Nieuw Monster - The Elder Demon

In dit archief zijn de suggesties geplaatst die pre-LunaLabs gemaakt zijn op het Tipforum.

Wat word de Demonische naam van deze Demon?

Ryt'Ter the Tormented
1
13%
Bus'Yuk the Bull
1
13%
For'Tui the Frightmare
6
75%
 
Totaal aantal stemmen: 8

Sir Fire181
Berichten: 1270
Lid geworden op: zaterdag 19 februari 2011, 17:40
RS: Sir Fire181 (p2p)
Clan: Beanoodle
Contacteer:

Nieuw Monster - The Elder Demon

Bericht door Sir Fire181 »

Bij deze presenteer ik jullie de Elder Demon. Een nieuw monster, waar je zeker je handen uit je zakken moet halen om het te doden. Vergelijkbaar met de K'ril Tsutsaroth, maar dan zwakker. Toch kan hij alsnog heel gevaarlijk zijn. In het kort:

- Inleiding
- Geschiedenis
- Waar kan ik hem vinden?
- Hoe kan ik hem doden?
- Monstertabel
- Slot

Geschiedenis:
In- of uitklappen •
In de Third age, brak de God Wars uit. Guthix lag in diepe rust onder de grond. Zamorak had alle macht naar zich toegetrokken met de Staff van Armadyl, de god van rechtvaardigheid. Zamorak maakte nieuwe minions om zijn leger aan te sterken. Zamorak moest en zou de God Wars winnen. In het geheim creëerde hij een Demon die vele malen krachtiger was dan zijn normale Demons, maar met zijn Generaal aan de top. Hij maakte de ''Elder Demon''. De Demonleider van alle Demons die in heel Runescape te vinden zijn. Na de God Wars, nam de Elder Demon een leger Demons om zich te verzetten tegen Zamorak. Dit mislukte. Zijn leger werd gedood op een paar Demons na. De Elder Demon zelf, is gevlucht naar een ondoordringbare plaats, waar niemand hem ooit zou vinden. Vervolgens is nu, in het Vijfde Tijdperk zijn schuilplaats gevonden. Archeologen, gingen op onderzoek, maar zijn nooit teruggekeerd naar de wereld. Alleen de dapperste, moedigste en sterkte helden van Runescape kunnen zich tegen dit monster verdringen. De strijd begint opnieuw in een gevecht tegen de Elder Demon...
Waar kan ik hem vinden?
De schuilplaats van de Elder Demon bleek al eeuwen lang verborgen te zijn op Crandor, bij de Lesser Demons. Je moet 75 Dungeoneering hebben om zijn grot in te kunnen. De exacte locatie staat hieronder op de afbeelding:
Afbeelding
De Elder Demon is 1 van de gevaarlijkste demons in heel Runescape. Wees dus goed voorbereid op wat je doet. Er zal namelijk geen gravestone verschijnen als je sterft. Je spullen zullen een halve minuut later verdwijnen. Wanneer je eenmaal in de grot bent, kom je in de Elder Demon Lair. Dit is de plek waar de Elder Demon zich zal bevinden. De kamer heeft het symbool van een cirkel, helemaal door Lava omringd. Er staan ook nog allemaal kraters in de grot. Hier hoef je echter niet voor uit te kijken, dit is echter alleen decoratie. Hij zit eerst op een troon, en verwelkomt je vriendelijk...ach..vriendelijk. Hij zal na zijn geslijm opspringen en je aanvallen! Verder zijn er geen bijzonderheden die hier vermeld moeten worden. Hieronder wel nog een plaatje van de Lair.
Afbeelding
Hoe kan ik hem doden?
De Demon zul je op een volgorde moeten verslaan. Via de Combat Triangle. Deze kun je hier vinden. Hij valt met iedere vechtstijl aan. Hij gebruikt ook Summoning om Imps van Level 10 t/m Level 16 op te roepen. Ook de Imp Champion kan hij oproepen. Hij zal dan wel 2x zo sterk zijn. voor de rest zal hij veel met Melee en Magic aanvallen. Hij kan ook je Prayer een stukje omlaag brengen met ongeveer 10 tot 20. Hij draint geen stats van je. Wanneer hij bijna dood is zal hij roepen: "INCOMING FIRE!". Het teken dat er een paar vuurballen uit de lucht zullen vallen. Deze kunnen 200 schade aanrichten. Dit gebeurt maar 1x. Daarna kun je hem rustig afmaken en je bezitting voor je neus oppakken.

