Nieuwe Quest: Arrav's Fate P2P vervolg op de Mahjarrat serie

In dit archief zijn de suggesties geplaatst die pre-LunaLabs gemaakt zijn op het Tipforum.
Plaats reactie
Writing
Berichten: 1265
Lid geworden op: zondag 6 december 2009, 19:55
RS: Gestopt
Clan: ELlTE
Oude naam: Rogiertje
Contacteer:

Nieuwe Quest: Arrav's Fate P2P vervolg op de Mahjarrat serie

Bericht door Writing »

Arrav's Fate
Met dank aan Rogiertje
Moeilijkheidsgraad: Moeilijk

Lengte: Lang

Startpunt: Praat met Ali the Wise in het noorden van Nardah.

Alleen voor members: Ja

Eisen: Je moet The Curse of Arrav en The Temple at Senntisten gedaan hebben en je hebt 45 Herblore nodig. Verder moet je minstens 200 kudo's verzameld hebben in het Varrock Museum. Het is mogelijk je skills tijdelijk te verhogen.

Benodigde spullen: Voedsel, anti-dragon shield, wapens en armour, pickaxe, empty vial, 1 law runes, 5 blood runes, 2 soul runes, pestle and mortar, ranarr weed, 4 white berries, super Strength (1), Trollweis (dat zijn bloemen uit de quest Troll Romance) en een Ring of Life. Antifire potion is aangeraden!
Afbeelding
Praat met Ali the Wise, hij heeft het hart onderzocht en hij heeft een manier gevonden om het hart veilig terug te plaatsen in het lichaam van Arrav zodat hij uit de handen van Zemouregal komt. Zeg dat je het geweldig vindt en vraag wat je moet doen, hij heeft op een papier uitgelegd hoe, wat en waar over het hart van Arrav en zijn plan hoe hij het wil doen, maar hij wil weten wat voor ingrediënten hij verder nodig heeft. Je moet dat geven aan Senliten in de piramide van de vorige quests vlakbij Nardah. Ga naar haar toe en geef haar het papiertje. Praat nog een keer tegen haar en vraag of het in orde is. Ze zegt dan dat het helemaal in orde is, maar ze weet alleen weet ze niet zeker wat voor ingrediënten je nodig hebt. Ze zegt dat je maar terug moet naar Ali the Wise. Ga terug, je vertelt het verhaal. Hij vreest dat het plan dan niet door kan gaan. Opeens schiet je een idee te binnen: je wilt het gaan vragen aan Azzanadra (Dr Nabanik), Ali the Wise vindt het een goed idee. Hij geeft je een Digsite Pendant. Ga dan naar Azzanadra, vertel over je plan. Hij zegt dat hij wel weet hoe het moet, hij geeft je een briefje met de ingrediënten voor de potion die je op Arrav moet gebruiken als het hart geplaatst moet worden.
Afbeelding
Ga weer terug naar Ali the Wise, geef hem het briefje. Hij zegt dat je die spullen nu moet gaan halen. Als je het hebt laat je het zien. Hij checkt of je alles hebt en nu mag jij er een potion van maken. Gebruik gewoon elk ingrediënt op de pestle and mortar. Het zal vanzelf in de vial terechtkomen. Geef het nu aan Ali the Wise, hij zegt dat je het nu op Arrav moet gebruiken, vraag waar je hem kunt vinden en hoe je het hart terugplaatst. Hij vertelt je uit betrouwbare bronnen dat Zemouregal in de huidige basis: The North zit, je moet hem proberen af te leiden en dan zoek spreek je een spreuk op Arrav af, hij geeft je een scroll waarop een spreuk staat waarmee je iemand voor 5 minuten kan bevriezen. (Helaas werkt het alleen maar tijdens de quest op Arrav.) Als je dan de potion op Arrav gebruikt wordt het hart automatisch geplaatst. Voor hij het vergeet: je moet het schild van Arrav bij het museum ophalen. Als je er bent vertel je het verhaal, de museum directeur gelooft je en geeft je het schild omdat je al zoveel voor het museum betekent hebt. Je moet nu dus naar The North. Pak je armour, wapens, goed voedsel, anti-dragon shield, je potion en een anti-fire van de bank. Er zijn drie manieren om er te komen: via de wildernis, teleport of met de boot bij het hunter gebied ten noorden van Rellekka.
Afbeelding
Als je er bent is er weinig veranderd sinds je vorig bezoek. Ga langs de dragons en ga de poort in. Dan zie je een filmpje waarin je Arrav ziet lopen met Zemouregal, en een paar zombie's. Zemouregal gaat jou kant op, je gooit dan automatisch een steen naar het luik dat naar beneden loopt. Hij krijgt argwaan en gaat kijken. Arrav is nu alleen met een paar zombie's dood de zombie's. Ga daarna naar hem toe en spreek de spreuk op hem uit. Dan plaats je doormiddel met je potion het hart veilig op zijn plaats zonder het lichaam open te snijden. Je geeft Arrav z'n schild, hij bedankt je en is zo blij dat het niet in woorden uit te drukken is. Maar je quest is nog niet voltooid, juist dan komt Zemouregal terug, Arrav verdedigt je met z'n schild. Zeg dat je wilt helpen, hij zegt dat je onmiddelijk weg moet, ga naar boven. Arrav vecht uit alle macht maar het lukt niet, Zemouregal is te sterk. Dan komt Sliske tevoorschijn uit het niets. Zemouregal roept dan een uit woede een leger zombie's op. Sliske teleporteert jou en Arrav weg, vervolgens zie je Sliske opeens weer verdwijnen. Je komt uit aan de voet van de wildernis bij de Grand Exchange, Arrav bedankt je en vertelt dat hij maar veel te graag in Varrock blijft maar zijn plicht roept. Hij gaat de wildernis in en gaat naar ten strijdde tegen het leger van Zemouregal waar hij voorbestemd voor is. Ga naar Ali the Wise en vertel het verhaal, hij geeft Arrav gelijk. Je quest is nu voltooid.
Beloning: 2 keer 25.000 xp in een skill naar keuze, je kunt via Lunars communiceren met Arrav, 50 meer museum kudo's en je krijgt toegang tot 2 nieuwe sterken prayers in je Curse boek: Undead, verlaagd de Defence van Undead monsters, je hebt 61 Prayer daarvoor nodig. En Fate, verlaagt het Strength van elk Quest-monster met 5-10%, waar je 78 prayer voor nodig hebt.
Dit was het dan, wees niet te streng A.U.B. dit is mijn eerst bedachte quest. Rate 1/10
Voor diegene die het niet weten: Arrav's Fate betekent vrij vertaald: het lot van Arrav.
Laatst gewijzigd door Writing op zaterdag 2 april 2011, 16:06, 3 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
mick killer5
Berichten: 19
Lid geworden op: dinsdag 24 augustus 2010, 19:32
Clan: geen

