Quest suggestie: The four priests

In dit archief zijn de suggesties geplaatst die pre-LunaLabs gemaakt zijn op het Tipforum.
Plaats reactie
Daan the 1e
Berichten: 149
Lid geworden op: dinsdag 22 maart 2011, 16:16
Extra rang: Winnaar groepsproject Paint (SvRS)

Quest suggestie: The four priests

Bericht door Daan the 1e »

De vier priesters.
De stad Mort-Nex, eens een grote stad van Zamorak, is nu verlaten. In de stad was ook een Saradoministische groep, deze had vier leiders. Deze werden gevangen genomen en opgehangen buiten de stad. De stad is later tijdens een oorlog verwoest en verlaten. Nu maken de mensen op de graven van de vier priesters een nieuw dorp...

Maar er zijn problemen! De graftombes maken geluid en waar de stenen voor het dorp vandaan komen is ook niet veilig. Er gaan geruchten dat er nog demonen van Zamorak in de stad zitten. De nieuwe priesters zoeken naar hulp. Er was al hulp aangekomen. Sir Owen is op onderzoek uitgegaan. Kan hij het alleen aan? Wat willen de priesters? En zijn er echt monsters in de oude stad?
the four priests
Moeilijkheidsgraad: makkelijk/gemiddeld

Lengte: gemiddeld

Startpunt: Praat met de priester in de Saradomin kerk van het nieuwe Saradomin dorp, dit dorp ligt vlak bij Oo'glog.

Alleen voor members: Ja.

Eisen: Je moet One Piercing Note en Songs from the Depths hebben voltooid. Ook heb je 40 Prayer en 60 Ranged nodig.

Benodigde Spullen: Geen.

Praat met een priester voor de graftombes in de kerk van de priesters. Hij vertelt dat Sir Owen hen helpt maar hij wil geen moeite doen, dus hij doet wat onderzoeken en bekijkt de tombes. De priester vraagt nu of jij hem wil helpen, zeg ja. Nu vertelt hij dat er demonen in de oude stad zijn, die ze slopen om aan stenen te komen. Ook horen ze een geluid van geesten uit de tombes komen. Vraag of hij je naar de tombe kan brengen. Hij zegt ja en vraagt je ook om een geestenfluisteraar. Zeg nu dat je een ghostspeak amulet hebt, hiermee kan je met hen praten. Je gaat nu een tombe in. Je hoort allerlei geestige geluiden. Nu besluit je om je amulet aan te doen, maar...
De geluiden blijven hetzelfde! Er is dus iets aan de hand. Kijk rond in de tombe en je ziet dat er geen geheime deuren of gaten zijn. Open het graf. Er zit niks in! Nu valt de priester je aan, hij is combat level 30 en heeft weinig hp. Hij hit ook niet vaak maar gebruikt wel prayers als je hem te vaak met een stijl hit. Als de priester bijna dood is smeekt hij om genade. Hij vraagt nu ook waarom je aan het graf zat.
Spaar de priester en vertel hem waarom je aan het graf zat. Hij zegt dat je amulet niet werkt, en nu roept hij de bewaking. Ga het graf in, de kan de bewakers doden, maar dan komen er weer nieuwe. Als je erin bent roep je dat er een ondergrondse gang in zit. 
De priester zegt dat het hem spijt en vraagt of je de gang wil verkennen, dan halen zij ondertussen een ladder. 
Je kan de priester ook doden, dan komt er bewaking aan die je wil doden, klim in de tombe. De bewaking wil nu een ladder halen om je te redden. Intussen kan jij mooi de ondergrondse gang te onderzoeken.
Je kan niet wegteleporteren dus je besluit maar om de gang te gaan verkennen. In het noorden zit een stuk muur dat uit kleine stenen bestaat in de plaats van een grote steen. Je ziet ook dat in de grote stenen gaten zitten waar het geluid uit komt. Duw tegen de noordelijke muur, deze valt nu open. Hierachter zit een raar wapen, het is een soort van staf met aan beide kanten een orb, ook zit er een touw tussen. Het is dus een boog en een staf.
Als je dit wapen probeert te pakken word er 200 op je gehit, je moet dus een manier vinden om de beveiliging uit te schakelen. 
Er lopen drie draden naar het wapen toe en er gaan twee groenige bliksems omhoog. Als je op een bliksem klikt begin je te gloeien en kom je in een andere kamer. 
In deze kamer staat een man voor je, hij stuurt zwarte orbs op je af. Haal nu de hendel naast je over, jij krijgt nu witte orbs. Je moet nu de zwarte orbs verslaan, dit gaat net als schaken, zelf ben je de koning. Er zijn verschillende orbs:

- 8 kleine orbs, deze zijn pionnen.
- 2 gepantserde orbs, deze zijn de torens
- 2 jumping orbs, dit zijn de paarden
- 2 holy orbs, dit zijn de pionnen
- 1 Royal orb, dit is de koningin.

