Pagina 1451 van 1474

Re: [MOBA] League of Legends

Geplaatst: zaterdag 13 februari 2016, 16:10
door Superbrian32-Bjorn
Ik heb echt meer bans nodig. Dit gaat echt nergens meer over.

Re: [MOBA] League of Legends

Geplaatst: zaterdag 13 februari 2016, 19:32
door Ricc
Rems schreef:Wat is mis met blind pick? Vind blind pick wel chill heb je snel een game, draft pick duurt zo lang.
Slay a Stone schreef:Gaat nog minstens 2 maanden duren voor dat komt.
Hoe weet je dat? Voor zover ik weet is dat nog niet bekend gemaakt.
Blind pick blijft hetzelfde met de nieuwe Q. Alleen kun je dan je roles kiezen, en kan je teammates ook zien welke role je hebt gekozen.

Re: [MOBA] League of Legends

Geplaatst: zondag 14 februari 2016, 23:43
door Paulus
imt vs c9 is zo awesome, continu actie

Re: [MOBA] League of Legends

Geplaatst: maandag 15 februari 2016, 0:18
door Yves W
Ricc schreef:
Rems schreef:Wat is mis met blind pick? Vind blind pick wel chill heb je snel een game, draft pick duurt zo lang.
Slay a Stone schreef:Gaat nog minstens 2 maanden duren voor dat komt.
Hoe weet je dat? Voor zover ik weet is dat nog niet bekend gemaakt.
Blind pick blijft hetzelfde met de nieuwe Q. Alleen kun je dan je roles kiezen, en kan je teammates ook zien welke role je hebt gekozen.
Kies je ze vooraf, of tijdens het locken?

Re: [MOBA] League of Legends

Geplaatst: maandag 15 februari 2016, 3:12
door Gijs
Ik heb echt een ontzettende hekel gekregen aan van die paardenzigeuners die niet snappen dat het beter is om bepaalde dingen niet te bannen als we first pick zijn, als je iets als een xin zhao of een kog maw absoluut niet in de game wil hebben bij de tegenstander, dan probeer je die dus niet te bannen zodat één van de twee sowieso bij jouw team komt met first pick :') Het is gewoon retarded dat je met solo q nu telkens dezelfde champions banned terwijl je juist baat hebt om die champion te picken.

Re: [MOBA] League of Legends

Geplaatst: maandag 15 februari 2016, 7:38
door Slay a Stone
Rems schreef:Wat is mis met blind pick? Vind blind pick wel chill heb je snel een game, draft pick duurt zo lang.
Slay a Stone schreef:Gaat nog minstens 2 maanden duren voor dat komt.
Hoe weet je dat? Voor zover ik weet is dat nog niet bekend gemaakt.
confirmed by rito Lyte.

Re: [MOBA] League of Legends

Geplaatst: maandag 15 februari 2016, 18:29
door Ricc
Yves W schreef:
Ricc schreef:
Rems schreef:Wat is mis met blind pick? Vind blind pick wel chill heb je snel een game, draft pick duurt zo lang.
Slay a Stone schreef:Gaat nog minstens 2 maanden duren voor dat komt.
Hoe weet je dat? Voor zover ik weet is dat nog niet bekend gemaakt.
Blind pick blijft hetzelfde met de nieuwe Q. Alleen kun je dan je roles kiezen, en kan je teammates ook zien welke role je hebt gekozen.
Kies je ze vooraf, of tijdens het locken?
Role die je wilt kun je vast kiezen voor het joinen van de Q, maar intend pick zal obv weggelaten worden. Het is gewoon zoals blind pick van nu, maar dan met verdeelde roles.

Re: [MOBA] League of Legends

Geplaatst: maandag 15 februari 2016, 22:45
door Yves W
Ricc schreef:
Yves W schreef:
Ricc schreef:
Rems schreef:Wat is mis met blind pick? Vind blind pick wel chill heb je snel een game, draft pick duurt zo lang.
Slay a Stone schreef:Gaat nog minstens 2 maanden duren voor dat komt.
Hoe weet je dat? Voor zover ik weet is dat nog niet bekend gemaakt.
Blind pick blijft hetzelfde met de nieuwe Q. Alleen kun je dan je roles kiezen, en kan je teammates ook zien welke role je hebt gekozen.
Kies je ze vooraf, of tijdens het locken?
Role die je wilt kun je vast kiezen voor het joinen van de Q, maar intend pick zal obv weggelaten worden. Het is gewoon zoals blind pick van nu, maar dan met verdeelde roles.
Klinkt niet slecht; nog steeds snel, maar wel een stuk minder gezeik. Geen idee waarom het 6 jaar kost om dit in te voeren.

