Hoe is deze persoon aan zijn naam gekomen?

Verveel je je? Hier kun je de tijd verdrijven door een forumspelletje met anderen te spelen.

Hoe ben jij aan jouw naam in Lunagang gekomen?

Peiling eindigde op donderdag 30 juni 2011, 13:12

Gerelateerd met IRL
39
62%
Gerelateerd met iets in RuneScape
14
22%
Gerelateerd met zo'n verhaal als in deze thread
0
Geen stemmen
Gerelateerd met Lunagang
1
2%
Gewoon wat willekeurige letters
6
10%
Ik weet het echt niet meer
3
5%
 
Totaal aantal stemmen: 63

iMichel
Berichten: 1188
Lid geworden op: dinsdag 5 augustus 2008, 17:07
RS: iMichel (p2p)

Re: Hmm... Hoe is deze persoon aan zijn naam gekomen?

Bericht door iMichel »

joso betekent
je
oksels
stinken
o zo geil
Afbeelding
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40369
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Hmm... Hoe is deze persoon aan zijn naam gekomen?

Bericht door Daan »

Nou.. Waarschijnlijk heet jij IRL Michel, maar die was al bezet, dus is het iMichel? :X
ater
Berichten: 1470
Lid geworden op: maandag 6 juli 2009, 18:01
RS: Ater plox (f2p)
Oude naam: lord ater II

Re: Hmm... Hoe is deze persoon aan zijn naam gekomen?

Bericht door ater »

waarschijnlijk heet je irl daan
:-({|=
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40369
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Hmm... Hoe is deze persoon aan zijn naam gekomen?

Bericht door Daan »

Misschien wel ja :X
En jij houdt heel veel van eten, dus probeerde je "eten" als naam, maar die kon niet. Toen deed je At, maar dat kon ook niet. Na lang denken begon je je concentratie te verliezen, en toen viel je hoofd op het toetsenbord en kwam er "er" achter.
Rsandee
Berichten: 2209
Lid geworden op: donderdag 30 april 2009, 23:00
RS: Rsandee (p2p)
Clan: Ladies and Heroes
Oude naam: Rayman4321

Re: Hmm... Hoe is deze persoon aan zijn naam gekomen?

Bericht door Rsandee »

ater schreef:waarschijnlijk heet je irl daan
kafder2
Berichten: 273
Lid geworden op: vrijdag 24 juli 2009, 20:03

Re: Hmm... Hoe is deze persoon aan zijn naam gekomen?

Bericht door kafder2 »

je houd van rs, je heet andre alleen faalde met typen en je typte andee
ater
Berichten: 1470
Lid geworden op: maandag 6 juli 2009, 18:01
RS: Ater plox (f2p)
Oude naam: lord ater II

Re: Hmm... Hoe is deze persoon aan zijn naam gekomen?

Bericht door ater »

je heet kaf irl alleen klinkt dat niet dus zet je er der en je bent 2 jaar oud
Daan schreef:Misschien wel ja :X
En jij houdt heel veel van eten, dus probeerde je "eten" als naam, maar die kon niet. Toen deed je At, maar dat kon ook niet. Na lang denken begon je je concentratie te verliezen, en toen viel je hoofd op het toetsenbord en kwam er "er" achter.
probeer opnieuw.
:-({|=
joso
Berichten: 115
Lid geworden op: dinsdag 6 april 2010, 15:43

Re: Hmm... Hoe is deze persoon aan zijn naam gekomen?

Bericht door joso »

Ater heet IRL Mo, hij wilde eigenlijk Hater als gebruikersnaam, maar de H op z´n toetsenbord was kapot van het vele zeggen `HAAHAHAHHAHHHHHHHHHAHHAHHAHHHHA YOU`RE SOO PWNED`
painfull toy
Verbannen (tijdelijk)
Berichten: 554
Lid geworden op: maandag 24 augustus 2009, 1:22
Clan: Geen

Re: Hmm... Hoe is deze persoon aan zijn naam gekomen?

Bericht door painfull toy »

Je heet Jo en je So cool? JOSO!
Afbeelding
Sky is the limit
Quest n Slay
Berichten: 1563
Lid geworden op: maandag 28 april 2008, 23:25
Oude naam: kidsboys2

Re: Hmm... Hoe is deze persoon aan zijn naam gekomen?

