String-Kitting Guide

Hier staan tips van je medespelers over skills.
Forumregels
Wil je zelf een guide schrijven? Kijk dan hier!
Plaats reactie
Hirykell
Berichten: 132
Lid geworden op: maandag 2 januari 2012, 16:32
RS: Gestopt
Clan: ELlTE

String-Kitting Guide

Bericht door Hirykell »

String-Kitting Guide


Afbeelding




Hoofdstukindeling




Waarom deze guide?

Het leek mij eens leuk op een guide te maken, zo leer je het forum een beetje kennen en kan je handig omgaan met alle codes. Ik maak deze guide ook omdat het een zeer snelle (maar ook prijzige) manier is om Magic te trainen, String-Kitting is zeer intensief en dus niet AFK, je kan het deels AFK maken, maar dan dalen de XP rates wel. Ik hoop dat jullie mijn eerste guide mooi vinden, geef mij ook maar tips als het veel beter kan!



Requirements

Om te String-Kitten heb je een aantal levels en quests voltooid hebben ook het je een aardig aantal Runes en een Staff nodig.
  • 80 Magic
  • Astral Runes
  • Dream Mentor
  • Gold Amulet
  • Mud Battlestaff
  • Spellbook op Lunar


Astral Runes en een Mud Battlestaff heb je nodig om String Jewellery en Hunter Kit te casten, deze spreuk vereist 80 Magic. De quest Dream Mentor is nodig om String Jewellery en Hunter Kit te casten als je deze quest niet gedaan hebt kan je ook niet de spreuken casten. De gold amulets (zonder touwtje heb je nodig om een touwtje aan te doen met String Jewellery).
Tip!: Koop een aantal Astral Runes in, daarvan moet je de helft Gold Amulets kopen.




Waar gaan we dit doen?

Om te String-Kitten heb je een bank nodig waar je dit doet, om dit snel te doen kan je het beste een one-click bank gebruiken hier volgt een lijstje met one-click banks (als je nog meer over banken wilt weten klik dan hier):
  • Lumbridge Castle (Beneden)
  • Castle Wars
  • Duel Arena
  • Soul Wars
  • Clan Wars
  • Burthorpe
  • Neitiznot
  • Shantay Pass
  • Dominion Tower
Voor sommige plaatsen heb je ook weer requirements nodig, die noem ik niet op omdat dat heel veel werk is. Je weet van jezelf wel naar welke bank je toekan. En anders ga je naar Soul Wars die is sowieso voor iedereen beschikbaar.



Hoe gaan we te werk?

Je gaat dus naar een van de banks, en je maakt je inventory klaar, dat doe je op deze manier: Wield je Mud Battlestaff, doe je Astral Runes in je inventory en voeg 14 gold amulets toe. Dit ziet er zo uit:

Afbeelding

Daarna druk je een keer op String Jewellery, als je nu de XP ziet voorbij komen druk je op Hunter Kit. Dit doe je tot je inventory helemaal vol is. Je herhaald de stappen en krijgt bakken vol XP.



XP-Rate en Kosten

We zijn eindelijk aanbeland bij de XP-Rate! Over een inventory doe je grofweg 45 seconden. Per inventory krijg je (87*14+70*13=) 2128 XP. In een uur zitten (60*60=) 3600 seconden. Per uur kan je (3600/45=) 80 inventory's doen. Dat komt neer op (80*2128=)170.240 XP/h. Dat is niet mis! De kosten zijn (54*260+14*145=)16.070 Per inventory. Per uur is dat (16.070*80=) 1.285.600.



Einde

Dit was het einde van mij guide, ik hoop dat jullie er wat aan hebben. Dit was ook mijn eerste guide trouwens: Tips zijn altijd welkom. Als jullie vragen hebben PB me dan maar. Dan zet ik het in de Guide. Bedankt voor jullie tijd!

Credits naar:
Lunagang
Runescape
RS Wiki
Dombo 12
Verbannen
Berichten: 4694
Lid geworden op: donderdag 6 augustus 2009, 17:53
RS: Dombo 12 (p2p)
Clan: PvM Addicts

Re: String-Kitting Guide

Bericht door Dombo 12 »

Tbh kan je beter gelijk een hele Magic guide maken want dit is beetje zinloos. Mensen weten heus wel hoe ze de spell meoten gebruiken.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Hirykell
Berichten: 132
Lid geworden op: maandag 2 januari 2012, 16:32
RS: Gestopt
Clan: ELlTE

Re: String-Kitting Guide

Bericht door Hirykell »

Dombo 12 schreef:Tbh kan je beter gelijk een hele Magic guide maken want dit is beetje zinloos. Mensen weten heus wel hoe ze de spell meoten gebruiken.
Dombo, dit is mijn eerste guide. Het gaat niet zo zeer om of het een hele zinvolle is. Maar meer of de lay-out er goed uitziet. Mijn vraag is of dit goed is (met uitzondering van het onderwerp dan).
bigtuner
Berichten: 135
Lid geworden op: dinsdag 12 augustus 2008, 23:19
RS: bigtuner (p2p)
Clan: geen

Re: String-Kitting Guide

Bericht door bigtuner »

en ik vinD (!) het wel een guide omdat ik nog niet wist dat het zo kon met magic. dusja ieder eiegn mening maar bedankt voor tip!!
Afbeelding
C0RPOREAL
Berichten: 320
Lid geworden op: zondag 30 augustus 2009, 11:49
RS: Blueee Angel (p2p)
Clan: The Citadel Kingdom
Oude naam: vinsi44

Re: String-Kitting Guide

Bericht door C0RPOREAL »

Ik wist ook niets van deze maar en is volgens mij 1e guide op forum met dat onderwerp dus is het origineel.
Mooie lay-out, probeer volgende keer misschien iets grotere guide.
Afbeelding
Sirdreamer
Berichten: 5
Lid geworden op: zondag 5 december 2010, 14:07
RS: Sirdreamer (f2p)
Clan: TFS

Re: String-Kitting Guide

Bericht door Sirdreamer »

Afbeelding
Hirykell
Berichten: 132
Lid geworden op: maandag 2 januari 2012, 16:32
RS: Gestopt
Clan: ELlTE

Re: String-Kitting Guide

Bericht door Hirykell »

Als jullie nog tips hebben, ik hoor ze graag!
Joshi-Skilzz
Berichten: 832
Lid geworden op: zaterdag 27 februari 2010, 7:17
Clan: ELlTE
Oude naam: LORDrogue

Re: String-Kitting Guide

Bericht door Joshi-Skilzz »

Silfer schreef:
Hirykell schreef:
Dombo 12 schreef:Tbh kan je beter gelijk een hele Magic guide maken want dit is beetje zinloos. Mensen weten heus wel hoe ze de spell meoten gebruiken.
Dombo, dit is mijn eerste guide. Het gaat niet zo zeer om of het een hele zinvolle is. Maar meer of de lay-out er goed uitziet. Mijn vraag is of dit goed is (met uitzondering van het onderwerp dan).
De lay-out ziet er zeer goed uit hoor :P Duidelijk, leuk en mooi. Het eerste plaatje zou ik wel vervangen door iets kleiners, de effecten daarbij hoeven ook niet zo aanwezig te zijn.
nice comment, je ziet namelijk het begin plaatje amper en wat je zegt niet en altijd textbox eruit knippen
http://runetrack.com/profile.php?user=slayonus

10 kliks please dan werkt me account runetraxx
Plaats reactie