\/ 1-99 Farming Guide \/

Hier staan tips van je medespelers over skills.
Forumregels
Wil je zelf een guide schrijven? Kijk dan hier!
De Jonathan
Berichten: 2424
Lid geworden op: zondag 30 maart 2008, 16:48
RS: Gestopt
Clan: Lunagang (Funclan)
Oude naam: sagabmx

Re: \/ 1-99 Farming Guide \/

Bericht door De Jonathan »

Perfect! :) Heeft me heel erg geholpen. ;)
Maple seeds worden me te duur, dus doe er nu 5 en dan ben ik level 50/51 farming :D
Whisperer
Berichten: 2185
Lid geworden op: zondag 25 november 2007, 16:19
Oude naam: Wont-Cry

Re: \/ 1-99 Farming Guide \/

Bericht door Whisperer »

Ik mis dingen als de farming run, je inventory etc.

En ik heb toevallig gister in Excel iets gemaakt waar je een aantal dingen in moet vullen, zoals het exp tot het level dat je wilt halen en de prijs van de seeds en payments. Dan rekent 'ie de totale kosten uit, hoeveel dagen het duurt, aantal seeds dat nodig is van iedere plant en het aantal payments dat nodig is.

Ik kwam er toen achter day yew trees echt niet te doen zijn.. De payments maken het bijna 2x keer zo duur, omdat die ook voor summoning worden gebruikt. ;)
Tuinboompje
Berichten: 342
Lid geworden op: maandag 7 juni 2010, 17:01
RS: PandahGoRawr (p2p)
Clan: Vice

Re: \/ 1-99 Farming Guide \/

Bericht door Tuinboompje »

Whisperer schreef:Ik mis dingen als de farming run, je inventory etc.

Ik kwam er toen achter day yew trees echt niet te doen zijn.. De payments maken het bijna 2x keer zo duur, omdat die ook voor summoning worden gebruikt. ;)
Dit.

Als mensen de inventory niet weten dan kunnen ze moeilijk een farm trip doen, of wel dan? :P

Whisperer, je kunt een cactus planten @ Al kharid, elke 20 minuten groeien er 3 spikes aan :).
Gratis payment :3, en als je daar bijvoorbeeld alcht verspil je geen teleports.
Afbeelding
David64
Berichten: 175
Lid geworden op: dinsdag 4 oktober 2011, 22:11

Re: \/ 1-99 Farming Guide \/

Bericht door David64 »

8/10

Het is inderdaad wel een gooie guide als je er snel vanaf wilt zijn en voldoende geld hebt. Aangezien ik dat niet heb ga ik gewoon elke keer als ik online kom langs de "tree" en "fruit tree" patches om te check-heathen en plant ik er gewoon nieuwe. Ik gebruik meestal willow/maple seed en pineapple seed, tenzij ik me betere kan veroorloven. Een alternatief voor de armere zou wel handig zijn. Maar tg goed gedaan hoor!!!
Plaats reactie