Hoog level Melee Ankous Guide P2P

Op monsterjacht? Lees voordat je gaat een guide!
Forumregels
Wil je zelf een guide schrijven? Kijk dan hier!
Plaats reactie
Fire a Rose
Berichten: 97
Lid geworden op: zondag 8 januari 2012, 15:07
RS: Fire a Rose (p2p)
Contacteer:

Hoog level Melee Ankous Guide P2P

Bericht door Fire a Rose »

Welkom bij mijn Hoog Level Melee Ankous Guide voor P2P.
Ik heb deze guide gemaakt omdat ik hier zelf ook vaak train en je er ook wat mee kan verdienen.

Inhoud.
1.Skills
2.Armour upset.
3.Inventory Upset
4.Route naar de Ankous.
5.Wat wel op te pakken en wat niet?
6.Exp per/h.
7.Nawoord.

1.Skills
Het is aangeraden om Attack, Strength, Defence en Constitution 80+ te hebben anders zal je nog niet zo veel hitten. Ook is Summoning level 68 aangeraden voor een Bunyip of 88 voor een Unicorn Stallion, deze healen namelijk.
Als je met Piety aan wilt trainen is 70 Prayer ook nodig.

2.Armour Upset
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Zoals je ziet heb ik gekozen voor Full Void, dit geeft tijdens het vechten namelijk +10% Attack en +10% Strength bonus. En aangezien Ankous familie van de undead zijn geeft een Salve Amulet (e) nog eens +20 Attack en Strength bonus, dit samen is al +30 Strength en Attack bonus!
Samen met Piety= Dit 10%+20%+23%=53%!
De Void robe kan eventueel ook nog vervangen worden voor een Bandos Chestplate maar dan moet je wel een Void Deflector dragen. Void Elite is nog handiger vanwege de Prayer Bonus. De Soulwars cape kan vervangen worden voor een Fire Cape of een Skill Cape als je niet met Piety aan gaat trainen. De Blessed Spirit Shield mag eventueel ook worden weggelaten voor een Dragon Defender of een Dragonfire Shield (ivm de strength bonus).Als aura kan je kiezen voor Knock-Out, Vampyrism of Penance.
Ik vind dit zelf het beste armour om mee te trainen maar als je anders wilt mag dat natuurlijk ook.

3.Inventory Upset
Afbeelding
Ik gebruik Super Sets voor mijn xp, maar voor de echte power training kan je ook extremes of overloads meenemen (wel een duure methode). De Prayer en Prayer Renewals zijn ervoor om met Piety aan te trainen. Je hebt twee Unicorn/Bunyip pouches in je inventory en één opgeroepen. Wil je langer blijven trainen, dan kan je altijd Flasks meenemen en meer pouches. Ben je nog geen Summoning 68? Of heb je nog geen Enhanted Excalibur? Neem dan een setje full Guthan mee, dit health namelijk ook! Wil je ook wat Prayer xp, neem dan een Bonecrusher mee. (Deze kan je krijgen door de skill Dungeoneering te trainen)

4.De route naar Ankous
Afbeelding
De route naar de Ankous is makkelijk, loop vanaf de bank van Varrock naar het Westen totdat je bij Babarian Village uitkomt. Hier is een een entrance (tussen de ores) ga hier naar beneden en je komt in de Stronghold of Security. Ga hier telkens de ladder af tot je hier komt:
Afbeelding
Loop dan helemaal naar het Noorden totdat je bij de Ankous uitkomt.
Afbeelding

5.Wat wel oppakken en wat niet?
Zorg ervoor dat je de Blood en Death runes altijd oppakt, deze drops krijg je regelmatig. Ook zul je af en toe battlestaffs krijgen, deze zijn maar liefst 7k waard, als je niet wilt banken kan je ook runes voor high alchemy meenemen. Pak ook alle seeds op die maar waard zijn dan 2k. (denk aan Toadflax, Snappdragon en Torstel)
Je zult ook regelmatig left skull halfs krijgen, pak deze niet op als je ze al hebt.

6.De Exp per/h
Hoeveel exp per/h je krijgt hangt af van je combat skills, of je super sets gebruikt en of je Piety gebruikt.
Ik zelf krijg rond de 65-70k exp per/h in optimale omstandigheden. (dus één tot geen andere medespelers, volle concentratie, gebruik van super sets en Piety enz.)
Mijn skills zijn 99 Att 99 Str 90 Def en 97 HP. Ik denk dus dat als je alle skills 80+ hebt je 50-55k exp per/h zou kunnen krijgen.
Als het gaat om de loot, zou je minimaal (als je OOK battlestaffs oppakt en bankt) rond de 100k per/h kunnen krijgen.
Voor spelers met hoge levels is dit een goede trainings methode+geld verdienen.

7.Nawoord
Dit is de eerste guide die ik ooit gemaakt heb, ik vond het leuk om deze te maken en hopelijk help ik hier ook andere spelers mee.
Fouten? Opmerkingen? Complimenten? Ik hoor ze allemaal! En wees kritsch zodat ik (als ik nog een guide ga maken) mijn guides beter kan maken.
Good Luck met trainen!

