Crandor questserie. Deel 4 komt eraan.

In dit archief zijn de suggesties geplaatst die pre-LunaLabs gemaakt zijn op het Tipforum.
Neite
Blogger van de maand
Berichten: 8552
Lid geworden op: maandag 12 november 2007, 21:49
RS: Neite (OSRS)
Contacteer:

Crandor questserie. Deel 4 komt eraan.

Bericht door Neite »

Inleiding

De draak Elvarg is dood! Het nieuws verspreid zich reeds snel doorheen de steden en dorpen van Gielinor. Een dappere krijger zou hem het hoofd hebben afgehakt en aan Oziach hebben gegeven. Van heinde en verre komt het volk, dat bestaat uit mensen, trollen, goblins, elfen, gnomes,…, naar Port Sarim om van daaruit naar Crandor te reizen. Het lijkt erop dat Crandor opnieuw in zijn glorie zal herstellen en terug het middelpunt van de wereldmarkt zal worden.

Maar er zijn nog altijd wat problemen. Er zwerven nog steeds heel wat monsters zoals demonen en skeletten rond op het eiland, kwaadaardige goblins stelen van de handelaars en een paar handelaars zijn besmet met een ziekte die heel sterk gelijkt op de pest die hier tientallen jaren geleden zwaar huis hield. Het is jouw taak om Crandor te helpen terug een grote handelsstad te worden.
Deel 1: Rebuilding a city
Moeilijkheidsgraad: Gemiddeld

Lengte: Gemiddeld

Startpunt: Praat met Duke Horacio in Lumbridge Castle.

Alleen voor members: Nee

Eisen: Je moet 2 monsters van level 76 kunnen doden en verschillende lagere monsters. Je moet Dragon Slayer voltooid hebben. 50 woodcutting.

Benodigde spullen: Armour, een wapen, een beetje voedsel, hammer, 150 steel nails, 10 normale planken.

Plaatje
Praat met Duke Horacio in het kasteel van Lumbridge. Hij herinnert zich nog vaag hoe Crandor vroeger was, toen hij een kleine jongen was. Zelf was hij ook besmet geraakt met de pest die toen vele mensen had gedood. Hij vraagt je of je eens naar Crandor wilt gaan om te kijken hoe het met de bevolking gaat en wat de symptomen van de ziekte zijn.

Ga nu naar Ned in Draynor Village. Vraag hem of hij mee wil gaan naar Crandor omdat jij niet zo goed kunt zeilen, maar Ned weigert aangezien de vorige reis met jou op een trauma is uitgelopen. Neem nu een armour, een wapen, eventueel wat voedsel, een hamer, 150 steel nails, 10 planken en een hatchet van je bank en reis naar Crandor via Karamja en Karamja Volcano. Als je de ladder opklimt en op het eiland komt, zul je een filmpje zien waarin een paar mensen worden bedreigd door 2 demonen. Dood de 2 demonen en vraag aan de mensen wat ze hier doen. Ze vertellen je dat ze reeds met hun eigen boot naar Crandor gekomen zijn om de eerste gebouwen op te zetten. Zeg dat je hen zal helpen, maar dat je eerst wat anders te doen hebt. Loop nu naar de boot waarmee je tijdens Dragon Slayer naar Crandor bent gekomen en herstel de gaten in de romp. Kap ook het zeewier weg dat aan de rand van de boot groeit.Plaatje Ga terug naar Draynor Village en zeg tegen Ned dat de boot klaar ligt op Crandor. Hij stuurt een knecht met je mee om het schip naar de haven te leiden. Ga terug naar de boot op Crandor en de knecht zal het schip tot in Port Sarim leiden.

Loop terug naar Ned en zeg dat zijn boot klaarligt in de haven. Ned zegt je dat hij alle inwoners en handelaars zal vertellen dat zijn boot ter beschikking staat om goederen over te brengen naar Port Sarim. Ga nu via het schip van Ned terug naar Port Sarim. Je ziet dat er reeds een paar gebouwen zijn opgetrokken. Loop naar het grootste gebouw en praat met de Deputy. Hij is door Duke Horacio naar Crandor gezonden om de heropbouw in goede banen te leiden. Vraag hem of hij iets van een ziekte weet. Hij zegt je dat je eens in het huis ten noorden van het zijne moet kijken.

