Pagina 5 van 9

Re: Groepsproject Paint 2.

Geplaatst: vrijdag 25 november 2011, 22:37
door Robert Gx
Haal mijn stuk dat off-er heeft aangepast maar weg tbh, dit is heel anders dan wat ik er mee wilde. Ik maak er later misschien wel iets anders van.

Re: Groepsproject Paint 2.

Geplaatst: vrijdag 25 november 2011, 23:11
door Off-er
Ketchupemmer schreef: Haal mijn stuk dat off-er heeft aangepast maar weg tbh, dit is heel anders dan wat ik er mee wilde. Ik maak er later misschien wel iets anders van.
Ketchup, het was niet gemeen bedoelt, maar wat bedoel je met 'verhaal erachter'? Het gaat hier om het groepsproject paint, niet om een gigantische suggestie met 900 quests, 20 minigames etc, maar om de map zelf. Natuurlijk, het is aan jou of je de muur weer terugzet, maar het gebied pastte echt niet on het geheel. Maak het dan zo dat het tenminste niet lijkt alsof opeens alles zwart wordt zodra je door een muur heenloopt, want dat is zo onrealistisch als mogelijk.

Het was een goed gebied wat je had gemaakt, daarom heb ik slechts een muur weggehaalt en de grond normaal gemaakt. Als je er echt een groot probleem mee hebt, vind ik dat je het volste recht hebt om het er opnieuw in te plakken.

Re: Groepsproject Paint 2.

Geplaatst: vrijdag 25 november 2011, 23:11
door Daan
Ik ga morgen wel.

Re: Groepsproject Paint 2.

Geplaatst: vrijdag 25 november 2011, 23:20
door Robert Gx
Off-er schreef:
Ketchupemmer schreef: Haal mijn stuk dat off-er heeft aangepast maar weg tbh, dit is heel anders dan wat ik er mee wilde. Ik maak er later misschien wel iets anders van.
Ketchup, het was niet gemeen bedoelt, maar wat bedoel je met 'verhaal erachter'? Het gaat hier om het groepsproject paint, niet om een gigantische suggestie met 900 quests, 20 minigames etc, maar om de map zelf. Natuurlijk, het is aan jou of je de muur weer terugzet, maar het gebied pastte echt niet on het geheel. Maak het dan zo dat het tenminste niet lijkt alsof opeens alles zwart wordt zodra je door een muur heenloopt, want dat is zo onrealistisch als mogelijk.

Het was een goed gebied wat je had gemaakt, daarom heb ik slechts een muur weggehaalt en de grond normaal gemaakt. Als je er echt een groot probleem mee hebt, vind ik dat je het volste recht hebt om het er opnieuw in te plakken.
Dat heb ik eigenlijk altijd, als ik bezig ben met iets bedenken, zit er meestal wel een verhaallijn achter. Het was meer de bedoeling het een soort oorlogdgebied te maken waar geen gras meer groeit. Ik wilde wel iets vloeiends maken in overgang, maar dat kan ik totaal niet, dus kwam ik op die muur :-#

Ik moet ook niet meedoen aan dit soort dingen, ik denk veel te veel na :P

Re: Groepsproject Paint 2.

Geplaatst: zaterdag 26 november 2011, 15:46
door lightbloodzz
Ketchupemmer schreef:
Off-er schreef:
Ketchupemmer schreef: Haal mijn stuk dat off-er heeft aangepast maar weg tbh, dit is heel anders dan wat ik er mee wilde. Ik maak er later misschien wel iets anders van.
Ketchup, het was niet gemeen bedoelt, maar wat bedoel je met 'verhaal erachter'? Het gaat hier om het groepsproject paint, niet om een gigantische suggestie met 900 quests, 20 minigames etc, maar om de map zelf. Natuurlijk, het is aan jou of je de muur weer terugzet, maar het gebied pastte echt niet on het geheel. Maak het dan zo dat het tenminste niet lijkt alsof opeens alles zwart wordt zodra je door een muur heenloopt, want dat is zo onrealistisch als mogelijk.

Het was een goed gebied wat je had gemaakt, daarom heb ik slechts een muur weggehaalt en de grond normaal gemaakt. Als je er echt een groot probleem mee hebt, vind ik dat je het volste recht hebt om het er opnieuw in te plakken.
Dat heb ik eigenlijk altijd, als ik bezig ben met iets bedenken, zit er meestal wel een verhaallijn achter. Het was meer de bedoeling het een soort oorlogdgebied te maken waar geen gras meer groeit. Ik wilde wel iets vloeiends maken in overgang, maar dat kan ik totaal niet, dus kwam ik op die muur :-#

Ik moet ook niet meedoen aan dit soort dingen, ik denk veel te veel na :P
tja je moet er ook niet zoveel bij te nadenken

Re: Groepsproject Paint 2.

