~ Farming Run Guide ~

Hier staan tips van je medespelers over skills.
Forumregels
Wil je zelf een guide schrijven? Kijk dan hier!
str own789
Berichten: 1431
Lid geworden op: zaterdag 5 juli 2008, 11:41
RS: RodeApelflap (f2p)

~ Farming Run Guide ~

Bericht door str own789 »

Farming Run Guide
[/b]

Plaatje
Deze guide bevat:
Waarom Farming Runs
Benodigdheden
De runs zelf
    • Herbs
    • Fruit Tree's
    • Tree's
Slot
Klik op de bolletjes voor het guide-deel om naar dat deel te gaan.
Waarom Farming Runs

Farming Runs is een van de meest gebruikte methode's om Farming te trainen, en ook een van de effectiefste. Normaal gezien als je deze runs doet, ken je het principe van farming wel. Daarom leg ik dit niet uit.
Er zijn verschillende farming run mogenlijkheden, waaronder Herb runs, Fruit tree Runs & Tree Runs.
Waarom die 3, en geen andere?
• Herb runs: Deze run is meestal zeer winstgevend op lange termijn, en duurt zeer kort. Een ander voordeel is dat je de run om elk uur en 15 minuten kan doen. enige minpuntje is dat het zeer weinig xp geeft.
• Fruit tree Runs: Deze Run is een goede manier om je Farming te trainen, maar kost ook zeer duur. Deze run kan je eenmaal per dag doen.
• Tree Runs: Ongeveer hetzelfde als Fruit tree Runs, alleen is de xp wat minder.
Ik raad je ook aan als je een ven deze Runs doet, deze eerst helemaal te lezen (je zou wel eens iets kunnen vergeten!) en dan pas toe te passen.

Benodigdheden

Voor een farming runs moet je wel wat levels en items hebben. Sommige zijn natuurlijk wat moeilijker dan de andere, maar ze zijn het meestal wel waard om te halen.

Voor elke Farming Run heb je verschillende items en levels nodig, dus ik begin bij Herb Runs.

Herb run
Afbeelding Fairy Tale Part 1, dan krijg je secateurs die 10% meer herbs geven, wat dus soms kan leiden tot een extra herb.
AfbeeldingAfbeelding Explorer's Ring 3 of 4. Hiermee kan je naar het Cabbage field net ten zuiden van de patch ten zuiden van Falador teleporteren.
AfbeeldingGhost's Ahoy. Van deze quest krijg je een teleport dat 15 sec lopen van een farming patch is.
Afbeelding Eadgar's Ruse en My Arm's Big Adventure. Hiermee kan je teleporteren naar een patch die ziekte-vrij is. 61 Magic nodig.
AfbeeldingAls je de bovenstaande requirement niet hebt, kan je ook Love Story doen, waarna je een Teleport Tablet naar Trollheim teleporeren.
Afbeelding Ardougne Cloak 2 of hoger. Met Arougne cloack 2 & 3 kan je eenmaal per dag teleporteren, en met de 4 onbeperkt. Met de Cloak kan je naar De Farming Patch ten Noord-Oosten van Aroudgne teleporteren.Plaatje
Afbeelding Falador Shield 2 of Hoger. Hierdoor krijg je een 10% XP Bonus bij de Farming patch ten zuiden van Falador.
Afbeelding 45 Magic.
• Zo hoog mogenlijk Farming (Level 38 of hoger aangeraden)

Fruit Tree Run
Afbeelding Fairy Tale Part 3, dan krijg je een Watering Can die nooit leeggaat.
Afbeelding Geld, aangezien dit best wel duur is.
AfbeeldingAfbeelding 45 Magic.
• The Grand Tree, dan kan je via Spirit Tree Teleportation andere Patches bereiken.
AfbeeldingMourning's End Part I of Prisoner of Glouphrie. Dan kan je teleporteren met een Elf Crystal vlakbij een Fruit Tree Patch.
AfbeeldingAfbeelding Alle levels en Requirements voor Witchdoctor Mask, en deze ook gehaald. Als je dit niet hebt, kan je Juju Teleport Spiritbag kopen, wat dus elke run 2K meer kost. Je kan deze kopen op ge G.E. .
• Minimaal level 27 Farming