Re: [MOBA] League of Legends

Geplaatst: dinsdag 16 februari 2016, 14:55
door Paulus
even wat advies gevraagd, vorige game ging ik best lekker als olaf, stond op bizarre wijze 13-2 na 15 mins en de teamscore was 15-20. De rest van mijn team was redelijk bagger bezig, maar hoe kan ik dit het best oplossen? Ik had een nasus als tegenstander en ik ging eigenlijk redelijk veel splitpushen aangezien ik nasus altijd kon pakken. Vaak ging er toen een 3 man collapse komen op top en pakte ik meestal nog een kill en ging ik dood. Helaas in deze tijd pakte mijn team echt exact niks en konden de tegenstanders ook nog pushen.

Had ik beter kunnen groupen, dit heb ik ook een paar keer geprobeerd, maar onze teamfighting was echt dramatisch. Soms kwam ik levend weg, maar onze adc met een score van 0-6 kon niet veel bereiken.

Hoe kan ik met een toch wel bizar winnende score ook meer impact in de game maken, ik had op top al 2,5 tower maar de inhib tower was lastig te pakken.

Uiteindelijk hadden we nasus en hun mid te pakken, gingen we baron en verloren we de smitefight en verloren we. Hier had ik waarschijnlijk beter eerder kunnen fighten dan echt proberen de baron af te maken (was 3500 hp toen de tegenstanders ongeveer rond de brush waren in de buurt van baron).

Iemand van pak een beet plat-dia die hier goeie raad voor heeft?

Re: [MOBA] League of Legends

Geplaatst: dinsdag 16 februari 2016, 19:28
door Rems
Ben geen plat/dia maar sommige games zijn te winnen. Olaf is niet echt een solo carry champion, je bent makkelijk te kiten en je teamfight is niet super. Je bent vooral goed in 1v1 en 1v2 in melee range, en mensen chasen. Als het enemy team decent is en jouw team gaat 0/10 is die game dus onmogelijk te carryen met olaf.

Het is verstandig om roles/champions te spelen waar je wel meer kan solo carryen. Als je die score had gehad op vayne/lucian/ezreal had je in principe 1v9 kunnen winnen. Ik speel nu veel ahri mid, maak ook redelijk veel plays die de teamfight winnen. Een goede charm op een squishy en hij is dood.

Dus gewoon solo carry champions spelen die heel hard kunnen snowballen.

Re: [MOBA] League of Legends

Geplaatst: dinsdag 16 februari 2016, 19:43
door Paulus
ja, maar ik weet van mijzelf dat ik gewoon slecht ben op mid, en pak over het algemeen adc/top. op zich had ik echt geen probleem met mensen die mij kiten, ik had uiteindelijk botrk, die echt lekker was om te kunnen 1vs1 of om goed bij de tegenstander te blijven. En ik weet inderdaad dat mijn tf mogelijkheden gewoon slecht waren, maar daarom ging ik ook veel splitpushen. Ben wel 2x dom doodgegaan tijdens het splitpushen, heb gewoon mensen niet over de wards zien lopen.

Maar de vraag is voornamelijk, wat kan je doen als olaf met een prima score, samen met een slecht team om toch nog wat te kunnen doen. Vind hem echt lekker om te spelen en als je team ook normaal speel kan je splitpushend heel veel winnen. (ook in teamfights trouwens als je flanked).

