Quest: An Apple for the Thirst

In dit archief zijn de suggesties geplaatst die pre-LunaLabs gemaakt zijn op het Tipforum.
Plaats reactie
Sir Fire181
Berichten: 1270
Lid geworden op: zaterdag 19 februari 2011, 17:40
RS: Sir Fire181 (p2p)
Clan: Beanoodle
Contacteer:

Quest: An Apple for the Thirst

Bericht door Sir Fire181 »

An Apple for the Thirst
[/b][/size]



Moeilijkheidsgraad: Gemiddeld
Lengte: Kort
Startpunt: Praat met Lalli, vlakbij de Golden Apple Tree.
Alleen voor members: Ja
Eisen: Je hebt 40 Dungeoneering, 50 Ranged en 25 Thieving nodig. Ook moet je een level 78 kunenn doden met Ranged. Ook moet je The Fremmenik Trials hebben gedaan tot je de Lyre hebt.
Benodigde spullen: Een basket, Bow en Arrows, Ring of Kinship, Armour, Voedsel, Lyre (Zie Fremmenk Trials), Leather Boots, Leather Gloves.


Praat met Lalli, ze zegt dat er problemen zijn bij de Golden Apple Tree. Ze vertelt je dat er veel gestolen worden, maar niet door het kleine ventje Askelladen. Vraag of ze hulp nodig heeft, die wil ze al te graag. Ze vertelt je dat je eens even een babbeltje moet maken met de Chieftain in Relleka. Ze zegt er nog bij dat ze denkt dat het een Fremmenik is. Bedank haar en ga naar de Chieftain.
Afbeelding
Ga naar Chieftain Brundt en vraag naar de gouden appels. Hij zal geschrokken reageren en heel raar gaan doen. Vraag wat er is. De barman achter de bar die alleen in deze quest te zien is zal zeggen dat hij iets gezien waardoor hij gek werd. Vraag wat het was. Dat wil hij alleen voor 5 gouden appels. Klim over het stenen muurtje. Pluk er een paar bij de boom en vraag hem opnieuw over het monster. Hij zal na een tijdje praten zeggen dat het leek op een Demon. Je zal denken dat hij het is, en zeg dat hij de appels heeft gestolen. Ook hij begint maf te doen. Er zal een filmpje verschijnen waar hij in roept: ''Behind you!''. Je zal achterom kijken en een groot oog zien. Je schrikt en valt flauw. Je ziet dan de Barman die word meegenomen door een hand door het raam.

Na het filmpje kom je bij en herinner je jezelf niets meer. Er ligt een brief op de bar. Pak die. Lees deze door. Er zal ''Come deep down, meet me'' staan. Je denkt aan grotten, zoals de God Wars en de Ancient Caves. Je vraagt je nu ook af of Peer de Seer je kan helpen. Ga naar hem toe.
Afbeelding
Praat met Peer de Seer. Vraag of hij het raadsel kan oplossen. Hij zal zeggen dat het met je Dungeoneering Skill te maken zal hebben. Vraag hem nog wat informatie over het monster. Hij verteld je dat het monster al vaker is geweest in het verleden van runescape. Je ziet een filmpje waar hij in zijn Jeugd het monster ziet, die de mensen dood en hoe hij zich wist schuil te houden. Bedankt hem na het filmpje en ga zo snel mogelijk met je Ring of Kinship naar Daemonheim.

Daar zal je de Barman zien, met kapotte kleren en verwondingen. Vraag wat er gebeurd is. Hij zal zeggen dat het monster hem heeft weggegooid. Vraag waar hij uit is gekomen. Hij zal wijzen naar het midden, de grote ronde cirkel. Vraag of er bijzonderheden zijn aan het monster. De barman verteld je dingen over deuren met elektriciteit die je een grote schok geven. Ook zegt hij erbij dat het monster enorme tanden heeft. Zeg dat je het wil bevechten. Dat mag je van de barman als hij mee mag. Zeg dat het mag en ga ergens op de grote cirkel staan. Je zal dan nu naar beneden zakken.