Als je de slecht schakende tegenstander hebt verslagen geeft hij je 1 dragonbane arrow en zet hij deze beveiliging uit. Ga nu terug en klik op de andere straal.
Hier zie je een filmpje waarin een man tussen allemaal vlammen staat. In twee hoeken van de kamer staan twee orbs. Deze trekken alles aan en vernietigen dat. Hiermee moet jij de man gaan redden, je moet de orbs naar de man toe halen met gewichten die naast je staan. Er zijn vijf gewichten:

- 5 kg deze beweegt vijf stukjes en laat een orb er een bewegen, en herhaalt dit tot het gewicht in de orb zit.
- 10 kg
- 15 kg
- 20 kg
- man's weight

Hiermee moet je met de orbs het vuur wegkrijgen en daarna met d twee man's weight de orbs stilzetten zodat de man weg kan gaan.
Als dit na een lange tijd gelukt is geeft hij je twee dragonbane arrows en schakelt dit deel van de bescherming uit. 
Ga nu terug naar het wapen. Er zijn nu nog drie buizen, een kan je gewoon doorhakken. Klik nu op de middelste je komt in een grote kamer met twintig standbeelden. Onthoud goed waar ze staan! Praat nu met de man in het midden, hij maakt de kamer donker en laat een standbeeld verdwijnen, een ander standbeeld neemt zijn plaats in. Klik het standbeeld aan wat op een andere plek staat. Nu verteld de man je een verhaal:
De Mahjarrat leefden vroeger allemaal op Freneskae. Hier kwam op een dag de stone of Jas. De Mahjarrat werd sterker dan ooit, tenminste de vooraanstaanden. Door deze krachten konden ze de goden verslaan, ze waren nu de machtigste van de planeet. Maar toen kwamen de dragonkin, zij vernietigde bijna alles. Na een enorme strijd tussen de Dragonkin en de Mahjarrat stierven er veel Dragonkins, ze vluchtten...
Nu geeft hij je twee dragonbane arrows en een papiertje. 
Ga terug naar het wapen. Volg nu de een na laatste buis. Je komt op een kleine maar goed ingerichte kamer terecht. Inspecteer alles goed en maar eventueel een paar notities. Er ligt ook een man op de grond, geef hem je briefje. Nu stelt hij je een paar vragen ter controle, hij vraagt bijvoorbeeld wat er achter het noordelijke schilderij hangt, dit is bij iedereen verschillend. Als hij je een paar vragen heeft gesteld vertelt hij je een verhaal. 
De dragonkin wouden de steen terug en wraak nemen op de mahjarrat. Dus ze vervloekten de mahjarrat waardoor ze eens in de zoveel tijd een van hun soort moesten opofferen om weer sterk te worden. 
De mahjarrat gaven de steen terug om de vloek op te heffen, maar de dragonkin gingen met de steen weg naar een andere plaats...
De man sterft nu, als je hem doorzoekt vind je twee dragonbane arrows en een brief. De brief gaat over een onderzoek waar onderzocht word hoe de dragonkin gedood kunnen worden. Er staat ook dat alleen degene met deze brief het wapen mag vasthouden. 
Ga nu terug naar het wapen en pak het. Als je het aan doet schut alles om je heen en val je in een diepere gang. 
Je ziet nu een filmpje waarin je achter je een muur van vuur ziet, deze laat je langzamer lopen en voor je muur van water ziet, deze laat je sneller lopen. Beide gaan langzaam naar een kant, hier moet jij ook zien te komen. In de gang zijn obstakels, deze neem je niet automatisch! 
Dus het zal zeer vaak misgaan.
Als je eindelijk aan het einde bent zie je een dragonkin die vastgebonden is. Hij laat iemand voor hem verbranden! 
Nu pak je een pijl en schiet je die op hem. De dragonkin schreeuwt het uit. Hij voelt namelijk voor het eerst pijn van een wapen. Nu schiet je nog een keer en sterft de dragonkin. 
Er komt iemand aan lopen en hij bedankt je voor wat je hebt gedaan. Hij zegt ook dat de twee orbs een magisch veld om de punt van een pijl maken en die daardoor de dragonkin kan raken. Op andere wezens hit hij dus met magic en range. Je mag met de brief terug komen om de orbs weer op te laden. Vraag waar je bent. Hij zegt dat je onder Mort-Nex bent. Vraag of er nog demonen zijn of andere wezens. De man begint te lachen en zegt dat dat de beveiliging is van deze tunnels. En dat je tegen de Saradomin priesters mag zeggen dat ze veilig zijn, het enige wat mogen lijk een gevaar is is dat er een demon is gestorven op een dragonkin symbool. En dat ze ziel van de dragonkin ook op die plek is gekomen. Vraag wat er gebeurt als die demon weer terug komt. Hij zegt dat er niet zo veel zal gebeuren behalve dat meer dan de helft van deze planeet kapot gaat, de andere helft, Guthix, zal zodanig verzwakt zijn dat hij zelfs slapper zijn als Zaros nu is.
Ga nu terug naar de Saradoministen en vertel dat er geen gevaar is. 
Gefeliciteerd quest complete. 
Beloning:
Een boog waarmee je extra magic damage kan doen, als je boog 100% is is dat 50 damage per boog en bij 50% 20 damage en bij 0% niks.
Je krijgt ook 5k prayer xp en 10k xp voor magic of range.
Ik heb geen geschikte plek gevonden om plaatjes voor deze quest te maken, als ik een geschikte plek vind komen er plaatjes bij. :)
Laatst gewijzigd door Daan the 1e op dinsdag 19 juni 2012, 17:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Gnomeballl
Berichten: 34
Lid geworden op: maandag 18 juni 2012, 17:22

