Meerdere poppetjes per acc

In dit archief zijn de suggesties geplaatst die pre-LunaLabs gemaakt zijn op het Tipforum.
ruby freak
Berichten: 267
Lid geworden op: vrijdag 3 september 2010, 12:46

Meerdere poppetjes per acc

Bericht door ruby freak »

Meerdere poppetje

Het is heel simpel, meerdere poppetjes op een account. Max 5 of zo. Ik weet niet of iemand anders hier op is gekomen maar dat maakt niet uit. Ik laat hier zien hoe ik het voor me zie. Er zijn ook nadelen aan meerdere poppetjes op een account. En ook heel veel voordelen.

Nadelen:

- Er komen te veel namen in het spel zodat andere moeilijk een naam voor zijn account kan bedenken
- Je kan in de war raken waar je met welke poppetje bent geweest

Voordelen:

- Als je met je account een leuke quest hebt gedaan, dan kan je met een andere poppetje hem weer doen
- Als je met al je skills naar level 99 bent gekomen dan kun je op je andere poppetje
- Je kan ook een poppetje trainen zonder defence level, wat vooral leuk kan zijn in pvp werelden, laag combat en dan hoog kunnen slaan zegmaar
- Als je met een poppetje klaar bent dan kun je gemakkelijk en snel overschakelen naar je andere poppetje, Als je op een ander account gaat dar moet je eerst naam + wachtwoord intypen
- Een bank tabblad waarmee je met ieder poppetje van je account bij kan (zelf verzonnen)

Oplossingen op nadelen:

- Naam problemen: Gewon dat ieder poppetje de zelfde naam heeft maar dan staat er C1 of C2 in een vierkantje naast je naam, c staat voor character
- Verwarrings probleem: Als jee een poppetje wil kiesen dan staat daar ook een plaatje bij van waar je bent gebleven met dat poppetje

Aparte wachtwoorden voor ieder poppetje:
Als je account wachtwoord gekraakt wordt dan ben je in een keer alles kwijt. Zo heb ik daar weer eens een oplossing op gevonden.

Je kan als je wilt bij een poppetje een wachtwoord instellen. Dat hoeft natuurlijk niet. Zo moet je je wachtwoord invoeren voor je account en dan voor je poppetje. Het is niet slim als je bij een poppetje geen wachtwoord op zet en dan bij een ander poppetje met wachtwoord daar wat spullen op die tabblad te zetten waar iedereen bij komt.

En je bank pin moet bij ieder poppetje anders zijn.

Het systeem:

Je mag er max 5 hebben, in het begin heb je er maar 2. Hieronder staat informatie over hoe je er meer krijgt:

C1: Dit is je poppetje dat je nu gewoon hebt
C2: F2p (heeft iedereen dus)
C3: P2p (Begin membership)
C4: P2p (Na dat je 3 maanden member op een account achter de rug hebt)
C5: P2p (Na dat je 6 maanden member op een account achter de rug hebt)

Membership:

Per poppetje kost het gewoon evenveel. Als je een maand hebt gekocht. Dan kun je kiezen:

- Direct member op C1 (Of een ander als je dat een beter idee vindt)
- Day box

De day box is een link in je lobby. Je ziet hoeveel dagen je hebt gekocht. Als je een maand hebt is dat dus 31 dagen. Je kan een poppetje 7 dagen geven. Dat gaat dan van die 31 af. Dus dan heb je nog 24 dagen over voor je andere poppetjes. Zo kun je je dagen goed verdelen. Op je day box mag je een wachtwoord zetten.
Laatst gewijzigd door ruby freak op zondag 20 november 2011, 12:05, 4 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Shadow Blast
Berichten: 1213
Lid geworden op: maandag 27 juli 2009, 10:44
RS: Firyfrog (p2p)
Clan: NL
Oude naam: shotterken

Re: Meerdere poppetjes per acc

Bericht door Shadow Blast »

Maar als je dan 1x gehackt wordt ben je direct alles kwijt van al je accaunts
Meld je aan op Superkliks, stuur mij een bericht en je krijgt 20k geld op runescape. Het duurt nog geen minuut!
Afbeelding
Soepdino
Berichten: 4495
Lid geworden op: vrijdag 26 mei 2006, 16:07
Oude naam: Superdino11

