Nieuwe prayers voor het standaard prayer boekje

In dit archief zijn de suggesties geplaatst die pre-LunaLabs gemaakt zijn op het Tipforum.
FallenH3RO
Berichten: 269
Lid geworden op: vrijdag 27 mei 2011, 17:16
RS: RG Sceliat0r (p2p)
Clan: RG

Nieuwe prayers voor het standaard prayer boekje

Bericht door FallenH3RO »

Ik heb weer eens een suggestie. Hopelijk vinden jullie hem wat.
Ik vind het nogal best "oneerlijk" en "vreemd" dat er sommige wezens zijn die onbestaande prayers gebruiken. Ik zou ervoor willen zorgen dat dit niet meer zo zalzijn in de toekomst, daarom heb ik wat (nieuwe) prayers ontworpen.
Je zal ondertussen wel al gemerkt hebben dat er iets niet echt klopt aan het onderstaande plaatje. ^_^

Afbeelding

Uploaded with ImageShack.us

Protect airstrikes: Deze prayer is te gebruiken vanaf level 81. Hij zal je voor 45% bescherming bieden van luchtaanvallen van spelers en 75% bescherming bieden van luchtaanvallen van monsters.

Protect weaponmagic: Deze is dan alweer te gebruiken van 86 prayer. Hij zal je 45% bescherming bieden op magische aanvallen en aanvallen van dichtbij. Dit geldt enkel voor de normale spelers. Op de monsters zal hij je voor 85% deze aanvallen bescherming bieden.

Protect weaponmissiles: Deze prayer is te gebuiken vanaf dat je level 91 prayer hebt bereikt. Hij zal je voor volle 45% beschermen tegen de verre ranging aanvallen en aanvallen van dichtbij van spelers. Hij zal je voor volle 85% bescherming bieden op diezelfde aanvallen van de monsters.

Multiprotect: De tot-nu-toe hoogste prayer van het standaard prayer boekje. Deze is jammer genoeg enkel te gebruiken als je 97 prayer behaald hebt. Hij zal je op ieder vlak voor 40% van aanvallen van nomale spelers beschermen. Voor monsters geldt dit niet en zal het je voor 75% beschermen.


Deze prayers hebben ook zijn nadelen natuurlijk, ze halen je prayer points wel sneller naar beneden als de normale protects van nu doen.
De vraag is alleen nu, zijn ze welkom in Runescape, moeten ze volledig voor P2p zijn, moeten ze gedeeltelijk voor P2p zijn of moeten ze volledig voor F2p zijn?

Ik vind dit persoonlijk een goede suggestie, ik hoop op goede reacties. ;)
Laatst gewijzigd door FallenH3RO op dinsdag 12 juli 2011, 11:51, 4 keer totaal gewijzigd.
Every hero can fall. A good thing about heroes is that when they fall, they always try to learn how to get up again.
But there were women in the world, and from them each of our heroes had taken to himself a wife. They got children and this hero has work to do.. So he can't help this site more.
Sir Fire181
Berichten: 1270
Lid geworden op: zaterdag 19 februari 2011, 17:40
RS: Sir Fire181 (p2p)
Clan: Beanoodle
Contacteer:

Re: Nieuwe prayers voor het standaard prayer boekje

Bericht door Sir Fire181 »

Dit zijn nou echt updates waar ik van zeg: Mooi gedaan! Alleen het level van de Multiprotect staat er niet bij.

9/10. Als je level van Multiprotect erbij zet krijg je 10/10.
Afbeelding Afbeelding
Slay a Stone
Berichten: 6440
Lid geworden op: donderdag 25 juni 2009, 17:11
RS: Slay a Stone (p2p)
Clan: Dutch Phoenix

Re: Nieuwe prayers voor het standaard prayer boekje

Bericht door Slay a Stone »

overpowerd, zoals jad, nex enzo nee sorry het is echt te overpowered.
Afbeelding
FallenH3RO
Berichten: 269
Lid geworden op: vrijdag 27 mei 2011, 17:16
RS: RG Sceliat0r (p2p)
Clan: RG

Re: Nieuwe prayers voor het standaard prayer boekje

Bericht door FallenH3RO »

Sir Fire181 schreef:Dit zijn nou echt updates waar ik van zeg: Mooi gedaan! Alleen het level van de Multiprotect staat er niet bij.

9/10. Als je level van Multiprotect erbij zet krijg je 10/10.
Ik heb het nog snel even aangepast. Bedankt. :)
Every hero can fall. A good thing about heroes is that when they fall, they always try to learn how to get up again.
But there were women in the world, and from them each of our heroes had taken to himself a wife. They got children and this hero has work to do.. So he can't help this site more.
Onion
Berichten: 774
Lid geworden op: maandag 1 maart 2010, 17:44

Re: Nieuwe prayers voor het standaard prayer boekje

Bericht door Onion »

Nee man, vet overpowered.
Bosses worden te makkelijk. Jad bijvoorbeeld.