Plaatje
Tree Run
Afbeelding Fairy Tale Part 3, dan krijg je een Watering Can die nooit leeggaat.
• The Grand Tree, dan kan je via Spirit Tree Teleportation een patch bereiken.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding 37 Magic.
• Minimaal 15 Farming.




*Als je een bepaald Magic level niet hebt, kan je een Teleport Tablet kopen, alleen is deze ongeveer 3x zo duur als de teleport spell.


De runs zelf

Ook hier heb je 3 grote groepen: Herb Runs, Fruit Tree Runs en Tree Runs. En hier beginnen we met Herb Runs.


Herb run
Aangezien je deze run om elk uur en 15 minuten kan doen, kan er soms verwarring zijn over welke Patch je al gedaan hebt en welke niet.
Daarom is het érg belangrijk dat je altijd dezelfde route doet. Hier beschrijf ik de route die ik altijd doe, je mag natuurlijk zelf kiezen welke patch je wanneer doet. Ook kan je best je Items die je nodig hebt -en kan gedragen worden- op voorhand aandoet. Hier post ik een foto hoe een Herb Run Outfit kan uit zien.
In- of uitklappen • Outfit
Afbeelding
Je ziet hier dat ik een Magic Secateurs, Explorer's Ring 4 en een Falador Shield 3 draag. Ik draag ook Agile, wat je totaal gewicht drastich verlaagt.
Plaatje
Teleporteer met je Explorer's Ring 3 of 4 AfbeeldingAfbeelding naar de farming patch ten zuiden van Falador, loop hier naar het noorden. Hier vind je een Herb Patch. Als je er al herbs heb geplant, oogst deze. Daarna gebruik compost of supercompost (optioneel) op de patch, en daarna het zaadje. Dan ben je klaar voor de volgende patch.
_______________
Gebruik je Ectophial Afbeelding om naar Ectofungus te teleporteren, loop niernaa een beetje naar het Noorden, daarna naar het westen, pas hier wel op dat je niet de ondoden boerderij binnenloopt, maar er net Noorden van. Als je de boerderij voorbij loopt zie je vanzelf de patch. Oogsten, compost, zaadje en je kan weer voort :D .


Afbeelding
_______________
PlaatjeNa deze patch gaan we naar Ardougne Teleporteren via de Arougne Cloak 2 Afbeelding, je teleporteer vlak naast de patch. Het kan ook als je geen Ardougne Cloak 4 hebt, dat je dagenlijkse lading om naar Arougne Patch te teleporteren. Dan moet je via de spreuk 'Ardougne TeleportAfbeelding' naar de patch lopen. Als je geteleporteerd bent, moet je richting Noord-Westen lopen, tot je een hek ziet met een pad erdoor, volg het pad. Loop daarna richting Noord-Oosten, tot je een boerderij ziet, loop rond de omheinde weide om, en je ziet de patch. Zaaien en verder gaan ;) .
_______________
Nadat we onze gratis teleports opgebruikt hebben, gaan we onze runes een gebruiken :D . We beginnen meteen met Trollheim Teleport Afbeelding, en lopen het Zuiden, en we zijn al een verdiep lager van de heuvel, loop hiernaa naar het Westen, hier zie je een Agility shortcut (Agility level nodig???), Ga deze af en we zijn nog een verdieping lager. Loop daarna gewoon naar het westen (weer een verdiep lager) en neem de laatste agility shortcut. Hierna zijn we op gelijkvloers, lopen we even naar het Westen, en daarna meteen naar het Noorden een verdieping terug hoger. Als je een beetje doorloopt zal je een grot zien, ga erin. Pas hier wel op voor de Trolls die je aanvallen, en loop naar het Zuiden. Na een paar secondjes lopen, zal je een deur aan de West-kant van je zien, open deze en ga erdoor. Loop hierna naar het Noorden tot je een ladder ziet, en ga deze op. Als je de ladder op gegaan bent, loop je even naar het noorden, en je ziet je ziektevrije patch. Hier moet je geen compost, maar best wel, aangezien supercompost minimaal 5 Herbs geeft, en geen compost misschien 3. Daarna gaan we naar de laatste patch, Camelot
AfbeeldingAfbeelding
_______________
Doe de spreuk Camelot teleport Afbeelding, en loop naar het Zuid-Oosten, na wat bomen kom je vanzelf de patch tegen 8-[ . Als je hierna stopt met Farming kan je naar het Zuiden lopen, waar een bank is.
Afbeelding
_______________
Fruit Tree Run