Je bent in een diepe grot en het is er erg donker. De barman zal een torch aansteken voor wat licht. Doe je boots en gloves aan om deuren te openen en door de gangen te lopen. Deze staan onder elektriciteit. Je krijgt 100 schade als je ze beide niet aanhebt. Ga door de dungeon en loop net zolang de gang af tot je 1 hele grote deur ziet. Sommige andere deuren zal je niet open krijgen. Picklock deze deuren en ga door. Voor de grote deur zal een Guard staan. Hij verteld dat je niet naar binnen mag. De barman fluisterd dat je een liedje moet spelen op je lyre. Speel op je lyre en de guard zal in slaap vallen. Steel de sleutels en maak de deur open.
Afbeelding
Je zal in een grote kamer komen met een lange loper, wat harnassen, een troon en wat torches aan de muren. Op de troon zit een demon. De demon zegt dat hij kwaad is op Lilla en hij de appels wil hebben om een groot iemand te worden in Runescape. Zeg dat hij van Lilla af moet blijven. De demon word nu enorm woedend en zal je aanvallen. Hij valt aan met magic dus draag iets van Dragonhide. Dood de demon met je bow en arrows . Hij word nog kwader en word nu 3x zo groot en zijn level zal veranderen naar 198. Er komt een filmpje waarin hij je wegduwt naar de andere kant van de kamer en op je af komt lopen. De barman blaast op een fluit en er zullen wat Fremmenik Warriors komen die de demon bevechten. De barman neemt jou mee de kamer uit.

Je bent na het filmpje terug in Relleka. Praat met de Barman en vraag hoe het gevecht verliep. Hij vertelt dat de demon is gedood en alle warrios het hebben overleefd. Hij geeft je een steen een een balletje wol. Vraag waarom hij het aan je geeft. Hij zal zeggen dat je met Lilla moet praten.

Ga naar Lilla en vraag over de steen. Ze grist het uit je handen en doet het in haar pot met het groene spul. Ze haalt het er daarna weer uit en doet het om het balletje wol. Ze geeft hem nu aan jou. Vraag wat ze nu precies deed. Ze zal zeggen dat ze het heeft betoverd tot een Amulet of Silence. Deze geven je meer kans met het bestelen van mensen en vangen van dieren met hunter. Ze geeft je nog een boek, waar nog informatie staat over de Golden Apple tree. Neem het aan. Je quest is nu voltooid.

Beloning:10.000 Thieving en Dungeoneering xp. 12.500 Ranged xp. Book of Golden Apples. Een Amulet of Silence, je kunt nu ook iedere dag met Lilla praten en van haar stew drinken. Deze geeft je 1 extra level ranged en voor 15 minuten de kans om niet stunned te worden bij het bestelen van mensen. Ook kan je na de quest met Lilla praten voor 20.000 coins en 3 baskets met gouden appels. Deze herstellen je lifepoints met 235. Deze baskets kan je 1x in maand halen. Ze zijn niet verkoop of ruilbaar.
Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
Zakdoekdoos
Berichten: 1833
Lid geworden op: vrijdag 7 januari 2011, 12:23

Re: Quest: An Apple for the Thirst

Bericht door Zakdoekdoos »

snel wat gelezen, ligt wel goed, niet overpowered die beloning net zoals de reqs... Mooie quest, nu ga ik hem nog helemaal doorlezen maar ik vind wat ik al gelezen heb wel mooi.
Sir Fire181
Berichten: 1270
Lid geworden op: zaterdag 19 februari 2011, 17:40
RS: Sir Fire181 (p2p)
Clan: Beanoodle
Contacteer:

Re: Quest: An Apple for the Thirst

Bericht door Sir Fire181 »

xMrThehByez schreef:snel wat gelezen, ligt wel goed, niet overpowered die beloning net zoals de reqs... Mooie quest, nu ga ik hem nog helemaal doorlezen maar ik vind wat ik al gelezen heb wel mooi.
Bedankt. Heb uiterste best gedaan op plaatjes en het verhaal.
Afbeelding Afbeelding
loo9100
Berichten: 67
Lid geworden op: maandag 22 november 2010, 21:00
RS: Gestopt
Clan: me poep gat

Re: Quest: An Apple for the Thirst

Bericht door loo9100 »

wel een mooie quest
maar een beetje veel xp aan thieving en dunge denk ik
lolzlol
Berichten: 381
Lid geworden op: zaterdag 13 september 2008, 17:25
Clan: tb