Edit: Juist, wat Dragon zei.
Laatst gewijzigd door Onion op maandag 11 juli 2011, 21:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Sir Fire181
Berichten: 1270
Lid geworden op: zaterdag 19 februari 2011, 17:40
RS: Sir Fire181 (p2p)
Clan: Beanoodle
Contacteer:

Re: Nieuwe prayers voor het standaard prayer boekje

Bericht door Sir Fire181 »

FallenH3RO schreef:
Sir Fire181 schreef:Dit zijn nou echt updates waar ik van zeg: Mooi gedaan! Alleen het level van de Multiprotect staat er niet bij.

9/10. Als je level van Multiprotect erbij zet krijg je 10/10.
Ik heb het nog snel even aangepast. Bedankt. :)
10/10
Afbeelding Afbeelding
FallenH3RO
Berichten: 269
Lid geworden op: vrijdag 27 mei 2011, 17:16
RS: RG Sceliat0r (p2p)
Clan: RG

Re: Nieuwe prayers voor het standaard prayer boekje

Bericht door FallenH3RO »

dragon209 schreef:overpowerd, zoals jad, nex enzo nee sorry het is echt te overpowered.
Als je naar de andere prayers kijkt, zal je merken dat die protectionprayers "volledige bescherming bieden op monsters", wat mijn prayers dus niet doen.
Ik heb er op gelet.
In theorie zijn de mijne dus wel ietsje slapper als je het op solo-attack monsters gebruikt.

Ik geef even een voorbeeld:"Als jij protect from airattacks gebruikt op een monster dat enkel magic doet, zal hij een stuk meer hitten dan normaal."
Laatst gewijzigd door FallenH3RO op maandag 11 juli 2011, 21:17, 4 keer totaal gewijzigd.
Every hero can fall. A good thing about heroes is that when they fall, they always try to learn how to get up again.
But there were women in the world, and from them each of our heroes had taken to himself a wife. They got children and this hero has work to do.. So he can't help this site more.
Sir Fire181
Berichten: 1270
Lid geworden op: zaterdag 19 februari 2011, 17:40
RS: Sir Fire181 (p2p)
Clan: Beanoodle
Contacteer:

Re: Nieuwe prayers voor het standaard prayer boekje

Bericht door Sir Fire181 »

God Of Onion schreef:Nee man, vet overpowered.
Bosses worden te makkelijk. Jad bijvoorbeeld.
Het is overpowerd. Maar misschien zou je bij bosses de procent werking kunnen verlagen.
Afbeelding Afbeelding
pepervrouw
Berichten: 9
Lid geworden op: maandag 11 juli 2011, 19:20
RS: pepervrouw (f2p)
Clan: beanoodle

Re: Nieuwe prayers voor het standaard prayer boekje

Bericht door pepervrouw »

Geweldig, 8/10

Toegevoegd na 5 seconden:

Geweldig, 8/10
FallenH3RO
Berichten: 269
Lid geworden op: vrijdag 27 mei 2011, 17:16
RS: RG Sceliat0r (p2p)
Clan: RG

Re: Nieuwe prayers voor het standaard prayer boekje

Bericht door FallenH3RO »

Zo beter? ik heb het wat minder "overpowered" gemaakt zodat het nog wat kan in het spel.
Ze zijn zelfs zwakker als de normale prayers van nu zijn indien je ze tegen normale monsters zal gebruiken.
Every hero can fall. A good thing about heroes is that when they fall, they always try to learn how to get up again.
But there were women in the world, and from them each of our heroes had taken to himself a wife. They got children and this hero has work to do.. So he can't help this site more.
Darkburner
Berichten: 592
Lid geworden op: zaterdag 6 oktober 2007, 12:51
RS: Darkburner (p2p)
Contacteer:

Re: Nieuwe prayers voor het standaard prayer boekje

Bericht door Darkburner »

geweldig en is niet overpowered voor jad want als je 90+ prayer hebt neem ik aan dat je wel jad makkelijk kan ownen :P
Hi Im Tacos
Berichten: 53
Lid geworden op: vrijdag 8 juli 2011, 13:12
RS: Hi Im Tacos (p2p)
Clan: D Squires

Re: Nieuwe prayers voor het standaard prayer boekje

Bericht door Hi Im Tacos »

Aan de ene kant is het een beetje overpowered, je kan de procenten misschien nog ietsje verlagen.
Wel goed idee, moet ik je nageven, want dit kan mensen weer doen twijfelen of ze nu wel curses of normals moete hebben.
Meeste hebben curses als ze hybriden/meleeen en soms zelfs als ze rangen, dus zou wel mooie update kunnen worden :)
Iets vragen? Add : Hi Im Tacos in game ;)
Areavus
Berichten: 1460
Lid geworden op: dinsdag 9 december 2008, 15:08
RS: Areavus (p2p)
Clan: Imperium
Oude naam: mijner331

Re: Nieuwe prayers voor het standaard prayer boekje

Bericht door Areavus »