Voor Fruit Trees te planten, moet je 'Fruit Tree Saplings' (Afbeelding) hebben. Om dit te krijgen, moet je 4 Items hebben: Een Gardening Trowel, een Watering Can, een volle plant pot, en een fruit tree seed naar keuze. Eerst gebruik je je Fruit tree seed op je pot, en daarna giet je er eenmaal water over. Daarna moet je wachten tot het een sapling word, als je dit hebt kan je 1 patch een Fruit Tree planten.

We beginnen onze Fruit Tree Run in Catherby, waar je misschien je Fruit Tree run hebt geëindigd. Vanuit de bank van Catherby loop je naar het Oosten, tot de berg. Aan de voet van de berg staat de Patch. Oogst, of weed je patch en gebruik er supercompost* op. Als je geen Supercompost er op wil doen, kan je ook de farmer betalen*.
*Supercompost is het goedkoopste, maar omdat Fruit Tree Seeds toch wel wat kost, is de farmer betalen ook niet slecht.
Na je de patch hebt gedaan, loop je terug naar het oosten naar de bank. Neem hier 240 CoinsAfbeelding, en runes voor de speuk Mobilising Armies TeleportAfbeelding.
Afbeelding
_______________
PlaatjeAls je gebankt hebt, loop je naar het Zuiden. Daar zie je een houten constructie boven het water. Loop erop, en helemaal op het einde neem je de boot naar Brimhaven. Daar aangekomen loop je naar het Zuiden, en je ziet de patch. Oogsten, sapling (Copost/Betalen) en daarna Mobilising Armies TeleportAfbeelding.

_______________

PlaatjeBij Mobilising Armies aangekomen, kan je banken, maar dat moet niet. Als je toch wilt banken, moet je naar het Zuid-Westen lopen. Daar zie je de bank. Als je niet wilt banken, of als je gebankt hebt en voort gaan, moet je naar het Nood-Oosten, waar een Spirit Tree is. Ga hiermee naar Tree Gnome Stronghold.

Als je bij Tree Gnome Village aan bent gekomen, moet je naar het Zuiden-Westen lopen, waar je een tralies ziet met een barst in is. Ga erdoor en volg Elkoy naar buiten. Daar aangekomen loop je weer naar het Zuid-Westen, en doe je de volgende patch. Daarna ga je terug naar het Noord-Oosten, en volg je weer Elkoy. Ga daarna weer door de tralies, en terug naar de Spirit Tree. Nu ga je met de Spirit Tree naar Tree Gnome Stronghold.
Afbeelding
_______________
Daar aangekomen, moet je gewoon naar het Zuiden lopen en je ziet de derdelaatste patch patch. Als je nog eens wilt banken moet je naar het Westen lopen, waar je op de minimap het bank icoontje ziet, maar geen bank is. Dit komt doordat er een bank op het eerste verdiep is. Ga daar dichtbij een ladder op, waar je de bank zal zien. Neem daar een Teleporting Crystal Afbeelding, en ga naar Lleyta.
Afbeelding
_______________
PlaatjeDaar aangekomen zie moet je gewoon even naar het Zuid-Oosten lopen, waar je de patch ziet. Daarna loop je voor de laatste keer naar de bank, eert naar het Noord-Westen, en dan naar het Noord-Oosten. Neem daar je Afbeelding Witchdoctor mask of Afbeelding JuJu Teleport Spiritbag, en teleporteer ermee naar de laatste patch.

