarom gebruik je die niet zolang het nog kan/je ze hebt?
Waarom geen Barrows Gloves als je die hebt, die geven toch een betere Magic Attack bonus?
- Ring: Waarom neem je geen Seers' Ring? Die geeft ook een mooie Magic Attack bonus.

8,5/10 :P.
WildDivine
Berichten: 128
Lid geworden op: zondag 26 december 2010, 17:52
RS: WildDivine (p2p)

Re: Bursting Lobsters Guide Magix XP To Play

Bericht door WildDivine »

Stajo90 schreef:Mooie guide maar even nog wat over de Armour:

- Cape: Nomad's Cape heeft een Prayer bonus van +12, is het niet verstandig die meet te nemen als je die hebt?
- Gloves: Hati Paws geven 2X zoveel EXP, waarom gebruik je die niet zolang het nog kan/je ze hebt?
Waarom geen Barrows Gloves als je die hebt, die geven toch een betere Magic Attack bonus?
- Ring: Waarom neem je geen Seers' Ring? Die geeft ook een mooie Magic Attack bonus.

8,5/10 :P.
Barrows gloves heb ik er all bij staan lees maar ;P en die seers ring ga ik zeker gebruiken. Die hati paws hebben niet zoveel mensen nog en de Nomad cape is zonde van je inventory
Afbeelding
3dxbox
Berichten: 6108
Lid geworden op: vrijdag 23 maart 2007, 20:45

Re: Bursting Lobsters Guide Magix XP To Play

Bericht door 3dxbox »

Ik heb zelf een Bursting guide, en heb het zelf meerdere keren gedaan.

Een SW cape geeft +12 prayer, als je dat i.p.v. Initiate/Proselyte helm doet, is dat niet ''zonde van je inventory''. De cape is namelijk veel beter.

Maar hij bijna elke guide over PvM, zijn armour setups te vinden, maar ook met verbeteringen. Bij jou zie je alleen wat jij hebt. Je hebt geen schild, amulet, boots, gloves, cape kan beter etc. etc.

Ik zou gewoon een tabel of een rijtje maken met de 3 beste armours.
Pre-EoC speler van 2006 tot 2012.
Opnieuw begonnen op OSRS van 2014 tot 2015.

IGN: 3dxbox
Oude account: Sniped Style
WildDivine
Berichten: 128
Lid geworden op: zondag 26 december 2010, 17:52
RS: WildDivine (p2p)

Re: Bursting Lobsters Guide Magix XP To Play

Bericht door WildDivine »

3dxbox schreef:Ik heb zelf een Bursting guide, en heb het zelf meerdere keren gedaan.

Een SW cape geeft +12 prayer, als je dat i.p.v. Initiate/Proselyte helm doet, is dat niet ''zonde van je inventory''. De cape is namelijk veel beter.

Maar hij bijna elke guide over PvM, zijn armour setups te vinden, maar ook met verbeteringen. Bij jou zie je alleen wat jij hebt. Je hebt geen schild, amulet, boots, gloves, cape kan beter etc. etc.

Ik zou gewoon een tabel of een rijtje maken met de 3 beste armours.
Er staat ook onder welk armour het is. En soms draag ik iets fout omdat ik het nog niet hebt dus heb ik dat daar staan.
Afbeelding
Chris
Ex-moderator
Berichten: 17442
Lid geworden op: maandag 20 augustus 2007, 11:13
RS: Z dragon999 (p2p)

Re: Bursting Lobsters Guide Magix XP To Play

Bericht door Chris »

Misschien ook de andere burst plek toevoegen?
http://forums.zybez.net/topic/1478613-a ... -lobsters/

Je guide ziet er trouwens goed uit. :)

Toegevoegd na 0 seconden:

Misschien ook de andere burst plek toevoegen?
http://forums.zybez.net/topic/1478613-a ... -lobsters/

Je guide ziet er trouwens goed uit. :)
Afbeelding
~Completionist cape owner since 21-07-2013~
~Max cape owner since 23-09-2011~
Afbeelding
Plaats reactie