Groepsproject Paint 3 • [Gesloten] • Winnaar: Daan the 1e
-
- Berichten: 2934
- Lid geworden op: vrijdag 27 maart 2009, 21:07
- RS: 0f Puppets (p2p)
- Clan: TKE
Re: Groepsproject Paint 3 • [Open]
In het begin van een rivier worden nog stenen meegenomen, dus moeten we misschien we nog een paar daar neer leggen.
This is the end. Beautiful friend . This is the end My only friend, the end....
Of our elaborate plans, the end. Of everything that stands, the end No safety or surprise, the end. I'll never look into your eyes...again
Can you picture what will be . So limitless and free. Desperately in need...of some...stranger's hand. In a...desperate land
Of our elaborate plans, the end. Of everything that stands, the end No safety or surprise, the end. I'll never look into your eyes...again
Can you picture what will be . So limitless and free. Desperately in need...of some...stranger's hand. In a...desperate land
-
- Berichten: 149
- Lid geworden op: dinsdag 22 maart 2011, 16:16
- Extra rang: Winnaar groepsproject Paint (SvRS)
Re: Groepsproject Paint 3 • [Open]
Ik reserveer de map tot 21:00
-
- Berichten: 39
- Lid geworden op: donderdag 20 september 2012, 21:24
Re: Groepsproject Paint 3 • [Open]
Ik voeg mijn onbruikbare deel zo wel weer toe, na 21:00 als degene voor mij klaar is.
-
- Berichten: 149
- Lid geworden op: dinsdag 22 maart 2011, 16:16
- Extra rang: Winnaar groepsproject Paint (SvRS)
Re: Groepsproject Paint 3 • [Open]
hier is die dan:
Toegevoegd na 1 minuten:grote veranderingen:
-in het westen is er een stadje bij gekomen waar veel gehandeld word, deze heeft ook een lodestone.
-in het noorden is er een kasteel en een agility parcour gekomen, in het kasteel is er een daily challence mannetje, deze geeft challences aan mensen met hoge levels en die een quest hebben gehaald om in zijn kasteel te komen.
kleine veranderingen:
-de rivier is een beetje aangepast waar die ontstaat
-er is een pad van een dorpje naar de stad gegaan
ik wou joun deel ook weer toevoegen maar ik kon niet zien wat alles was dus had ik het toch maar niet gedaan, veel succes met de kaart verbeteren.De Neusbeer schreef: Ik voeg mijn onbruikbare deel zo wel weer toe, na 21:00 als degene voor mij klaar is.
-
- Berichten: 2934
- Lid geworden op: vrijdag 27 maart 2009, 21:07
- RS: 0f Puppets (p2p)
- Clan: TKE
Re: Groepsproject Paint 3 • [Open]
Originele rivier vond ik eerlijk gezegd leuker.Daan the 1e schreef: hier is die dan:
- In- of uitklappen • Afbeelding
Toegevoegd na 1 minuten:grote veranderingen:
-in het westen is er een stadje bij gekomen waar veel gehandeld word, deze heeft ook een lodestone.
-in het noorden is er een kasteel en een agility parcour gekomen, in het kasteel is er een daily challence mannetje, deze geeft challences aan mensen met hoge levels en die een quest hebben gehaald om in zijn kasteel te komen.
kleine veranderingen:
-de rivier is een beetje aangepast waar die ontstaat
-er is een pad van een dorpje naar de stad gegaan
ik wou joun deel ook weer toevoegen maar ik kon niet zien wat alles was dus had ik het toch maar niet gedaan, veel succes met de kaart verbeteren.De Neusbeer schreef: Ik voeg mijn onbruikbare deel zo wel weer toe, na 21:00 als degene voor mij klaar is.
This is the end. Beautiful friend . This is the end My only friend, the end....
Of our elaborate plans, the end. Of everything that stands, the end No safety or surprise, the end. I'll never look into your eyes...again
Can you picture what will be . So limitless and free. Desperately in need...of some...stranger's hand. In a...desperate land
Of our elaborate plans, the end. Of everything that stands, the end No safety or surprise, the end. I'll never look into your eyes...again
Can you picture what will be . So limitless and free. Desperately in need...of some...stranger's hand. In a...desperate land
-
- Berichten: 149
- Lid geworden op: dinsdag 22 maart 2011, 16:16
- Extra rang: Winnaar groepsproject Paint (SvRS)
Re: Groepsproject Paint 3 • [Open]
Je mag van mij de aangepaste stukken van de rivier wel aanpassen naar hoe het was, het leek mij eerst zo wat mooier, maar dat is het niet.Tha Terror schreef:Originele rivier vond ik eerlijk gezegd leuker.Daan the 1e schreef: hier is die dan:
- In- of uitklappen • Afbeelding
Toegevoegd na 1 minuten:grote veranderingen:
-in het westen is er een stadje bij gekomen waar veel gehandeld word, deze heeft ook een lodestone.