Bericht door Quest n Slay »

Painfull toy heb ik al gehad. Dus nu maar een Joso story :D

Joso hield veel van skateboarden. Hij is een skateboard pro. Hij maakte met gemak een wealy terwijl hij van een quatherpipe af ging. Elke ochtend deed hij standaard een paar olly's voor hij naar school ging. Zijn school ligt op 14 km afstand van zijn huis. Hij kan een klein gedeelte afleggen met de trein en de rest met de fiets om nog net op tijd op school te komen. Maar hij vond dat te normaaltjes en nam zijn skateboard mee. Hij vertrok een uur voor de trein vertrok en nam de tijd ervoor. Na een paar maanden per skateboard begon hij een parkour te verzinnen. Op dat moment op zijn rit wou hij een sprong maken. Dat is zich steeds meer gaan uitbreiden tot hij geen moment normaal op zijn board stond. Hij was altijd bezig met trucks. Het was zelfs zo erg dat hij een keer starf kreeg van de leraren omdat hij van de trap leuning af gleed. Hij besloot om de hele school terug te pakken door een mega stunt te doen bij de fietsen stallingen met meer dan 1500 fietsen van leerlingen. Zijn doel was om vanaf het lage dag zo te springen dat hij zich kon afzetten voor hij beneden was en zo de ultieme snelheid kon bereiken met een skateboard. Hij had het goed voorbereid. Hij had zijn wielen extra ingevet en opgelet dat er geen leraar was toen hij het dak op klom. Maar eerst had hij de plaats gemarkeerd waar hij naartoe moest springen. Het was een riskante stunt. Als het mis ging zou Joso nooit meer kunnen skaten, leren, werken, misschien zou hij het wel niet overleven. Hij bad tot god en liet zich vallen richting de gemarkeerde plaats. Het leek dat hij verkeerd viel, en dat was ook zo maar zo flexibel als hij was zette hij zich af tegen de muur en lande zo dat hij super snel ging. Hij sprong over 20 fietsen heen en draaide zijn board richting de leerlingen ingang. Hij zag daar een paar vrienden die hem aan zagen komen. Ze deden de deur open en Joso zoefde voorbij. Het enige wat een vriend nog kon zeggen was: "Yo.. Sow.." Joso kwam tegen een paar kluisjes aan en hield er bijna niets aan over. Hij verstond dat die vriend van hem Joso zei. Hij vond het wel een leuke naam en gebruikte hem op elke internet site.
Tuinboompje
Berichten: 342
Lid geworden op: maandag 7 juni 2010, 17:01
RS: PandahGoRawr (p2p)
Clan: Vice

Re: Hmm... Hoe is deze persoon aan zijn naam gekomen?

Bericht door Tuinboompje »

Quest 'n Slay is ook al gedaan door mij, dan painfull toy maar ^_^.

Op een dag was een kleine jongeman in de huiskamer aan het spelen. Daar kwam hij het al zo lieve huisdier tegen: de hond. Omdat de hond zo klein was kon het jongetje er heel makkelijk en plezierig mee spelen. Door alle pret en gezelligheid was het kindje vergeten wanneer hij de hond naar buiten moest laten om hem zijn boodschap te laten doen. Dus op een moment ligt het hele huis onder! Toen de ouders thuis kwamen werden ze natuurlijk woedend op het kind, met de benodigde maatregelen. Hij moest de hele week in een lege kamer blijven zitten, met alleen een bal met 2 meter doorsnee. Op een dag schopte hij de bal zo hard dat deze terugkaatste en tegen het hoofd van het kind knalde. Omdat het kind zeker wou zijn om deze gebeurtenis te voorkomen spendeerde hij zijn hele leven op een forum van een online spel, waarop hij zijn levensverhaal zo kort mogelijk wou vertellen. Omdat "Pijnlijk Speeltje" wel héél genant klinkt noemde hij zichzelf maar Painfull toy.
Afbeelding
Slay a Stone
Berichten: 6440
Lid geworden op: donderdag 25 juni 2009, 17:11
RS: Slay a Stone (p2p)
Clan: Dutch Phoenix

Re: Hmm... Hoe is deze persoon aan zijn naam gekomen?