Fire a Rose

PS: Vaak maak ik ook spellingsfouten die dus ook graag melden.
Laatst gewijzigd door Fire a Rose op vrijdag 17 augustus 2012, 21:17, 5 keer totaal gewijzigd.
'' als iets gratis is, neem het dan altijd mee''
AfbeeldingAfbeelding
Afbeelding Afbeelding
Tristan
Teamleider Chat
Berichten: 12286
Lid geworden op: donderdag 29 april 2010, 15:31
RS: Wertoo4 (p2p)
Clan: Lunatip

Re: Hoog level Melee Ankous Guide P2P

Bericht door Tristan »

Als je prayer gebruikt, wat voor zin heeft een bunyip dan?
Heb je vragen over een kick/ban of heb je nog een andere opmerking over de chat? Stuur mij dan gerust een PB!
Chatregels: Waarom ben ik gekickt? | Het Lunatip topic: alle informatie over de chat | Lunatipchatter van het kwartaal

Afbeelding

"Alsof mij t boeit wat jullie kunnen missen in het team?"
"Nee, gewoon een warn erop"
--Legends
Fire a Rose
Berichten: 97
Lid geworden op: zondag 8 januari 2012, 15:07
RS: Fire a Rose (p2p)
Contacteer:

Re: Hoog level Melee Ankous Guide P2P

Bericht door Fire a Rose »

Tristan schreef: Als je prayer gebruikt, wat voor zin heeft een bunyip dan?
Een Bunyip health, dit is meer voor de zekerheid dat je geen life points kwijt raakt :)
'' als iets gratis is, neem het dan altijd mee''
AfbeeldingAfbeelding
Afbeelding Afbeelding
nielie555
Berichten: 82
Lid geworden op: donderdag 29 oktober 2009, 15:08
RS: nielie (OSRS)
Clan: eventisation

Re: Hoog level Melee Ankous Guide P2P

Bericht door nielie555 »

Hij bedoelt dat je alleen piety als prayer gebruikt, geen protect/deflect melee.
Is het verder niet handig om een dragon defender mee te nemen?
Fire a Rose
Berichten: 97
Lid geworden op: zondag 8 januari 2012, 15:07
RS: Fire a Rose (p2p)
Contacteer:

Re: Hoog level Melee Ankous Guide P2P

Bericht door Fire a Rose »

nielie555 schreef: Hij bedoelt dat je alleen piety als prayer gebruikt, geen protect/deflect melee.
Is het verder niet handig om een dragon defender mee te nemen?
Ja thanks, zal ik er ook ff inzetten
'' als iets gratis is, neem het dan altijd mee''
AfbeeldingAfbeelding
Afbeelding Afbeelding
Schaapje
Berichten: 1557
Lid geworden op: vrijdag 26 maart 2010, 17:38
Clan: We say Meeh

Re: Hoog level Melee Ankous Guide P2P

Bericht door Schaapje »

Zat het hier vroeger niet vol met bots?
AfbeeldingAfbeelding
Fire a Rose
Berichten: 97
Lid geworden op: zondag 8 januari 2012, 15:07
RS: Fire a Rose (p2p)
Contacteer:

Re: Hoog level Melee Ankous Guide P2P

Bericht door Fire a Rose »

schaapje schreef: Zat het hier vroeger niet vol met bots?
Nog steeds wel, maar die bots zijn erg langzaam.
'' als iets gratis is, neem het dan altijd mee''
AfbeeldingAfbeelding
Afbeelding Afbeelding
Veloxraptor
Ex-moderator
Berichten: 6247
Lid geworden op: dinsdag 20 juni 2006, 19:02
RS: Gestopt

Re: Hoog level Melee Ankous Guide P2P

Bericht door Veloxraptor »

Misschien is het handig om alch runes mee te nemen om de battlestaves te alchen als je niet wil banken?
Assist System Guide | Firecape Guide | Ranged Guide | Stronghold of Security Guide |
ClanWars Guide | Hoe maak ik een guide | Fist Of Guthix Guide
Afbeelding <- Enorm bedankt sKull! Vragen over wis-, schei- of natuurkunde? Pm me!
Travolter
Berichten: 7497
Lid geworden op: woensdag 13 oktober 2010, 13:10

Re: Hoog level Melee Ankous Guide P2P

Bericht door Travolter »

Ddef > all
Afbeelding
Fire a Rose
Berichten: 97
Lid geworden op: zondag 8 januari 2012, 15:07
RS: Fire a Rose (p2p)
Contacteer:

Re: Hoog level Melee Ankous Guide P2P

Bericht door Fire a Rose »

Veloxraptor schreef: Misschien is het handig om alch runes mee te nemen om de battlestaves te alchen als je niet wil banken?
Hmm ja, zal het er inzetten, bedankt!
'' als iets gratis is, neem het dan altijd mee''
AfbeeldingAfbeelding
Afbeelding Afbeelding
C0RPOREAL
Berichten: 320
Lid geworden op: zondag 30 augustus 2009, 11:49
RS: Blueee Angel (p2p)
Clan: The Citadel Kingdom
Oude naam: vinsi44

Re: Hoog level Melee Ankous Guide P2P

Bericht door C0RPOREAL »

"hoog level"... inv: SUPER pots....
Afbeelding
Kweet Vaniks
Siteteamlid
Berichten: 6823
Lid geworden op: zaterdag 31 maart 2012, 9:06

Re: Hoog level Melee Ankous Guide P2P

Bericht door Kweet Vaniks »

Ehrm, misschien is het handig dat je alle 4 de kaarten erbij zet met de route want als je daar nog nooit geweest bent moet je eerst van de ene kant van de grot naar de andere kant gaan ik weet dat niet veel mensen het nog nooit gedaan hebben maar het is een mooi iets om er een betere guide van te maken 6.5/10 ;)
Plaats reactie