-in het noorden is er een kasteel en een agility parcour gekomen, in het kasteel is er een daily challence mannetje, deze geeft challences aan mensen met hoge levels en die een quest hebben gehaald om in zijn kasteel te komen.
kleine veranderingen:
-de rivier is een beetje aangepast waar die ontstaat
-er is een pad van een dorpje naar de stad gegaan
ik wou joun deel ook weer toevoegen maar ik kon niet zien wat alles was dus had ik het toch maar niet gedaan, veel succes met de kaart verbeteren.De Neusbeer schreef: Ik voeg mijn onbruikbare deel zo wel weer toe, na 21:00 als degene voor mij klaar is.
-
- Adviseur
- Berichten: 12320
- Lid geworden op: zondag 18 februari 2007, 16:27
- RS: Mys (OSRS)
- Extra rang: Teamleider siteteam
- Contacteer:
Re: Groepsproject Paint 3 • [Open]
Hm, de deadline kunnen we eerder instellen dan verwacht, niet?
-
- Berichten: 6440
- Lid geworden op: donderdag 25 juni 2009, 17:11
- RS: Slay a Stone (p2p)
- Clan: Dutch Phoenix
Re: Groepsproject Paint 3 • [Open]
Er moet nog wel wat opgevuld worden maar hij moet niet meer groter dus als er nog 5 mensen fzo nog wat aan doen is het wel vol. Dan nog iemand die zorgt dat overal bomen,stenen etc staan en dan is het wel goed denk ik.
-
- Berichten: 149
- Lid geworden op: dinsdag 22 maart 2011, 16:16
- Extra rang: Winnaar groepsproject Paint (SvRS)
Re: Groepsproject Paint 3 • [Open]
Ee hebben dacht ik nog geen datum afgesproken, dus als meerdere mensen een "compleet" gevoel hebben bij de kaart. Dan vind ik dat die op dat moment af is.
Re: Groepsproject Paint 3 • [Open]
Ik leen hem voor een kwartiertje of zo.
-Noorden van donkere stad met bomen gevuld.
-Een paar veranderingetjes gemaakt bij de ingang van de stad.
-Wat ruwe randjes van de grote rivier weggehaald.
-Noorden van donkere stad met bomen gevuld.
-Een paar veranderingetjes gemaakt bij de ingang van de stad.
-Wat ruwe randjes van de grote rivier weggehaald.
-
- Berichten: 6440
- Lid geworden op: donderdag 25 juni 2009, 17:11
- RS: Slay a Stone (p2p)
- Clan: Dutch Phoenix
-
- Berichten: 149
- Lid geworden op: dinsdag 22 maart 2011, 16:16
- Extra rang: Winnaar groepsproject Paint (SvRS)
Re: Groepsproject Paint 3 • [Open]
Wil je dan aanpassen wat ik telkens vergeet? Naast het ancient forest zijn er 2 transport tekens in het water, wil je dat aanpassen?Slay a Stone schreef: Als ik morgen tijd heb zal ik ook nog wel wat bouwen.
Re: Groepsproject Paint 3 • [Open]
Die transport tekens zijn gewoon bootjes lijkt me?
Re: Groepsproject Paint 3 • [Open]
Yup die bootjes had ik er gezet, dient als transportmiddel van The Ancient Forest naar een ander deel in The Ancient Forest. Kaart gereserveerd tot 23;30 btw
Toegevoegd na 12 minuten:
Wijzigingen
Toegevoegd na 12 minuten:
Wijzigingen
- Nieuw agility parcours in het westen
- De mijn in het oosten een grondige vernieuwing gegeven
- Op sommige plekken nieuwe stenen en bomen geplaatst. Ook is er een klein hekje rond het pad in het westen geplaatst, ter hoogte van mijn nieuw agility parcours. Verder is er daar ook een nieuw meer.
- Een klein slordigheidsfoutje in The Ancient Forest opgelost
- Bij de grote stad met het grote marktplein in het westen heb ik de muren van de huizen aangepast zodat ze zijn zoals ze moeten zijn. Overal in de hoeken van de muren is het uiterste puntje weggedaan.
JOIN ELLTE
EN ONTVANG !!!GRATIS!!!