Re: [MOBA] League of Legends

Geplaatst: dinsdag 16 februari 2016, 20:07
door shrympy
lmao ik wil top picked mijn teammate een gang plank voor me omdat hij ''super op'' is en hij first pick is en niet wilt dat enemy team hem krijgt. Nu dus first time Gang plank spelen meteen in ranked we zien wel hoe dit verloopt :''')

Re: [MOBA] League of Legends

Geplaatst: dinsdag 16 februari 2016, 20:36
door David64
Ik denk dat je dan best kan blijven split pushen en vragen aan je team om aan de andere kant van de map te pushen. Je moet er dan wel voor zorgen dat jullie ongeveer op de zelfde hoogte pushen, desnoods moet je maar een wave of 2 laten passeren. Als er meerdere op jouw engagen moeten de andere hard pushen of zelf engagen. Met olaf heb je weinig cc dus je adc/mid kan je niet echt ebschermen. Anders moet je maplhite eens proberen, makkelijk champ en ults in teamfights kunnen het spel winnen, ook al is de rest van je team trash(heb ik zelf al vaak genoeg meegemaakt).

Re: [MOBA] League of Legends

Geplaatst: dinsdag 16 februari 2016, 21:05
door Paulus
malp kan ik wel is gaan proberen ja, hoorde vaak al dat je niet eens goed hoeft te lanen om nog steeds belangrijk te zijn met je ult.

Bedankt voor de tip!

En ja, hoe je bedoelt met splitpushen snap ik, maar sommigen zaten eigenlijk gewoon als bosjes dood te gaan in de 4v4.

Verder vandaag ook een 4v5 gewonnen, een redelijk goede amumu had 3 heerlijke ults, had runaans gekocht op cait en het was gewoon iedereen wegknallen toen. Mooie game :")

Re: [MOBA] League of Legends

Geplaatst: dinsdag 16 februari 2016, 23:50
door Rems
Sws nooit split pushen als er nergens op de map pressure is (drake/bot/mid), dan vraag je gewoon dat ze 3 man top komen en je killen. Is ook niet zo gek dat je team daar niks mee doet want je staat achter, die kunnen niet ff inner turret pushen op bot/mid.

Re: [MOBA] League of Legends

Geplaatst: woensdag 17 februari 2016, 2:22
door David64
Paulus schreef:malp kan ik wel is gaan proberen ja, hoorde vaak al dat je niet eens goed hoeft te lanen om nog steeds belangrijk te zijn met je ult.
Ja malphite is echt easy. Aangezien je tegenwoordig tegen een tank of ad champ staat top kan je gewoon sunfire cape & frozen gauntlet rushen en ben je quasi unkillable. Zelf bouw ik eigenlijk wening mr op hem. Meestal gewoon armor stacken en in teamfights meerdere carries ulten indien mogelijk. Je moet niet perse engagen met je ult, ik w8 meestal tot het goeie moment.

Re: [MOBA] League of Legends

Geplaatst: woensdag 17 februari 2016, 3:27
door Off-er
Naar mijn ervaring komt alleen Malp nooit meer door de banphase heen.

Re: [MOBA] League of Legends

Geplaatst: woensdag 17 februari 2016, 22:13
door Paulus
Off-er schreef:Naar mijn ervaring komt alleen Malp nooit meer door de banphase heen.
eens, probeerde vandaag is malp na wat guides te bekijken, maar de keren dat deze er door kwam was ik adc. Kog maw is trouwens echt bizar lekker, 3 items is zo sterk. Heerlijk bij deze anti tank meta. Enige wat je wel wilt is een goede positie, kiten verminderd je damage output met 4 ads wel behoorlijk. Alleen moet je team wel begrijpen dat je exact niks kan zonder items, vraag om jungler om niet te ganken, ganked hij 3x gaat hij 3x dood omdat ik eigenlijk niet mee ga en ben ik het probleem. Zo hinderlijk.

Re: [MOBA] League of Legends

Geplaatst: donderdag 18 februari 2016, 22:08
door shrympy
rip fnatic

Toegevoegd na 18 minuten en 20 seconden:
lol nvm late game kog maw broken

Re: [MOBA] League of Legends

Geplaatst: donderdag 18 februari 2016, 23:15
door Paulus
100%, speel alleen maar kog momenteel zo wat. Als je 2/3 items hebt is het eigenlijk klaar als je team niet slecht is. Helaas zal het wel gebanned worden komende tijd doordat die op lcs was.