120 Slayer

In dit archief zijn de suggesties geplaatst die pre-LunaLabs gemaakt zijn op het Tipforum.

Ben je voor of tegen 120 Slayer?

Voor
82
81%
Tegen
19
19%
 
Totaal aantal stemmen: 101

Melanie
Berichten: 1010
Lid geworden op: maandag 22 juni 2009, 23:28
RS: Marsy Venus (p2p)
Oude naam: Marsy

Re: 120 Slayer: uitbreiding & verbeteringen

Bericht door Melanie »

Bedankt, eerst wist ik niet eens wat die Jinouga was, dus maar op google gezocht en zag dat het dat Ayardoth beast afbeelding die ik gebruikt heb van een ander game wiki. Dit is helemaal niet enige plaatje die ik heb genomen vanuit dat zelfde game, maar ze zijn er gewoon om de suggestie wat mooier te maken en je voorbeeld te geven hoe het ongeveer zou kunnen uitzien, ik moeilijk zelf een plaatje teken dat niet erg mooi zou zijn + zou me nog meer tijd kosten.



Ik had paar posts verder gezegd dat ik deze suggestie ging afwerken na de combat beta om het te kunnen aanpassen aan de evolution of combat, maar de combat beta is niet af en er kan nog veel veranderen, dus heb ik liever nog te wachten tot de evolution of combat in de live game komt + enkele weken om er wat meer aan te wennen. Dan zal ik pas deze suggestie afwerken.
Matthijs
Berichten: 1616
Lid geworden op: maandag 8 december 2008, 17:18
Oude naam: chiara206

Re: 120 Slayer: uitbreiding & verbeteringen

Bericht door Matthijs »

Ziekste suggestie die ik ooit heb gezien, in een woord: WAUW! :wub:
Wat ben jij een held, alles klopt precies, de armours voor de 85 skills zijn misschien een heel klein beetje OP, maar dit moet geen probleem zijn. Bvb die keuze om te kunnen kiezen tussen 2 slayer tasks, simpel, maar geweldig! Print het uit en vlieg naar Jagex?
Dedicate yourself and you will find yourself.
[/i]
Headhunterz1
Berichten: 87
Lid geworden op: dinsdag 17 mei 2011, 18:12
RS: Headhunterz1 (p2p)
Clan: Ellte

Re: 120 Slayer: uitbreiding & verbeteringen

Bericht door Headhunterz1 »

Ziet er geweldig uit

10+
Afbeelding
jeroen3456
Berichten: 58
Lid geworden op: woensdag 15 augustus 2012, 20:58

Re: 120 Slayer: uitbreiding & verbeteringen

Bericht door jeroen3456 »

Ziet er heel mooi uit! 9/10
Heb al op 120 slayer gestemt :D
Verder, waarom wil je 120 slayer als je maar 1 lvl 105 slayer monster toevoegt?

En wat is het maximale combatlevel? 200 in EoC dus misschien over de slayermasters ook nog ff nadenken?
Tja of het cb wordt hoger natuurlijk :P

Bestaan er al lopende bomen in runescape? zou wel grappig zijn, gewoon een woodcutting plek, klik je op boom kom er opeens een lvl300 monster te voorschijn :lol: Ook varianten mogelijk( vuur,abyssal,water etc.) ((gewoon mijn fantasie))
Over slayer equipment, is bow of magnetism melee of ranged? :D

Nog een deel voor slayer helmet? iets dat prayer minder draint tijdens slayer tasks.
Melanie
Berichten: 1010
Lid geworden op: maandag 22 juni 2009, 23:28
RS: Marsy Venus (p2p)
Oude naam: Marsy

Re: 120 Slayer: uitbreiding & verbeteringen

Bericht door Melanie »

