Nieuwe Summoning Pets.

In dit archief zijn de suggesties geplaatst die pre-LunaLabs gemaakt zijn op het Tipforum.
jason de man
Berichten: 56
Lid geworden op: maandag 8 maart 2010, 15:40
RS: X Dutch Fire (p2p)

Nieuwe Summoning Pets.

Bericht door jason de man »

Mijn idee was om nieuwe pets toe te voegen
LevelNaamHoe te krijgenVoedselUitbroeden in winkels
55BunnyVangen met Hunter (Hieronder)nutsNee
65HorseMini Quest (Hieronder)GrainNee
70TigersuggestieRaw meatNee
75Sea-EagleTe vangen met Hunter level 60.Als baby worms. Als grote kan je hem zelf laten jagen.Nee
80SnakeTe koop in de dierentuin van Ardougne voor 100.000Zelfgevangen rattenNee
85InadequacyNa Dream Mentor krijg je hem gratis in een doosje van de Necromancer(suggestie)Nee
87Mini AviansieDrop van Aviansies en Kree'arra en de helpersWormsJa
90OlifantNa Taken van Karamja - Elite taken kun je hem halen bij de Foresters ten zuiden van Shilo village.FruitNee
93UnicornDood 250 UnicornsHaverNee
95RevenantRevenants (zie hieronder)VerschildNee
In- of uitklappen • Mini-quest: The Little Horse
The Little Horse

Moeilijkheidsgraad: Makkelijk

Lengte: Kort

Startpunt: Praat met Gertrude in haar huis, ten oosten van Barbarian Village.

Alleen voor members: Ja

Eisen: 50 cooking, 50 crafting en je moet Gertrude's Cat voltooid hebben

Benodigde spullen: 5 Grain, een knife een pot, needle, 1 thread, 1 iron bar en 5 soft leather.
Je weet ondertussen dat Gertrude een dierenvriend is, ze heeft je namelijk een katje gegeven.
Gertrude weet ook over andere dieren! Vraag aan haar of ze weet van een ander, nieuw huisdier in RuneScape.
Ze zal zeggen dat ze een vriendin kent, Anna, maar iedereen noemt haar "Granny Pet" omdat ze een oude vrouw is die van dieren houdt, zelf heeft ze een katje. Ze woont in een nieuw huis in het veld, ten zuiden van Monastery en ten westen van Barbarian Village.

Zoek Anna, en vraag naar het nieuw dier, ze zegt dat het dier een "horse" is, je kunt het lokken met haver.
Voor deze stap heb je 5 Grain nodig, doe de grain op je knife, het komt in je pot, nu heb je haver.
Nu moet je het paard kunnen temmen, dit doe je door er een zadel op te zetten, doe je needle op je soft leather, je zult een zadel maken.
De iron bar moet je er opgebruiken, je zult er iron op bevestigen voor de stevigheid.

Vraag waar je het paard kunt vinden, ze weet het niet, dus zelf op zoek.
Ga naar buiten en loop wat rond, je zult na een tijdje een paard zien, die komt door je haver, doe de "Use"-optie bij de haver.
Gebruik dit op het paard, het zal even blijven staan, zo'n 60 sec heb je om het zadel te "usen" op het paard, anders loopt het weg en moet je nieuwe haver maken.
Nu zal het paard met je meelopen, je moet het naar Anna brengen, zij zal het verzorgen.

Anna zal je bedanken en zal zeggen dat, als je genoeg ervaring hebt met dieren, je het paard mag ophalen.
Quest voltooid!
Beloning: 500 cooking en crafting xp, je kunt nu haver maken, met 65 summoning kun je een "baby horse" ophalen bij Anna, Anna zal vanaf nu "Granny Pet" noemen, je paard kan groeien, je moet hem Grain voeden, dit geeft ca. 50% van de honger weg, met haver gaat alles weg. Na de vervolg-quest zal je op je paard kunnen rijden, dit kan door er telkens een zadel om te usen.

Questpoints: 0

Quest waarvoor je deze quest nodig hebt: A new version of a horse... (in de maak)

In- of uitklappen • Revenant pets.
De pets:
Revenant.Voedsel.Gemiddelde kills voor Charm.
ImpBeads5
GoblinRaw chicken10
IcefiendIce cubes20
PyrefiendAshes25
HobgoblinRaw chicken30
VampireBlood jug35
WerewolfsRaw meat45
CyclopsRaw meat50
HellhoundAshes55
DemonAshes60
OrkRaw meat65
Dark BeastRaw meat70
KnightMeat75
DragonRaw meat100


Dood in de Forinthry Dungeon een van de bovenstaande monsters.
Op een begeven moment zal deze dan een Revenant ... Charm droppen



Suggesties altijd welkom.
Laatst gewijzigd door jason de man op donderdag 17 november 2011, 15:33, 11 keer totaal gewijzigd.
X Dutch Fire
Mijn Blog
Sir Fire181
Berichten: 1270
Lid geworden op: zaterdag 19 februari 2011, 17:40
RS: Sir Fire181 (p2p)
Clan: Beanoodle
Contacteer:

Re: Nieuwe Summoning Pets.