Ga naar het huisje. Je ziet dat er een paar mensen en goblins in ziekenbedden liggen. Vraag aan de verpleger wat de symptomen zijn. Ze noemt er een paar op en ze geeft je ten slotte een blad met daarop alle verschijnselen. Ga nu terug naar Lumbridge en geef het lijstje aan Duke Horacio. Hij zegt je dat het helaas de pest is. Vraag hem hoe het de vorige keer genezen is. Hij vertelt je een kort verhaaltje over een heks die de handelaars had betoverd met een slechte spreuk. Een monnik heeft toen de heks kunnen verdrijven en zo de ziekte genezen. Vraag of hij weet welke monnik dat was. Dat weet hij wel zeker, het was Father Urhney, die in zijn huisje ten zuiden van Lumbridge woont.

Plaatje
Ga naar zijn huisje en vraag hem of hij werkelijk de heks heeft verdreven die de bevolking had besmet. Dat heeft hij wel degelijk gedaan. Hij vraagt je meteen of de ziekte misschien terug is, het is de eerste keer dat iemand hem dit komt vragen. Bevestig dat de ziekte terug is en vraag of dat hij misschien weet waar de heks verblijft en hoe hij haar verslagen heeft. Hij zegt je dat hij een magisch relikwie van Saradomin heeft gebruikt. Hij haalt het uit zijn kast en geeft het aan jou. Hij is te oud voor dit soort zaken en twijfelt of hij het wel zou overleven. Hij zegt je dat het relikwie de plaats van de heks zal aantonen als je het draagt. Draag nu het amulet en je ziet een op je beeldscherm het wazige hoofd van Saradomin dat een windrichting zegt. Deze windrichting is voor iedereen anders. Loop telkens de richting in die hij aangeeft. Draag om de 20 stappen nog eens je relikwie om zeker te zijn van de weg. De heks zit niet ver, dus moet je niet te ver lopen. Als je eenmaal bij de heks bent aangekomen moet je het relikwie uitdoen en op haar gebruiken. Ze zal opgaan in vlammen en verdwijnen. De ziekte is nu weg. Je ziet een filmpje waarin de mensen in de ziekenboeg plots genezen zijn.

Ga nu naar Duke Horacio en zeg hem dat de ziekte genezen is. Hij feliciteert je met je overwinning, maar er is nog een probleem. Op het eiland zwerven enkele tientallen skeletten rond die iedereen aanvallen die te dicht komt. Hij vraagt je of je het eiland van deze monsters wil verlossen. Ga ermee akkoord en Horacio zal je 4 ridders meegeven die je zullen helpen. Neem nu armour, een wapen en eventueel voedsel van de bank en ga via de boot van Ned naar Crandor. Ga nu het volledige eiland rond met de ridders en dood alle skeletten die je tegenkomt. Op het einde zegt een van de ridders dat hij moss giants gezien heeft wat hoger op het eiland. Ga er naar toe en dood de moss giants.

Ga nu naar de Deputy en zeg hem dat alle monsters gedood zijn. Hij dankt je voor je bewezen diensten.
Beloning: 5000 xp in strength, defence, attack en constitution, toegang tot de winkels op Crandor en gratis gebruik van de boot van Ned. Je mag ook het relikwie van Saradomin houden dat +8 prayer bonus geeft.
Miniquest na Rebuilding a city.
Members die Rebuilding a city voltooid hebben, kunnen nog het eiland rondlopen en de bewoners helpen met hun huisjes op te bouwen. Als je f2p bent, zullen de huizen er vanzelf al staan, je kan later nog helpen met het uitbreiden ervan als je member wordt.
  • Huis van de havenmeester: (10 construction vereist) 5 planken, 100 steel nails en een hammer nodig. 2.000 construction xp.
  • Hoofdkantoor van de markt: (30 construction vereist) 15 planken, 300 steel nails, 2 silk voor de gordijnen en een hammer nodig. 8.000 construction xp.
  • Huizen van de traders: (15 construction vereist) Er zijn in totaal 6 traders huizen die je moet opbouwen. Je hebt voor elk huis 6 planken, 120 steel nails en een hammer nodig. In totaal krijg je van de 6 huizen 18.000 construction xp.
Als je aan de Deputy gaat melden dat je alle huizen gebouwd hebt, krijg je 2 lampen die 5.000 xp geven in een skill naar keuze.