Bericht door Slay a Stone »

Tuimboompje

Je was op een dag in de tuin. Je dacht mmm waar heb ik zin in... Ik ga even lunagang ontdekken. Maar ik moet een naam verzinnen, maanden gingen voorbij! En toen dacht hij laat ik een boompje planten :D Toen kwam het dus!
Afbeelding
Quest n Slay
Berichten: 1563
Lid geworden op: maandag 28 april 2008, 23:25
Oude naam: kidsboys2

Re: Hmm... Hoe is deze persoon aan zijn naam gekomen?

Bericht door Quest n Slay »

Bumb

Ik mis Joso nu al :(
Ik wil de eerste en tweede plaats bemachtigen XD
Gebruikersavatar
ikkeikke66
Berichten: 840
Lid geworden op: woensdag 13 oktober 2010, 19:38
RS: demontemmer (p2p)
Clan: Dutchex

Re: Hmm... Hoe is deze persoon aan zijn naam gekomen?

Bericht door ikkeikke66 »

Quest N slay heeft zijn naam gevonden toen hij voor het eerst een quest deed, hij heette toen: Quest'er.
Toen heeft werD(!) hij member en heeft eens slayer geprobeerd, dat vond hij zooo leuk.
Hij maakte zijn naam dus: Quest Slayer.
Toen ging hij op lunagang, hij moest een naam verzinnen, maar Quest Slayer vond hij niet zo goed.

Hij heeft een dagje nagedacht en bedacht toen dat hij de 3de letter uit Lunagang ging nemen omdat hij dat een SUPER coole site vind.
Hij telde:
l
u
N, het werd dus de N.
Hij dacht toen: Quest N Slayer.
Dat vond hij wat te lang. Dus ging hij een afkorting maken: Que N Slay.
Dat stond maar belachelijk, dus maakte hij daar: Quest N Slay van.

Zo kwam Quest N Slay een z'n naam.
Gebruikersavatar
ikkeikke66
Berichten: 840
Lid geworden op: woensdag 13 oktober 2010, 19:38
RS: demontemmer (p2p)
Clan: Dutchex

Re: Hmm... Hoe is deze persoon aan zijn naam gekomen?

Bericht door ikkeikke66 »

Dan naar dragon hé, niemand weet iets op mijn naam :x

Hij speelde RS op een dag en wou op lunagang komen, hij moest dus een naam verzinnen, hij was verzot op dragons slayen, hij dacht na, hij dacht aan Dragon Slayer, maar dat lijkt op een quest.
Hij was een noobje van level 50 die stoer wil doen door dragons te slayen, dus zijn cb kon ook niet.
Daarom dacht hij eens na, hij bedacht een cijfer dat hij nooit zou vergeten.
Zijn fietsslotcode! dat werd dus: Dragon 209
Quest n Slay
Berichten: 1563
Lid geworden op: maandag 28 april 2008, 23:25
Oude naam: kidsboys2

Re: Hmm... Hoe is deze persoon aan zijn naam gekomen?

Bericht door Quest n Slay »

Ik heb een verhaaltje voor je bedacht maar ik zal het later uitwerken.
Hier onder is er één van een vriendin van mij :D
@MSN schreef: "Quest n Slay" zegt: Ja Ja, maar verzin eens een verhaal waarom ik aan mijn naam zou kunnen komen
"Een vriendin" zegt:
oke
uuhm
je stond in een oerwoud
in het himalaja gebergte
enneu
daar waarom kabouters hun groene sandaaltjes kwijt
dus ze vroegen aan jou om die te gaan zoeken
dus je gaat een quest gekregen van hun
dus je ging op zoek naar de sandaaltjes
en je stond op een waterval
maar je gign naar beneden klimmen
toen zag je een souvenier winkel
met een boze sandalen dief!
dus die moet je gaan killen
dus slayen
en je was zo sterk
dat je hem vermoord had
en nam de zak met sandaaltjes mee naar de kabouters in het himalaja gebergte
en zo kom je aan je naam!
Gebruikersavatar
ikkeikke66
Berichten: 840
Lid geworden op: woensdag 13 oktober 2010, 19:38
RS: demontemmer (p2p)
Clan: Dutchex

Re: Hmm... Hoe is deze persoon aan zijn naam gekomen?

Bericht door ikkeikke66 »

pff, tuinboompje dan maar...

