Quest - Ambush!

In dit archief zijn de suggesties geplaatst die pre-LunaLabs gemaakt zijn op het Tipforum.
Plaats reactie

Leuke quest?

Ja
3
27%
Goed verzonnen
5
45%
Redelijk
0
Geen stemmen
Nope
3
27%
 
Totaal aantal stemmen: 11

Sir Fire181
Berichten: 1270
Lid geworden op: zaterdag 19 februari 2011, 17:40
RS: Sir Fire181 (p2p)
Clan: Beanoodle
Contacteer:

Quest - Ambush!

Bericht door Sir Fire181 »

Ambush!
Moeilijkheidsgraad: Gemiddeld

Lengte: Gemiddeld

Startpunt: Praat met Sir Vant in het White Knight's Castle in Falador.

Alleen voor members: Nee

Eisen: Je moet iemand van level 50 en 69. Je hebt ook 20 Fishing en 35 Woodcutting nodig. Je moet ook The Knight's Sword en Black Knight's Fortress hebben voltooid.

Benodigde spullen: Setje Black Armour maar zonder kiteshield, voedsel, armour, hatchet, lege vial, tinderbox.
Praat met Sir Vant. Hij zegt dat hij op een spionagetocht is geweest in het Black Knight's Fortress. Vraag wat hij heeft gehoord. Hij zegt dat de Black Knights het paleis gaan aanvallen met een grote katapult. Sir Vant geeft jou de opdracht om de katapult te saboteren en de Knight's tegen te houden. Je zal zeggen dat je akkoord gaat met je opdracht en meteen zal beginnen. De quest is dan bij deze nu gestart.
Afbeelding
Doe je Black Setje aan ga naar het Black Knight's Fortress. Een guard zal je tegenhouden. Hij vraagt wie jij bent. Je zegt dat je in dienst bent. Hij gelooft je niet. Hij zegt dat je het moet bewijzen. Zeg dat je dat wil doen. Hij wil een tekening van je baas en een gevangene. Zeg dat je straks terugkomt. Loop terug naar Sir Vant en vertel over de dingen die je moet hebben om te bewijzen dat je een Black Knight bent. Hij zegt dat je dat misschien beter aan Sir Amik Varze kan vragen. Ga naar hem toe. Hij is 2 verdiepingen omhoog. Praat met Sir Amik Varze over de dingen die je moet bewijzen. Hij zal het je geven, maar je moet wel iets doen. Je moet een vial vullen met de cauldron uit de kookpot van de Heks. Zeg dat je dat zult doen. Nu krijg je een ''brief''.

Nu moeten wij nog een gevangene hebben. Vraag aan Sir Vant of hij zich wil vermommen als arme man. Hij zal het doen omdat je zijn vriend bent. Doe nu je setje black aan en doe het niet af voor je alles hebt gedaan. Ga nu met Sir Vant naar het kasteel van de Black Knights. Zeg dat je de bewijzen hebt. Je geeft ze nu. De guard laat je nu in het kasteel. Hij neemt ook Sir Vant over van je. Hij zegt dat hij de gevangene eerst opsluit in een geheime kamer en daarna aflevert aan de heks die verder raad met hem weet. Zeg dat je dat goed vindt. We moeten nu eerst even snel iets doen voor Sir Amik Varze, namelijk wat cauldron pakken. Ren naar de deur bij de heks en klop op de deur. Je mag binnen komen. De captain is woedend dat je zomaar binnenkomt maar de heks onderbreekt hem en vraagt waarom je hier bent. Zeg dat je wat cauldron nodig hebt voor het gevecht om jezelf wat sterker te maken. De heks laat je een vial vullen. Zomaar! Hier zit iets achter...
Afbeelding
Nu gaan we hun katapult saboteren. Dat moet met een tinderbox. Ga achter het kasteel staan. Daar staat de katapult. Steek hem nog NIET in de fik. Eerst moeten we het wat brandbaarder maken dan alleen hout. Ten westen van het kasteel staat een gat en een emmer. Pak de emmer en de put. Vis met de emmer uit het gat. Er zit nu olie in. Smeer die in op de katapult. Er valt je ineens op dat er nog een steen inzit. Hak met je hatchet het touw door zodat die afvuurt. Hak daarna nog een beetje op de ondersteuning waar de werper op steunt. Steek hem nu in de fik.

