f2p lesser demon guide - melee

Op monsterjacht? Lees voordat je gaat een guide!
Forumregels
Wil je zelf een guide schrijven? Kijk dan hier!
Plaats reactie
Fidel0boyZ
Berichten: 2
Lid geworden op: zaterdag 21 januari 2012, 16:22
RS: darkfidel1 (f2p)
Clan: beanoodle

f2p lesser demon guide - melee

Bericht door Fidel0boyZ »

De hoofdstukken!

1. info
2. de armour en inventory
3. route
4. drops
5. tips
6. slotwoord

info
het is erg leuk om het te doen en eigenlijk kunnen zelfs low lvls het. Ze zijn echt niet zo moeilijk als je denkt.
Want ik doe het gewoon met combat 53 en own ze met gemak. Ik deed het eigenlijk om te trainen voor god wars. De drops zijn ook redelijk want soms droppen ze mithril. Maar voor combat onder 45 raad ik het je aan het met een paar vrienden ofzo te doet Traint op combat en prayer best goed.

De armour en inventory

helm:rune full helm anders je beste helm of eena platebody:rune anders rune chainbody als je dat niet kan je beste of eena beste platelegs:rune of anders je beste of eena beste wapen:rune scimmy of rune 2h als je die niet hebt silverlight of je beste wapen schild: kite berserker of geen bij 2h zwaarden boots:maakt niet uit gloves: maakt niet uit.

in de inventory zit alleen 30 coins we gaan de food bij de banana trees plukken of als je wilt visspullen en hatchat of food.
ik raad je aan om nog extra strenght potion mee te nemen als je laag lvl bent.

de route

de route is vanaf port sarim loop naar de pier richting de visserswinkel dan zie je mannen in blauwe kleren praat met ze en betaal ze 30 coins je vaart dan naar port sarim loop naar de banana trees en pluk je hele inventory vol en ga naar de vulcano er is een plek met een aantal rocks ga erin en ren naar voren dan naar links en je bent er! :D/

Drops

nu ben je er eindelijk na het doden krijg je natuurlijk drops dit zijn de drops van de lesser demon: Accursed ashes traint prayer
Black 2h sword
10 Body rune 8 tot 450 Coins 3 tot 6 Death rune
10 tot 65 Fire rune
Gold ore
Jug Jug of wine Mithril chainbody
Mithril sq shield Raw swordfish kan je eten voor volgende demon die je gaat doden Rune med helm Steel full helm
Steel hatchet
Steel longsword
Steel scimitar Uncut diamond Uncut emerald Uncut ruby
Uncut sapphire er zijn nog veel meer drops maar die zijn voor mem.

tips

lesser demons hebben een zwakte voor silverlight voor de rest is silverlight een best slecht wapen. Zoek ook een paar safe spots bij de demons is er vast wel en is fijn als je ff wilt rusten ofzo. voor de rest heb ik geen tips.

slotwoord

ik vond het erg leuk om deze guide te schrijven ik hoop jullie ook genoten hebben en als er foutjes in staan schrijf het bij reacties want dit is mijn eerste guide
Laatst gewijzigd door Fidel0boyZ op vrijdag 3 februari 2012, 20:36, 2 keer totaal gewijzigd.
Superbrian32-Bjorn
Berichten: 1475
Lid geworden op: dinsdag 19 augustus 2008, 10:16
RS: God Bjorn (p2p)
Clan: Ceecs Clan

Re: f2p lesser demon guide (alleen melee)!!!!!!! :)

Bericht door Superbrian32-Bjorn »

niet echt een guide. Je mist plaatjes en een goede opmaak voorderest kan hij nog veeeeel uitgebreider.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Fratske
Berichten: 1053
Lid geworden op: zaterdag 21 februari 2009, 17:36
Oude naam: reser007

Re: f2p lesser demon guide (alleen melee)!!!!!!! :)

Bericht door Fratske »