Re: Meerdere poppetjes per acc

Bericht door Soepdino »

Mensen zijn memb op meerdere accounts nu, dan maar op 1 dus wordt memb duurder.
Quitted
Afbeelding
Joshi-Skilzz
Berichten: 832
Lid geworden op: zaterdag 27 februari 2010, 7:17
Clan: ELlTE
Oude naam: LORDrogue

Re: Meerdere poppetjes per acc

Bericht door Joshi-Skilzz »

Nee gewoon zitten teveel nadelen aan verbonden en als je een skiller, main en pure wil maak je simepl 3 email adressen dus srry, nee
http://runetrack.com/profile.php?user=slayonus

10 kliks please dan werkt me account runetraxx
Gebruikersavatar
feintmoney
Berichten: 115
Lid geworden op: zaterdag 13 augustus 2011, 10:55
RS: feintmoney (p2p)

Re: Meerdere poppetjes per acc

Bericht door feintmoney »

Nee. je verwiseld ook niet 20x per dag van account.
Afbeelding
ruby freak
Berichten: 267
Lid geworden op: vrijdag 3 september 2010, 12:46

Re: Meerdere poppetjes per acc

Bericht door ruby freak »

Ik heb het probleem van het hacken opgelost. Ieder poppetje kan een ander wachtwoord krijgen en een andere bank pin.
Lynch
Berichten: 6287
Lid geworden op: woensdag 9 mei 2007, 13:19
RS: Cosmiq (OSRS)
Oude naam: DylanFeyenoord

Re: Meerdere poppetjes per acc

Bericht door Lynch »

Zou het wel vet vinden om een pure aan me account te koppelen ofzo maar dit brengt denk ik teveel nadelen mee :(
Imupsided0wn
Berichten: 686
Lid geworden op: zaterdag 27 augustus 2011, 17:54
Oude naam: Mrupsided0wn

Re: Meerdere poppetjes per acc

Bericht door Imupsided0wn »

Lijkt op WoW, nee niet doen rs is prima zo.
Writing
Berichten: 1265
Lid geworden op: zondag 6 december 2009, 19:55
RS: Gestopt
Clan: ELlTE
Oude naam: Rogiertje
Contacteer:

Re: Meerdere poppetjes per acc

Bericht door Writing »

5? Waarom 5? Dit is totaal niet zinnig. =;
Afbeelding
Batsi
Berichten: 3120
Lid geworden op: vrijdag 10 april 2009, 12:41
RS: Batsi (p2p)
Oude naam: varekai1996
Contacteer:

Re: Meerdere poppetjes per acc

Bericht door Batsi »

Lijkt me eigenlijk zinloos

grts
~ Blog ~
Afbeelding
ruby freak
Berichten: 267
Lid geworden op: vrijdag 3 september 2010, 12:46

Re: Meerdere poppetjes per acc

Bericht door ruby freak »

DylanFeyenoord schreef: Zou het wel vet vinden om een pure aan me account te koppelen ofzo maar dit brengt denk ik teveel nadelen mee :(
Wat zijn die nadelen dan? Als je dat vertelt dan kan ik er misschien een oplossing voor verzinnen.

Toegevoegd na 1 minuten:
Rogiertje schreef: 5? Waarom 5? Dit is totaal niet zinnig. =;
Bij veel spellen heb je dit al, en bij de meeste zijn dat er 5, dus ik dacht dat 5 poppetjes het juiste aantal was.

Toegevoegd na 3 minuten:
Batsi schreef: Lijkt me eigenlijk zinloos

grts
Waarom is het zinloos :?: er zijn super veel spellen waar ze dit ook bij doen. ;)
Dj Hurricano
Berichten: 322
Lid geworden op: zondag 2 mei 2010, 20:39
Clan: -

Re: Meerdere poppetjes per acc

Bericht door Dj Hurricano »

Een goed idee, maar ik wou eigenlijk nog het idee op een paar punten verbeteren:

