Barrows guide ~~ By Vinsi

In dit subforum staan beschrijvingen van minigames en quests.
Forumregels
Wil je zelf een guide schrijven? Kijk dan hier!
Plaats reactie
C0RPOREAL
Berichten: 320
Lid geworden op: zondag 30 augustus 2009, 11:49
RS: Blueee Angel (p2p)
Clan: The Citadel Kingdom
Oude naam: vinsi44

Barrows guide ~~ By Vinsi

Bericht door C0RPOREAL »

Barrows guide ~~ By Vinsi
Afbeelding
Inhoud
1. Voorwoord
2. Eisen
3. Gear & inventory
4. Het barrowsen
5. De winst
6. Tips
7. F.A.Q
8. Slot
1. Voorwoord
Welkom, dit is mijne tweede of derde guide. Mijn eerste zijn van toen ik zelf nog tussen de noobs onder ons zat, ondertussen ben ik hoog cb en jaartje of 2 ouder dus wil het nog eens proberen. Aller eerst typ ik deze guide met mijn linkerhand omdat mijn rechter in de gips zit dus wees a.u.b. niet te streng om typfoutjes.

Ik maak deze guide omdat ik graag barrows en er toch zeker al wat heb mee verdient. Spijtig genoeg zat ik tijdens het dubbel loot weekje op skivakantie...

In deze guide ga ik niet uitleggen van hoe je naar barrows loopt van uit canifis etc., zo zijn er al genoeg guides. Ik leg hier MIJN manier uit, goedkoop en snel. Als je zelf een van de dingen die ik gebruik niet hebt kun je deze altijd vervangen door ipv rapier cls etc.
2. Eisen
Stat's nodig:
90+ attack
90+ strenght
80+ defence
80+ magic
95 Prayer voor turmoil en soulsplit
85+ herblore voor extreme potions
80+ dung voor een chaotic is handig maar NIET nodig

quest's nodig:
Branches of darkmeyer voor drakan's medaillon waarmee je naar barrows en burgth the rotten bank.
Ritual of the mahjarratzodat je akrisae the doomed ook kan doden, maar NIET nodig.
The temple at senntisten voor soulsplit en turmoil.
Nomad's requiem voor soul wars cape.
Recipe for disaster voor barrows gloves.

Voor de rest heb je ook nog zo'n 15M voor gear nodig.
3. Gear & inventory
Afbeelding

Voor wie nog moeite heeft met het nieuwe uiterlijk van barrows, ik draag Verac en dat in mijn inventory is Arhim.
Natuurlijk kun je de gear en inventory naar jouw stats aanpassen. Zelf gebruik ik liever verac dan bandos voor de pray & def bonus.
Het barrowsen
Eindelijk het echte werkt. Maak je klaar en teleport naar barrows met je Drakan's medaillon.

Doe je Arhim en polypore aan en ren naar de noordoostelijke heuvel, die van Dharok. Gewoon deflect melee en magen. Drink nu ook een slokje prayer renewall

Ren naar de noordwestelijk heuvel en dood Verac met mage. (Na rotm ook akrisae met gewoon tussen rapier en polypore the swappen.) Beiden met prayer aan.

Dood nu Guthan en Torag in de zuidoost- en zuidwestelijke heuvel. Zonder prayers.

Drink een slokje van je extremes en ga binnen in de zuidelijke heuvel en dood Karil met je rapier.

Loop naar de heuvel in het midden met claws/ags aan en use je spec 2x op Arhim.

Dit is de volgorde die IK volg, jij mag natuurlijk de volgorde die jij het makkelijkste vind volgen.

In één van hun graven kun je de tunnel ingaan, loop terug naar het graf waarbij het bij jouw was. Ga de tunnel in en zoek naar de chest. Voor de laatste deur moet je puzzeltje oplossen maar dat lukt je zelf wel in 10 secs. Wanneer je de laatste broeder gedood hebt en je chest hebt looted teleport je naar Burgth the rotten en ga je banken.

Dit patroon blijf je herhalen.
5. De winst
Waar doe je het nu voor? Voor het barrows armour natuurlijk. Je zult natuurlijk niet elke chest een krijgen, maar op deze manier kun je met het geld van de runes die je lootkrijgt je onkosten al betalen. Normaal krijg je toch ZEKER iedere 2 uur een item (op zen minst).

Voor de huidige prijzen van het barrows armour kan je hierklikken.

Je kunt alleen armour van akrisae krijgen als je de rotm quest af hebt.
6. Tips
- Als je na de chest nog genoeg supplies hebt ga dan niet banken maar doe nog een rondje, dat scheelt tijd.

