Combat Worlds

In dit archief zijn de suggesties geplaatst die pre-LunaLabs gemaakt zijn op het Tipforum.
Derparnieux
Berichten: 160
Lid geworden op: donderdag 27 januari 2011, 13:55
RS: Gladion (p2p)
Clan: Clan Quest
Oude naam: Crush Law
Contacteer:

Combat Worlds

Bericht door Derparnieux »

Zojuist op RuneScape was ik met een vriend van me aan het praten over de aanstormende Evolution of Combat, die we allebei niet graag aan zouden zien komen, en toen kwam ik met een idee wat voor mij de Evolution of Combat gewoon weer goed maakte. Mijn idee was het volgende:

Als Jagex de Evolution of Combat door zou zetten, zou het in mijn ogen een goed idee zijn om dan ook nog wat werelden te hebben die niet zijn 'aangetast' door de Evolution of Combat. Zeker omdat niet iedereen de Evolution of Combat helemaal ziet zitten en toch liever nog gewoon in oude stijl willen spelen, lijken mij deze werelden best een goed plan. De rest van de werelden heeft dan natuurlijk wel de Evolution of Combat in zich verwerkt.

Je kunt ten alle tijden wisselen tussen de werelden, maar de economie (marktprijzen etc.) zijn op elke wereld nog steeds gelijk om te voorkomen dat mensen proberen geld te verdienen door middel van inkopen op een EOC-world en verkopen op een non-EOC-world.

Een korte suggestie, dat heb ik door, maar het leek mij toch heel wat en ik heb graag jullie mening hierover.

~Bleu Dragon7
Afbeelding Afbeelding
Sir Fire181
Berichten: 1270
Lid geworden op: zaterdag 19 februari 2011, 17:40
RS: Sir Fire181 (p2p)
Clan: Beanoodle
Contacteer:

Re: Combat Worlds

Bericht door Sir Fire181 »

Kleine suggestie, maar ik vind wel dat je daarmee wel een punt hebt. Het zou natuurlijk wel leuk zijn als deze suggestie er zou komen, maar of het echt gebeurt weet ik niet. :?
Afbeelding Afbeelding
thomkok10
Berichten: 199
Lid geworden op: donderdag 23 september 2010, 18:15
RS: thomkok10 (f2p)
Clan: The Golden Warriors
Contacteer:

Re: Combat Worlds

Bericht door thomkok10 »

ik vind natuurlijk dat je gelijk hebt ;)
het gaat inderdaad snel met runescape.
maar ik weet een beetje van spellen en het bedenken ervan.
ik weet ook waarom ze het spel zo willen veranderen. (meschien weet jij het ook al)
het maken van een spel kost tijd en je wil het zo goed maken dat iedereen het leuk vind.
in deze tijd is het nu belangrijk (het is altijd het doel van een game designer geweest) om het spel zo echt mogelijk laten worden. (straks in de toekomst lijkt het wel alsof je een dubbel leven gaat lijden.) dus ik ben bang dat er meer van dit soort updates gaan komen.
dus wil ik ook zeggen dat je gelijk hebt. (het gaat wat snel) je moet alleen weten dat elk spel het doel heeft om het zo echt mogelijk te laten worden.
ik vind na ik zo veel getypt hebt wel dat je gelijk hebt.
voor mij mag er best wat werelden met de standaard tijd zoals we die kennen nog laten houden ;)
ik had zelf graag nog al die grappige dingen van vroeger nog gehad zoals die levende bomen die je aanvallen tijdens houthakken en die rook van een steen als je hakt. (ik zou dat graag ook in een aparte server weer terug zien. (maakt het wat moeilijker in het spel en wat leuker :D )
The Golden Warriors zijn Nederlanders =D

Uploaden van plaatjes: http://imgur.com/

Het runescape forum: http://services.runescape.com/m=forum/sl=0/forums.ws
Daan the 1e
Berichten: 149
Lid geworden op: dinsdag 22 maart 2011, 16:16
Extra rang: Winnaar groepsproject Paint (SvRS)