Deel 2: Merchants and thieves
Moeilijkheidsgraad: Gemakkelijk

Lengte: Gemiddeld

Startpunt: Praat met de Deputy op Crandor.

Alleen voor members: Nee

Eisen: Je moet Rebuilding a city gedaan hebben en een man van level 50 kunnen verslaan. 55 woodcutting, 50 firemaking, 40 runecrafting.

Benodigde spullen: Armour en een wapen. Body talisman of tiara, hatchet, thinderbox, 5 planken, 2 silk, een hammer en 100 steel nails.

Crandor is dankzij jouw hulp terug een welvarend eiland geworden. Mensen leven er weer met plezier en de markt zorgt voor een stevige economische positie in Gielinor. Van overal komen de handeldrijvers om zaken te doen, maar daarmee gaan jammer genoeg ook dieven en zakkenrollers gepaard. Het is nu jouw taak om de misdaad op Crandor een halt toe te roepen.

PlaatjeGa naar het gebouw van de Deputy op Crandor en praat met Sergeant Bill, de hoofdcommandant van het plaatselijke politiekorps. Hij vertelt je dat ze last hebben van een plaag van dieven en ze hen niet kunnen oppakken omdat ze beschermd worden door corrupte handelaars die een deel van hun buit krijgen. Hij vraagt je of je de handelaars op het eiland wil ondervragen en proberen uit te vinden wie de schuldige zijn.

Begin bij de huizen in het oosten. Ga het huis van de goblintraders binnen en vraag aan de Goblin Merchant of hij iets weet over de misdaden die er tegenwoordig gepleegd worden op Crandor. Hij zegt je dat ook bij hem reeds goederen gestolen zijn en hij geen idee heeft wie de daders zijn. Maar hij heeft wel een lapje stof gevonden na de laatste inbraak. Voor je het stukje stof echter krijgt, moet je eerst iets doen voor de goblins. Er groeit namelijk onkruid aan hun huis en goblins zijn nu niet direct de beste tuinmannen. Ga buiten het huisje , kap de planten aan de muur weg en verbrand de stengels die in de grond groeien. Praat met de goblin om het stukje stof te krijgen. Bekijk het goed. Je zegt nu in jezelf ‘Hmm, dit komt me bekend voor’.

Loop nu naar het zuiden en ga het huis van de magiërs binnen. Zijn handelen in magische spullen en runes. Vraag ook aan hen of ze iets weten over de diefstallen. Ze vertellen je dat ook bij hen reeds spullen gestolen zijn. Vanaf de eerste inbraak hebben ze echter een magic afweersysteem op hun huis geplaatst waardoor het onmogelijk wordt om in te breken. Het geeft de dief namelijk een schok die ze door heel hun lichaam voelen en zeer veel pijn doet. De vorige dag nog is er een dief verrast geweest door het afweersysteem en is tijdens het vluchten een paar paperassen verloren. Voor hij je ze wil geven, moet je hem bewijzen dat je bedreven bent in de magische kunsten. Hij geeft je 20 'special essences' en zegt je dat je er body runes moet van maken. Doe dat en keer terug nar de magiërs. Hij geeft je nu het stukje papier. Lees het en je zult zien dat het een lijst is van alle handelaars van de stad en wat ze in hun huis hebben staan. Je denkt weer bij jezelf “Deze lijst komt uit het bureau van Sergeant Bill, één van zijn agenten of hijzelf is dus schuldig.”

Loop nu naar het westen van het eiland en ga het huis van de Archers binnen, zij handelen in alles wat met ranged te maken heeft. Vraag aan hun leider of zij iets weten van de diefstallen. Gelukkig is bij hen nog niets gestolen. Nadat ze van de eerste misdaden gehoord hadden, hebben ze meteen een paar bewakers op het dak van hun huis geplaatst. Hij zegt je dat ze een paar dagen geleden wel iets gehoord hebben in de nacht toen hij de wacht hield. Voor hij je er echter iets over zegt, moet je iets doen voor hem. Zijn huis is in een niet zo goede staat en moet hersteld worden. Gebruik nu je planken, silk en steel nails om het huis te herstellen. Praat met de leider.
Je ziet nu een filmpje waarin er een paar guards op het dak zitten. Plots horen ze iemand praten in het donker. Eén van de guards roept ‘Wie gaat daar?’ Er komt geen antwoord en de guard roept nog een keer. Na een moment van stilte horen ze een paar personen weglopen.