- C1, C2 etc is gewoon geen goed idee, dit is lelijk om in-game te zien. Wat maakt het uit op welk character je speelt.
- Teveel namen in het spel is ook onzin, als eenzelfde persoon twee accounts aanmaakt komen er toch evenveel namen als er twee characters op een account zitten?
- Een maximum aan characters is wel een goed idee, laten we het houden op 1 main en 4 pures/andere dingen (dus 5 characters) op het begin. Er zou ook een mogelijkheid kunnen zijn om dit uit te breiden, misschien door veel membership te kopen dat je extra slots kunt krijgen, of op een andere manier. Dit is dan ook in voordeel van Jagex zelf.
- Iedere character moet apart member worden gemaakt, maar er zou wel een mogelijkheid moeten zijn om misschien de dagen membership over verschillende characters te kunnen verdelen, bijvoorbeeld als je een maand koopt dat je dan 2 characters ieder 15 dagen geeft.
- Tegen hackers kun je er voor kiezen om voor elke character een eigen wachtwoord of bankpin te nemen, dit is niet verplicht.

Ik had dit idee een paar maanden geleden namelijk ook in mijn achterhoofd, op zich is het geen slecht idee als je het maar goed uitvoert.
Ratelslangen
Berichten: 288
Lid geworden op: maandag 27 augustus 2007, 10:32
Oude naam: El Ordenador

Re: Meerdere poppetjes per acc

Bericht door Ratelslangen »

slecht idee
hacken wordt voordeliger voor hackers.
je kan ook gewoon een nieuw accont aanmaken. (plus het lijkt teveel op WOW)
Writing
Berichten: 1265
Lid geworden op: zondag 6 december 2009, 19:55
RS: Gestopt
Clan: ELlTE
Oude naam: Rogiertje
Contacteer:

Re: Meerdere poppetjes per acc

Bericht door Writing »

ruby freak schreef:
Rogiertje schreef: 5? Waarom 5? Dit is totaal niet zinnig. =;
Bij veel spellen heb je dit al, en bij de meeste zijn dat er 5, dus ik dacht dat 5 poppetjes het juiste aantal was.
Dat is niet te vergelijken, het is gewoon zinloos PUNT =;
Afbeelding
Thomas
Berichten: 11189
Lid geworden op: zaterdag 16 januari 2010, 15:03
RS: SP00NTECH (OSRS)
Clan: Tipaward manipulator

Re: Meerdere poppetjes per acc

Bericht door Thomas »

^Dit, en het heet geen poppetjes. Denk daar eens over na over een andere naam. =P~
Afbeelding Lisette 24/11/2015 :oops: :wub:
Afbeelding
Afbeelding
Yannis
Berichten: 1811
Lid geworden op: zaterdag 14 maart 2009, 7:47
RS: Iron Dragon (p2p)
Clan: Ameno

Re: Meerdere poppetjes per acc

Bericht door Yannis »

Wannabe Word of Warcraft much, No support. pointless ook, je kan net zo goed 5 accounts maken.
Afbeelding
Beanoodle
Berichten: 5598
Lid geworden op: vrijdag 20 mei 2011, 22:04
RS: Beanoodle (p2p)

Re: Meerdere poppetjes per acc

Bericht door Beanoodle »

en hoe werkt dit dan met skillen in de clancitadel's?
ruby freak
Berichten: 267
Lid geworden op: vrijdag 3 september 2010, 12:46

Re: Meerdere poppetjes per acc

Bericht door ruby freak »

Dj Hurricano schreef: Een goed idee, maar ik wou eigenlijk nog het idee op een paar punten verbeteren:

- C1, C2 etc is gewoon geen goed idee, dit is lelijk om in-game te zien. Wat maakt het uit op welk character je speelt.
- Teveel namen in het spel is ook onzin, als eenzelfde persoon twee accounts aanmaakt komen er toch evenveel namen als er twee characters op een account zitten?
- Een maximum aan characters is wel een goed idee, laten we het houden op 1 main en 4 pures/andere dingen (dus 5 characters) op het begin. Er zou ook een mogelijkheid kunnen zijn om dit uit te breiden, misschien door veel membership te kopen dat je extra slots kunt krijgen, of op een andere manier. Dit is dan ook in voordeel van Jagex zelf.
- Iedere character moet apart member worden gemaakt, maar er zou wel een mogelijkheid moeten zijn om misschien de dagen membership over verschillende characters te kunnen verdelen, bijvoorbeeld als je een maand koopt dat je dan 2 characters ieder 15 dagen geeft.
- Tegen hackers kun je er voor kiezen om voor elke character een eigen wachtwoord of bankpin te nemen, dit is niet verplicht.

