Frost- en Mithril Guide --> Melee only - Frost dragon video!

Op monsterjacht? Lees voordat je gaat een guide!
Forumregels
Wil je zelf een guide schrijven? Kijk dan hier!
Thomas
Berichten: 11189
Lid geworden op: zaterdag 16 januari 2010, 15:03
RS: SP00NTECH (OSRS)
Clan: Tipaward manipulator

Re: Frost- en Mithril draken voor de man met het zwaard.

Bericht door Thomas »

Nice guide maar veel plaatjes die niet van jezelf zijn doen het niet ;)
Afbeelding Lisette 24/11/2015 :oops: :wub:
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
look my logs
Berichten: 163
Lid geworden op: dinsdag 27 oktober 2009, 16:04
RS: Wasting noXP (p2p)
Clan: Cupid stunt
Oude naam: wcco5678

Re: Frost- en Mithril Guide --> Melee only - Frost dragon vi

Bericht door look my logs »

mooie guide , alleen je kan ook je inv space bespare voor dramenstaff/game neck DMV Fairy rings na fairy tale part 3 (fairy rings gebruike zonder staff is een van de rewards) :D , ook bij frosts kan je na edge home teleport --> banken --> fairy ring geen inv space en snel bij de frosts :D
Afbeelding
Aaron
Ex-chatmoderator
Berichten: 2952
Lid geworden op: zondag 11 maart 2012, 11:10
Oude naam: AaronZeeschildpad

Re: Frost- en Mithril Guide --> Melee only - Frost dragon vi

Bericht door Aaron »

iThomas schreef: Nice guide maar veel plaatjes die niet van jezelf zijn doen het niet ;)
Heb die verwijderd ;)
look my logs schreef: mooie guide , alleen je kan ook je inv space bespare voor dramenstaff/game neck DMV Fairy rings na fairy tale part 3 (fairy rings gebruike zonder staff is een van de rewards) :D , ook bij frosts kan je na edge home teleport --> banken --> fairy ring geen inv space en snel bij de frosts :D
Heb het toegevoegd, dankjewel!

! Heb een grote update gedaan aan de lay-out dit is tevens een bump!
Afbeelding
Het Pietje
Evenementenorganisator
Berichten: 2649
Lid geworden op: zondag 7 juni 2009, 12:57
RS: Het Pietje (p2p)
Clan: Maxed in Progress

Re: Frost- en Mithril Guide --> Melee only - Frost dragon vi

Bericht door Het Pietje »

Bij de frost dragons, gebruik je dan piety? want als ik met 95 atk-96str-95def-95hp naar frosts ga met het armour wat er sta, gebruik ik zo'n 5 p pots/trip.
Maar nice guide.
Aaron
Ex-chatmoderator
Berichten: 2952
Lid geworden op: zondag 11 maart 2012, 11:10
Oude naam: AaronZeeschildpad

Re: Frost- en Mithril Guide --> Melee only - Frost dragon vi

Bericht door Aaron »

Het Pietje schreef: Bij de frost dragons, gebruik je dan piety? want als ik met 95 atk-96str-95def-95hp naar frosts ga met het armour wat er sta, gebruik ik zo'n 5 p pots/trip.
Maar nice guide.
meen je dat? Als ik met exact dat armour ga, en ik gebruik non-stop deflect magic, berserker én turmoil gebruik ik er maar 3 (als aura aan is) en 4 als die niet aan is. Je kun misschien proberen een soul wars cape aan te doen als je deze hebt?

Als je geen turmoil hebt kun je beter piety flashen, zo verbruik je ook minder ppoints :)
Afbeelding
MJB
Berichten: 1239
Lid geworden op: maandag 30 oktober 2006, 16:04
RS: MJB (p2p)
Clan: Eternity

Re: Frost- en Mithril Guide --> Melee only - Frost dragon vi

Bericht door MJB »

Goeie guides maken kan je dus blijkbaar wel :o Wat jammer van je chaos battlefield guide. Prima guide (al is het wat merkwaardig om mith en frosts in een guide te doen, maar goed xD) enige belangrijke tip over je guide die ik je nog kan geven:

@ route van mith dragons vergeet je de BJQ-fairy ring, die zit @ teleport icon op de map. Je zult hem na barbarian training eenmalig moeten activaten door er 5 bittercap mushrooms te planten.
Omdat die fairy ring er is, kun je als ring ook beter tokkul-zo pakken voor teleports. Tokkul-zo heeft als 3de teleport Fight Caves, wat je vlak naast een bank en een fairy ring brengt.

8/10 nice guide.


Laatst omhoog gehaald door Aaron op dinsdag 29 mei 2012, 7:44.
Plaats reactie