Monstertabel
Hieronder heb ik een tabel gemaakt waar je alles van kan aflezen. Er staan een paar dingen bij die je moet weten:
The Elder Demon

Examine: The Father of Demons

Afbeelding
Soort monsterBoss
F2P of P2PP2P
Combatlevel554
Life points2250
Slayer xp225
Maximale hit622
AgressiefJa
FamilieDemon
ZwakteCombat Triangle
Valt aan metMelee, Magic, Ranged
Kan jou vergiftigenNee
Woonplaats: Crandor, bij de Lesser Demons in het Zuiden.

Overige informatie:
Hij kan erg slecht tegen de Combat Triangle. Neem dus altijd van alle vechtstijlen iets mee. Hij kan monsters oproepen om zich te verdedigen.
Als je een Demon Task hebt gekregen, kun je de Elder Demon ook doden voor Slayer xp. Hij hit erg hoog. Pas op het laats op mijn zijn speciale
vuurballen die door de kamer heen slingeren! Ze hitten hoog!
Slot:
Ik heb erg veel tijd in deze Suggestie gestoken, vooral inde Geschiedenis om hem zo passend mogelijk te maken. Daarnaast vond ik het een hele leuke suggestie op te maken. Demons zijn ook 1 van mijn favoriete wezens uit Runescape.
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
EINDE
Laatst gewijzigd door Sir Fire181 op woensdag 28 maart 2012, 16:06, 3 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding Afbeelding
Beanoodle
Berichten: 5599
Lid geworden op: vrijdag 20 mei 2011, 22:04
RS: Beanoodle (p2p)

Re: Nieuw Monster - The Elder Demon

Bericht door Beanoodle »

Goede suggestie, goed over nagedacht en de locatie is top.
Slay a Stone
Berichten: 6440
Lid geworden op: donderdag 25 juni 2009, 17:11
RS: Slay a Stone (p2p)
Clan: Dutch Phoenix

Re: Nieuw Monster - The Elder Demon

Bericht door Slay a Stone »

Ik mis alleen nog de drops en messchien mag hij wel wat meer lp hebben?
Afbeelding
Sir Fire181
Berichten: 1270
Lid geworden op: zaterdag 19 februari 2011, 17:40
RS: Sir Fire181 (p2p)
Clan: Beanoodle
Contacteer:

Re: Nieuw Monster - The Elder Demon

Bericht door Sir Fire181 »

Dood een Steen schreef:Ik mis alleen nog de drops en messchien mag hij wel wat meer lp hebben?
Hij is iets zwakker dan de Zammy Boss, zijn stats zijn daarom ook een beetje op hem gebaseerd. Met een droplist ben ik nog bezig. Deze volgt snel.
Afbeelding Afbeelding
Beanoodle
Berichten: 5599
Lid geworden op: vrijdag 20 mei 2011, 22:04
RS: Beanoodle (p2p)

Re: Nieuw Monster - The Elder Demon

Bericht door Beanoodle »

Dood een Steen schreef: Ik mis alleen nog de drops en messchien mag hij wel wat meer lp hebben?
Een droplist is bij deze suggestie niet eens nodig.
Dave
Berichten: 223
Lid geworden op: zaterdag 4 februari 2012, 13:52

Re: Nieuw Monster - The Elder Demon

Bericht door Dave »

Hij woont eigenlijk niet op Crandor, maar eigenlijk nog op Karamja. Als je door dat muurtje gaat ben je pas echt op Crandor.
Afbeelding
Sir Fire181
Berichten: 1270
Lid geworden op: zaterdag 19 februari 2011, 17:40
RS: Sir Fire181 (p2p)
Clan: Beanoodle
Contacteer:

Re: Nieuw Monster - The Elder Demon

Bericht door Sir Fire181 »

Fundave Orb schreef:Hij woont eigenlijk niet op Crandor, maar eigenlijk nog op Karamja. Als je door dat muurtje gaat ben je pas echt op Crandor.
Als je het logisch bekijkt klopt het wat je zegt. Maar de meeste mensen kennen Crandor als de vulkaan en grot eronder. Hierbij hoort dus ook het deel buiten de muur.
Afbeelding Afbeelding
Ijs is koud
Berichten: 988
Lid geworden op: woensdag 4 februari 2009, 15:01
RS: Ijs is koud (p2p)
Clan: Geen
Oude naam: ijs is koud