Bericht door Sir Fire181 »

Zee-Arend lijkt me wel nice. Alleen is 75 niet wat hoog?
Afbeelding Afbeelding
Lynch
Berichten: 6287
Lid geworden op: woensdag 9 mei 2007, 13:19
RS: Cosmiq (OSRS)
Oude naam: DylanFeyenoord

Re: Nieuwe Summoning Pets.

Bericht door Lynch »

Nieuwe pets altijd welkom vind ik ik :wub:
Misschien kun je wat meer over de pets vertellen (uitgebreider zoals kleur enz)

Suggesties van mij: Tijger
jason de man
Berichten: 56
Lid geworden op: maandag 8 maart 2010, 15:40
RS: X Dutch Fire (p2p)

Re: Nieuwe Summoning Pets.

Bericht door jason de man »

Nieuwe dingen vind ik sowieso wel wat hoger moeten.

En tijger is wel een leuke suggestie. Morgen werk ik wel wat meer uit.
X Dutch Fire
Mijn Blog
VuurFliegje
Berichten: 1
Lid geworden op: vrijdag 23 september 2011, 9:56
RS: VuurFliegje (p2p)
Clan: Enjoy Skills

Re: Nieuwe Summoning Pets.

Bericht door VuurFliegje »

Dit zijn nog niet eens zulke slechte ideeën ^.^
Gebruikersavatar
ikkeikke66
Berichten: 840
Lid geworden op: woensdag 13 oktober 2010, 19:38
RS: demontemmer (p2p)
Clan: Dutchex

Re: Nieuwe Summoning Pets.

Bericht door ikkeikke66 »

Wat dacht je van een Dino? xD

nee joch... Hmmm, miss een... unicorn? lvl 90 summoning nodig?
jason de man
Berichten: 56
Lid geworden op: maandag 8 maart 2010, 15:40
RS: X Dutch Fire (p2p)

Re: Nieuwe Summoning Pets.

Bericht door jason de man »

@ VuurFliegje heel toevallig reageer jij :D

@ ikke... Je hebt ook al Unicorn Stallion ik probeer zo veel mogelijk om dingen te gebruiken die je nog niet al 'Monster' hebt.
X Dutch Fire
Mijn Blog
Mystery
Adviseur
Berichten: 12320
Lid geworden op: zondag 18 februari 2007, 16:27
RS: Mys (OSRS)
Extra rang: Teamleider siteteam
Contacteer:

Re: Nieuwe Summoning Pets.

Bericht door Mystery »

Wil je dit uitwerken? Het wordt nu beschouwd als een WIP en ik kan 'm sluiten, maar ik gun je 3 dagen de tijd om hem af te maken (met tabelletjes e.d.).

Verder wel leuk idee.
SkyTeam
Berichten: 7475
Lid geworden op: vrijdag 1 januari 2010, 20:38
Oude naam: Worldliner

Re: Nieuwe Summoning Pets.

Bericht door SkyTeam »

Sir Fire181 schreef: Zee-Arend lijkt me wel nice. Alleen is 75 niet wat hoog?
Juist beter dat nieuwe dingen wat hoger zijn omdat het dan weer moeilijker wordt om ze te krijgen.


Leuke ideeën!
jason de man
Berichten: 56
Lid geworden op: maandag 8 maart 2010, 15:40
RS: X Dutch Fire (p2p)

Re: Nieuwe Summoning Pets.

Bericht door jason de man »

Tyvm heb je zelf nog suggesties?
X Dutch Fire
Mijn Blog
Sir Fire181
Berichten: 1270
Lid geworden op: zaterdag 19 februari 2011, 17:40
RS: Sir Fire181 (p2p)
Clan: Beanoodle
Contacteer:

Re: Nieuwe Summoning Pets.

Bericht door Sir Fire181 »

Ik heb nog een suggestie misschien. Je kan na Dream Mentor bij de Necromancer een klein doosje halen. In dit doosje zit een kleinere versie van de Inadequacy. Deze kun je gebruiken als huisdier wanneer je 85 Summoning hebt.
Afbeelding Afbeelding
Henr40
Ex-chatmoderator
Berichten: 2743
Lid geworden op: woensdag 7 mei 2008, 19:49
RS: Henr40 (p2p)
Clan: OTG
Extra rang: RoS #1 Summoning

Re: Nieuwe Summoning Pets.