Plaatje
Ga nu naar buiten en ga de heuvel omhoog recht tegenover het huis van de archers. Doorzoek de rotsen en kijk of er geen voetsporen te vinden zijn door op de grond te klikken. Je zult een mes vinden met de initialen B.C. Als je nog even verder zoekt, zie je ook voetsporen. Volg ze tot je ten slotte bij het huis van Sergeant Bill komt. Je begint nu te vermoeden dan de sergeant hier achter zit.

Ga dit melden aan de Deputy. Hij roept een paar agenten erbij en vraagt hen of zij iets vermoeden van de praktijken van de sergeant. Vraag aan een agent waar de initialen B.C. voor kunnen staan. Hij zegt je dat het de volledige naam van de sergeant voorstelt, Bill Chester. Er bestaat nu geen twijfel meer dat de sergeant de schuldige is. Ga samen met de guards en de Deputy naar het huis van Sergeant Bill. Klop op de deur.

Nu volgt er een filmpje waarin er niemand antwoord als je op de deur klopt. Je forceert de deur met geweld en je loopt naar binnen met de guards. Je ziet nu Sergeant Bill en een paar hobgoblins die bezig zijn met de buit in alle haast in te pakken. Je ziet dat de mantel van de sergeant gescheurd is en de kleur is gelijk aan die van het lapje stof dat de goblins gevonden hadden. De sergeant roept ‘Get them!’ en de hobgoblins vallen de guards aan. De sergeant zelf vlucht door de achterdeur. Laat de guards de hobgoblins doden en loop zelf het huis door en ga door de achterdeur naar buiten. Val nu de sergeant aan. Als hij bijna dood is, zal hij zich overgeven. Ook de hobgoblins geven zoch over. Even later zitten ze allemaal in de gevangenis van Port Sarim. Praat ten slotte met de Deputy en hij zal je, samen met de goblins, magiërs en rangers, belonen voor je goeie daden.
Beloning: 3.500 xp in magic en ranged. Je krijg ook een speciaal zwaard van de goblins: Orcrist. Je hebt 50 attack nodig om het te dragen en heeft dezelfde stats als een granite wapen. 2 xp lampen die 6.000 xp geven in een skill naar keuze.
Deel 3: The Betrayal
Moeilijkheidsgraad: gemiddeld

Lengte: Gemiddeld

Startpunt: Praat met de Deputy op Crandor.

Alleen voor members: Nee

Eisen: Je moet Merchants and thieves gedaan hebben. Je moet zonder wapens 3 guards van level 40 kunnen doden en met wapens 5 guards van level 50 en een man van level 70.

Benodigde spullen: Armour, een wapen en voedsel.

Er heerst nu vrede op Crandor. De dieven zijn gearresteerd en de zaken gaan goed. Als je nu naar de Deputy gaat en vraagt hoe de zaken gaan, zal hij antwoorden dat alles goed gaat, maar hij klinkt bedroefd. Vraag hem of er iets mis is. Er is inderdaad iets mis, maar hij durft je niet om hulp te vragen omdat je reeds zoveel gedaan hebt. Je hebt er echter niets op tegen om te helpen en je vraagt wat het probleem is. Hij vertelt je dat de bemanning van de schepen die naar verder gelegen regionen varen, steeds op een mysterieuze manier verdwijnt. De schepen dobberen dan los rond op de zee tot iemand ze opmerkt en ze leeg aantreft. Hij vertelt je ook dat er zo dadelijk een schip vertrekt met extra versterking. Stel voor om ook mee te varen.

PlaatjeOp dat moment komt een matroos binnenwandelen om te melden dat het schip gaat vertrekken. Ga nu naar de aanlegsteigers en ga de boot op waar er veel guards op staan. Zeg tegen de kapitein dat alles klaar is om te vertrekken.
Je ziet nu een filmpje waarin de boot aan het varen is. Je staat helemaal vooraan op wacht rond te kijken met je sextant. De bemanning is er niet gerust op en vragen je constant of je iets ziet. Plots zie je iets in de verte, het lijkt wel een mistbank, maar wel een rare, want hij heeft een groenachtige kleur.

