Minigame: Thief Hunters

In dit archief zijn de suggesties geplaatst die pre-LunaLabs gemaakt zijn op het Tipforum.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Shadow Blast
Berichten: 1213
Lid geworden op: maandag 27 juli 2009, 10:44
RS: Firyfrog (p2p)
Clan: NL
Oude naam: shotterken

Minigame: Thief Hunters

Bericht door Shadow Blast »

Eisen: Geen, maar hoe hoger hoe beter.

Waar kan je deze Minigame spelen?

Nieuw eiland dat er komt, waar dit komt weet ik nog niet, maar je kan er komen door met iemand te praten in Ardougne.

Het begin:

Je komt op het eiland aan, maar de weg splits zich al snel in 2: Er staan 2 pijlen.
Hunters go left, met het teken van hunter op. Op de andere staat Thieves go right, met het teken van Thieving. Het maakt niet echt uit wat je kiest omdat je zeker allebei de kanten moet zijn. Maar zo kan je wel kiezen in welk team je begint en met wie. Het Hunter gedeelte ziet er uit als een gewone tent met veel opgehangen dieren en huiden op de vloer. Het thieving gedeelte is een huis vol met schatkisten en geld op de grond. Je moet met 5 zijn om te starten. In deze game kan je NIET vechten tegen anderen!Maar je kan ze wel verzwakken.Eten is NIET toegelaten.

De Hunters=Verdedigers

Zij moeten de verschillende standen dus gewoon gem stall enz... 5 minuten lang beschermen tegen thieves ( de spelers van het andere team dus). De stalls staan op een berg met langs beide kanten rotsen. Belangrijk voor sommige traps. Dit kunnen ze doen door allerlei vallen op te zetten op verschillende strategische plaatsen.Alles wat je als hunter nodig hebt ligt in je startplaats. Je moet dus zorgen dat de thieves niet of vertraagd aankomen bij de stalls. Dit doe je dus door vallen op te zetten.
Het aantal maximum vallen dat je kan is hetzelfde dat je normaal kan met je level maar wel x2, zodat je toch nog 2 vallen kan opzetten als je bv maar lvl 20 bent.


Overzicht van vallen:

1 plaats= het vakje waar je in loopt, je val neemt dan 1 vakje in (kan ook meer zijn)
Rat TrapLvl 1, Doet weinig schade want raakt enkel de teen van de thief. Dit neemt 1 plaats in. Neem voor deze val gewoon de val mee die je vind.
Pull stoneLvl 10, je trekt de steen van de shortcut los, de eerste Thief die deze shortcut gebruikt zal naar beneden vallen en schade oplopen.Deze shortcut lig aan het uitstekende punt op de berg. (zie extra info)
Rope trapLvl 15, Je spant een koord van 3 vakjes tussen 2 uiteinden, de thief struikelt erover en verwond zich.
DeadfallLvl 30, Doet de thief in een klap dood en terug naar het begin. Kan enkel tegen een rotswand geplaatst worden. Neemt 1 plaats in. Wordt op dezelfde manier gemaakt als normaal (dus met wood en knife).
Broken Bridge trapLvl 40, Je maakt simpelweg de brug kapot en wanneer een thief voorbij komt valt hij in het water. Gemiddelde schade, 10 seconden tijd verloren en een nat pak is het resultaat.
Big Rope trap Lvl 50, Houd de hunter voor 25 seconden vast, heb je een mes meegenomen is dat 15 seconden.Neem hiervoor enkel touw mee.Deze val neemt 3 plaatsen in en moet je spannen tussen 2 uiteinden. De ideale plaats is de weg naar de berg en het kan meerdere personen tegelijk vangen als deze toevallig samenlopen.
PitfallsLvl 60, Een groot gat in de grond dat bijna niet te zien is, ook plaats je er stekels in, doet erg veel schade, de meeste sterven dan ook meteen, anderen moeten 15 seconden wachten voor ze eruit kunnen. Zelfde manier als normale pitfalls maar dan kan je ook de put zelf graven om thieves te verassen.Deze val neemt 4 vakjes in (2x2)
FalconryLvl 90, dit hoge level heb je nodig omdat je met dit alle gems of crafting spullen of silver spullen van 1 persoon kunt stelen. De valk kiest automatisch het beste.Dit doet de valk voor jou en hij brengt ze terug naar de stall.Bovendien brengt hij 100 schade aan. De valken zitten naast het huis en je kan ze wegsturen door op een verlengde van de berg te gaan staan ( er is zo een uitsteken punt) en daar zal je deze optie kunnen gebruiken.Hier is ook de shortcut voor Thieves.
Heb je nog suggesties voor vallen? Zet ze dan zeker in dit topic!