Bericht door Henr40 »

Een olifant lijkt me wel vet.
Ofcourse na Karamja Elite, want daar komen die olifanten nou eenmaal vandaan
Afbeelding
jason de man
Berichten: 56
Lid geworden op: maandag 8 maart 2010, 15:40
RS: X Dutch Fire (p2p)

Re: Nieuwe Summoning Pets.

Bericht door jason de man »

^
^ ^
Beide wel leuke ideeën.

Vanaf level 90 olifant?
X Dutch Fire
Mijn Blog
Thomas
Berichten: 11189
Lid geworden op: zaterdag 16 januari 2010, 15:03
RS: SP00NTECH (OSRS)
Clan: Tipaward manipulator

Re: Nieuwe Summoning Pets.

Bericht door Thomas »

Mouse.
Eet kaas,
Level 17 Summoning.
Afbeelding Lisette 24/11/2015 :oops: :wub:
Afbeelding
Afbeelding
Eend
Ex-moderator
Berichten: 6175
Lid geworden op: zondag 7 februari 2010, 18:18

Re: Nieuwe Summoning Pets.

Bericht door Eend »

Misschien een idee om de Inadequacy soul runes te laten eten? Verder een leuke toevoeging! Pets zijn altijd leuk, vooral om ze gewoon al in je huis te hebben.
Si je suis
ce que je suis
c'est parce que j'ai été
ce que j'étais
et que j'espère bien devenir
ce que je serai
Tapir
Berichten: 1729
Lid geworden op: dinsdag 23 maart 2010, 20:35
RS: Houtduif (OSRS)
Clan: Mafiabaas10

Re: Nieuwe Summoning Pets.

Bericht door Tapir »

Nieuwe pets zijn leuk, maar deze suggesties vallen zeer tegen al zeg ik zelf.
Al deze dieren zijn groter dan je karakter zelf(zowat) dus is het a) lastig om te gebruiken, b) irritant voor mede-spelers, c) niet echt een huisdierhuisdier zit hier tussen.

Maar ikzelf zou graag bijvoorbeeld een duif, egel, konijn, haas, etc. als huisdier willen:-)!
Afbeelding
Miau, zei de kater.
Gebruikersavatar
ikkeikke66
Berichten: 840
Lid geworden op: woensdag 13 oktober 2010, 19:38
RS: demontemmer (p2p)
Clan: Dutchex

Re: Nieuwe Summoning Pets.

Bericht door ikkeikke66 »

Miss kan je de quest wat meer uitwerken? Nja, het is niet echt waar het om draait, als je hulp nodig hebt, ik kan ook een quest maken voor je :P
jason de man
Berichten: 56
Lid geworden op: maandag 8 maart 2010, 15:40
RS: X Dutch Fire (p2p)

Re: Nieuwe Summoning Pets.

Bericht door jason de man »

Als jij de quest zou willen doen graag

En de haas staat er nu bij
X Dutch Fire
Mijn Blog
Tapir
Berichten: 1729
Lid geworden op: dinsdag 23 maart 2010, 20:35
RS: Houtduif (OSRS)
Clan: Mafiabaas10

Re: Nieuwe Summoning Pets.

Bericht door Tapir »

Nice:-)! misschien nuts -> carrots, die je dan kan kopen bij de summoningpetmeneer?
Afbeelding
Miau, zei de kater.
Gebruikersavatar
ikkeikke66
Berichten: 840
Lid geworden op: woensdag 13 oktober 2010, 19:38
RS: demontemmer (p2p)
Clan: Dutchex

Re: Nieuwe Summoning Pets.

Bericht door ikkeikke66 »

Hier is de quest (+code)
In- of uitklappen • Mini-quest: The Little Horse
The Little Horse

Moeilijkheidsgraad: Makkelijk

Lengte: Kort

Startpunt: Praat met Gertrude in haar huis, ten oosten van Barbarian Village.

Alleen voor members: Ja

Eisen: 50 cooking, 50 crafting en je moet Gertrude's Cat voltooid hebben

Benodigde spullen: 5 Grain, een knife een pot, needle, 1 thread, 1 iron bar en 5 soft leather.
Je weet ondertussen dat Gertrude een dierenvriend is, ze heeft je namelijk een katje gegeven.
Gertrude weet ook over andere dieren! Vraag aan haar of ze weet van een ander, nieuw huisdier in RuneScape.
Ze zal zeggen dat ze een vriendin kent, Anna, maar iedereen noemt haar "Granny Pet" omdat ze een oude vrouw is die van dieren houdt, zelf heeft ze een katje. Ze woont in een nieuw huis in het veld, ten zuiden van Monastery en ten westen van Barbarian Village.