_______________

Loop hier gewoon naar het Zuiden, en je ziet de laatste patch.
Plaatje









Nu heb je net de Fruit Tree Run voltooid! :D









Tree run
Ook bij Trees kan je niet gewoon een zaadje in een patch doen, zoals Herbs. Je moet met hetzelfde principe als Fruit Trees je Trees planten. Je hebt dus een Volle Plant pot, een Gardening Trowel, een Watering Can en een Tree Seed naar keuze. Seedje op de Plant Pot gebruiken, en daarachter de Watering Can erop, daarna paar minuutjes wachten, en je hebt je 'Sapling'.
Voor de rest zijn Trees duur en niet duur, de lage level Trees zijn zeer goedkoop, maar de hoge zijn dan weer heel duur (No shit Sherlock).

Plaatje

We beginnen bij Lumbridge, we doen eerst Home TeleportAfbeelding, en lopen dan naar het westen, maar niet in het kasteel, maar errond. Als je achter het kasteel bent, ga je door de ene toren, en daarna naar het noorden, en je ziet de patch.
Plaatje
_______________
De volgende patch is geloceerd in Varrock, dus doen we Varrock TeleportAfbeelding, en als we aangekomen zijn, lopen we naar het Noorden, het domein van het kasteel binnen. Zodra je tussen de 2 grote muren gelopen hebt, moet je naar het Noord-Oosten lopen zo dat je de patch ziet. Hierna kan je best banken, dit doe je door naar de Grand Exchange te lopen. Dit zal je waarschijnlijk wel liggen :ninja: (een beetje naar het Westen). Neer daar supplies voor de volgende tree(s).
Plaatje
_______________
Als je gebankt hebt aan de Grand Exchange loop je naar het Noorden, zodat je de Spirit Tree ziet staan, gebruik deze en ga naar de Gnome Stonghold. Daar aangekomen loop je naar het Zuid-Westen, waar de patch staat. Als je wil kan je de bank (die vlakbij is) gebruiken om je klaar te maken voor de laatste 2 patches die we gaan bereiken met Falador Teleport.
_______________
Dus we doen Falador TeleportAfbeelding, en lopen naar het Westen. Als je in het Noorden het park van Falador ziet, moet je via de ingang erin gaan. Zodra je in het park van Falador bent, moet je naar hetr Oosten lopen, en je ziet de patch.
Afbeelding
Plaatje
_______________
De laatste patch is in Taverly, het makkenlijkste is om via Falador te lopen naar Taverly. Je kan (om 10 seconden uit te sparen) terug Falador Teleport doen, of gewoon terug lopen naar de plek waar je aankwam met de Teleport. Zodra je aangekomen bent loop je naar het Noorden, totdat je een splitsing tegenkomt. Volg bij de splitsing het Noord-Westenlijke pad, zodat je een poort tegenkomt. Loop erdoor en daarna naar het Zuiden en je ziet de laatste patch.





En je hebt de Tree Run voltooid :D .






Slot

Zo, dit was mijn guide. Het is mijn tweede guide ooit, dus als je een foutje ziet moet je niet direct beginnen afkraken :dus: .
Ik hoop dat je deze guide interessant vond, en als je nog nooit farming hebt gedaan het nu inziet dat farming niet zo moeilijk is.
Als je nog vragen hebt ben ik altijd in de Clanchat 'Skill2Kill' te vinden :D .

