Tooth creature guide (blocking pet)

Hier staan alle overige RuneScape-guides, zoals geld verdienen.
Forumregels
Wil je zelf een guide schrijven? Kijk dan hier!
Plaats reactie
Burn the Sof
Berichten: 4451
Lid geworden op: dinsdag 24 februari 2009, 11:50
RS: Burn the Sof (p2p)
Clan: Ellte

Tooth creature guide (blocking pet)

Bericht door Burn the Sof »

Tooth creature guide

Welkom in mijn guide over de Tooth creature. Ik ga hierin uitleggen hoe je de Tooth creature kunt krijgen en waarom je er één zou willen hebben.
De Tooth creature is een blocking pet dit houdt in dat hij monsters kan blocken. Dit is er handig om safe spots te creëren zodat je je Dwarf cannon kunt gebruiken.

Requirements.
[/b][/color]

Om de Tooth creature te kunnen halen moet je de volgende quests gedaan hebben.
Fairy Tale Part III - Orks Rift
Monkey madness
The Digsite
Lunar Diplomacy

Ook heb je de volgende levels nodig:
Afbeelding 37 Summoning
Afbeelding 51 Hunter

Ook heb je nog wat items nodig namelijk:

Een monkey greegree (haalt niet uit welke).
Een hatchet en knife.
Wapens en armour om een Suqah te killen.
Wat geld 10.000gp is ruim voldoende.
De tanden halen
[/b][/color]

Om de Tooth creature te kunnen krijgen moeten we verschillende tanden halen namelijk.

-Suqah Tooth
-Monkey dentures
-Kebbit teeth
-Human child tooth
-Old tooth

We gaan beginnen met de Human child tooth. Ga naar varrock en loop naar het huisje van Getrude. Als je daar bent moet je het bed van Philop gaan doorzoeken. Als het goed is heb je nu een Human Tooth. Als het niet lukt hieronder is een plaatje van het bed.
In- of uitklappen •
Afbeelding
PlaatjeNu gaan we de Old tooth halen hiervoor moet je naar het Varrock museum. Als je in het museum bent moet je alle tools pakken van het rekje aan de muur. Als je al deze spullen hebt ga je naar de The digsite loop vanuit het museum varrock uit naar het westen ga een stukje naar het noorden langs de muzikant. Vanaf daar naar het westen het hek door en dan weer naar het zuiden.
Als je bij de Digsite bent moet je helemaal naar het Noord-westen en gaan graven bij dit skellet.
Dit lukt helaas nog niet omdat je een sample jar nodig hebt gelukkig zit die in de zak ten westen van het skellet.
Graaf nu een aantal keren want je zal de tooth niet in één keer krijgen. Je kan ook iron knifes, broken armour en ceramic remains krijgen dit is allemaal junk dus gewoon droppen.
Afbeelding

Gefeliciteerd met je Old tooth we gaan nu de Suqah tooth halen. Deze tooth word gedropt door Suqah deze leven op Lunar ilse dus pak je wapens en armour om wat suqah's te slopen. Het kan even duren voor je een tooth hebt dus heb geduld.
Pak nu je Monkey greegree van de bank en wat geld. We gaan naar Ape atoll. Als je daar bent ga je naar de Magic store die is hier.
Afbeelding
Trade met Tutab en koop Monkey dentures van hem voor 10 coins.

Nu gaan we de Kebit tooth halen dus haal je Hatchet en Knife en pak de fairy ring naar Relleka (De code is D K S). Van uit de fairy ring ga je naar het noorden. Hak wat logs van de boom en maak een boulder trap. Wacht tot je de Kebit vangt en je hebt de Kebit tooth.
Afbeelding
Nu hebben we alle tanden dus moeten we nog één ding doen ons Tooth creature ophalen!! Ga terug naar de Fairy ring en ga in Zanaris naar de slayermaster toe.
Voor de mensen die niet weten waar het is ga vanuit de fairy ring naar het westen toe. Vlak bij de Slayermaster zal je de Tooth fairy zien geef haar al je tanden en zij geeft jouw een mooi huisdier.
Afbeelding
De pet groeit erg snel en als eten wil hij graag melk. Nadat je pet volwassen is geworden kan je hem gebruiken als blocking pet.



Bedankt voor het lezen van mijn guide.
Niets uit deze guide mag gecopieerd worden zonder mijn toestemming.
Afbeelding
Jas
Berichten: 1624
Lid geworden op: zaterdag 1 augustus 2009, 13:05
RS: Jas (p2p)
Clan: Titans Revolution
Oude naam: Skargaroth

Re: Tooth creature guide (blocking pet)

Bericht door Jas »

Mooie guide marky, heb je misschien ook nog uitleg over een Decayed Creature? En werkt die ook als blocker?
Afbeelding
Burn the Sof
Berichten: 4451
Lid geworden op: dinsdag 24 februari 2009, 11:50
RS: Burn the Sof (p2p)
Clan: Ellte

Re: Tooth creature guide (blocking pet)

Bericht door Burn the Sof »

Spectral ice schreef: Mooie guide marky, heb je misschien ook nog uitleg over een Decayed Creature? En werkt die ook als blocker?
Volgens mij werkt die ook als blocker maar dat weet ik niet 100% zeker.
Afbeelding
Burn the Sof
Berichten: 4451
Lid geworden op: dinsdag 24 februari 2009, 11:50
RS: Burn the Sof (p2p)
Clan: Ellte

Re: Tooth creature guide (blocking pet)

Bericht door Burn the Sof »

Ga ik aanwerken maar dat duurt nog ffkes want moest mijn pet doodmaken om een nieuwe te krijgen dus hoop vanavond wat voorbeelden te kunnen geven.
Afbeelding
Jas
Berichten: 1624
Lid geworden op: zaterdag 1 augustus 2009, 13:05
RS: Jas (p2p)
Clan: Titans Revolution
Oude naam: Skargaroth

Re: Tooth creature guide (blocking pet)

Bericht door Jas »

Is overigens zeer handig bij het hunten van Champion scrolls ^^
Afbeelding
Siddy00
Berichten: 6708
Lid geworden op: dinsdag 10 april 2007, 19:32
RS: Siddy00 (p2p)
Contacteer:

Re: Tooth creature guide (blocking pet)

Bericht door Siddy00 »

Nooit geweten dat hij dingen kon blocken, erg mooi gevonden! ^^
Afbeelding
Just Pen
Berichten: 883
Lid geworden op: zaterdag 12 februari 2011, 15:36
RS: Gestopt
Oude naam: just pen666

Re: Tooth creature guide (blocking pet)

Bericht door Just Pen »

Een monkey greegree (haalt niet uit welke).
:D
im2fast4u
Berichten: 577
Lid geworden op: donderdag 7 juli 2011, 15:32
RS: im2fast4u (p2p)

Re: Tooth creature guide (blocking pet)

Bericht door im2fast4u »

guideforscapers ftw? :lol:
Never argue with an idiot, they drag you down to their level and beat you with experience
Plaats reactie