Ga dit melden aan de kapitein. Hij vindt dit uiterst verdacht, maar besluit door te varen aangezien ze aangesteld zijn om het mysterie te onderzoeken. Het schip nadert nu de groene mistbank en staat op het punt om hem binnen te varen. Eenmaal in de mistbank krijgt iedereen een brandend gevoel in zijn keel. Iemand roept ‘Abandon ship!’. Jij en de bemanning springen in het water en zwemmen terug naar de kust. Als je terug aan de kust bent, mot je naar de Deputy om verslag uit te brengen. Het verhaal over de groene gaswolk lijkt hem enigszins onwaarschijnlijk, maar de kapitein komt binnen en bevestigt je verhaal. De Deputy gelooft je nu en wat een verassing: hij vraagt je of je het hele geval wilt onderzoeken. Natuurlijk zul je dat doen, maar daarvoor moet je je recht in het hol van de leeuw wagen, namelijk de mist binnenvaren en jezelf laten stikken.

Zet alles wat je bij je hebt op de bank, anders zul je het kwijt geraken. Ga naar de steigers en neem de enige roeiboot die er ligt. Je zult nu een kort filmpje zien waarin je met de roeiboot op volle zee zit en ten slotte verstikt wordt door de mist.

PlaatjeJe wordt wakker in een cel waar die bewaakt wordt door een guard. Als hij ziet dat je wakker bent, roept hij zijn mede guards en nemen ze je mee naar het bureau van hun chef. Je schrikt als je ziet wie het is, het is de Deputy van Crandor. In een donkere hoed van de kamer zie je ook iemand staan, maar je kan zijn gelaat niet zien. Nu begrijp je waarom de Deputy je eerst niet wou geloven, hij vreesde ervoor dat je hem zou ontmaskeren. Als je vraagt wat dit te betekenen heeft, begint hij te lachen en geeft je uiteindelijk uitleg: Hij heeft samen met een machtig tovenaar, die in de hoek van de kamer staat, een verbond gesloten. De tovenaar vangt de bemanning van de schepen in zijn magische gaswolk en krijgt een deel van de buit en de Deputy neemt het andere deel voor zichzelf.

De guards brengen je terug naar de cel en laten je daar alleen. Klik op de celdeur en gebruik de optie ‘Speak-trough cell door’. Je roept nu of er nog iemand is en je hoort verschillende stemmen roepen dat ze hier ook gevangen zitten. Vraag of iemand van hen weet of ze weten hoe je hier uit geraakt. Jammer genoeg weet niemand iets. Plots roept iemand ‘Watch out! The guards are coming!’. Ga van de celdeur weg. Er komen guards binnen samen met je middagmaal. Pak nu het voedsel van het karretje en val de guards aan. Als er eentje gaat lopen, moet je die eerst pakken of hij alarmeert de hele basis. Als de guards dood zijn, pak je de sleutels die één van hen gedropt heeft. Pak ook hun wapens en armour. Het voedsel van het karretje kun je als gewoon food gebruiken.

Bevrijd nu de andere gevangen met de sleutels en loop de gang door. Onderweg kun je nog guards tegenkomen, die moet je gewoon doden. Aan het eind van de gang is er een deur. Ga erdoor om een steiger aan te komen. Ga naar een boot en vlucht met de gevangenen. Je komt aan op Crandor.

Vooraleer je aan het gevecht begint, ga je best eerst naar de bank om wapens, voedsel en armour te nemen dat goed tegen magic kan, zoals d’hide. Ga nu naar Crandor en ga naar het huis van de Deputy. Blijkbaar heeft hij na het nieuws van je ontsnapping direct maatregelen genomen en is hij met een stel guards naar zijn huis vetrokken om jou op te wachten. Dood nu alle guards en sla ten slotte de Deputy in de boeien. Hij zal je uitlachen, de tovenaar zal zich wreken. Ren vlug het huis binnen en je zult de tovenaar zien weg teleporteren terwijl hij zegt: “We will meet again!”

Je quest is nu ten einde.
Beloning: 10.000 xp in een combat skill naar keuze en toegang tot de basis van de Deputy waar je kunt trainen op guards en er een miningspot is in de grot van de basis.
Deel 4: Witchraft
Moeilijkheidsgraad: moeilijk

Lengte: Gemiddeld

Startpunt: Praat met Ned op Crandor.