jeroen3456 schreef: Ziet er heel mooi uit! 9/10
Heb al op 120 slayer gestemt :D
Bedankt.
jeroen3456 schreef: Verder, waarom wil je 120 slayer als je maar 1 lvl 105 slayer monster toevoegt?
Omdat het nog helemaal niet af is, ik ga nog vanalles veranderen en nieuwe dingen toevoegen (bv 25 tiers monsters, die per 5 Slayer req levels stijgen, en telkens zelfde drop zullen hebben maar met een verschillende tier).
jeroen3456 schreef:En wat is het maximale combatlevel? 200 in EoC dus misschien over de slayermasters ook nog ff nadenken?
Tja of het cb wordt hoger natuurlijk :P
Is al meegerekend met 120 Combat skills, eerst wou ik gewoon tot 138 combat doen voor de 120 Slayer master. Oorspronkelijk was deze suggestie enkel om Slayer naar 120 uit te breiden, maar door de EoC kan je zelfs ook Combat skills naar 120 uitbreiden zonder dat je elkaar kan 1-hitten of belachelijk veel kan hitten.
jeroen3456 schreef:Bestaan er al lopende bomen in runescape? zou wel grappig zijn, gewoon een woodcutting plek, klik je op boom kom er opeens een lvl300 monster te voorschijn :lol: Ook varianten mogelijk( vuur,abyssal,water etc.) ((gewoon mijn fantasie))
Ja dat is een goed idee non-combat skills met combat skills combineren voor monsters te doden.
jeroen3456 schreef:Over slayer equipment, is bow of magnetism melee of ranged? :D
Lijkt me logisch, Ranged, maar ik ga die naam nog veranderen.
jeroen3456 schreef:Nog een deel voor slayer helmet? iets dat prayer minder draint tijdens slayer tasks.
Misschien, zal ik zien wanneer ik deze suggestie ooit afwerk.
jeroen3456
Berichten: 58
Lid geworden op: woensdag 15 augustus 2012, 20:58

Re: 120 Slayer: uitbreiding & verbeteringen

Bericht door jeroen3456 »

Sorry ik heb niet veel ervaring met het posten op forums:
jeroen3456 schreef: Verder, waarom wil je 120 slayer als je maar 1 lvl 105 slayer monster toevoegt?
Omdat het nog helemaal niet af is, ik ga nog vanalles veranderen en nieuwe dingen toevoegen (bv 25 tiers monsters, die per 5 Slayer req levels stijgen, en telkens zelfde drop zullen hebben maar met een verschillende tier).
Daar heb ik een beetje ervaring mee, maak ze niet te eentonig ( je kan bijvoorbeeld dingen als blood, angry of mad ervoor zetten)
Bij een spel dat ik ken gingen ze monster gewoon recyclen, zelfde monster, honderd of 50 levels hoger :D tja en daar wordt niet iedereen blij van :P
jeroen3456 schreef:Over slayer equipment, is bow of magnetism melee of ranged? :D
Lijkt me logisch, Ranged, maar ik ga die naam nog veranderen.
Of je past de melee stats aan :D dacht dat het een melee wapen was die op ranged leek, het is dus ranged wapen met melee stats, wat je nog gaat verbeteren ;)
Melanie
Berichten: 1010
Lid geworden op: maandag 22 juni 2009, 23:28
RS: Marsy Venus (p2p)
Oude naam: Marsy

Re: 120 Slayer: uitbreiding & verbeteringen

Bericht door Melanie »

- Naam voor monster vinden zal geen probleem zijn, ik gebruik een random fantasy name generator. CB level ga ik gewoon met een formule toepassen, bv [tier] x 10.

- Ahja dat is omdat het gewoon gecopypaste is van het vorige item, moet inderdaad nog veranderen, maar ik ga nog alle stats van elk item moeten veranderen door EoC.
jeroen3456
Berichten: 58
Lid geworden op: woensdag 15 augustus 2012, 20:58

Re: 120 Slayer: uitbreiding & verbeteringen

Bericht door jeroen3456 »

Oeh over Slayer D&D,

Eerste idee: Je kan op bepaalde plekken, 1 keer in de twee weken een minigame doen,
Hierbij ben je een soort van beginnend poppetje dat telkens nieuwe gear/spullen nodig heeft om monsters te killen. Er zal dus een groepje monster spawnen die jij moet killen. Als je dat snel genoeg doet krijg je 1-50 shards. Elke 20 shards kan je inleveren voor 1 moster scroll, die een random monster zal oproepen binnen jou slayer lvl. Verder kan je boosts halen voor bijvoorbeeld combat stats tijdens slayer tasks :)

Tweede idee: Soort van evil tree maar dan voor slayer. Een super evil Kurask has appeared , ga naar je slayer master en hij kan je teleporteren als je bijbehorende slayer level hebt. Dan ga je dus met een groepje dat monster afmaken en 8-10x zoveel slayer exp krijgen als normaal voor dat monster en de volgende 3-9 monsters 10% boost ( ligt aan level monster). Als je nog voorwerp nodig hebt (slayer bell, spiny helmet etc.) staat er daar een zombie die je dat kan geven :D

Hoop dat ik wat ideeën heb opgewekt of heb geholpen, blijf hier zeker nog wat tijd aan spenderen, gewoon omdat het er zo mooi uitziet :D 8-)
Nathan VL
Berichten: 1080
Lid geworden op: donderdag 5 februari 2009, 18:46
Oude naam: Navalo