Tuimboompje is geen kameleon, geen plant en nee, ook geen jongen, het was een lieve kleine schattige pokemon.
Hij heete tuinboompje en dacht: ik verander mijn naam naar Tuinboompje, zo komt hij aan zijn naam!

Nee joch, ik werk later wel een verhaaltje uit...
Burn the Sof
Berichten: 4451
Lid geworden op: dinsdag 24 februari 2009, 11:50
RS: Burn the Sof (p2p)
Clan: Ellte

Re: Hmm... Hoe is deze persoon aan zijn naam gekomen?

Bericht door Burn the Sof »

ikkeikke66 schreef:pff, tuinboompje dan maar...

Tuimboompje is geen kameleon, geen plant en nee, ook geen jongen, het was een lieve kleine schattige pokemon.
Hij heete tuinboompje en dacht: ik verander mijn naam naar Tuinboompje, zo komt hij aan zijn naam!

Nee joch, ik werk later wel een verhaaltje uit...
IkkeIkke66 is gewoon iemand die eigenlijk heel veel van anderen houd maar dat durft hij niet toe te geven. Daarom nam hij dus niet de naam Jijjij66 of I<3You66 maar gewoon heel stoer IkkeIkke en de rest kan stikken maar helaas dat ging niet want het had te veel letters. Toen dacht hij aan IkkeIkke 666 want dat stond wel stoer maar dat kon ook niet want het had teveel letters. Dus toen dacht hij IkkeIkke66 gelukkig mocht dat wel maarja 66 is niets bijzonders het is gewoon de datum waarop de kat van zijn neef zijn goudvis op at (6-6-2010) hij mist zijn goudvis nog steeds en daarom vermoorde hij de kat van zijn neef op de datum 6-6-2011 en zo komt hij dus aan de naam IkkeIkke66.

Ik weet slaat nergens op maar verveelde me :fluit:
Afbeelding
Gebruikersavatar
ikkeikke66
Berichten: 840
Lid geworden op: woensdag 13 oktober 2010, 19:38
RS: demontemmer (p2p)
Clan: Dutchex

Re: Hmm... Hoe is deze persoon aan zijn naam gekomen?

Bericht door ikkeikke66 »

Klopt inderdaad helemaal niks van, maar bon... verhaaltje voor jou:
Dit is een verhaal over vriendschap...

Er was eens een draakje, en dat heette marky, hij had geen vriendjes en hij leeft in de toekomst.
Op een dag ging hij eens op Twitter om vriendjes te zoeken, maar hij vond er geen.
Toen ging hij op Netlog, hier vond hij er ook geen...
Facebook dan maar, ow nee, daar heette dat: DragonBook, nja, hij vond daar een vriendje en dat heette:

Carl, hij vroeg of Carl even wou langskomen en dat wou hij, het was ook een draakje, net als Marky.
Carl vertelde hem over een leuk spel dat DS (DragonScape) heet, hij liet marky zien hoe je het speelt. En algouw speelde Marky het ook.
De arme marky wist niets van DS en ging dus hulp vragen bij Carl, hij liet hem Lunagang zien.
Marky amuseerde hem al op Lunagang, hij wou graag op het Forum een suggestie plaatsen.
Hij had jammer genoeg geen account, maar hij dacht na om een naam voor zijn account.
Hij dacht aan: Marky and Carl BFF, waar dat was te lang, dan dacht hij: BFF Carl, maar dat vond hij belachelijk.
Nu vond hij de goede naam, hij nam: marky en dan het jaartal waarin ze vriendjes werden, dus:

marky3100, maar omdat marky niet goed kon blind-typen, typte hij: marky 3100
Dus hij drukte per ongeluk op de spatie toets. en zo kwam hij aan zijn naam...
Slay a Stone
Berichten: 6440
Lid geworden op: donderdag 25 juni 2009, 17:11
RS: Slay a Stone (p2p)
Clan: Dutch Phoenix

Re: Hmm... Hoe is deze persoon aan zijn naam gekomen?

Bericht door Slay a Stone »

Ikkeikke is aan zijn naam gekomen omdat hij zichzelf altijd heel belangrijk vindt, dus zegt hij ook; ikke ikke!
en hij heeft 66 gedaan omdat hij tot 66 tellen kan
^_^
Afbeelding
Plaats reactie