Alleen voor members: Nee

Eisen: Je moet The Betrayal en Imp Catcher gedaan hebben. Je moet Wizard Grayzag (combat 110) kunnen verslaan. Wordt nog updated.

Benodigde spullen: Armour dat tegen Magic kan, zoals dragonhide. Een wapen, voedsel
Er staat je nog 1 taak te wachten voor Crandor eindelijk in vrede kan leven, je moet de geheimzinnige tovenaar vinden en hem verslaan. Dit zal echter niet makkelijk zijn. Als je met Ned praat, zal hij je aanraden om eens met een paar van de machtige tovenaars in Gielinor te praten. Aangezien deze quest F2P is, moet je niet al te ver zoeken.

Begin bij de Head Wizard die onder de Wizard Tower verblijft. Hij weet echter niet veel over een tovenaar die gaswolken tevoorschijn kan toveren. Misschien weet de eerder teruggetrokken tovenaar Mizgog er meer van. Je vindt hem op de eerste verdieping van de Wizard Tower. Vraag ook aan hem of hij iets weet van een duistere tovenaar. Hij wil je echter niet direct antwoorden, je moet iets voor hem doen. Hij vraagt je of je op de 2de verdieping van de toren eens met Wizard Grayzag wil praten en hem proberen te overtuigen om Mizgog met rust te laten. Hij pest hem namelijk altijd. Ga naar boven en praat met Grayzag. Nog voor je klaar bent met spreken, onderbreekt hij je al. Hij lacht je uit omdat je vriendjes bent met die armzalige Mizgog. Je wordt boos en je waarschuwt hem op er mee op te houden of anders zul je met hem vechten. Hij blijft echter lachen en zal je zelf beginnen aanvallen. Dood hem en ga terug naar beneden.

Mizgog is blij dat hij eindelijk van Grayzag af is. Hij geeft je een belangrijke hint: Ten noorden van Falador, waar de mysterieuze stenen staan die iedereen wel kent, is er onlangs magische activiteit waargenomen door de White Knights tijdens hun patrouille. Dit zou best wel eens een teken kunnen zijn van een of andere tovenaar.

Neem nu een pickaxe en een thinderbox van je bank en ga naar de stenen ten noorden van Falador en ten westen van Gunnar's Grun. Ga voor de centrale steen staan en klik erop. Je zult nu de steen onderzoeken. Plots vind je een sleutelgat. Je hebt natuurlijk geen sleutel, je moet er dus iets anders op vinden. Gebruik nu je pickaxe op de steen en je zult hem omver minen. Er komt nu een gang tevoorschijn

Wordt vervolgd.
Laatst gewijzigd door Neite op dinsdag 12 juli 2011, 19:15, 15 keer totaal gewijzigd.
Faalkonijn
Berichten: 50
Lid geworden op: maandag 7 maart 2011, 16:39
RS: Maxed Lady (p2p)
Clan: ELlte

Re: Crandor questserie. Deel 1: Rebuilding a city.

Bericht door Faalkonijn »

Leuk idee :mrgreen:

Zou leuk zijn als dat in rs komt
Gebruikersavatar
weetikniet53
Berichten: 28
Lid geworden op: zaterdag 25 juni 2011, 15:42
RS: weetikniet53 (f2p)
Clan: nlhelpers

Re: Crandor questserie. Deel 1: Rebuilding a city.

Bericht door weetikniet53 »

ik hoop echt dat ik deze over een paar maanden zou kunnen spelen =D> =D> :D :lol: [-o<
Laatst gewijzigd door weetikniet53 op zaterdag 25 juni 2011, 21:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Sherwood689
Berichten: 1553
Lid geworden op: zondag 16 mei 2010, 15:38
RS: Sherwood689 (p2p)
Clan: Geen

Re: Crandor questserie. Deel 1: Rebuilding a city.

Bericht door Sherwood689 »

Persoonlijk vind ik dit de beste F2P quest die ik tot nu heb gezien, je hebt het mooi uitgewerkt met plaatjes. Ik vind het echt een F2P quest, dus niks overpowerd. En het is zeer rëeel. Knap gedaan. :)
Bedankt i k0nijn i!
Afbeelding
Mijn Grote
Neite
Blogger van de maand
Berichten: 8552
Lid geworden op: maandag 12 november 2007, 21:49
RS: Neite (OSRS)
Contacteer:

Re: Crandor questserie. Deel 1: Rebuilding a city.