Re: 120 Slayer: uitbreiding & verbeteringen

Bericht door Nathan VL »

In- of uitklappen •
Slayer challenge:
Als Slayer challenge zal Slayer gem je de opdracht geven om elke generaal uit de Godwars Dungeon minstens één maal te doden in je eentje, Nex is natuurlijk niet meegerekend. Slayer gem heeft een hekel aan de Godwars Dungeon daarom wilt hij dat je de generalen doodt van elke god. Nadat je elke generaal hebt gedood uit elke kamp zul je 70.000 Slayer xp en 700 Slayer points ontvangen.
Paar foutjes eruit gehaald. ;)
-
Melanie
Berichten: 1010
Lid geworden op: maandag 22 juni 2009, 23:28
RS: Marsy Venus (p2p)
Oude naam: Marsy

Re: 120 Slayer: uitbreiding & verbeteringen

Bericht door Melanie »

jeroen3456 schreef: Oeh over Slayer D&D,

Eerste idee: Je kan op bepaalde plekken, 1 keer in de twee weken een minigame doen,
Hierbij ben je een soort van beginnend poppetje dat telkens nieuwe gear/spullen nodig heeft om monsters te killen. Er zal dus een groepje monster spawnen die jij moet killen. Als je dat snel genoeg doet krijg je 1-50 shards. Elke 20 shards kan je inleveren voor 1 moster scroll, die een random monster zal oproepen binnen jou slayer lvl. Verder kan je boosts halen voor bijvoorbeeld combat stats tijdens slayer tasks :)

Tweede idee: Soort van evil tree maar dan voor slayer. Een super evil Kurask has appeared , ga naar je slayer master en hij kan je teleporteren als je bijbehorende slayer level hebt. Dan ga je dus met een groepje dat monster afmaken en 8-10x zoveel slayer exp krijgen als normaal voor dat monster en de volgende 3-9 monsters 10% boost ( ligt aan level monster). Als je nog voorwerp nodig hebt (slayer bell, spiny helmet etc.) staat er daar een zombie die je dat kan geven :D

Hoop dat ik wat ideeën heb opgewekt of heb geholpen, blijf hier zeker nog wat tijd aan spenderen, gewoon omdat het er zo mooi uitziet :D 8-)
Tweede idee lijkt me wel leuk, dat idee ga ik gebruiken voor een Slayer D&D.
Nathan VL schreef:
In- of uitklappen •
Slayer challenge:
Als Slayer challenge zal Slayer gem je de opdracht geven om elke generaal uit de Godwars Dungeon minstens één maal te doden in je eentje, Nex is natuurlijk niet meegerekend. Slayer gem heeft een hekel aan de Godwars Dungeon daarom wilt hij dat je de generalen doodt van elke god. Nadat je elke generaal hebt gedood uit elke kamp zul je 70.000 Slayer xp en 700 Slayer points ontvangen.
Paar foutjes eruit gehaald. ;)
Bedankt, aangepast.
jeroen3456
Berichten: 58
Lid geworden op: woensdag 15 augustus 2012, 20:58

Re: 120 Slayer: uitbreiding & verbeteringen

Bericht door jeroen3456 »

Zijn laatste aanval vuurt hij een magisch spell op je af die je verschillende keren tot 180 kan hitten,Protection from magic helpt hier niet bij, je kan het wel heel gemakkelijk ontwijken door een paar stappen verde te gaan.
Of zijn laatste aanval is een magische spell of Bij/tijdens/ zijn laatste aanval
*verde -> verder
Stats van de Profane staff? :D
Om Gargoyle sentries te kunnen doden heb je net zoals Gargoyles een rock hammer nogdig om de laatste hit op hun te doen. Als je een Rock warhammer gebruikt die de Gargoyle senties zelf gebruiken en droppen, als je deze gebruikt heb je geen Rock hammer meer nodig om de laatste hit te kunnen doen. Je kan het zelf tegen hun gebruiken als wapen, want hiermee zul je zelfs 50% meer hitten. Als je geen Rock warhammer gebruikt kan je altijd een crush wapen gebruiken, andere wapens zullen niet vaak hitten.
nogdig moet ''nodig'' worden denk ik. Verder : Als je een Rock Warhammer gebruikt,die Gargoyle Sentries zelf gebruiken(?) en droppen, heb je geen Rock Hammer meer nodig ( dus niet 2x ''als je deze gebruikt'' ).
andere combat styles zullen hem nauwelijks vaak hitten
nauwelijks vaak? het is toch of vaak of nauwelijks ( maar niet allebei)
Om deze monster te doden
deze-> dit of monsters