~ Pyron
Laatst gewijzigd door str own789 op dinsdag 6 september 2011, 21:27, 9 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Sire Dragion
Berichten: 44
Lid geworden op: zaterdag 24 oktober 2009, 16:44
RS: Sir drago IV (p2p)
Clan: The Holy Legion
Oude naam: poepje99

Re: ~ Farming Run Guide ~

Bericht door Sire Dragion »

Mooi guide man! 9/10
het heeft me geholpen ;)
AfbeeldingAfbeelding
mutn10
Berichten: 3718
Lid geworden op: maandag 29 oktober 2007, 16:04

Re: ~ Farming Run Guide ~

Bericht door mutn10 »

Wat zijn de meest winstgevende herbs voor level 46 farming?
AfbeeldingMet dank aan "andreas jan"
Joa
Berichten: 6416
Lid geworden op: donderdag 3 december 2009, 18:15

Re: ~ Farming Run Guide ~

Bericht door Joa »

Mooie guide en mooie lay-out :mrgreen: 9/10 nu.

Ik mis iets over het Lunar Spellbook :ninja:
str own789
Berichten: 1431
Lid geworden op: zaterdag 5 juli 2008, 11:41
RS: RodeApelflap (f2p)

Re: ~ Farming Run Guide ~

Bericht door str own789 »

Joa012 schreef:Mooie guide en mooie lay-out :mrgreen: 9/10 nu.

Ik mis iets over het Lunar Spellbook :ninja:
Ik bespreek alleen maar de Runs zelfs, geen hele farming guide 8-[
mutn10 schreef:Wat zijn de meest winstgevende herbs voor level 46 farming?
Toadflax denk ik
Sire Dragion schreef:Mooi guide man! 9/10
het heeft me geholpen ;)
Np ;)
jonathanb222
Berichten: 51
Lid geworden op: zaterdag 16 januari 2010, 12:53
Clan: nog geen

Re: ~ Farming Run Guide ~

Bericht door jonathanb222 »

Goede guide ^_^ 9/10

Met een Ardougne cloak 2 kan je één keer per dag teleporteren naar de farming patch van Ardougne. Met een Ardougne cloak 4 kan je dat oneindig veel keer.
Er bestaat wel een Trollheim tablet. Als je de quest "Love Story" hebt gedaan kan je 'Trollheim tablet' maken door een 'chisel' op een 'house tablet' te doen. ;)
Afbeelding
Siddy00
Berichten: 6708
Lid geworden op: dinsdag 10 april 2007, 19:32
RS: Siddy00 (p2p)
Contacteer:

Re: ~ Farming Run Guide ~

Bericht door Siddy00 »

Voor de Herblore Habitat kan je trouwens ook gewoon een Juju Teleport Bag gebruiken, kost maar 2k :P
Afbeelding
str own789
Berichten: 1431
Lid geworden op: zaterdag 5 juli 2008, 11:41
RS: RodeApelflap (f2p)

Re: ~ Farming Run Guide ~

Bericht door str own789 »

jonathanb222 schreef:Goede guide ^_^ 9/10

Met een Ardougne cloak 2 kan je één keer per dag teleporteren naar de farming patch van Ardougne. Met een Ardougne cloak 4 kan je dat oneindig veel keer.
Er bestaat wel een Trollheim tablet. Als je de quest "Love Story" hebt gedaan kan je 'Trollheim tablet' maken door een 'chisel' op een 'house tablet' te doen. ;)
Bedankt om te zeggen ;) ik voeg het zo toe.
siddy00 schreef:Voor de Herblore Habitat kan je trouwens ook gewoon een Juju Teleport Bag gebruiken, kost maar 2k :P
Hetzelfde^ :D
jonathanb222
Berichten: 51
Lid geworden op: zaterdag 16 januari 2010, 12:53
Clan: nog geen

Re: ~ Farming Run Guide ~

Bericht door jonathanb222 »

Als je de bovenstaande requirement niet hebt, kan je ook Love Story doen, waarna je een Teleport Tablet naar Trollheim teleporeren
Correcte zin: Als je de bovenstaande requirement niet hebt kan je de Love Story quest doen waardoor je een Teleport Tablet naar Trollheim kunt maken.
:P
Maar ik merk net iets op, sowieso heb je 61magic als je die ziekte-vrije patch krijgt. Want voor de quest My Arm's Big Adventure moet je 61magic hebben. Die Trollheim tablet is bedoeld voor spelers die met Lunar Magics werken en die nog geen lvl 96magic zijn.(Maar wel lvl87 of hoger).