Er komt nu een filmpje waarin je betrapt wordt door de heks en de captain. De heks is zo boos dat ze de captain dood maakt en alle bomen laat doodgaan. Ze tovert nu een Black Knight met gele veer op zijn hoofd. Deze is level 50. Dood de Black Knight. De heks word nu pas echt woedend. Ze tovert Sir Vant voor haar voeten, vastgebonden in een touw en doodsbang. Zeg dat je hem moet laten gaan. Dat doet ze niet.
Je zegt dat het genoeg is geweest. De heks word draait nu helemaal door en valt jou aan. Ze is level 69. Als je haar aan het eind van haar lifepoints heeft gebracht teleporteerd ze woedend weg. Wanneer je haar hebt verslagen roep je: ''I got you, you witch!''.
Afbeelding
Bevrijd Sir Vant uit. Je gaat nu automatisch naar Falador. Praat met Sir Vant. Hij zegt dat je het erg goed hebt gedaan. Hij zegt dat je later misschien een goede functie kan krijgen als White Knight. Je zegt dat je het leuk lijkt om erbij te horen. Sir Vant zegt dat je de cauldron maar beter snel kan wegbrengen. Breng snel de cauldron naar Sir Amik Varze. Hij zegt dat hij het zal onderzoeken met wat andere knights. Ga nu terug naar Sir Vant en haal je beloning op. Je quest is nu voltooid!
Beloning: 5000 xp in een skill naar keuze. Deze moet wel boven de level 30 zijn. Daarnaast krijg je ook nog 7500 xp in Woodcutting en Fishing met ook nog eens 5000 Firemaking. Je krijgt ook nog een klein briefje. Het is een toegangsbriefje om 7500 coins bij Sir Amik Varze op te halen uit dank voor de potion.
Laatst gewijzigd door Sir Fire181 op zondag 4 september 2011, 19:07, 2 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding Afbeelding
loozn
Berichten: 767
Lid geworden op: dinsdag 7 juli 2009, 18:17
RS: Loozn (p2p)

Re: Quest - Ambush!

Bericht door loozn »

Leuke quest.
Alleen vindk de reward wat te hoog als je kijkt naar de requirements.

Ook is er al een memberquest die draait rond een katapult, ben effe vrgeten welke.
Afbeelding
sir hirykell
Berichten: 148
Lid geworden op: zaterdag 2 oktober 2010, 18:18
RS: Hirykell (p2p)
Clan: Geen

Re: Quest - Ambush!

Bericht door sir hirykell »

catapult construction
In- of uitklappen •
Afbeelding
Goals:

Ritual of the Mahjarrat [x]
99 Cooking [ ]
Alle skils 70+ [ ]
80 Thieving & Crafting [ ]
Chaotic Rapier [x]
Nomad's Reqiuem [x]
Sir Fire181
Berichten: 1270
Lid geworden op: zaterdag 19 februari 2011, 17:40
RS: Sir Fire181 (p2p)
Clan: Beanoodle
Contacteer:

Re: Quest - Ambush!

Bericht door Sir Fire181 »

loozn schreef:Leuke quest.
Alleen vindk de reward wat te hoog als je kijkt naar de requirements.

Ook is er al een memberquest die draait rond een katapult, ben effe vrgeten welke.
Requirements zijn inderdaad hoog. Die 10k xp is ook alleen voor level 25 over hoger. Staat er ook in.


Die quest die jij bedoelt is trouwens Catapult Construction.
Afbeelding Afbeelding
Ygu
Berichten: 1008
Lid geworden op: zondag 16 mei 2010, 16:13
RS: Justin Bieber (OSRS)
Clan: Justin Bieber
Oude naam: Kn0ckeddown

Re: Quest - Ambush!

Bericht door Ygu »

Meh, zijn al genoeg F2p quests.
Afbeelding
Als je me bant, pls houd het dan een ban tot 12Juli, 13 juli ben ik jarig :(
lightbloodzz
Berichten: 268
Lid geworden op: zaterdag 20 augustus 2011, 22:21

Re: Quest - Ambush!

Bericht door lightbloodzz »

ik heb ook ietste zeggen erstaat dat je de knight sword moet voltooit hebben maar het past beter the black knight fortres nodig moet hebben gedaan
Afbeelding
Mystery
Adviseur
Berichten: 12320
Lid geworden op: zondag 18 februari 2007, 16:27
RS: Mys (OSRS)
Extra rang: Teamleider siteteam
Contacteer:

Re: Quest - Ambush!

Bericht door Mystery »

Een f2p-quest zal waarschijnlijk niet gauw meer voorkomen. Ook vind ik de rewards veel te hoog. 10k xp is al level 1-30. Vind ik behoorlijk veel voor een f2p-quest.
Sir Fire181
Berichten: 1270
Lid geworden op: zaterdag 19 februari 2011, 17:40
RS: Sir Fire181 (p2p)
Clan: Beanoodle
Contacteer:

Re: Quest - Ambush!

Bericht door Sir Fire181 »

lightbloodzz schreef:ik heb ook ietste zeggen erstaat dat je de knight sword moet voltooit hebben maar het past beter the black knight fortres nodig moet hebben gedaan
Dat is inderdaad een foutje van mezelf. Zal het er meteen bijzetten. Het reward is nu ook aangepast.
Afbeelding Afbeelding
Going4Quests
Berichten: 8249
Lid geworden op: vrijdag 20 oktober 2006, 16:38
Clan: The Scrying Pool

Re: Quest - Ambush!

Bericht door Going4Quests »

Ikzelf vind het geen slechte quest! Alhoewel zitten er na mijn smaak nogal lekjes in, wat ik erg jammer vind.
Maar geen probleem: we hebben een mooi concept voor een f2p quest die ik wel zie zitten en wel graag ook zou doen.