- Zet je supplies allemaal op dezelfde tab op je bank zodat je er snel bijkunt, dat scheelt weeral tijd.

- Wanneer je mage't kun je proberen de broerders achter de stenen dat daar liggen te luren, dat spaart food/prayer.

- Draag een ring of wealth net als ik, het vergroot de kans op barrows items.
7. F.A.Q.
:?: Waarom heb je geen spade mee in je inventory?
:!: Sinds de nieuwe update staat er één op iedere heuvel met een dig optie.

Als jullie nog vragen hebben zet ik heb erbij.
8. Slot
Dit was het dan, ik hoop dan jullie er iets aan hebben en veel succes bij het barrowsen!!

Als jullie spellingfoutjes zien of willen dat ik iets toevoeg gelieve het hieronder te posten.

Vinsi
verboden tekst, plaatjes of enig ander uit deze guide over te nemen zonder uitdrukkelijke toestemming van Vinsi44.
Laatst gewijzigd door C0RPOREAL op zaterdag 14 januari 2012, 10:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Writing
Berichten: 1265
Lid geworden op: zondag 6 december 2009, 19:55
RS: Gestopt
Clan: ELlTE
Oude naam: Rogiertje
Contacteer:

Re: Barrows guide ~~ By Vinsi

Bericht door Writing »

Ziet er redelijk uit, hou wel even een spellingscontrole want ik zie aardig wat foutjes van vooral geen gebruik van hoofdletters. Woorden als Ahrim of dergelijke moeten met een hoofdletter. ;)
Afbeelding
iJoey
Berichten: 408
Lid geworden op: vrijdag 23 december 2011, 16:25
RS: Bazuz (OSRS)
Clan: Slay Clan

Re: Barrows guide ~~ By Vinsi

Bericht door iJoey »

Ziet er goed uit!
Misschien kun je wel wat meer tekst (informatie) toevoegen in jou guide.

Dus kort, maar krachtig! :)
Afbeelding
C0RPOREAL
Berichten: 320
Lid geworden op: zondag 30 augustus 2009, 11:49
RS: Blueee Angel (p2p)
Clan: The Citadel Kingdom
Oude naam: vinsi44

Re: Barrows guide ~~ By Vinsi

Bericht door C0RPOREAL »

iJoey schreef: Ziet er goed uit!
Misschien kun je wel wat meer tekst (informatie) toevoegen in jou guide.

Dus kort, maar krachtig! :)
Zoals? Ik geloof dat ik het meeste wel gezegd heb.

Bedankt beide voor positieve commentaar

Toegevoegd na 3 minuten:
Rogiertje schreef: Ziet er redelijk uit, hou wel even een spellingscontrole want ik zie aardig wat foutjes van vooral geen gebruik van hoofdletters. Woorden als Ahrim of dergelijke moeten met een hoofdletter. ;)
Heb denk ik meeste eruit gehaald. Spellingfouten komen door probere te type met alleen links...
Afbeelding
Dombo 12
Verbannen
Berichten: 4694
Lid geworden op: donderdag 6 augustus 2009, 17:53
RS: Dombo 12 (p2p)
Clan: PvM Addicts

Re: Barrows guide ~~ By Vinsi

Bericht door Dombo 12 »

Je gear vind ik niet echt persoonlijk het verstandigst, en zeker niet als je geen Overload/Turmoil hebt. Misschien kun je de Polypore + ice barrage methode erbij zetten.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
C0RPOREAL
Berichten: 320
Lid geworden op: zondag 30 augustus 2009, 11:49
RS: Blueee Angel (p2p)
Clan: The Citadel Kingdom
Oude naam: vinsi44

Re: Barrows guide ~~ By Vinsi

Bericht door C0RPOREAL »

Dombo 12 schreef: Je gear vind ik niet echt persoonlijk het verstandigst, en zeker niet als je geen Overload/Turmoil hebt. Misschien kun je de Polypore + ice barrage methode erbij zetten.
Op deze manier heb je sowieso winst. Wanneer je melee't doe je ofc turmoil.
Afbeelding
Dombo 12
Verbannen
Berichten: 4694
Lid geworden op: donderdag 6 augustus 2009, 17:53
RS: Dombo 12 (p2p)
Clan: PvM Addicts

Re: Barrows guide ~~ By Vinsi

Bericht door Dombo 12 »