Re: Combat Worlds

Bericht door Daan the 1e »

Combat update word waarschijnlijk rs3, die al aangekondigd is. Dus als ze dan net als classic werelden houden dan vind ik het best.
Slay a Stone
Berichten: 6440
Lid geworden op: donderdag 25 juni 2009, 17:11
RS: Slay a Stone (p2p)
Clan: Dutch Phoenix

Re: Combat Worlds

Bericht door Slay a Stone »

waarschijnlijk wordt het RS3 ja maar ik denk dat jou suggestie niet mogelijk is.
Afbeelding
Don
Berichten: 1866
Lid geworden op: donderdag 7 juli 2011, 21:07
Clan: Team High
Oude naam: nightmare782

Re: Combat Worlds

Bericht door Don »

Volgensmij heb ik dit idee ook al eens voorgesteld, mijn zegen heb je.

Toegevoegd na 2 minuten:

Je xp is dan wel een probleem, want in de een zul je sneller xp krijgen dan in de ander
Terence
Verbannen
Berichten: 20358
Lid geworden op: woensdag 19 oktober 2011, 12:16
Oude naam: J asper

Re: Combat Worlds

Bericht door Terence »

Die paar worlds zitten dan ...... vol
Afbeelding
Robert Gx
Chatmoderator
Berichten: 1935
Lid geworden op: zaterdag 7 juni 2008, 9:56
RS: Robert Gx (p2p)
Clan: Dai-Gurren Dan

Re: Combat Worlds

Bericht door Robert Gx »

Het is al bevestigd dat Rs3 en de EoC niets met elkaar te maken hebben in directe zin. Verder lijkt het me een fantastisch idee om aparte werelden te maken. Maar dan 5 of 6 voor de EoC en een stuk of 100 voor de game zoals het nu is, want er zit nu ook al niemand in de EoC, zelfs niet in open weekenden.
AfbeeldingPlaatje
Slay a Stone
Berichten: 6440
Lid geworden op: donderdag 25 juni 2009, 17:11
RS: Slay a Stone (p2p)
Clan: Dutch Phoenix

Re: Combat Worlds

Bericht door Slay a Stone »

Dat zal een onmogelijk iets zijn. En jullie moeten niet vergeten dat het nog een BETA is dus er zal nog veel verandert worden ;)
Afbeelding
Mike Ross
Berichten: 3823
Lid geworden op: zaterdag 24 mei 2008, 10:48
RS: Gabiysh (p2p)

Re: Combat Worlds

Bericht door Mike Ross »

Robert Gx schreef: Het is al bevestigd dat Rs3 en de EoC niets met elkaar te maken hebben in directe zin. Verder lijkt het me een fantastisch idee om aparte werelden te maken. Maar dan 5 of 6 voor de EoC en een stuk of 100 voor de game zoals het nu is, want er zit nu ook al niemand in de EoC, zelfs niet in open weekenden.
Lijkt me logisch, wat schiet je er mee op om in de EoC beta te gaan zitten? Je RS account gaat er niks op vooruit.
Don
Berichten: 1866
Lid geworden op: donderdag 7 juli 2011, 21:07
Clan: Team High
Oude naam: nightmare782

Re: Combat Worlds

Bericht door Don »

Slay a Stone schreef: Dat zal een onmogelijk iets zijn. En jullie moeten niet vergeten dat het nog een BETA is dus er zal nog veel verandert worden ;)
Je moet weten dat Jagex er al even mee bezig is en dat ze er al heel ver mee zijn
Beanoodle
Berichten: 5598
Lid geworden op: vrijdag 20 mei 2011, 22:04
RS: Beanoodle (p2p)

Re: Combat Worlds

Bericht door Beanoodle »

Slay a Stone schreef: waarschijnlijk wordt het RS3 ja maar ik denk dat jou suggestie niet mogelijk is.
Is wel mogelijk hoor.