Re: Nieuw Monster - The Elder Demon

Bericht door Ijs is koud »

Alleen the father of demons lijkt me een nogal rare uitleg. Demons zijn namelijk opgeroepen door zamorak/bilrach etc als ik met niet vergis :)
2250 lifepoints is ook niet zoveel gezien zijn combat level.
Heb je de slay exp expres lager gemaakt want die is lp/10 normaal gezien.
Voor de rest leuke suggestie
Afbeelding
Sir Fire181
Berichten: 1270
Lid geworden op: zaterdag 19 februari 2011, 17:40
RS: Sir Fire181 (p2p)
Clan: Beanoodle
Contacteer:

Re: Nieuw Monster - The Elder Demon

Bericht door Sir Fire181 »

Ijs is koud schreef: Alleen the father of demons lijkt me een nogal rare uitleg. Demons zijn namelijk opgeroepen door zamorak/bilrach etc als ik met niet vergis :)
2250 lifepoints is ook niet zoveel gezien zijn combat level.
Heb je de slay exp expres lager gemaakt want die is lp/10 normaal gezien.
Voor de rest leuke suggestie
Zoals ik al eens heb gezegd zijn de stats gebaseerd op de Zammy Boss. Alleen iets lager. De slayer-xp heb ik per ongeluk lager gemaakt. Dit is inmiddels gewijzigd.

Overigens, Bilrach is een volger van Zamorak. Bilrach is de leider van de Demons. Een Elder Demon. Een Elder Demon betekent ook wel een ''Grote leider''. Dit is echter net zo'n afschuwelijk wezen net als Bilrach, alleen dan natuurlijk zwakker zodat je hem kan verslaan en met een leuke drop thuis komt. ;)
Afbeelding Afbeelding
Sir Fire181
Berichten: 1270
Lid geworden op: zaterdag 19 februari 2011, 17:40
RS: Sir Fire181 (p2p)
Clan: Beanoodle
Contacteer:

Re: Nieuw Monster - The Elder Demon

Bericht door Sir Fire181 »

Mini Frenk schreef: Ziet er leuk uit, maar zit er op die plek in de vulkaan niet al een resourge dungeon die je naar lesser demons teled?
Of is die verplaatst inmiddels ofzo?
Als je goed op het kaartje kijkt zie je dat de grot in het oosten zit. In het zuiden zit deze Bonusgrot.
Afbeelding Afbeelding
Phun
Berichten: 1111
Lid geworden op: zondag 29 juni 2008, 11:23
Oude naam: I Stake Rofl

Re: Nieuw Monster - The Elder Demon

Bericht door Phun »

Ziet er weer goed uit Mitchell! Ga zo door met je suggesties.
Natuurlijk is dit weer een 10, omdat de locatie top is, en je hebt het super uitgewerkt!
Dion_
Berichten: 2823
Lid geworden op: vrijdag 2 april 2010, 18:55
RS: From Within (OSRS)
Oude naam: From Within

Re: Nieuw Monster - The Elder Demon

Bericht door Dion_ »

Leuk gemaakt.
thomkok10
Berichten: 199
Lid geworden op: donderdag 23 september 2010, 18:15
RS: thomkok10 (f2p)
Clan: The Golden Warriors
Contacteer:

Re: Nieuw Monster - The Elder Demon

Bericht door thomkok10 »

zou je de ingang van de grot erbij willen doen? (boven de grond)
ik weet wel waar het is maar je weet maar nooit :D
The Golden Warriors zijn Nederlanders =D

Uploaden van plaatjes: http://imgur.com/

Het runescape forum: http://services.runescape.com/m=forum/sl=0/forums.ws
Sir Fire181
Berichten: 1270
Lid geworden op: zaterdag 19 februari 2011, 17:40
RS: Sir Fire181 (p2p)
Clan: Beanoodle
Contacteer:

Re: Nieuw Monster - The Elder Demon

Bericht door Sir Fire181 »

Dat kan ik je simpel uitleggen. Op Karamja staat een vulkaan. Daar is de weg over de lava naar de Thzaar, maar ook een grot naar beneden. Dat is de grot van Karamja. Volg dan het kaartje van de suggestie.
Afbeelding Afbeelding
Gerben
Berichten: 534
Lid geworden op: woensdag 30 november 2011, 16:01
RS: Gestopt
Oude naam: High Seas
Contacteer:

Re: Nieuw Monster - The Elder Demon

Bericht door Gerben »

weer een goeie originele suggestie ;) 9.9999999999/10
Goodjob Mitchel =D>

Op naar de volgende suggestie van je!