Mijn mening, als ik deze hier snel en kort mag geven is dat F2P toch regelmatig iets nieuw mag krijgen, naast superieure epic member updates. :)

:: Support, Going4Quests
Sir Fire181
Berichten: 1270
Lid geworden op: zaterdag 19 februari 2011, 17:40
RS: Sir Fire181 (p2p)
Clan: Beanoodle
Contacteer:

Re: Quest - Ambush!

Bericht door Sir Fire181 »

Going4Quests schreef:Ikzelf vind het geen slechte quest! Alhoewel zitten er na mijn smaak nogal lekjes in, wat ik erg jammer vind.
Maar geen probleem: we hebben een mooi concept voor een f2p quest die ik wel zie zitten en wel graag ook zou doen.

Mijn mening, als ik deze hier snel en kort mag geven is dat F2P toch regelmatig iets nieuw mag krijgen, naast superieure epic member updates. :)

:: Support, Going4Quests
Bedankt voor je mening. Volgens mij heb ik je wel eens gezien. Wat was je Runescape name?
Afbeelding Afbeelding
lightbloodzz
Berichten: 268
Lid geworden op: zaterdag 20 augustus 2011, 22:21

Re: Quest - Ambush!

Bericht door lightbloodzz »

het is black niet blakc
Afbeelding
Sir Fire181
Berichten: 1270
Lid geworden op: zaterdag 19 februari 2011, 17:40
RS: Sir Fire181 (p2p)
Clan: Beanoodle
Contacteer:

Re: Quest - Ambush!

Bericht door Sir Fire181 »

lightbloodzz schreef:het is black niet blakc
Typfoutje kan gebeuren, inmiddels herstelt
Afbeelding Afbeelding
Writing
Berichten: 1265
Lid geworden op: zondag 6 december 2009, 19:55
RS: Gestopt
Clan: ELlTE
Oude naam: Rogiertje
Contacteer:

Re: Quest - Ambush!

Bericht door Writing »

Leuk bedacht bro, ook goed dat je zelf plaatjes erbij hebt gemaakt. Dit is een dikke 9 waard! :D
Afbeelding
Sir Fire181
Berichten: 1270
Lid geworden op: zaterdag 19 februari 2011, 17:40
RS: Sir Fire181 (p2p)
Clan: Beanoodle
Contacteer:

Re: Quest - Ambush!

Bericht door Sir Fire181 »

Dankje
Afbeelding Afbeelding
lightbloodzz
Berichten: 268
Lid geworden op: zaterdag 20 augustus 2011, 22:21

Re: Quest - Ambush!

Bericht door lightbloodzz »

sorry dat ik steeds kritiek geef maar voor wat heb je knights sword nodig want ik zie nergens iets van blurite
Afbeelding
Sir Fire181
Berichten: 1270
Lid geworden op: zaterdag 19 februari 2011, 17:40
RS: Sir Fire181 (p2p)
Clan: Beanoodle
Contacteer:

Re: Quest - Ambush!

Bericht door Sir Fire181 »

lightbloodzz schreef:sorry dat ik steeds kritiek geef maar voor wat heb je knights sword nodig want ik zie nergens iets van blurite
The Knight's Sword draait bij deze quest niet echt om het blurite. Maar om de White Knights. Dit is 1 van de 2 questen waarbij je meedoet bij de White Knights.

En btw, kritiek is bij mij niet verboden. Leer ik alleen maar van. ;)
Afbeelding Afbeelding
thomkok10
Berichten: 199
Lid geworden op: donderdag 23 september 2010, 18:15
RS: thomkok10 (f2p)
Clan: The Golden Warriors
Contacteer:

Re: Quest - Ambush!

Bericht door thomkok10 »

ik vind dat deze quest een 9 waard is omdat:

1.netjes is uitgewerkt
2.meer questen wil voor gratis spelers
3.ik wil het gewoon!! ](*,) :evil:
The Golden Warriors zijn Nederlanders =D

Uploaden van plaatjes: http://imgur.com/

Het runescape forum: http://services.runescape.com/m=forum/sl=0/forums.ws
Sir Fire181
Berichten: 1270
Lid geworden op: zaterdag 19 februari 2011, 17:40
RS: Sir Fire181 (p2p)
Clan: Beanoodle
Contacteer:

Re: Quest - Ambush!

Bericht door Sir Fire181 »

thomkok10 schreef:ik vind dat deze quest een 9 waard is omdat:

1.netjes is uitgewerkt
2.meer questen wil voor gratis spelers
3.ik wil het gewoon!! ](*,) :evil:
Zo denk ik het ook! ;)
Afbeelding Afbeelding
Going4Quests
Berichten: 8249
Lid geworden op: vrijdag 20 oktober 2006, 16:38
Clan: The Scrying Pool

Re: Quest - Ambush!

Bericht door Going4Quests »

Going4Quests gewoon. o.O
Plaats reactie