EEN EIGEN LUXE-CITADEL
EEN EIGEN BATTLEFIELD
EEN EIGEN PARTY ROOM
EEN EIGEN THEATRE
EEN EIGEN BONUS XP RING
EEN EIGEN CLAN AVATAR
Klap uit...
EN ONTVANG !!!GRATIS!!!
EEN EIGEN LUXE-CITADEL
EEN EIGEN BATTLEFIELD
EEN EIGEN PARTY ROOM
EEN EIGEN THEATRE
EEN EIGEN BONUS XP RING
EEN EIGEN CLAN AVATAR
Klap uit...
-
- Berichten: 6440
- Lid geworden op: donderdag 25 juni 2009, 17:11
- RS: Slay a Stone (p2p)
- Clan: Dutch Phoenix
Re: Groepsproject Paint 3 • [Open]
Ik zal ze wel meer aan het bos zetten.Daan the 1e schreef:Wil je dan aanpassen wat ik telkens vergeet? Naast het ancient forest zijn er 2 transport tekens in het water, wil je dat aanpassen?Slay a Stone schreef: Als ik morgen tijd heb zal ik ook nog wel wat bouwen.
Toegevoegd na 2 uur en 7 minuten:
Ik begin : 10:10
IK eindig: 11:00 max
Toegevoegd na 2 uur en 39 minuten:
Het kan best dat ik nog wat gedaan heb maar dat ik dat vergeten benVeranderingen:
meer bomen in net noord westen + een begraafplek waar later messchien een minigame kan komen omdat ik er nergends (kan het mis hebben) 1 zag dus ik dacht ik zet er daar 1 neer.
Trappen in de grote stad
-> Pijltje bij bos meer aan land geplakt
Een gnome gilder,lodestone,portal voor huis weg gedaan
De zee-land oneffenheden wat mooier gemaakt
-
- Berichten: 149
- Lid geworden op: dinsdag 22 maart 2011, 16:16
- Extra rang: Winnaar groepsproject Paint (SvRS)
Re: Groepsproject Paint 3 • [Open]
Het noord-westen is een beetje aan het dood gaan.
-
- Berichten: 6440
- Lid geworden op: donderdag 25 juni 2009, 17:11
- RS: Slay a Stone (p2p)
- Clan: Dutch Phoenix
Re: Groepsproject Paint 3 • [Open]
Ik dacht, messchien komt het wel door een vulkaan uitbarsting en daarom bouwde ik er nog wat doden bomen omheenDaan the 1e schreef: Het noord-westen is een beetje aan het dood gaan.
Re: Groepsproject Paint 3 • [Open]
Volgens mij bedoelt hij dat de vulkaan en die stad etc. eigenlijk niet zo goed passen bij de rest van de map. En tbh geef ik hem daar gelijk in.
JOIN ELLTE
EN ONTVANG !!!GRATIS!!!
EEN EIGEN LUXE-CITADEL
EEN EIGEN BATTLEFIELD
EEN EIGEN PARTY ROOM
EEN EIGEN THEATRE
EEN EIGEN BONUS XP RING
EEN EIGEN CLAN AVATAR
Klap uit...
EN ONTVANG !!!GRATIS!!!
EEN EIGEN LUXE-CITADEL
EEN EIGEN BATTLEFIELD
EEN EIGEN PARTY ROOM
EEN EIGEN THEATRE
EEN EIGEN BONUS XP RING
EEN EIGEN CLAN AVATAR
Klap uit...
Re: Groepsproject Paint 3 • [Open]
De overgangen zijn inderdaad moeilijk te maken, maar het idee vind ik wel goed:Exoemo schreef: Volgens mij bedoelt hij dat de vulkaan en die stad etc. eigenlijk niet zo goed passen bij de rest van de map. En tbh geef ik hem daar gelijk in.
Noord-west - (on)doden
Noord-oost - bergen, trolls etc.
Zuid-west - elves
Zuid-oost - barbaren
-
- Berichten: 149
- Lid geworden op: dinsdag 22 maart 2011, 16:16
- Extra rang: Winnaar groepsproject Paint (SvRS)
Re: Groepsproject Paint 3 • [Open]
En dan kan je het midden nog in tweeën delen, het anient forest en de beschaving (niet beledigend voor het bos bedoeld...)Tz-Kek schreef:De overgangen zijn inderdaad moeilijk te maken, maar het idee vind ik wel goed:Exoemo schreef: Volgens mij bedoelt hij dat de vulkaan en die stad etc. eigenlijk niet zo goed passen bij de rest van de map. En tbh geef ik hem daar gelijk in.
Noord-west - (on)doden
Noord-oost - bergen, trolls etc.
Zuid-west - elves
Zuid-oost - barbaren