Re: Quest: An Apple for the Thirst

Bericht door lolzlol »

whahaha, beste quest naam EVER :''''''''''''''''''''''''''')
Sir Fire181
Berichten: 1270
Lid geworden op: zaterdag 19 februari 2011, 17:40
RS: Sir Fire181 (p2p)
Clan: Beanoodle
Contacteer:

Re: Quest: An Apple for the Thirst

Bericht door Sir Fire181 »

loo9100 schreef:wel een mooie quest
maar een beetje veel xp aan thieving en dunge denk ik
Thieving vind ik ook wel wat veel. Maar ik probeer de xp beetje in balans te krijgen.
Afbeelding Afbeelding
Lynch
Berichten: 6287
Lid geworden op: woensdag 9 mei 2007, 13:19
RS: Cosmiq (OSRS)
Oude naam: DylanFeyenoord

Re: Quest: An Apple for the Thirst

Bericht door Lynch »

Die appeltjes zijn wat overpowered qua healend. De quest is wel goed

Ook al weet ik zeker dat de titel niet goed is want in het Engels is dat (wat ik bijna zeker weet) geen uitdrukking.
Sir Fire181
Berichten: 1270
Lid geworden op: zaterdag 19 februari 2011, 17:40
RS: Sir Fire181 (p2p)
Clan: Beanoodle
Contacteer:

Re: Quest: An Apple for the Thirst

Bericht door Sir Fire181 »

Dylann schreef:Die appeltjes zijn wat overpowered qua healend. De quest is wel goed

Ook al weet ik zeker dat de titel niet goed is want in het Engels is dat (wat ik bijna zeker weet) geen uitdrukking.
Owkee, dat wist ik echter niet. Appeltjes zijn inderdaad wel overpowerd. Daarom laat ik ze 1x in maand halen.
Afbeelding Afbeelding
Thomas
Berichten: 11189
Lid geworden op: zaterdag 16 januari 2010, 15:03
RS: SP00NTECH (OSRS)
Clan: Tipaward manipulator

Re: Quest: An Apple for the Thirst

Bericht door Thomas »

Leuk, maar de eerste 2 plaatjes zijn een beetje vaag. Probeer ook pictures zonder armour aan te doen, tenzij je tegen een monster aan het vechten bent.
En doe je reward en begin zo, dat ziet er overzichtelijker uit:
Moeilijkheidsgraad: Gemiddeld

Lengte: Kort

Startpunt: Praat met Lalli, vlakbij de Golden Apple Tree.

Alleen voor members: Ja

Eisen: Je hebt 40 Dungeoneering, 50 Ranged en 25 Thieving nodig. Ook moet je een level 78 kunenn doden met Ranged. Ook moet je The Fremmenik Trials hebben gedaan tot je de Lyre hebt.

Benodigde spullen: Een basket, Bow en Arrows, Ring of Kinship, Armour, Voedsel, Lyre (Zie Fremmenk Trials), Leather Boots, Leather Gloves.

Beloning: 10.000 Thieving en Dungeoneering xp. 12.500 Ranged xp. Book of Golden Apples. Een Amulet of Silence, je kunt nu ook iedere dag met Lilla praten en van haar stew drinken. Deze geeft je 1 extra level ranged en voor 15 minuten de kans om niet stunned te worden bij het bestelen van mensen. Ook kan je na de quest met Lilla praten voor 20.000 coins en 3 baskets met gouden appels. Deze herstellen je lifepoints met 235. Deze baskets kan je 1x in maand halen. Ze zijn niet verkoop of ruilbaar.
7/10. :)
Afbeelding Lisette 24/11/2015 :oops: :wub:
Afbeelding
Afbeelding
Sir Fire181
Berichten: 1270
Lid geworden op: zaterdag 19 februari 2011, 17:40
RS: Sir Fire181 (p2p)
Clan: Beanoodle
Contacteer:

Re: Quest: An Apple for the Thirst

Bericht door Sir Fire181 »

Thank you very much

Ik ben nu bezig met een quest. Deze word moeilijk, maar met een gemiddelde lengte. Dus, binnenkort (augustus/begin september) komt mijn nieuwste quest uit.
Afbeelding Afbeelding
Plaats reactie