Ik zal nog even verder zoeken naar kleine foutjes :)
Ricardo
Chatmoderator
Berichten: 1913
Lid geworden op: zondag 2 mei 2010, 13:13
RS: Riicardo (p2p)
Clan: Hellsquad
Oude naam: Skythepro
Extra rang: Siteteamlid

Re: 120 Slayer: uitbreiding & verbeteringen

Bericht door Ricardo »

Nu de Evolu ion of Combat uit is gekomen ben je weer van plan om alles te weer te veranderen en het verder uit te breiden? :D
Melanie
Berichten: 1010
Lid geworden op: maandag 22 juni 2009, 23:28
RS: Marsy Venus (p2p)
Oude naam: Marsy

Re: 120 Slayer: uitbreiding & verbeteringen

Bericht door Melanie »

Slam F M schreef: Nu de Evolu ion of Combat uit is gekomen ben je weer van plan om alles te weer te veranderen en het verder uit te breiden? :D
Ja, ik moet wel eventjes aanpassen en beter onderzoeken hoe alles werkt.

@jeroen3456: Ik zal fouten verbeteren wanneer ik nieuwe dingen toevoeg.
legend_hood
Berichten: 52
Lid geworden op: zondag 22 februari 2009, 12:20
RS: p3rkam3ntuz (p2p)

Re: 120 Slayer: uitbreiding & verbeteringen

Bericht door legend_hood »

dit heeft wel egt de X-factor denk ik dan maar toch
10/10 :D/
Goku
Berichten: 1090
Lid geworden op: zaterdag 3 april 2010, 20:33
RS: Rawr Belg (p2p)
Clan: #Ofthegods
Oude naam: Rawr Belg

Re: 120 Slayer: uitbreiding & verbeteringen

Bericht door Goku »

Mooi gedaan, maar de rewards die je bij de masters zijn veel te hoog voor de bosses. Dan zou je 10m slay xp/dag kunnen halen.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Frankos9
Ex-moderator
Berichten: 17925
Lid geworden op: zaterdag 28 juli 2007, 18:44

Re: 120 Slayer: uitbreiding & verbeteringen

Bericht door Frankos9 »

Wow, erg nice :o
Dombo 12
Verbannen
Berichten: 4694
Lid geworden op: donderdag 6 augustus 2009, 17:53
RS: Dombo 12 (p2p)
Clan: PvM Addicts

Re: 120 Slayer: uitbreiding & verbeteringen

Bericht door Dombo 12 »

Ik ben soieso voor skills 120 dusja.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Melanie
Berichten: 1010
Lid geworden op: maandag 22 juni 2009, 23:28
RS: Marsy Venus (p2p)
Oude naam: Marsy

Re: 120 Slayer: uitbreiding & verbeteringen

Bericht door Melanie »

^ Thx all.


Nu de Evolution of Combat in de live game is, wil ik eerst een paar veranderingen hebben dat ik ook in deze suggestie ga gebruiken. Geen idee of het goed of slecht is? Ik heb geprobeerd om het zo overzichtelijk mogelijk te maken.
In- of uitklappen • Combat veranderingen
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Combat & Support skills:

De combat skill worden opgedeelt in twee categoriën: Combat skills en Support skills. Combat skills bepalen je combat level. Support skills beïnvloeden je combat level niet en helpen lichtjes tijdens het vechten, ook helpen ze je bij het non-combat skillen. Combat skills gebruiken adrenaline om abilities te gebruiken terwijl Support skills hun eigen points gebruiken om een ability te gebruiken. Honderd maal je level is je totaal points in die Support skill, deze herstellen zeer traag met de tijd en sneller als je uitrust.
Plaatje



Attack: Zorgt voor de accuracy voor melee, ranged en magic aanvallen. Elk wapen heeft nu een Attck requirement met de bijhoorende Melee, Ranged of Magic skill.

Melee: Bepaalt de damage voor melee aanvallen. Vroeger Strength genoemd, nu Melee.

Ranged: Bepaalt de damage voor ranged aanvallen.

Magic: Bepaalt de damage voor magic aanavallen. Gebruikt nu geen runes meer om aan te vallen, de charges zitten nu meteen in de staven en wanden.