Re: Quest suggestie: The four priests

Bericht door Gnomeballl »

The Four Priests

Moeilijkheidsgraad:

Lengte:

Startpunt: Praat met de priester in de Saradomin kerk van het nieuwe Saradomin dorp, dit dorp ligt vlak bij Oo'glog.

Alleen voor members: Ja.

Eisen: Je moet One Piercing Note en Songs from the Depths hebben voltooid. Ook heb je 40 Prayer en 60 Ranged nodig.

Benodigde Spullen: Geen.

Code: Selecteer alles

[quote] [size=150][center]The Four Priests[/center][/size]
[b]Moeilijkheidsgraad:[/b]

[b]Lengte:[/b]

[b]Startpunt:[/b] Praat met de priester in de Saradomin kerk van het nieuwe Saradomin dorp, dit dorp ligt vlak bij Oo'glog.

[b]Alleen voor members:[/b] Ja.

[b]Eisen:[/b] Je moet [url=http://www.lunagang.nl/quest/one-piercing-note.php]One Piercing Note[/url] en [url=http://www.lunagang.nl/quest/song-from-the-depths.php]Songs from the Depths[/url] hebben voltooid. Ook heb je 40 Prayer en 60 Ranged nodig.

[b]Benodigde Spullen:[/b] Geen.[/quote]
Ik heb het begin wat beter voor je gemaakt. De lengte en het moeilijkheidsgraad moet je zelf maar even invullen en bij het einde ben je de Quest Points vergeten. Zelf kun je ook nog bijvoorbeeld kleuren toevoegen.
Daan the 1e
Berichten: 149
Lid geworden op: dinsdag 22 maart 2011, 16:16
Extra rang: Winnaar groepsproject Paint (SvRS)

Re: Quest suggestie: The four priests

Bericht door Daan the 1e »

Gnomeballl schreef:
The Four Priests

Moeilijkheidsgraad:

Lengte:

Startpunt: Praat met de priester in de Saradomin kerk van het nieuwe Saradomin dorp, dit dorp ligt vlak bij Oo'glog.

Alleen voor members: Ja.

Eisen: Je moet One Piercing Note en Songs from the Depths hebben voltooid. Ook heb je 40 Prayer en 60 Ranged nodig.

Benodigde Spullen: Geen.

Code: Selecteer alles

[quote] [size=150][center]The Four Priests[/center][/size]
[b]Moeilijkheidsgraad:[/b]

[b]Lengte:[/b]

[b]Startpunt:[/b] Praat met de priester in de Saradomin kerk van het nieuwe Saradomin dorp, dit dorp ligt vlak bij Oo'glog.

[b]Alleen voor members:[/b] Ja.

[b]Eisen:[/b] Je moet [url=http://www.lunagang.nl/quest/one-piercing-note.php]One Piercing Note[/url] en [url=http://www.lunagang.nl/quest/song-from-the-depths.php]Songs from the Depths[/url] hebben voltooid. Ook heb je 40 Prayer en 60 Ranged nodig.

[b]Benodigde Spullen:[/b] Geen.[/quote]
Ik heb het begin wat beter voor je gemaakt. De lengte en het moeilijkheidsgraad moet je zelf maar even invullen en bij het einde ben je de Quest Points vergeten. Zelf kun je ook nog bijvoorbeeld kleuren toevoegen.

Dank je wel :)

Ik zal het aanpassen.
Lynch
Berichten: 6287
Lid geworden op: woensdag 9 mei 2007, 13:19
RS: Cosmiq (OSRS)
Oude naam: DylanFeyenoord

Re: Quest suggestie: The four priests

Bericht door Lynch »

Ik vind het verhaal niet zo goed geschreven eerlijk gezegd, het leest niet zo fijn. Elke zin is 1 stap, van dit verhaal kun je een stappen plan maken als je voor elke zin een nummer zet.
Kweet Vaniks
Siteteamlid
Berichten: 6823
Lid geworden op: zaterdag 31 maart 2012, 9:06

Re: Quest suggestie: The four priests

Bericht door Kweet Vaniks »

Lijkt me wel leuk zon soort, quest en LOL @ de onderschift boven mij
Plaats reactie