Zoek Anna, en vraag naar het nieuw dier, ze zegt dat het dier een "horse" is, je kunt het lokken met haver.
Voor deze stap heb je 5 Grain nodig, doe de grain op je knife, het komt in je pot, nu heb je haver.
Nu moet je het paard kunnen temmen, dit doe je door er een zadel op te zetten, doe je needle op je soft leather, je zult een zadel maken.
De iron bar moet je er opgebruiken, je zult er iron op bevestigen voor de stevigheid.

Vraag waar je het paard kunt vinden, ze weet het niet, dus zelf op zoek.
Ga naar buiten en loop wat rond, je zult na een tijdje een paard zien, die komt door je haver, doe de "Use"-optie bij de haver.
Gebruik dit op het paard, het zal even blijven staan, zo'n 60 sec heb je om het zadel te "usen" op het paard, anders loopt het weg en moet je nieuwe haver maken.
Nu zal het paard met je meelopen, je moet het naar Anna brengen, zij zal het verzorgen.

Anna zal je bedanken en zal zeggen dat, als je genoeg ervaring hebt met dieren, je het paard mag ophalen.
Quest voltooid!
Beloning: 500 cooking en crafting xp, je kunt nu haver maken, met 65 summoning kun je een "baby horse" ophalen bij Anna, Anna zal vanaf nu "Granny Pet" noemen, je paard kan groeien, je moet hem Grain voeden, dit geeft ca. 50% van de honger weg, met haver gaat alles weg. Na de vervolgquest zal je op het paard kunnen rijden, door er een zadel op te doen.

Questpoints: 0

Quest waarvoor je deze quest nodig hebt: A new version of a horse... (in de maak)

Hier is de code:

Code: Selecteer alles

[uitklappen=Mini-quest: The Little Horse][size=150][b][center]The Little Horse[/center][/b][/size]

[quote][b]Moeilijkheidsgraad:[/b] Makkelijk

[b]Lengte:[/b] Kort

[b]Startpunt:[/b] Praat met Gertrude in haar huis, ten oosten van Barbarian Village.

[b]Alleen voor members:[/b] Ja

[b]Eisen:[/b] 50 cooking, 50 crafting en je moet [color=#FF8000]Gertrude's Cat[/color] voltooid hebben

[b]Benodigde spullen:[/b] 5 Grain, een knife een pot, needle, 1 thread, 1 iron bar en 5 soft leather.[/quote]

Je weet ondertussen dat Gertrude een dierenvriend is, ze heeft je namelijk een katje gegeven.
Gertrude weet ook over andere dieren! Vraag aan haar of ze weet van een ander, nieuw huisdier in RuneScape.
Ze zal zeggen dat ze een vriendin kent, Anna, maar iedereen noemt haar "Granny Pet" omdat ze een oude vrouw is die van dieren houdt, zelf heeft ze een katje. Ze woont in een nieuw huis in het veld, ten zuiden van Monastery en ten westen van Barbarian Village.

Zoek Anna, en vraag naar het nieuw dier, ze zegt dat het dier een "horse" is, je kunt het lokken met haver.
Voor deze stap heb je 5 Grain nodig, doe de grain op je knife, het komt in je pot, nu heb je haver.
Nu moet je het paard kunnen temmen, dit doe je door er een zadel op te zetten, doe je needle op je soft leather, je zult een zadel maken.
De iron bar moet je er opgebruiken, je zult er iron op bevestigen voor de stevigheid.

Vraag waar je het paard kunt vinden, ze weet het niet, dus zelf op zoek.
Ga naar buiten en loop wat rond, je zult na een tijdje een paard zien, die komt door je haver, doe de "Use"-optie bij de haver.
Gebruik dit op het paard, het zal even blijven staan, zo'n 60 sec heb je om het zadel te "usen" op het paard, anders loopt het weg en moet je nieuwe haver maken.
Nu zal het paard met je meelopen, je moet het naar Anna brengen, zij zal het verzorgen.

Anna zal je bedanken en  zal zeggen dat, als je genoeg ervaring hebt met dieren, je het paard mag ophalen.
Quest voltooid!

[quote][b]Beloning:[/b] 500 cooking en crafting xp, je kunt nu haver maken, met 65 summoning kun je een "baby horse" ophalen bij Anna, Anna zal vanaf nu "Granny Pet" noemen, je paard kan groeien, je moet hem Grain voeden, dit geeft ca. 50% van de honger weg, met haver gaat alles weg. Na de vervolg-quest zal je op je paard kunnen rijden, dit kan door er telkens een zadel om te usen.

[b]Questpoints:[/b] 0

[b]Quest waarvoor je deze quest nodig hebt:[/b] A new version of a horse... (in de maak)[/quote][/uitklappen]
Plaats reactie