Bericht door Neite »

Thanks all :)
Deel 2 is al zo goed als klaar, maar ik wacht nog even om het te posten :P
Wout12345
Berichten: 2177
Lid geworden op: zondag 9 augustus 2009, 14:59
RS: Gestopt

Re: Crandor questserie. Deel 1: Rebuilding a city.

Bericht door Wout12345 »

Het verhaal is niet zo goed, dat merk je al in de eerste regels. De boot die kapot ging in Dragon Slayer was jouw boot, Ned was alleen maar een kapitein die vrijwillig meeging. Daarbij moet Dragon Slayer ook een quest-eis zijn als Ned dit zegt. Verder lijkt de quest-lengte me meer kort in plaats van gemiddeld.

Nu ik de rest van je Quest lees, is dat verhaal eigenlijk wel goed, en de andere delen eigenlijk ook. Alleen vind ik het karakter van Father Urhney nogal anders dan ingame, dus samen met de bovengenoemde puntjes geef ik de quest dan in totaal een 8/10.

Maar Sherwood heeft wel gelijk: in vergelijking met de andere quests hier op het forum, is er nu eindelijk eens een goede F2P quest gekomen. :)
Wil je me contacteren en antwoord ik niet, stuur me dan een PM op Youtube (12345Wout12345).
Neite
Blogger van de maand
Berichten: 8552
Lid geworden op: maandag 12 november 2007, 21:49
RS: Neite (OSRS)
Contacteer:

Re: Crandor questserie. Deel 1: Rebuilding a city.

Bericht door Neite »

Gewoon vergeten Dragon Slayer bij de eisen te voegen :P

Even dat stukje van Ned aanpassen.
Exoemo
Berichten: 1851
Lid geworden op: dinsdag 5 augustus 2008, 14:12
Clan: ELlTE

Re: Crandor questserie. Deel 1: Rebuilding a city.

Bericht door Exoemo »

Eén van de betere quests, goed werkt Neite! :D Zelf heb ik trouwens ook nog enkele projecten klaarliggen waarvan ik alleen nog de laatste loodjes moet maken en daarnaast ben ik zelf ook nog bezig met mijn quest (Een ander soort quest dan dat we op het moment gewend zijn :P ) Ik kijk uit naar deel twee.
Plaatje
JOIN ELLTE

EN ONTVANG !!!GRATIS!!!

EEN EIGEN LUXE-CITADEL
EEN EIGEN BATTLEFIELD
EEN EIGEN PARTY ROOM
EEN EIGEN THEATRE
EEN EIGEN BONUS XP RING
EEN EIGEN CLAN AVATAR

Klap uit...
Wout12345
Berichten: 2177
Lid geworden op: zondag 9 augustus 2009, 14:59
RS: Gestopt

Re: Crandor questserie. Deel 1: Rebuilding a city.

Bericht door Wout12345 »

Exoemo schreef:Eén van de betere quests, goed werkt Neite! :D Zelf heb ik trouwens ook nog enkele projecten klaarliggen waarvan ik alleen nog de laatste loodjes moet maken en daarnaast ben ik zelf ook nog bezig met mijn quest (Een ander soort quest dan dat we op het moment gewend zijn :P ) Ik kijk uit naar deel twee.
Een ander soort quest dan we gewend zijn? Je maakt me benieuwd. :P
Wil je me contacteren en antwoord ik niet, stuur me dan een PM op Youtube (12345Wout12345).
Neite
Blogger van de maand
Berichten: 8552
Lid geworden op: maandag 12 november 2007, 21:49
RS: Neite (OSRS)
Contacteer:

Re: Crandor questserie. Deel 2: Merchants and thiefs.

Bericht door Neite »

Deel 2 staat er! Ik weet dat het eerste plaatje van Void is, maar ik had gewoon een plaatje nodig van een bureau met een sergeant en een deputy.
Wout12345
Berichten: 2177
Lid geworden op: zondag 9 augustus 2009, 14:59
RS: Gestopt

Re: Crandor questserie. Deel 2: Merchants and thiefs.

