Cooking calculator - prijzen kloppen niet met xp

Zet hier de fouten die je in de website gevonden hebt. Fouten en suggesties omtrent het forum kun je in over het forum plaatsen.
Forumregels
Fouten en suggesties die over het forum gaan, kun je in Over het forum plaatsen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Simone-ness
Berichten: 676
Lid geworden op: maandag 6 juli 2009, 12:53
RS: QueenOvNoobs (p2p)
Oude naam: truusje84

Cooking calculator - prijzen kloppen niet met xp

Bericht door Simone-ness »

Hey allemaal,

In de cooking-calculator kloppen de winstprijzen niet. Bij anchovy pizza wordt er winst gemaakt, maar worden de prijzen van plain pizza + anchovies gebruikt. Terwijl er de xp staat van wanneer je ook de gehele plain pizza erbij zou maken en zo zijn er wel meer. Kan de xp die wordt 'beloofd' ook afgestemd worden op de winstprijzen? Want mijn xp komt nu een beetje bedrogen uit... :/ Ik heb het hier maar gezet, want er staat geen wijzigingsvoorstelknop meer.

Ik weet dat ik zelf de prijzen kan invullen, maar het is erg veel werk als ik elke mogelijkheid wil vergelijken...

Alvast bedankt
~Simone
Afbeelding 18-04-'11 QPC 04-10-'11 Afbeelding 27-05-'12 Afbeelding Afbeelding Afbeelding 12-01-'13
Afbeelding 28-03-'13 Afbeelding 23-02-'14 Afbeelding 24-02-'14 Afbeelding 15-04-'14 Afbeelding 02-11-'14
Afbeelding Afbeelding Afbeelding 12-11-'14
2015: Consti, Pray (april) Fletch, Ranged & Summ, Farm (mei) Mine (juni) Slay, Str, Def, Div & Agil, Hunt (juli)
feppie64
Webmaster
Berichten: 7826
Lid geworden op: zaterdag 10 december 2005, 18:05
RS: Feppie64 (p2p)
Contacteer:

Re: Cooking calculator - prijzen kloppen niet met xp

Bericht door feppie64 »

Bedankt voor het melden. Ik zal het op het lijstje zetten van wat ik nog moet doen, maar voorlopig heeft de EoC een hogere prioriteit.
Superheat
Berichten: 8797
Lid geworden op: vrijdag 8 mei 2009, 19:36

Re: Cooking calculator - prijzen kloppen niet met xp

Bericht door Superheat »

Je bedoelt dan dat de xp niet klopt, of begrijp ik dat verkeerd?
Someone who hacked Zarfot's channel: "I tell the truth, and if you don't like it: too damn bad."
Plaatje
"There was a fella once. Running for a train. And he's carrying a pair of gloves, this man.
He drops a glove on the platform, but he doesn't notice. And then later on, inside the train,
he's sitting by the window and he realises that he's just got this one glove left.
But the train's already started pulling out of the station. So what does he do?
He opens the window, and he drops the other glove onto the platform.
That way, whoever finds the first glove, can just have the pair."

"What are you telling me?"

"Goodbye, mister Nygaard."

"Goodbye, deputy."
Gebruikersavatar
Simone-ness
Berichten: 676
Lid geworden op: maandag 6 juli 2009, 12:53
RS: QueenOvNoobs (p2p)
Oude naam: truusje84

Re: Cooking calculator - prijzen kloppen niet met xp

Bericht door Simone-ness »

Superheat schreef: Je bedoelt dan dat de xp niet klopt, of begrijp ik dat verkeerd?
Dat ligt eraan ;) Een voorbeeld:

Voor anchovy pizza staat er 182 xp.
Er staat voor diezelfde pizza als prijs vermeld: anchovy pizza - anchovies - plain pizza
Maarrrr: als je anchovies op plain pizza uset, krijg je 39 xp.
De 182 'beloofde' - klinkt wat streng, maar goed - xp is voor het maken van de hele plain pizza erbij. Maar de prijs houdt hier dus geen rekening mee.

Er zou dus moeten staan: anchovy pizza - anchovies - pizza base - tomato - cheese. Dan heb je de prijs die bij de xp hoort ;).

Is dit duidelijker? Ik zou eerder zeggen dat de prijzen verkeerd zijn, maar je zou ook kunnen opvatten dat de xp verkeerd is, het is hoe je het bekijkt.

Toegevoegd na 1 minuten:
feppie64 schreef: Bedankt voor het melden. Ik zal het op het lijstje zetten van wat ik nog moet doen, maar voorlopig heeft de EoC een hogere prioriteit.
Begrijpelijk. Het is misschien wel een grote, maar geen belangrijke fout. Het enige is dat ik nu wat meer van een soort food zou moeten maken om de xp te halen, maar dat is nog niet het ergst. Ik wilde het alleen even gemeld hebben :).
Afbeelding 18-04-'11 QPC 04-10-'11 Afbeelding 27-05-'12 Afbeelding Afbeelding Afbeelding 12-01-'13
Afbeelding 28-03-'13 Afbeelding 23-02-'14 Afbeelding 24-02-'14 Afbeelding 15-04-'14 Afbeelding 02-11-'14
Afbeelding Afbeelding Afbeelding 12-11-'14
2015: Consti, Pray (april) Fletch, Ranged & Summ, Farm (mei) Mine (juni) Slay, Str, Def, Div & Agil, Hunt (juli)
Plaats reactie