Laat aan je vrienden zien wat je doet

In dit archief zijn de suggesties geplaatst die pre-LunaLabs gemaakt zijn op het Tipforum.
Plaats reactie
splashie
Berichten: 142
Lid geworden op: zondag 6 december 2009, 13:27
RS: Baws Kevin (p2p)
Clan: Baws In PvM

Laat aan je vrienden zien wat je doet

Bericht door splashie »

Deze suggestie heb ik daarnet gepost op het high level forums van RS.

Hey, I got this idea last week, It’s about showing your RuneScape friends what you’re doing/planning.
Just as simple as hovering over someones current Display name in your Friends List, It would be added next to it (In my suggestion ofcourse, I know you guys are probably more creative than me.)
Basically, your friend, if he/she would use it, could write “Doing Bandos duo” or “Looking for Duo partner”, so your friend would know, and ask you to duo eventually. If your friend keeps it blank, it won’t display anything.

You might ask why? Simple, since the God Wars update last week I’ve been asked a billion times, “Want to go Saradomin Trio?” “Want to go Bandos Duo?” , and so on. This is when I tought about it.
So your friends could ask if you’re asking for a partner, or see that you’re already busy.

You could use this for thousands, if not millions of other things too, for example, announcing a Completionist cape party.

On a final note I would like to add that English isn’t my native language, so don’t go too hard on my spelling/grammar.


K e vin



Nederlandstalige vertaling:

Hey, ik kwam afgelopen weekend op het idee om je vrienden te laten zien wat je doet. Gewoon simpel als je over iemand zijn naam gaat in je friendslist zoals je uw vriend zijn oude naam kunt zien, kun je zien wat hij/zij doet. Dat kun je gewoon zelf instellen, bijvoorbeeld “Bandos”. Dan weet uw vriend dat je op dat moment bij Bandos bent. Als je niet wilt dat je vrienden ziet wat je doet kun je gewoon niks instellen en blijft het zoals het nu is.

Je zou afvragen waarom? Heel simpel, zoals de gwd update van afgelopen week kreeg ik vaak de vraag om samen een boss te gaan doen. Dit is ook de reden dat ik op het idee kwam. Dan kun je gewoon instellen dat je bij Bandos bent en hoeft je vriend niet te vragen wat je doet of gaan we iets doen.
Je kan dit nog gebruiken voor andere dingen, zoals een aankondiging voor een Comp cape party en dergelijke.


Ik kreeg al een positieve reactie, en ik wil ook weten wat jullie ervan vinden.


Quick find code: 260-261-744-63990489 (voor Maxed players)
Afbeelding
Sir Fire181
Berichten: 1270
Lid geworden op: zaterdag 19 februari 2011, 17:40
RS: Sir Fire181 (p2p)
Clan: Beanoodle
Contacteer:

Re: Laat aan je vrienden zien wat je doet

Bericht door Sir Fire181 »

Misschien een idee om dit wat beter uit te werken. Want snap er zo even niks meer van. :-k

Als je het niet kan uitwerken, adviseer ik je het Klein-Suggestie Topic
Afbeelding Afbeelding
Slay a Stone
Berichten: 6440
Lid geworden op: donderdag 25 juni 2009, 17:11
RS: Slay a Stone (p2p)
Clan: Dutch Phoenix

Re: Laat aan je vrienden zien wat je doet

Bericht door Slay a Stone »

Ik denk dat het erg moeilijk te coderen zal zijn en er kan wel bv staan "bandos" maar je kan ook slayer doen daar of alchen :P
Afbeelding
ThaScorpionn
Berichten: 2561
Lid geworden op: dinsdag 1 april 2008, 16:43
RS: Thascorpionn (OSRS)
Clan: World of Warcraft

Re: Laat aan je vrienden zien wat je doet

Bericht door ThaScorpionn »

Prima idee om een soort van status neer te zetten als je online speelt. Enige nadeel zou kunnen zijn dat er ook op een negatieve manier gebruik van gemaakt kan worden. Bijv., reclame maken of gevloek.

Ik ben voor :)
Afbeelding
Nilsie
Berichten: 19614
Lid geworden op: dinsdag 18 juli 2006, 20:46

Re: Laat aan je vrienden zien wat je doet

Bericht door Nilsie »

Slay a Stone schreef: Ik denk dat het erg moeilijk te coderen zal zijn en er kan wel bv staan "bandos" maar je kan ook slayer doen daar of alchen :P
Moeilijk coderen? Weet jij hoe coderen werkt? En denk je dat alles wat in rs zit zoals questen makkelijker is dan dit? xD
StemSven
Berichten: 1411
Lid geworden op: donderdag 9 juli 2009, 18:01
RS: Twiddur (p2p)
Oude naam: SexySven
Contacteer:

Re: Laat aan je vrienden zien wat je doet

Bericht door StemSven »

Je kan het zien als je persoonlijk bericht op msn! Vind het wel een leuke update als dat zou komen.
Afbeelding
Plaats reactie