Met polypore methode heb ik in 5 dagen 25m verdient, dus dat is het niet dat het minder verlies is hoor :P. Maar ik heb zelf Prayer 88, Herblore 90 alle melee skills 90+ etc, ik vind zelf polypore methode fijner. Je kunt safen waardoor je geen prayer nodig hebt. Je hit 400-500's en hebt 1 prayer sip per chest nodig (voor Karil).
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
C0RPOREAL
Berichten: 320
Lid geworden op: zondag 30 augustus 2009, 11:49
RS: Blueee Angel (p2p)
Clan: The Citadel Kingdom
Oude naam: vinsi44

Re: Barrows guide ~~ By Vinsi

Bericht door C0RPOREAL »

Dombo 12 schreef: Met polypore methode heb ik in 5 dagen 25m verdient, dus dat is het niet dat het minder verlies is hoor :P. Maar ik heb zelf Prayer 88, Herblore 90 alle melee skills 90+ etc, ik vind zelf polypore methode fijner. Je kunt safen waardoor je geen prayer nodig hebt. Je hit 400-500's en hebt 1 prayer sip per chest nodig (voor Karil).
Ik doe ook maar één sipje per chest. Maar zoals ik schreef in guide dit is mijn manier :)
Afbeelding
Tristan
Teamleider Chat
Berichten: 12286
Lid geworden op: donderdag 29 april 2010, 15:31
RS: Wertoo4 (p2p)
Clan: Lunatip

Re: Barrows guide ~~ By Vinsi

Bericht door Tristan »

Ik zou wel meer plaatjes toevoegen.
Heb je vragen over een kick/ban of heb je nog een andere opmerking over de chat? Stuur mij dan gerust een PB!
Chatregels: Waarom ben ik gekickt? | Het Lunatip topic: alle informatie over de chat | Lunatipchatter van het kwartaal

Afbeelding

"Alsof mij t boeit wat jullie kunnen missen in het team?"
"Nee, gewoon een warn erop"
--Legends
C0RPOREAL
Berichten: 320
Lid geworden op: zondag 30 augustus 2009, 11:49
RS: Blueee Angel (p2p)
Clan: The Citadel Kingdom
Oude naam: vinsi44

Re: Barrows guide ~~ By Vinsi

Bericht door C0RPOREAL »

Tristan schreef: Ik zou wel meer plaatjes toevoegen.
Ik hou ook van veel plaatjes maar waar zijn er nog nodig? Ik kan geen lootpic zette atm want barrowsen lukt ni echt met me arm in de gips
Afbeelding
Tristan
Teamleider Chat
Berichten: 12286
Lid geworden op: donderdag 29 april 2010, 15:31
RS: Wertoo4 (p2p)
Clan: Lunatip

Re: Barrows guide ~~ By Vinsi

Bericht door Tristan »

Plaatjes van de brothers bijvoorbeeld, en de kaart van de grot.
Heb je vragen over een kick/ban of heb je nog een andere opmerking over de chat? Stuur mij dan gerust een PB!
Chatregels: Waarom ben ik gekickt? | Het Lunatip topic: alle informatie over de chat | Lunatipchatter van het kwartaal

Afbeelding

"Alsof mij t boeit wat jullie kunnen missen in het team?"
"Nee, gewoon een warn erop"
--Legends
Gebruikersavatar
VENG ROCKS
Berichten: 560
Lid geworden op: donderdag 30 december 2010, 9:19
RS: Papi papi (OSRS)

Re: Barrows guide ~~ By Vinsi

Bericht door VENG ROCKS »

nice guide al zou ik hem zelf niet gebruiken, maar je hebt niet persee zo hoge mellee skills nodig voor barrows hoor,Ik use er zelf geen mellee maar polly met ice barrage en arcane stream volgens mij is dat beter aangezien je minder pray nodig hebt+je hit 500s met polly
PyroSven
Berichten: 160
Lid geworden op: donderdag 7 juli 2011, 23:54
RS: PyroSven (p2p)

Re: Barrows guide ~~ By Vinsi

Bericht door PyroSven »

Ik zou aanraden om ipv blue/red cape arougne cloak 3/4 te gebruiken, je krijgt namelijk pray bonus (+6), stab bonus (+6) en magic bonus (+6), wat je dus allemaal helpt aangezien je rapier en mage gebruikt. Hiermee kun je ook makkelijk prayer rechargen als je teleport naar monastery gebruikt. Verder zou ik aanraden zeker arcane stream te gebruiken of alleszins mee te nemen voor te switchen.
Bij karil heb ik persoonlijk ondervonden dat polypore staff daar zeer goed is (heb al meermaals 3-hitted ermee).

Voor de rest mooie
Afbeelding
Plaats reactie