?_? De grote versierguide ?_?

Hier staan alle guides die niets met RuneScape te maken hebben.
Forumregels
Wil je zelf een guide schrijven? Kijk dan hier!
magieman1999
Berichten: 36
Lid geworden op: maandag 25 april 2011, 18:37

Re: ?_? De grote versierguide ?_?

Bericht door magieman1999 »

aaha!, waarom lukt het een belg niet ee nbus op te blazen? hij brand zijn mond steeds aan de uitlaat :lol:


en wat voor openings zinnen :P?
Theezakj
Berichten: 2575
Lid geworden op: maandag 4 augustus 2008, 21:15
Clan: geen
Oude naam: badbjorn3
Extra rang: RoS #1 Mining

Re: ?_? De grote versierguide ?_?

Bericht door Theezakj »

jullie posten over ons belgen?

Er komt een man in een hersenwinkel, en vraagt hoeveel de hersenen kosten.
Verkoper:
Die van een Belg, 20euro, die van een Fransman 20 euro, die van een Spanjaard 20 euro en die van nen hollander 200 euro
Man:
euh, is er bij de hollander geen 0 teveel?
Verkopen:
Nee, want hollanders me hersenen zijn zeldzaam.


Helpdesk : "Hoe kan ik je helpen?"
hollander : "Ik ben mijn eerste e-mail aan het schrijven."
Helpdesk : "Okee, en wat is het probleem?"
hollander : "Nou, ik krijg wel de letter a. Maar hoe zet ik er nou een rondje omheen?"


Er was eens een slimme hollander,...
ach laat ik u geen sprookjes vertellen


Belg tegen Hollander: "Weet jij het verschil tussen 'gratis' en 'voor niks'? "Nee," zegt de Hollander, "Vertel eens!" Belg: "Ik ben gratis naar school geweest en jij voor niks!"


In een Brussels ziekenhuis zitten een Belg, een Nederlander en een Keniaan in de wachtzaal te wachten op nieuws van de gynaecoloog. Die komt binnen en zegt: Proficiat! “U bent alledrie vader van een zoontje geworden, maar…euh…er is een klein probleempje. In de drukte zijn de baby’s misschien verwisseld. Als u nu zelf eens kwam kijken, dan vinden w misschien een oplossing.”
In de couveusekamer pakt de Belgische vader onmiddellijk de baby met donkere huidskleur in zijn armen. De gynaecoloog kijkt verbaasd en zegt: “Mijnheer, u ziet toch ook dat dat niet uw kind kan zijn?”. Waarop de Belg antwoord: “Uiteraard, maar het is de enige manier om zeker te zijn dat ik niet met nen Hollander naar huis ga”.
V V V V V V V V V V V V V V V V V V V V V V V V V V V V V V V V V V V V V V V V V V V
Afbeelding
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Wil jij ook geld verdienen met neobux? Pm mij even ;) Het is simpel en het kost je amper werk / tijd!
Plou
Berichten: 754
Lid geworden op: woensdag 24 februari 2010, 17:07
RS: Skinto (p2p)
Clan: Consentus
Oude naam: pl0xskill0rz

Re: ?_? De grote versierguide ?_?

Bericht door Plou »

dit is niet het grote 'post je moppen' Topic.. ik las m weer en ging helemaal stuk :3
Writing
Berichten: 1265
Lid geworden op: zondag 6 december 2009, 19:55
RS: Gestopt
Clan: ELlTE
Oude naam: Rogiertje
Contacteer:

Re: ?_? De grote versierguide ?_?

Bericht door Writing »

Theezakj schreef: jullie posten over ons belgen?

Er komt een man in een hersenwinkel, en vraagt hoeveel de hersenen kosten.
Verkoper:
Die van een Belg, 20euro, die van een Fransman 20 euro, die van een Spanjaard 20 euro en die van nen hollander 200 euro
Man:
euh, is er bij de hollander geen 0 teveel?
Verkopen:
Nee, want hollanders me hersenen zijn zeldzaam.


Helpdesk : "Hoe kan ik je helpen?"
hollander : "Ik ben mijn eerste e-mail aan het schrijven."
Helpdesk : "Okee, en wat is het probleem?"
hollander : "Nou, ik krijg wel de letter a. Maar hoe zet ik er nou een rondje omheen?"