Re: Nieuwe Quest: Arrav's Fate (vervolg op de Mahjarrat seri

Bericht door mick killer5 »

goed idee nu een 5-7,

alleen een beetje te kort voor zo'n grote quest-lijn.

misschien moet je een stukje erbij doen met de dungeon uit de wildy(als ie niet verplaatsd is), en moet je ook nog een voorwerp van zemour (of hoe de opper mahjarrat ook mag heten) hebben voor dat je het hart zo makkelijk terug kan plaatsen, nu heb je ook eigenlijk geen skill requirements misschien kun je daar ook nog wat leuks voor verzinnen.
Writing
Berichten: 1265
Lid geworden op: zondag 6 december 2009, 19:55
RS: Gestopt
Clan: ELlTE
Oude naam: Rogiertje
Contacteer:

Re: Nieuwe Quest: Arrav's Fate (vervolg op de Mahjarrat seri

Bericht door Writing »

1. Jij bent geen member.
2. Zemouregal is niet de opper-Mahjarrat.
3. Waarom een 5?
4. Die quest duurt best lang als je hem moet doen.
6. Er zijn veel skill eisen?
7. Het was toch al veel werk om dat hart te krijgen, en waarom zou Zemouregal de spullen hebben om het hart veilig terug te plaatsen?
Afbeelding
Sherwood689
Berichten: 1553
Lid geworden op: zondag 16 mei 2010, 15:38
RS: Sherwood689 (p2p)
Clan: Geen

Re: Nieuwe Quest: Arrav's Fate P2P vervolg op de Mahjarrat s

Bericht door Sherwood689 »

Ik wil niet gemeen doen maar misschien was hij ooit member geweest? En als f2p kan je ook zo'n dingen weten hoor. En ten tweede mag hij zelf kiezen wat voor cijfer hij geeft.
Bedankt i k0nijn i!
Afbeelding
Mijn Grote
Writing
Berichten: 1265
Lid geworden op: zondag 6 december 2009, 19:55
RS: Gestopt
Clan: ELlTE
Oude naam: Rogiertje
Contacteer:

Re: Nieuwe Quest: Arrav's Fate P2P vervolg op de Mahjarrat s

Bericht door Writing »

Ja, ik word ook niet boos als hij mij een 5 geeft, dat moet hij zelf weten. Maar ik wil dat hij duidelijker maakt waarom. Want wat hij erover zegt klopt niet.
Afbeelding
Sir Fire181
Berichten: 1270
Lid geworden op: zaterdag 19 februari 2011, 17:40
RS: Sir Fire181 (p2p)
Clan: Beanoodle
Contacteer:

Re: Nieuwe Quest: Arrav's Fate P2P vervolg op de Mahjarrat s

Bericht door Sir Fire181 »

Lol, ik moet eerlijk zeggen da ik The Return of Zar..? beter vind dan deze. 7/10
Afbeelding Afbeelding
Writing
Berichten: 1265
Lid geworden op: zondag 6 december 2009, 19:55
RS: Gestopt
Clan: ELlTE
Oude naam: Rogiertje
Contacteer:

Re: Nieuwe Quest: Arrav's Fate P2P vervolg op de Mahjarrat s

Bericht door Writing »

Sir Fire181 schreef:Lol, ik moet eerlijk zeggen da ik The Return of Zar..? beter vind dan deze. 7/10
Dat is jou mening, net als dat ik Guthix niet zo leuk vind als jij. ;)
Afbeelding
Plaats reactie