Toegevoegd na 33 uur en 12 minuten:

weer een goeie originele suggestie ;) 9.9999999999/10
Goodjob Mitchel =D>

Op naar de volgende suggestie van je!
Laatst gewijzigd door Gerben op maandag 26 maart 2012, 21:36, 2 keer totaal gewijzigd.
De Timmerman
Soo't aardse Huis tot nut kan strecken,
om ons voor ongeval te decken,
Gelijk het seer beminlijck doed;
Wat hoord men dan met vlijt te bouwen
Daar't leeven Ewig huis Sal houwen
Wanneer 't van hier verhuisen moet.


Tristan
Teamleider Chat
Berichten: 12286
Lid geworden op: donderdag 29 april 2010, 15:31
RS: Wertoo4 (p2p)
Clan: Lunatip

Re: Nieuw Monster - The Elder Demon

Bericht door Tristan »

Als die de ''sterkste'' demon is verwacht ik wel dat die sterker ook is dan zammy boss en kal'ger :P
Heb je vragen over een kick/ban of heb je nog een andere opmerking over de chat? Stuur mij dan gerust een PB!
Chatregels: Waarom ben ik gekickt? | Het Lunatip topic: alle informatie over de chat | Lunatipchatter van het kwartaal

Afbeelding

"Alsof mij t boeit wat jullie kunnen missen in het team?"
"Nee, gewoon een warn erop"
--Legends
Sir Fire181
Berichten: 1270
Lid geworden op: zaterdag 19 februari 2011, 17:40
RS: Sir Fire181 (p2p)
Clan: Beanoodle
Contacteer:

Re: Nieuw Monster - The Elder Demon

Bericht door Sir Fire181 »

Tristan schreef:Als die de ''sterkste'' demon is verwacht ik wel dat die sterker ook is dan zammy boss en kal'ger :P
Geschiedenis staat dat zijn General aan de top staat. Dus sterker dan zammy boss is hij niet.
Afbeelding Afbeelding
Tristan
Teamleider Chat
Berichten: 12286
Lid geworden op: donderdag 29 april 2010, 15:31
RS: Wertoo4 (p2p)
Clan: Lunatip

Re: Nieuw Monster - The Elder Demon

Bericht door Tristan »

Dan kan je dat beter anders beschrijven, het lijkt net alsof die de general is en de sterkste.

Ik zou ook een andere naam doen, kijk naar de namen van de dung demons bev.
Heb je vragen over een kick/ban of heb je nog een andere opmerking over de chat? Stuur mij dan gerust een PB!
Chatregels: Waarom ben ik gekickt? | Het Lunatip topic: alle informatie over de chat | Lunatipchatter van het kwartaal

Afbeelding

"Alsof mij t boeit wat jullie kunnen missen in het team?"
"Nee, gewoon een warn erop"
--Legends
Sir Fire181
Berichten: 1270
Lid geworden op: zaterdag 19 februari 2011, 17:40
RS: Sir Fire181 (p2p)
Clan: Beanoodle
Contacteer:

Re: Nieuw Monster - The Elder Demon

Bericht door Sir Fire181 »

Tristan schreef:Dan kan je dat beter anders beschrijven, het lijkt net alsof die de general is en de sterkste.

Ik zou ook een andere naam doen, kijk naar de namen van de dung demons bev.
Klinkt wel wat. Zal een peiling opstellen voor namen.
Afbeelding Afbeelding
R4Y
Berichten: 5269
Lid geworden op: vrijdag 23 mei 2008, 20:43
Oude naam: Drgohan

Re: Nieuw Monster - The Elder Demon

Bericht door R4Y »

Misschien een kleine quest eraan plakken, niet al te lang ofzo, gewoon een paar dingetjes doen en dan toegang krijgen?
Plaats reactie