Geplaatst: maandag 28 november 2011, 16:02
door newtimes
nja ik houd het graad levendig

ok ben er niet goed in maar ik heb 't geprobeerd ^_^

Afbeelding
http://i.imgur.com/7pJgz.png

Re: Groepsproject Paint 2.

Geplaatst: maandag 28 november 2011, 19:59
door Dento
Ik begin op tijdstip: 20:00
Ik heb hem in bezit tot: Morgen 18:00

Ben wel eerder klaar denk ik :) Mn eerste keer

Toegevoegd na 19 uur en 50 minuten:

Afbeelding

Klaar! Ik vind het een mooi nieuw deel :D Ik zal later wel weer een keertje meedoen ;)
Iemand anders mag nu. :P

http://i.imgur.com/iwoyV.png

Re: Groepsproject Paint 2.

Geplaatst: woensdag 30 november 2011, 16:57
door Shadow Blast
^mooi

Bij die nieuwe stad, zet een shortcut peiltje in het zuiden, zou handig zijn en het oogt leuk :P

Re: Groepsproject Paint 2.

Geplaatst: woensdag 30 november 2011, 19:30
door Dento
Shadow Blast schreef: ^mooi

Bij die nieuwe stad, zet een shortcut peiltje in het zuiden, zou handig zijn en het oogt leuk :P
Inderdaad doe ik wel tijdens mijn volgende buurt.

Re: Groepsproject Paint 2.

Geplaatst: dinsdag 6 december 2011, 22:17
door Writing
Respect voor de mensen die dit kunnen. :P

Re: Groepsproject Paint 2.

Geplaatst: woensdag 7 december 2011, 18:09
door Schaapje
In- of uitklappen •
Afbeelding
Ik heb geprobeerd om er een berg bij te maken, alleen vind ik de overgang naar het normale 'groene' landschap niet mooi. Misschien als iemand zin heeft dat ie daarmee verdergaat.

Re: Groepsproject Paint 2.

Geplaatst: woensdag 7 december 2011, 19:13
door Dento
schaapje schreef:
In- of uitklappen •
Afbeelding
Ik heb geprobeerd om er een berg bij te maken, alleen vind ik de overgang naar het normale 'groene' landschap niet mooi. Misschien als iemand zin heeft dat ie daarmee verdergaat.
Knap Gemaakt!

Re: Groepsproject Paint 2.

Geplaatst: woensdag 7 december 2011, 21:26
door Mart
Heel mooi gemaakt!
En zoals je zelf zegt is de overgang wat minder, maar dat is ook bij de woestijn.
Misschien een idee om bij het oude paint project te kijken hoe het daar was gedaan.
http://www.lunagang.nl/tipforum/viewtop ... &start=240

Re: Groepsproject Paint 2.

Geplaatst: woensdag 7 december 2011, 21:50
door SjoerdDonsje
schaapje schreef:
In- of uitklappen •
Afbeelding
Ik heb geprobeerd om er een berg bij te maken, alleen vind ik de overgang naar het normale 'groene' landschap niet mooi. Misschien als iemand zin heeft dat ie daarmee verdergaat.
Ziet er erg goed uit! :O

Re: Groepsproject Paint 2.

Geplaatst: zaterdag 10 december 2011, 17:16
door thomkok10
kijk!
nu kan ik eindelijk zelf een map maken :?
eindelijk opgelost

Re: Groepsproject Paint 2.

Geplaatst: donderdag 15 december 2011, 17:22
door Gnome
Zat er een beetje mee te kloten, maar vind het wel leuk geworden.
Dus upload ik 'm maar..
Als jullie het niet goed vinden halen jullie het maar weg...

Afbeelding

Re: Groepsproject Paint 2.

Geplaatst: vrijdag 16 december 2011, 19:01
door Dento
redbullplane schreef: Zat er een beetje mee te kloten, maar vind het wel leuk geworden.
Dus upload ik 'm maar..
Als jullie het niet goed vinden halen jullie het maar weg...
In- of uitklappen • Afbeelding
Afbeelding
Haha! Een Gnome-Glider vliegveld! :o ^_^ Ik vind het wel goed!

Misschien ga ik er dit weekend weer aan werken.

Re: Groepsproject Paint 2.

Geplaatst: maandag 26 december 2011, 22:21
door iMichel
In- of uitklappen • Voor
Afbeelding
In- of uitklappen • Na
Afbeelding

Re: Groepsproject Paint 2.

Geplaatst: woensdag 28 december 2011, 17:01
door Dento
In- of uitklappen •
Afbeelding

Re: Groepsproject Paint 2.

Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 18:36
door Schaapje
iMichel schreef:
In- of uitklappen • Voor
Afbeelding
In- of uitklappen • Na
Afbeelding
Mooi gedaan, maar waarvandaan wil je naar dat gebied gaan?