De Thieves=Aanvallers

Als thief moet je op de berg stelen uit allerlei stallen en binnen de 5 minuten het balkje van de Value Stolen ( moet gestolen waarde zijn maar ik denk dat het fout is wat ik zet) vol krijgen. Dit doen ze door items te stelen uit de stallen op de berg. De stalls zijn:

-Bakers Stall
-General Stall
-Crafting Stall
-Silk Stall
-Fur Stall
-Silver Stall
-Spice Stall
-Gem Stall

De stallen staan op een rijtje. De goedkoopste staan het dichts bij waar je de berg op komt.
Natuurlijk is het logisch dat wanneer je een moeilijkere stal besteelt je ook meer bijkrijgt bij het balkje dat de gestolen waarde aangeeft. Als je te lang bij een stal blijft staan kunnen hunters bv een rat trap op jou plaats plaatsen.Als je dan de stal besteelt zal je hp afgaan omdat je erdoor geraakt wordt. Probeer gewoon zoveel mogelijk spullen naar je basis terug te brengen voor de tijd op is!Ze kunnen ook de shortcut naar de top van de berg nemen, hiervoor heb je 50 agility nodig.

Extra informatie:

-Ik heb helaas geen map maar het is vrij simpel. 2 Kampen, de Thieves moeten eerst wat lopen en dan komen ze aan een rivier, er zijn 2 bruggen waarop Hunters die Broken Bridge trap kunnen opzetten. Dan een berg die rechts begint en zo langs de rotsen links omhoog gaat. Vlak waarbij het begint bergop te gaan is de shortcut en het uitstekende deel van de berg.
-Je kan dus elkaar niet hitten enkel hunters via vallen.
-Thieves kunnen de vallen erg moeilijk zien, je kan het ten eerste pas als je er op 1 tegel van staat en dan nog is het goed gecamoufleerd.
-50 agility is nodig voor de shortcut.
-Na 5 minuten wordt er van kant gewisseld.

Rewards:

Als je de klus klaart als Thief krijg je 10 tokens. en nog eens 1 token voor elke 10 seconden je het vroeger kan dan de 5 minuten.
Als je de klus klaart als Hunter krijg je 10 tokens. Als je 3 vallen succesvol opzette krijg je 1 token bij.
Als je de klus niet klaart als Thief krijg je 4 tokens.
Als je de klus niet klaart als Hunter krijg je 4 tokens.

Reken wel dat je 2x speelt in 1 spel dus 1x als Thief en 1x als Hunter.

Rewards:

Hunter xp = 50xp per token
Thieving xp = 50xp per token



Nog te doen:

-Veel meer rewards!
-Kaart, maar dat kan ik niet echt.
-Misschien meer vallen?
Meld je aan op Superkliks, stuur mij een bericht en je krijgt 20k geld op runescape. Het duurt nog geen minuut!
Afbeelding
Sir Fire181
Berichten: 1270
Lid geworden op: zaterdag 19 februari 2011, 17:40
RS: Sir Fire181 (p2p)
Clan: Beanoodle
Contacteer:

Re: Minigame: Thief Hunters

Bericht door Sir Fire181 »

Ik zie deze game wel zitten.