Ik had dit idee een paar maanden geleden namelijk ook in mijn achterhoofd, op zich is het geen slecht idee als je het maar goed uitvoert.
Bedankt voor de tips, ik zal er aan werken. Ik heb overal een andere reactie op.
C1, C2 etc is gewoon geen goed idee, dit is lelijk om in-game te zien. Wat maakt het uit op welk character je speelt.
Dat val best mee, Het is maar een heel klein stukje dat dat balkje in beslag neemt. En als er teveel namen in het spel komen dan kan bijna niemand fatsoenlijk een naam verzinnen voor zijn account. Dat hebben veel mensen nu al last van, dus vandaar dat ik dit zo heb aangepakt. Maar als het echt onzin is dan zal ik het wel aanpassen.
Teveel namen in het spel is ook onzin, als eenzelfde persoon twee accounts aanmaakt komen er toch evenveel namen als er twee characters op een account zitten?
Ik weet niet wat je hiermee bedoelt, maar heb al uitgelegd waarom ik het een slecht idee vind dat er te veel namen in het spel komen dus kun je dit wat beter uitleggen?
Een maximum aan characters is wel een goed idee, laten we het houden op 1 main en 4 pures/andere dingen (dus 5 characters) op het begin. Er zou ook een mogelijkheid kunnen zijn om dit uit te breiden, misschien door veel membership te kopen dat je extra slots kunt krijgen, of op een andere manier. Dit is dan ook in voordeel van Jagex zelf.
Ik denk dat je gelijk hebt, ik heb het systeem bedacht dat je op je eerste poppetje met meerdere qp extra slots kunt krijgen. Een een aan het begin van membership. Maar ik denk dat ik die 2 wel zal gaan aanpassen.
Iedere character moet apart member worden gemaakt, maar er zou wel een mogelijkheid moeten zijn om misschien de dagen membership over verschillende characters te kunnen verdelen, bijvoorbeeld als je een maand koopt dat je dan 2 characters ieder 15 dagen geeft.
Ik zal een systeem bedenken voor dit probleem.
Tegen hackers kun je er voor kiezen om voor elke character een eigen wachtwoord of bankpin te nemen, dit is niet verplicht.
Ik heb dit al letterlijk er zo bij staan dus dit is geen probleem meer.
ThaScorpionn
Berichten: 2561
Lid geworden op: dinsdag 1 april 2008, 16:43
RS: Thascorpionn (OSRS)
Clan: World of Warcraft

Re: Meerdere poppetjes per acc

Bericht door ThaScorpionn »

Ik heb WoW gespeeld en het inderdaad daar ook, maar vind dit totaal niet nadelig. Vind dit juist een goede suggestie! En zeuren over hackers, tja je moet gewoon een goed wachtwoord hebben.
Afbeelding
Quaggmire
Berichten: 5804
Lid geworden op: zaterdag 30 januari 2010, 16:27
RS: Quaggmire (p2p)
Oude naam: Ghostclaws12
Contacteer:

Re: Meerdere poppetjes per acc

Bericht door Quaggmire »

Kzou het niet doen, dan heb je bijv:


- 1 main
- 1 pure
- 1 zerker
- 1 skiller
- 1 .....


Je betaalt membership per ACCOUNT. dus 5 voor de prijs van 1.

Gaat jagex nooit doen, en trouwens als je gehackt word op 1 account, is alles weg.

Nee, geef mij maar gewoon 1 account per avatar.

Toegevoegd na 26 seconden:
ThaScorpionn schreef: Ik heb WoW gespeeld en het inderdaad daar ook, maar vind dit totaal niet nadelig. Vind dit juist een goede suggestie! En zeuren over hackers, tja je moet gewoon een goed wachtwoord hebben.
Wachtwoord, nee dat maakt niet uit. tegenwoordig heb je keyloggertjes etc..
Hulp nodig met je PC? Stuur me een PM met een budget en doeleinden, en ik help je graag.
Wat handige links:

Helpmij
Nationaal computerforum
Plaats reactie