Er was eens een slimme hollander,...
ach laat ik u geen sprookjes vertellen


Belg tegen Hollander: "Weet jij het verschil tussen 'gratis' en 'voor niks'? "Nee," zegt de Hollander, "Vertel eens!" Belg: "Ik ben gratis naar school geweest en jij voor niks!"


In een Brussels ziekenhuis zitten een Belg, een Nederlander en een Keniaan in de wachtzaal te wachten op nieuws van de gynaecoloog. Die komt binnen en zegt: Proficiat! “U bent alledrie vader van een zoontje geworden, maar…euh…er is een klein probleempje. In de drukte zijn de baby’s misschien verwisseld. Als u nu zelf eens kwam kijken, dan vinden w misschien een oplossing.”
In de couveusekamer pakt de Belgische vader onmiddellijk de baby met donkere huidskleur in zijn armen. De gynaecoloog kijkt verbaasd en zegt: “Mijnheer, u ziet toch ook dat dat niet uw kind kan zijn?”. Waarop de Belg antwoord: “Uiteraard, maar het is de enige manier om zeker te zijn dat ik niet met nen Hollander naar huis ga”.

Wat spot jij over mij? :P Maar even serieus: Niet spotten over Nederlanders hoor, Lunagang zelf is bijvoorbeeld Nederlands. En dit echt waar, geen grapje: Uit onderzoek is gebleken dat 78% van de Belgen oorspronkelijk Nederlands is dus misschien spot je met jezelf. [-X
Afbeelding
Denikids
Berichten: 8138
Lid geworden op: zaterdag 10 maart 2007, 8:34
Clan: dragonforce end

Re: ?_? De grote versierguide ?_?

Bericht door Denikids »

En in alle moppen worden oorspronkelijk de Belgen belachelijk gemaakt, maar heeft hij het gewoon even omgedraaid naar de Hollanders.

Geniale guide overigens
10/10
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik typ, niet voor wat jij begrijpt uit mijn woorden.


Afbeelding
Writing
Berichten: 1265
Lid geworden op: zondag 6 december 2009, 19:55
RS: Gestopt
Clan: ELlTE
Oude naam: Rogiertje
Contacteer:

Re: ?_? De grote versierguide ?_?

Bericht door Writing »

Denikids schreef: En in alle moppen worden oorspronkelijk de Belgen belachelijk gemaakt, maar heeft hij het gewoon even omgedraaid naar de Hollanders.

Geniale guide overigens
10/10
Maar dat is waar. :fluit:
Afbeelding
Veugel6
Ex-chatmoderator
Berichten: 1198
Lid geworden op: maandag 12 december 2005, 17:24
RS: Veugel (f2p)
Extra rang: Holbewoner

Re: ?_? De grote versierguide ?_?

Bericht door Veugel6 »

Beetje magertjes imo, weinig voorbeelden enzo. Geen goeie openingszinnen, geen DHV (Demonstrating Higher Value), etc... Maar vrouwen versieren is vooral zelfvertrouwen en durven en uiteraard een gezonde humor hebben.

K'vind het wel origineel :P

Hieruit kan je veel leren http://www.pick-up-artist-forum.com/

Tip: lees eerst "het spel" van "Neil strauss", is bijna verplichte lectuur imo en meestal hebben de grootste players dat boek.

Double your dating van David Deangelo is ook aan te raden, verteld veel over hoe een vrouw denkt ;)
Afbeelding
Trotse eigenaar van het lelijkste onderschrift van de lunagang
Mr Emmertj
Berichten: 9915
Lid geworden op: dinsdag 28 november 2006, 14:07
Clan: Smokin Mils

Re: ?_? De grote versierguide ?_?

Bericht door Mr Emmertj »

Ja dit werkt misschien op 12 jarige. XD Zelfvertrouwen is zat, end of story lol.
RIP, Ploow. You will be missed dearly :(

-Wie zijn billen brand,
mag blij zijn dat hij niet andersom stond.
Afbeelding
Gemaakt door: GEHEIM(Secret, the). Danku.
Afbeelding
Plaats reactie