Ik leg al mijn taken neer

Lees de regels en het laatste nieuws over het forum.
Scyfer
Berichten: 3403
Lid geworden op: woensdag 30 mei 2007, 13:33
RS: Scyfer (OSRS)

Ik leg al mijn taken neer

Bericht door Scyfer »

Hoi allemaal,

Waarschijnlijk zal dit bericht voor de meeste mensen als zeer onverwacht komen. Je zou het al een beetje hebben kunnen merken aan mijn activiteit op Runescape en mijn activiteit hier op het forum, want sinds de ingang van het nieuwe semester heb ik het zo druk met het sociale- en studentenleven gehad dat ik nauwelijks tijd meer voor RS en LTF vrij heb kunnen maken. Ik speel nog steeds met veel plezier en dit forum is altijd een hoogtepunt voor mij geweest, maar ik heb er jammer genoeg de tijd niet meer voor om energie in deze twee dingen te steken. Ik heb nauwelijks het gevoel dat ik nog enige toegevoegde waarde lever voor de teams waarin ik zit, dus lijkt het me beter om op te stappen. De realiteit wint het deze keer, helaas. De enige oplossing is dan nog om het allemaal aan de kant te schuiven en me te concentreren op het echte leven. Bij deze kondig ik dus met verdriet aan dat ik (tijdelijk) stop met Runescape. Daarbij zet ik al mijn taken op dit forum (moderator, tipsitemedewerker en evenementenorganisator) spijtig genoeg ook aan de kant.

En geloof me, het schrijven van deze aankondiging doet met erg veel pijn aangezien ik hier al een aantal jaren zit en in de loop der tijd enorm sterke banden met sommige mensen hier op het forum heb opgebouwd. Het doet me echt zeer om mezelf te overtuigen dat het beter is om te stoppen, aangezien iedereen hier zo aardig en vriendelijk is geweest tegen me. Dat heb ik echt heel erg gewaardeerd. Er zijn best wel grote vriendschappen ontstaan, en het doet pijn om daar afstand van te nemen. Maar het is niet anders. Mijn tijd is helaas gekomen.

Ik heb een heleboel leuke (en natuurlijk ook minder leuke) momenten meegemaakt, zowel op Rs als hier op LTF. Na zo'n 3-4 jaar RS gespeeld te hebben heb ik een hoop connecties opgebouwd, en ik wil vanzelfsprekend iedereen bedanken voor de goede tijd. Als ik nu al voor uit kijk hoe ik niet langer meer dingen als de Penguin Tours kan doen, vind ik dat echt heel erg jammer. Ik weet ook dat ik daarmee een aantal mensen teleur zal stellen, maar ik zal zorgen voor een goede vervanger. Ik heb er altijd van genoten en volgens mij hebben heel veel mensen het ook zeer gewaardeerd. Ik noem nu zomaar even iets, maar dit geldt ook voor alle andere dingen die ik in al die jaren heb ondernomen met mensen om mee heen. Ik zal jullie echt heel erg missen. Mijn doel was om ooit te maxen, helaas komt het er niet meer van.

Ik wil dus iedereen bedanken voor de goede tijd die ik hier gehad heb, met in het bijzonder de mensen die samen met mij in de teams hebben gezeten. Samenwerken met jullie was altijd leuk en ik wil vooral jullie bedanken voor de tijd we doorgebracht hebben, ik zal jullie echt heel erg missen! Ik zal zo af en toe nog wel eens op LTF komen om de hoogtepunten op het forum eens te bekijken, maar heel actief zal ik helaas niet meer zijn. Het eerste wat ik las zodra ik mijn internetbrowser open deed, was wel LTF.

Ik denk dat Rasmus, Lotte en Clown een hele goede toevoeging en vervanging van mij in het moderatorteam van de categorie RS zullen zijn. Ik wil hen dan ook heel veel succes en plezier wensen om zo door te gaan, ik hoor al een hoop positieve dingen over jullie. Het raakt mij echt om dit te moeten zeggen, maar het is Game Over voor mij.

Hopelijk kan ik in de toekomst wat meer tijd vrijmaken om weer terug te komen, maar momenteel zie ik daar niet echt een hoge kans in. Het is en blijft een spelletje, maar het was er toch wel een waar ik een hele hoop leuke mensen in heb leren kennen. En ja, dan is afstand van hen doen een heel moeilijke kwestie om te ondernemen. Iedereen hier zal een keer inzien dat het echte leven belangrijker zal worden dan een spelletje, en de mijne is zojuist gekomen. Het spijt me.

Ik denk dat het hierbij wel tijd is geworden om deze brief af te sluiten, ik wil iedereen nogmaals heel veel succes en geluk wensen, want geluk en liefde zijn de belangrijkste dingen voor een gelukkig leven. Hopelijk komen jullie daar ook heel snel achter. Bedankt voor jullie begrip hiervoor.

Heel veel liefs,

Scyfer/Sam
Gestopt sinds 16/10/2011
Proud owner of the Slayer Skill Mastery
Plaats reactie