9/10

Als je eiland er nog in verwerkt krijg je een 10/10.
Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
Shadow Blast
Berichten: 1213
Lid geworden op: maandag 27 juli 2009, 10:44
RS: Firyfrog (p2p)
Clan: NL
Oude naam: shotterken

Re: Minigame: Thief Hunters

Bericht door Shadow Blast »

Ik ben niet erg goed in mappen maken dus helaas
Meld je aan op Superkliks, stuur mij een bericht en je krijgt 20k geld op runescape. Het duurt nog geen minuut!
Afbeelding
Gebruikersavatar
ikkeikke66
Berichten: 840
Lid geworden op: woensdag 13 oktober 2010, 19:38
RS: demontemmer (p2p)
Clan: Dutchex

Re: Minigame: Thief Hunters

Bericht door ikkeikke66 »

Miss kun je ook bij de thiefs zetten:

Vallen overleven & sneller verplaatsen

Je kunt vallen overleven door "Agility Obstakels" te zeten, je hebt een bepeeld agility lvl nodig om te maken, en een bepaald agility lvl nodig om niet te vallen, aantal voorbeeltjes, voor Brige Build heb je construction nodig:
Rope SwingLvl 5, lvl 10 om niet te vallen. Je gooit een touw naar de rots die boven je hangt, je zal 0,5 keer sneller boven zijn, je ook over vallen "vliegen", als je valt tijdens het klimmen, zal je 10 lp schade hebben.
dodgeLvl 15, lvl 20 om geen lp kwijt te raken. Je gaat de steen ontwijken die bij "Pull stone" naar beneden komt, als dit mislukt, gaat er 20 lp af.
Fake DeadLvl 25, lvl 30 om niet dood te gaan, je moet van een knife en wood een "stick" maken, deze moet je in de Deadfall zetten, deze zal toeklappen en je kunt verder gaan. Je gaat dood als het mislukt.
Brige Building (Construction)Lvl 35, lvl 40 om geen schade te hebben. Je maakt van hout en knife een aantal planken, deze moet je in de brug leggen, je krijgt gemiddelde schade als je valt, en 15 sec tijd verloren.
Wall ClimbingLvl 80, lvl 90 om niet te vallen. Je gaat op de berg klimmen, als dit lukt ga je 10 sec 2x sneller vooruit. Lukt dit niet, gaat er 100 lp af, je zult dan ook 5 vakjes naar omlaag struikelen.
Super DodgeLvl 99, deze val kan nog vaak mislukken, je probeerd de valk van de hunters, lukt dit, ga je met je buit verder, lukt dit niet, zul je 150 lp verliezen
Hoe vind je het? Shotrekken?
Gebruikersavatar
Shadow Blast
Berichten: 1213
Lid geworden op: maandag 27 juli 2009, 10:44
RS: Firyfrog (p2p)
Clan: NL
Oude naam: shotterken

Re: Minigame: Thief Hunters

Bericht door Shadow Blast »

Ga het toevoegen, maar ga rope swing veranderen door grapple rocks.

Maar ik snap het niet goed, kruip je dan via het touw naar boven of wat?
En wall climbing had ik toch al staan bij dat ene punt, waar die steen los kan staan?
Meld je aan op Superkliks, stuur mij een bericht en je krijgt 20k geld op runescape. Het duurt nog geen minuut!
Afbeelding
thomkok10
Berichten: 199
Lid geworden op: donderdag 23 september 2010, 18:15
RS: thomkok10 (f2p)
Clan: The Golden Warriors
Contacteer:

Re: Minigame: Thief Hunters

Bericht door thomkok10 »

ik bedenk wel iets voor je :D

wolvenval: (lvl 40 hunting nodig)
ze zijn lvl 40 combat niveau (2 wolven)
als je vlees hebt (je moet dan iets kunnen killen) dan kan je eraan ontsnappen.
The Golden Warriors zijn Nederlanders =D

Uploaden van plaatjes: http://imgur.com/

Het runescape forum: http://services.runescape.com/m=forum/sl=0/forums.ws
Gebruikersavatar
ludo813
Berichten: 118
Lid geworden op: maandag 20 december 2010, 19:54
RS: ludo813 (f2p)

Re: Minigame: Thief Hunters

Bericht door ludo813 »

misschien kan je bij broken brigde toevoegen dat je al je run points kwijt raakt
Plaats reactie