Bericht door Wout12345 »

Neite schreef:Deel 2 staat er! Ik weet dat het eerste plaatje van Void is, maar ik had gewoon een plaatje nodig van een bureau met een sergeant en een deputy.
Dat vind ik geen argument, plaatjes zijn leuk, maar ze moeten wel iets uit je Quest voorstellen.
Wil je me contacteren en antwoord ik niet, stuur me dan een PM op Youtube (12345Wout12345).
Neite
Blogger van de maand
Berichten: 8552
Lid geworden op: maandag 12 november 2007, 21:49
RS: Neite (OSRS)
Contacteer:

Re: Crandor questserie. Deel 2: Merchants and thieves.

Bericht door Neite »

Anders is het geen plaatje :P Ik ben wel aan het zoeken voor een beter plaatje, maar iemand zal me moeten helpen :P

Toegevoegd na 43 minuten:

Plaatje aangepast. Thanks Panda :wub:

Toegevoegd na 16 uur en 45 minuten:

Ik zoek iemand die een kaart wil maken, zelf heb ik er niet echt zin in :P
Sherwood689
Berichten: 1553
Lid geworden op: zondag 16 mei 2010, 15:38
RS: Sherwood689 (p2p)
Clan: Geen

Re: Crandor questserie. Deel 2 is er. Kaart gezocht!

Bericht door Sherwood689 »

Ik wil het best wel doen. :)
Bedankt i k0nijn i!
Afbeelding
Mijn Grote
Neite
Blogger van de maand
Berichten: 8552
Lid geworden op: maandag 12 november 2007, 21:49
RS: Neite (OSRS)
Contacteer:

Re: Crandor questserie. Deel 2 is er. Kaart gezocht!

Bericht door Neite »

Alvast bedankt.
De volgende dingen moeten er zeker zijn:
  • Huis van de Deputy in het Noorden en de ziekenboeg er vlakbij.
  • In het oosten zeker 2 huizen voor de goblins en de magiërs.
  • In het westen het huis van de rangers.
  • Het huis van de Sergeant dat je tegenkomt als je de sporen volgt.
Gebruikersavatar
Ex-gebruiker 24151
Charmeur
Berichten: 5734
Lid geworden op: woensdag 27 augustus 2008, 17:41
RS: 123456 (f2p)

Re: Crandor questserie. Deel 2 is er. Kaart gezocht!

Bericht door Ex-gebruiker 24151 »

Bericht verwijderd op verzoek van auteur
Neite
Blogger van de maand
Berichten: 8552
Lid geworden op: maandag 12 november 2007, 21:49
RS: Neite (OSRS)
Contacteer:

Re: Crandor questserie. Deel 2 is er. Kaart gezocht!

Bericht door Neite »

Thanks :)

Ik heb al een ideetje voor deel 3.
Sherwood689
Berichten: 1553
Lid geworden op: zondag 16 mei 2010, 15:38
RS: Sherwood689 (p2p)
Clan: Geen

Re: Crandor questserie. Deel 2 is er. Kaart gezocht!

Bericht door Sherwood689 »

Wil je ook verschil in kleur grond? ( Dus misschien is er een beetje gras gegroeid. )
Bedankt i k0nijn i!
Afbeelding
Mijn Grote
Neite
Blogger van de maand
Berichten: 8552
Lid geworden op: maandag 12 november 2007, 21:49
RS: Neite (OSRS)
Contacteer:

Re: Crandor questserie. Deel 2 is er. Kaart gezocht!

Bericht door Neite »

Als je dat wil, mag dat. Maar het is niet verplicht.
Vergeet ook een marktplaats niet :P
Sherwood689
Berichten: 1553
Lid geworden op: zondag 16 mei 2010, 15:38
RS: Sherwood689 (p2p)
Clan: Geen

Re: Crandor questserie. Deel 2 is er. Kaart gezocht!

Bericht door Sherwood689 »

Waarschijnlijk doe ik dat niet, want het is nogal moeilijk om dat een beetje vloeiend te doen. :)
Bedankt i k0nijn i!
Afbeelding
Mijn Grote
Neite
Blogger van de maand
Berichten: 8552
Lid geworden op: maandag 12 november 2007, 21:49
RS: Neite (OSRS)
Contacteer:

Re: Crandor questserie. Deel 2 is er. Kaart gezocht!

Bericht door Neite »

Het hoeft niet ;)
Plaats reactie