Defence: De defence voor melee, ranged en magic aanvallen. Elk Armour heeft nu een Defence requirement met de bijhoorde Melee, Ranged of Magic skill.
Combat level formule: (Attack + Defence + (Melee + Ranged + Magic) / 3) / 1,5
Life: Eerst Hitpoints genoemd daarna Constitution nu simpelweg Life. Met deze skill blijf je in leven, je Life points is je Life level x 100.

Prayer: Met deze skill kan je tot de goden bidden om beter te kunnen vechten of skillen. Je Prayer points is je Prayer level x 100.

Summoning: Met deze skill kan je sterke monsters oproepen voor een tijdje of kan je battlepets trainen zodat hij mee met je vecht, maar eens hij dood gaat, is hij voor altijd weg en moet je nieuwe halen. Je Summoning points is je Summoning level x 100. Summoning points van nu vallen weg en Special moves wordt vanaf nu je nieuwe Summoning points. Ook krijgen summoning familliars en pets veel meer dan enkel één special move.

Conjure: Dit is het ander deel van de oude Magic skill. Conjure bevat de hulp en skill spreuken, gebruikt wel runes. Je Conjure points is je Conjure level x 100.

Agility: Bepaalt nu je aantal run energy dat nu Agility points noemt, Je Agility points is Agility level x 100. Met deze skill kun je met elke level sneller lopen maar gebruik je steeds meer points. Je kan ook dodging abilities gebruiken om een kans te hebben om de volgende hit dat je krijgt te ontwijken.
Weaknesses & Stats:

Melee:
Afbeelding Stab: Veroorzaakt door puntige wapen zoals rapiers, estocs, spears en lances.
Afbeelding Slash: Veroorzaakt door scherpe wapens zoals sabres, swords, katanas en halberds.
Afbeelding Crush: Veroorzaakt door zware wapens zoals clubs, warhammers, maces en mauls.

Ranged:
Afbeelding Flare: Veroorzaakt door bogen zoals dartbows, crossbows, shortbows en longbows.
Afbeelding Slice: Veroorzaakt door werpwapens zoals knives, axes, javelins en hammers.
Afbeelding Blast: veroorzaakt door vuurwapens zoals pistols, flintlocks, muskets en matchlocks.

Magic:
Afbeelding Burst: Veroorzaakt door spreuken met vaste elements zoals earth, mud, metal en ice.
Afbeelding Rush: Veroorzaakt door spreuken met losse elements zoals air, mist, blood en water
Afbeelding Blaze: Veroorzaakt door spreuken met energetische elements zoals fire, lava, lightning en steam.

Accuracy: Bepaalt hoe vaak je hit.
Damage: Bepaalt hoeveel je hit.

Defence: Bepaalt hoe vaak je gehit wordt.
Blockade: Bepaalt hoeveel je hit wordt.

Drain: Bepaalt hoe snel support skill points worden leeg gedraind.
Regen: Bepaalt hoe snel support skill points worden terug herstelt.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Accuracy000000000Damage000Drain00000
Defence000000000Blockade000Regen00000
De laagste defence stat is de weakness van de speler of monster, sommige monsters hebben zelfs een specifieke wapen als weakness of juist geen. Als je nu dual wapens gebruikt worden deze nu niet meer apart getoont maar allemaal samen. Ook zullen armour, capes en juwelen je lichte accuracy en damage stats geven zoals vroeger. Hoe hoger je Accuracy hoe, hoe meer kans op critical hits, dit is dus niet weg.
Laatst gewijzigd door Melanie op donderdag 20 december 2012, 15:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Dombo 12
Verbannen
Berichten: 4694
Lid geworden op: donderdag 6 augustus 2009, 17:53
RS: Dombo 12 (p2p)
Clan: PvM Addicts

Re: 120 Slayer: uitbreiding & verbeteringen

Bericht door Dombo 12 »

Afbeelding
Attack, melee en Defence? Dat is knap.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Melanie
Berichten: 1010
Lid geworden op: maandag 22 juni 2009, 23:28
RS: Marsy Venus (p2p)
Oude naam: Marsy

Re: 120 Slayer: uitbreiding & verbeteringen

Bericht door Melanie »

^ Wat bedoel je?
Rawr Belg schreef: Mooi gedaan, maar de rewards die je bij de masters zijn veel te hoog voor de bosses. Dan zou je 10m slay xp/dag kunnen halen.
Dat is overdreven, hoe vaak krijg je dan Slayer challenges nu op RS? En ik ga dit nog veranderen dat Slayer challenges niet steeds zelfde is per Slayer master maar dat je verschillende kan krijgen, een nieuwe random Slayer D&D dus.
Plaats reactie