Onder de herb run heb je een afbeelding met equipment gezet. Penance gloves verminderen je gewicht met 7kg. Deze gloves kan je krijgen in Barbarian Assault ;)

Ik heb de runs nog niet echt overlopen maar dat zal allemaal wel goed zijn ^_^

EN nu ga ik een vraag stellen :P Bij equipment is er een nieuwe plek? Zo een nieuw ding boven de cape, en links van de helm.. Wat kan je daar plaatsen? En rechts boven op je afbeelding staat er een dollar teken, wat is dat?( Ik ben nog maar pas herbegonnen met spelen dus ik heb geen idee voorwat het dient ^^).
Afbeelding
mutn10
Berichten: 3718
Lid geworden op: maandag 29 oktober 2007, 16:04

Re: ~ Farming Run Guide ~

Bericht door mutn10 »

ty voor antwoord :) en een zeer mooie guide btw :lol:
AfbeeldingMet dank aan "andreas jan"
str own789
Berichten: 1431
Lid geworden op: zaterdag 5 juli 2008, 11:41
RS: RodeApelflap (f2p)

Re: ~ Farming Run Guide ~

Bericht door str own789 »

jonathanb222 schreef:
Als je de bovenstaande requirement niet hebt, kan je ook Love Story doen, waarna je een Teleport Tablet naar Trollheim teleporeren
Correcte zin: Als je de bovenstaande requirement niet hebt kan je de Love Story quest doen waardoor je een Teleport Tablet naar Trollheim kunt maken.
:P
Maar ik merk net iets op, sowieso heb je 61magic als je die ziekte-vrije patch krijgt. Want voor de quest My Arm's Big Adventure moet je 61magic hebben. Die Trollheim tablet is bedoeld voor spelers die met Lunar Magics werken en die nog geen lvl 96magic zijn.(Maar wel lvl87 of hoger).

Onder de herb run heb je een afbeelding met equipment gezet. Penance gloves verminderen je gewicht met 7kg. Deze gloves kan je krijgen in Barbarian Assault ;)

Ik heb de runs nog niet echt overlopen maar dat zal allemaal wel goed zijn ^_^

EN nu ga ik een vraag stellen :P Bij equipment is er een nieuwe plek? Zo een nieuw ding boven de cape, en links van de helm.. Wat kan je daar plaatsen? En rechts boven op je afbeelding staat er een dollar teken, wat is dat?( Ik ben nog maar pas herbegonnen met spelen dus ik heb geen idee voorwat het dient ^^).
Bedankt voor al die goede tips :o

En de nieuwe spot is voor aura's. En dat $ teken staat voor dat ik die foto heb genomen in de bank. Aangezien je in de bank rechtsbovenaan ook een tekentje hebt (en als je daarop klikt kom je die interface) word dat een $ tekentje in mijn outfit pic.