Ben het helemaal eens met dit idee.
Dino
Berichten: 335
Lid geworden op: maandag 27 juni 2011, 8:41
RS: Puber (p2p)
Clan: ELlTE
Oude naam: Peertje
Contacteer:

Re: Combat Worlds

Bericht door Dino »

Ze zeiden toch dat ze niet tweede werelden wilden onderhouden?
Afbeelding
Derparnieux
Berichten: 160
Lid geworden op: donderdag 27 januari 2011, 13:55
RS: Gladion (p2p)
Clan: Clan Quest
Oude naam: Crush Law
Contacteer:

Re: Combat Worlds

Bericht door Derparnieux »

Peertje schreef: Ze zeiden toch dat ze niet tweede werelden wilden onderhouden?
Het enige verschil is EOC, verder verschillen de werelden niet van elkaar. Ze staan gewoon in hetzelfde lijstje en er blijven gewoon evenveel werelden bestaan. Wat is het probleem?
Afbeelding Afbeelding
heloflive
Berichten: 267
Lid geworden op: zondag 1 mei 2011, 18:43
RS: Kill botters (p2p)

Re: Combat Worlds

Bericht door heloflive »

Is eigenlijk gewoon beta waar je ook xp krijgt en er zijn N O O I T mensen in de beta dus lijkt het me niet een goed idee(idereen zou slayer doen in rs2 en mining in eoc daardor word rs nog makkelijker en mensen zeuren al genoeg dat alle skills easy worden)
Afbeelding[kolommetbreedte=50][/kolommetbreedte]Afbeelding
Nilsie
Berichten: 19614
Lid geworden op: dinsdag 18 juli 2006, 20:46

Re: Combat Worlds

Bericht door Nilsie »

Nee, is unbalanced as fuck.

Ja laten we Bandos campen in oude werelden voor shitload cash en dan teruggaan naar andere world.
Eend
Ex-moderator
Berichten: 6175
Lid geworden op: zondag 7 februari 2010, 18:18

Re: Combat Worlds

Bericht door Eend »

Het concept ervan is goed, maar ik denk dat het beter zou werken als een andere Runescape, zoals Runescape Classic.
Si je suis
ce que je suis
c'est parce que j'ai été
ce que j'étais
et que j'espère bien devenir
ce que je serai
Druidspruit
Berichten: 2417
Lid geworden op: zondag 29 juni 2008, 9:45
RS: DRUIDSPRUIT (p2p)
Clan: ltf
Oude naam: no l1f3r 0di

Re: Combat Worlds

Bericht door Druidspruit »

Nilsie schreef: Nee, is unbalanced as fuck.

Ja laten we Bandos campen in oude werelden voor shitload cash en dan teruggaan naar andere world.
dit dus.
Afbeelding
Afbeelding


lolled at my skills
Kemal
Berichten: 1776
Lid geworden op: woensdag 22 oktober 2008, 8:07
Clan: #TEAMYOLO&SWAG
Oude naam: kemall

Re: Combat Worlds

Bericht door Kemal »

Of gewoon als EOC uitkomt een totale reset ( niet bij de huidige maar bij EOC worlds ).. dat maakt het weer wat uitdagender :D.. omdat je dan beter die abilities kan leren
Proud to be a Turk

Afbeelding
Gebruikersavatar
feintmoney
Berichten: 115
Lid geworden op: zaterdag 13 augustus 2011, 10:55
RS: feintmoney (p2p)

Re: Combat Worlds

Bericht door feintmoney »

Kemal schreef:Of gewoon als EOC uitkomt een totale reset ( niet bij de huidige maar bij EOC worlds ).. dat maakt het weer wat uitdagender :D.. omdat je dan beter die abilities kan leren
Als je een reset wilt kan je ook gewoon een nieuw account maken hé?
Afbeelding
Plaats reactie