Ik veronderstel dat dit je eerste guide is? Het is aardig gelukt, MAAR:
Verander de titel misschien in "f2p lesser demen guide - melee" ofzoiets. Al die uitroeptekens komen wat onprofessioneel over. Zoals hierboven al gezegd werd: gebruik wat plaatjes. Je hebt kopjes gebruikt dus dat is goed. Al bij al wel een redelijke guide maar kijk eerst even bij andere guides en pas wat dingen aan. Hoe moet een beginner weten waar lesser demons zijn?...Je hebt het wel beschreven, maar plaatjes met een route erop kunnen handig zijn. Ooh en gebruik wat meer leestekens.
Succes met (eventueel) editten! ;)
Hondjes <3
[/color][/size]
Flipo
Berichten: 269
Lid geworden op: vrijdag 24 juni 2011, 20:44

Re: f2p lesser demon guide (alleen melee)!!!!!!! :)

Bericht door Flipo »

Sorry dat ik het moet zeggen maar ik vind dit een wat mindere guide. Ik denk dat dit je 1e is? Elke beginnende guide schrijver maakt wel eens een verkeerde, maar het is de vraag hoe je verder gaat.
Mijn tips:

1 - Andere titel, dit is te overdreven
2 - Mooiere Lay-Out misschien?
3 - Let op je spelling/hoofdletters
4 - Plaatjes zijn handig

En dan ben ik vast nog wat punten vergeten. Hulp nodig bij je guide?

Klik dan op deze link voor het inhoudelijke gedeelte:

Inhoudelijk

Of op deze voor een mooiere lay-out:

Lay-out
Fidel0boyZ
Berichten: 2
Lid geworden op: zaterdag 21 januari 2012, 16:22
RS: darkfidel1 (f2p)
Clan: beanoodle

Re: f2p lesser demon guide (alleen melee)!!!!!!! :)

Bericht door Fidel0boyZ »

reser007 schreef: Ik veronderstel dat dit je eerste guide is? Het is aardig gelukt, MAAR:
Verander de titel misschien in "f2p lesser demen guide - melee" ofzoiets. Al die uitroeptekens komen wat onprofessioneel over. Zoals hierboven al gezegd werd: gebruik wat plaatjes. Je hebt kopjes gebruikt dus dat is goed. Al bij al wel een redelijke guide maar kijk eerst even bij andere guides en pas wat dingen aan. Hoe moet een beginner weten waar lesser demons zijn?...Je hebt het wel beschreven, maar plaatjes met een route erop kunnen handig zijn. Ooh en gebruik wat meer leestekens.
Succes met (eventueel) editten! ;)

ok heb al wat verandert
Writing
Berichten: 1265
Lid geworden op: zondag 6 december 2009, 19:55
RS: Gestopt
Clan: ELlTE
Oude naam: Rogiertje
Contacteer:

Re: f2p lesser demon guide (alleen melee)!!!!!!! :)

Bericht door Writing »

Fidel0boyZ schreef:
reser007 schreef: Ik veronderstel dat dit je eerste guide is? Het is aardig gelukt, MAAR:
Verander de titel misschien in "f2p lesser demen guide - melee" ofzoiets. Al die uitroeptekens komen wat onprofessioneel over. Zoals hierboven al gezegd werd: gebruik wat plaatjes. Je hebt kopjes gebruikt dus dat is goed. Al bij al wel een redelijke guide maar kijk eerst even bij andere guides en pas wat dingen aan. Hoe moet een beginner weten waar lesser demons zijn?...Je hebt het wel beschreven, maar plaatjes met een route erop kunnen handig zijn. Ooh en gebruik wat meer leestekens.
Succes met (eventueel) editten! ;)

ok heb al wat verandert
Let ook vooral op de spelling, woorden als ff staat bijvoorbeeld onprofessioneel. Ook moet je vaker een hoofdletter gebruiken. Wanneer je hoofdletters moet plaatsen kun je hier vinden. ;)
Afbeelding
Plaats reactie