Toegevoegd na 2 minuten:
mutn10 schreef:ty voor antwoord :) en een zeer mooie guide btw :lol:
Merk wel op dat het bijna XP Weekend is, dus als ik jouw was zou ik al je gefarmde herbs een paar dagen ervoor verkopen.
Want na het weekend gaat ongeveer alle Herblore items crashen :roll: , en dan mag je 3 weken wachten voor een eerlijke prijs voor je herbs.
Minaide
Berichten: 380
Lid geworden op: zaterdag 13 januari 2007, 12:32
Clan: ARX
Oude naam: punkiegirl3

Re: ~ Farming Run Guide ~

Bericht door Minaide »

Ik ga bij mijn rondje eerst naar Catherby en dan te voet naar de Farming patch ten noorden van Ardougne. Dat spaart runes uit en is niet zo ver als je zou denken. ;)

Verder een goede guide! :)
jonathanb222
Berichten: 51
Lid geworden op: zaterdag 16 januari 2010, 12:53
Clan: nog geen

Re: ~ Farming Run Guide ~

Bericht door jonathanb222 »

Minaide schreef:Ik ga bij mijn rondje eerst naar Catherby en dan te voet naar de Farming patch ten noorden van Ardougne. Dat spaart runes uit en is niet zo ver als je zou denken. ;)

Verder een goede guide! :)
Voor die teleport betaal je nog geen 500gp :P Ik bespaar liever tijd dan geld dan. ^_^
Afbeelding
str own789
Berichten: 1431
Lid geworden op: zaterdag 5 juli 2008, 11:41
RS: RodeApelflap (f2p)

Re: ~ Farming Run Guide ~

Bericht door str own789 »

jonathanb222 schreef:
Minaide schreef:Ik ga bij mijn rondje eerst naar Catherby en dan te voet naar de Farming patch ten noorden van Ardougne. Dat spaart runes uit en is niet zo ver als je zou denken. ;)

Verder een goede guide! :)
Voor die teleport betaal je nog geen 500gp :P Ik bespaar liever tijd dan geld dan. ^_^
Inderdaad, + Je kan gratis teleports krijgen met de Cloack ;)
Dombo 12
Verbannen
Berichten: 4694
Lid geworden op: donderdag 6 augustus 2009, 17:53
RS: Dombo 12 (p2p)
Clan: PvM Addicts

Re: ~ Farming Run Guide ~

Bericht door Dombo 12 »

Jammer dat je Calquat bent vergeten maar voor de rest ziet het er wel netjes uit.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Divined Veng
Berichten: 2783
Lid geworden op: vrijdag 6 november 2009, 16:17
RS: Divined Veng (OSRS)

Re: ~ Farming Run Guide ~

Bericht door Divined Veng »

Mooie guide, ga ik zeker ooit eens gebruiken :).
Geld verdienen door mails te lezen?
https://www.moneymiljonair.be/993717
str own789
Berichten: 1431
Lid geworden op: zaterdag 5 juli 2008, 11:41
RS: RodeApelflap (f2p)

Re: ~ Farming Run Guide ~

Bericht door str own789 »

Dombo 12 schreef:Jammer dat je Calquat bent vergeten maar voor de rest ziet het er wel netjes uit.
Nu je het zegt :shock: Totaaaaal vergeten

Edit: ik voeg het wel toe als ik tijd heb ;)
Dj Hurricano
Berichten: 322
Lid geworden op: zondag 2 mei 2010, 20:39
Clan: -

Re: ~ Farming Run Guide ~

Bericht door Dj Hurricano »

Er staat serieus 'herb tree' in je guide, in het stukje bij fruit trees x'''''D

Naja verder wel heel pro, 9/10
str own789
Berichten: 1431
Lid geworden op: zaterdag 5 juli 2008, 11:41
RS: RodeApelflap (f2p)

Re: ~ Farming Run Guide ~

Bericht door str own789 »

Dj Hurricano schreef:Er staat serieus 'herb tree' in je guide, in het stukje bij fruit trees x'''''D

Naja verder wel heel pro, 9/10
Bedankt :D & verbeterd ofcourse :-#
StefanRSW
Berichten: 715
Lid geworden op: dinsdag 28 juli 2009, 17:46
Clan: Equilibrium

Re: ~ Farming Run Guide ~

Bericht door StefanRSW »

Nice guide, cloack moet cloak zijn ;) .
Afbeelding
Plaats reactie