Hmmm, best goed idee waar ik zelf ook wel eens aan zat te denken. Misschien wel wat hogere levels want bijvoorbeeld 81 heb je zo. En het wordt niet overpowered, kijk bijvoorbeeld naar bandos: nu heeft de tanker melee en de rest range. Als de tanker weaponmissiles doet word hij hard hitted door melee maar vangt veel range op. Als bijvoorbeeld een attacker multi doet om alle minions op te vangen krijgt hij harde range hits. Dus bij bosses heeft het voor en nadelen, maar dit is vooral handig bij dung bosses die veel switchen. Btw, laat multi niet toe tot pken? Dan is het gewoon die prayer op en slaan. De andere kunnen nog wel in pk imo ;)

Edit: verlaag de 45%? Normaal is het 50% en nu vang je 2 styles op. Maak er 30% of zoiets van?
Afbeelding
~Proud Leader of Imperium~
Slay a Stone
Berichten: 6440
Lid geworden op: donderdag 25 juni 2009, 17:11
RS: Slay a Stone (p2p)
Clan: Dutch Phoenix

Re: Nieuwe prayers voor het standaard prayer boekje

Bericht door Slay a Stone »

Hybird paken wordt nu naar de hel gebracht omdat je danngewoon mage,meele prot

Jad haal je dan 100%

Nee echt het is te overpowerd.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Shadow Blast
Berichten: 1213
Lid geworden op: maandag 27 juli 2009, 10:44
RS: Firyfrog (p2p)
Clan: NL
Oude naam: shotterken

Re: Nieuwe prayers voor het standaard prayer boekje

Bericht door Shadow Blast »

Veel te overpowered echt
Meld je aan op Superkliks, stuur mij een bericht en je krijgt 20k geld op runescape. Het duurt nog geen minuut!
Afbeelding
Lynch
Berichten: 6287
Lid geworden op: woensdag 9 mei 2007, 13:19
RS: Cosmiq (OSRS)
Oude naam: DylanFeyenoord

Re: Nieuwe prayers voor het standaard prayer boekje

Bericht door Lynch »

Ja vind ik ook, veel bosses worden veel makkelijker hierdoor. Wel goed uitgewerkt
Tail-bone
Berichten: 58
Lid geworden op: donderdag 6 januari 2011, 17:29

Re: Nieuwe prayers voor het standaard prayer boekje

Bericht door Tail-bone »

Ze bieden geen volledige bescherming, dat vind ik wel een echt pluspuntje :).
Mooi uitgewerkt 9/10.
Cookies.
FallenH3RO
Berichten: 269
Lid geworden op: vrijdag 27 mei 2011, 17:16
RS: RG Sceliat0r (p2p)
Clan: RG

Re: Nieuwe prayers voor het standaard prayer boekje

Bericht door FallenH3RO »

Ik meen me te herrinneren dat ik er ook nog had bijgeschreven dat de prayers je prayerpoints enorm snel naar beneden zullen halen. Als jullie het echt (nog steeds) te overpowered vinden zal ik bereid zijn de % van de prayers nog wat te laten dalen.
Voor de normale spelers vind ik ze niet bepaald overdreven, voor de monsters geven de normale prayers volle 100% bescherming, wat hier niet bepaald het geval is.
Dus met andere woorden zullen de monsters die normaal gesproken niet door protects heen hitten, dus wel op je kunnen hitten.
Ze zijn ook wel van een hoog level! Dat is niet al te simpel om te halen aangezien er erg veel geld bij komt kijken. Niet iedereen heeft dat geld om zo een hoog prayer te halen, dus de "jad" zal niet door zomaar iedereen gedood worden. Het wordt gewoon wat makkelijker voor diegenen die dat geld er wel voor over hebben.

Toegevoegd na 1 minuten:

Bedankt. :)
Every hero can fall. A good thing about heroes is that when they fall, they always try to learn how to get up again.
But there were women in the world, and from them each of our heroes had taken to himself a wife. They got children and this hero has work to do.. So he can't help this site more.
Gebruikersavatar
Shadow Blast
Berichten: 1213
Lid geworden op: maandag 27 juli 2009, 10:44
RS: Firyfrog (p2p)
Clan: NL
Oude naam: shotterken

Re: Nieuwe prayers voor het standaard prayer boekje

Bericht door Shadow Blast »

Kan wel allemaal zijn maar 90% in zowel melee,ranged als magic is echt wel goed
Meld je aan op Superkliks, stuur mij een bericht en je krijgt 20k geld op runescape. Het duurt nog geen minuut!
Afbeelding
FallenH3RO
Berichten: 269
Lid geworden op: vrijdag 27 mei 2011, 17:16
RS: RG Sceliat0r (p2p)
Clan: RG

Re: Nieuwe prayers voor het standaard prayer boekje

Bericht door FallenH3RO »

shotterken schreef:Kan wel allemaal zijn maar 90% in zowel melee,ranged als magic is echt wel goed
Ik heb het aangepast naar 75%. Dat moet naar mijn mening wel voldoende zijn. Hou er ook rekening mee dat het je prayer enorm snel naar beneden haalt! Dat kost je dus veel meer prayer potions dan normaal.
Every hero can fall. A good thing about heroes is that when they fall, they always try to learn how to get up again.
But there were women in the world, and from them each of our heroes had taken to himself a wife. They got children and this hero has work to do.. So he can't help this site more.
Plaats reactie