The Lost Island.

In dit archief zijn de suggesties geplaatst die pre-LunaLabs gemaakt zijn op het Tipforum.
Plaats reactie
jason de man
Berichten: 56
Lid geworden op: maandag 8 maart 2010, 15:40
RS: X Dutch Fire (p2p)

The Lost Island.

Bericht door jason de man »

Een heel nieuw eiland.
In- of uitklappen • Eiland
Afbeelding
In- of uitklappen • Dungeon
[Afbeelding
In- of uitklappen • Quest: The Lost Island
Moeilijkheidsgraad: Moeilijk
Lengte: Gemiddeld
Startpunt: Praat met de Wise Old Man in Draynor Village
Alleen voor members: Ja
Eisen: Dragon Slayer, Lost City, 75 Attack, 75 Defence, 60 Construction en 60 Smithing. Je moet een Demon van level 226 kunnen doden terwijl je wordt aangevallen door monsters van alle 3 de aanvalsstijlen (Melee, Ranged, Magic) 43 Prayer is aangeraden.
Benodigde spullen: Een hatchet, Een hamer, Een saw, 100 steel nails of hoger, 25 Mahogany planks, Goed voedsel en Potions zijn handig voor bij de demon.
Ga naar Draynor Village en vraag aan de Wise Old Man of hij een quest voor je heeft. Hij zal zeggen dat hij pas een brief van zijn broer heeft gehad. Maar dat zijn broer vast zit op een eiland. De wise old man zegt dat hij op de kaart van runescape heeft gekeken en dat het eiland helemaal niet op de kaart staat. Hij zal je vragen om het uit te zoeken en zijn broer te vinden.
Laatst gewijzigd door jason de man op zondag 9 oktober 2011, 12:01, 1 keer totaal gewijzigd.
X Dutch Fire
Mijn Blog
Joa
Berichten: 6416
Lid geworden op: donderdag 3 december 2009, 18:15

Re: The Lost Island.

Bericht door Joa »

Eiland gaat nogal verlaten zijn volgens mij. 50 kills voor je bij Black Dragons en Black Demons kan?

Je kan je suggestie nog wel goed maken met een lange quest, met een mooie geschiedenis van het eiland, die ook nog over de rest van RuneScape loopt. Niet zo'n kort dingetje waar je gewoon tegen een paar ventjes op dat eiland praat plox :fluit:
Going4Quests
Berichten: 8249
Lid geworden op: vrijdag 20 oktober 2006, 16:38
Clan: The Scrying Pool

Re: The Lost Island.

Bericht door Going4Quests »

De mappen doen we nogal denken aan Runescape Classic. :P
Momenteel vind ik de suggestie niets bijzonder.
Gebruikersavatar
ludo813
Berichten: 118
Lid geworden op: maandag 20 december 2010, 19:54
RS: ludo813 (f2p)

Re: The Lost Island.

Bericht door ludo813 »

je moet ff op de kaart deuren of een opening bij de mage shop cook range en dat huisie er naast, nu kan je er niet in en dat is miss wat onhandig
jason de man
Berichten: 56
Lid geworden op: maandag 8 maart 2010, 15:40
RS: X Dutch Fire (p2p)

Re: The Lost Island.

Bericht door jason de man »

Na de Quest doe ik nog een heel verhaal over het eiland zelf.

En dat van die deuren dat zijn van die tenten als al kharid daar heb je ook geen rode deuren
X Dutch Fire
Mijn Blog
Slay a Stone
Berichten: 6440
Lid geworden op: donderdag 25 juni 2009, 17:11
RS: Slay a Stone (p2p)
Clan: Dutch Phoenix

Re: The Lost Island.

Bericht door Slay a Stone »

Ik zie dat je nog veel kan leren,
Als je naar de kaart kijkt dan zie je dat de grond niet 1 kleur is maar meerde kleuren, wat een mooi effect geeft. Jou plattegrond zijn 2 kleuren wat niet zo mooi is. Ook de huisjes zijn ondermaat want ik zie geen huisjes met een ronde ribben aan de zijkant. Verder is het handig om voortaam de quest al af te hebben en meer kleuren te gebruiken, dit is eerlijk gezegd 5 minuten werk ;)
Afbeelding
Wout12345
Berichten: 2177
Lid geworden op: zondag 9 augustus 2009, 14:59
RS: Gestopt

Re: The Lost Island.

Bericht door Wout12345 »

Aan de kaarten valt inderdaad veel te werken, zo maakt RS alleen maar gebruik van horizontale, verticale en 45-graden lijnen. Het is een pak werk om je kaarten hiernaar om te zetten, maar ik heb nog een andere tip, die veel simpeler is: sla op in png i.p.v. jpg. Dat geeft echt een pak betere kwaliteit. Jammer genoeg kan je nu het in jpg is opgeslagen het niet meer in png opslaan, dus daarvoor moet je een nieuwe kaart beginnen.
Wil je me contacteren en antwoord ik niet, stuur me dan een PM op Youtube (12345Wout12345).
Hardstyle
Berichten: 1825
Lid geworden op: dinsdag 12 april 2011, 15:09
Oude naam: Teun

Re: The Lost Island.

Bericht door Hardstyle »

Wel een leuk idee, maar die kaart moet nog aan gewerkt worden. :P

Succes!
Gebruikersavatar
ikkeikke66
Berichten: 840
Lid geworden op: woensdag 13 oktober 2010, 19:38
RS: demontemmer (p2p)
Clan: Dutchex

Re: The Lost Island.

Bericht door ikkeikke66 »

lol, questnaam heb ik ook al es (2 maand geleden) gebruikt in mijn questserie: "Search for a New Rune".

Maar dat is 2 maand geleden en ik doe er toch niks meer aan dus... Jij mag em wel gebruiken hoor :P
Mystery
Adviseur
Berichten: 12320
Lid geworden op: zondag 18 februari 2007, 16:27
RS: Mys (OSRS)
Extra rang: Teamleider siteteam
Contacteer:

Re: The Lost Island.

Bericht door Mystery »

Maar ja, eigenlijk is deze suggestie nog niet compleet. Zou je hem binnen drie dagen af willen maken?
Off-er
Berichten: 14232
Lid geworden op: vrijdag 18 juli 2008, 15:55
Clan: D/SEA eSports

Re: The Lost Island.

Bericht door Off-er »

Tip 1: Sla je plaatjes (maps) op in .png, niet in .jpg. Dat maakt de kwaliteit, en daarmee dus het aanzicht, een stuk mooier :)
Verder kun je nog heel wat verbeteren aan je mapping. Gebruik bijvoorbeeld tinten en bouw op schaal.

Ik ga denk ik toch maar eens de suggestie guide updaten, lijkt me momenteel wel een goed idee xD
Afbeelding
Joost
Berichten: 11482
Lid geworden op: vrijdag 9 november 2007, 17:45

Re: The Lost Island.

Bericht door Joost »

Een goed begin, alleen kan nog veel verbeterd worden.

Daarnaast zijn het geen Rune rocks/ores, maar ores/rocks
Sir Fire181
Berichten: 1270
Lid geworden op: zaterdag 19 februari 2011, 17:40
RS: Sir Fire181 (p2p)
Clan: Beanoodle
Contacteer:

Re: The Lost Island.

Bericht door Sir Fire181 »

'Joost schreef:Een goed begin, alleen kan nog veel verbeterd worden.

Daarnaast zijn het geen Rune rocks/ores, maar ores/rocks
Kleine foutjes maar. Zo super erg is het ook weer niet. Maar er valt wel wat te verbeteren, ja.
Afbeelding Afbeelding
Plaats reactie