Slowtalk topic (was nachttopic)

Hier kun je praten over de dagelijkse gang van zaken.
Forumregels
In dit forumdeel wordt minder streng gemodereerd dan in andere fora, maar wees respectvol tegen elkaar.

Als je moest kiezen tussen het vangen van een Abra of een Dratini, welke zou je dan kiezen?|

Abra
12
13%
Dratini
47
51%
Ik houd niet van leuke dingen
34
37%
 
Totaal aantal stemmen: 93

Ruthless
Berichten: 15289
Lid geworden op: vrijdag 8 juni 2012, 16:39
RS: V I T T U N (OSRS)
Extra rang: Pechvogel

Re: Slowtalk topic (was nachttopic)

Bericht door Ruthless »

hahahah ik weet ook dat mijn onderschrift cynisch bedoeld is en een parodie op iemand anders zijn onderschrift volgens mij
Silfer, kom alsjeblieft terug. We missen je allemaal heel erg. :cry:
Sjowie
Berichten: 1688
Lid geworden op: woensdag 9 november 2016, 0:30

Re: Slowtalk topic (was nachttopic)

Bericht door Sjowie »

Daan schreef: dinsdag 2 april 2024, 22:43 Waarom was het toen ook alweer een hype om je account te laten verwijderen?
Bij mij was het toen omdat het mentaal ronduit kut ging en mijn copingstrategie was om mezelf te isoleren. Dus accounts verwijderen etc. Heb zo ook heel veel periodes gehad dat ik al m'n social media deactiveerde voor een paar dagen/weken.

Tenminste, zo herken ik het achteraf door wat ik tijdens therapie geleerd heb. Ik gebruikte toen een excuus volgens mij, maar weet niet meer precies welke. Volgens mij dat ik dingen die ik gepost had niet meer op LTF wilde hebben staan en dit het makkelijkste was?
Bighead schreef: dinsdag 3 mei 2016, 18:11 Wat betreft Joey, hij zei iets over hier te veel komen. Vandaar wilde 'ie z'n account graag verwijderd hebben.
Oh dat was het dus.
Daan schreef: woensdag 3 april 2024, 9:27 Tot de dag van vandaag geloof ik niet dat Silfer daadwerkelijk een lesbische vrouw was (of meid, destijds)
Ja ik denk inderdaad ook niet dat dat echt was. Kan me die minigolf foto nog wel herinneren + dat ze (hij? waarschijnlijk wel) destijds de naam Tiffany Matthews gebruikte op MSN (?).
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40370
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Slowtalk topic (was nachttopic)

Bericht door Daan »

Fair enough I guess. Ben in ieder geval blij dat je terug bent gekomen!!


Ja ik herinner me die minigolffoto ook nog wel, was een set van 4 foto's oid. Daarna nooit meer iets geplaatst. En ook de Tiffany Matthews heb je goed onthouden haha. Geeft natuurlijk 0 resultaten verder, terwijl als je bijvoorbeeld Lisette Googlet krijg je gelijk haar LinkedIn e.d.
Lisette
Berichten: 17150
Lid geworden op: vrijdag 13 juli 2007, 13:05
RS: Liset (OSRS)

Re: Slowtalk topic (was nachttopic)

Bericht door Lisette »

wow ben hier gewon samen online met beanoodle
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40370
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Slowtalk topic (was nachttopic)

Bericht door Daan »

Lisette schreef: woensdag 3 april 2024, 21:45 wow ben hier gewon samen online met beanoodle
Lifegoals
Beanoodle
Berichten: 5597
Lid geworden op: vrijdag 20 mei 2011, 22:04
RS: Beanoodle (p2p)

Re: Slowtalk topic (was nachttopic)

Bericht door Beanoodle »

Daan schreef: woensdag 3 april 2024, 21:58
Lisette schreef: woensdag 3 april 2024, 21:45 wow ben hier gewon samen online met beanoodle
Lifegoals
Ja toch.
Nikki-
Berichten: 2762
Lid geworden op: zaterdag 14 januari 2017, 20:54

Re: Slowtalk topic (was nachttopic)

Bericht door Nikki- »

Schim schreef: dinsdag 2 april 2024, 18:27
Bearserk schreef: dinsdag 2 april 2024, 17:47
Daan schreef: dinsdag 2 april 2024, 10:17 Was jij toen überhaupt al lid
Afbeelding girlscene was 2013
Al die jaren op LTF en nog steeds geen gf
Letterlijk hoe
Waarom ben je zo obsessed met Bear's liefdesleven maat
Melliw Naj
Berichten: 9372
Lid geworden op: zaterdag 19 november 2011, 21:40

Re: Slowtalk topic (was nachttopic)

Bericht door Melliw Naj »

Sjowie schreef: woensdag 3 april 2024, 19:03 Bij mij was het toen omdat het mentaal ronduit kut ging en mijn copingstrategie was om mezelf te isoleren. Dus accounts verwijderen etc. Heb zo ook heel veel periodes gehad dat ik al m'n social media deactiveerde voor een paar dagen/weken.

Tenminste, zo herken ik het achteraf door wat ik tijdens therapie geleerd heb. Ik gebruikte toen een excuus volgens mij, maar weet niet meer precies welke. Volgens mij dat ik dingen die ik gepost had niet meer op LTF wilde hebben staan en dit het makkelijkste was?
Dit inderdaad. Goed omschreven. Geleerd als kind dat vermijden de beste optie is, dat bleven doen in mijn tienerjaren. Levert uiteindelijk niks op, maar het was fijner dan angsten de waarheid zien worden.

Volgens mij was mijn account ook ergens in 2007 gemaakt.
Schim
Berichten: 98
Lid geworden op: vrijdag 7 oktober 2022, 15:49

Re: Slowtalk topic (was nachttopic)

Bericht door Schim »

Nikki- schreef: vrijdag 5 april 2024, 10:31
Schim schreef: dinsdag 2 april 2024, 18:27
Bearserk schreef: dinsdag 2 april 2024, 17:47
Daan schreef: dinsdag 2 april 2024, 10:17 Was jij toen überhaupt al lid
Afbeelding girlscene was 2013
Al die jaren op LTF en nog steeds geen gf
Letterlijk hoe
Waarom ben je zo obsessed met Bear's liefdesleven maat
Enige interessante op dit forum is Bear's liefdesleven
Lisette
Berichten: 17150
Lid geworden op: vrijdag 13 juli 2007, 13:05
RS: Liset (OSRS)

Re: Slowtalk topic (was nachttopic)

Bericht door Lisette »

nu online met schim!!! yes!!!
Ruthless
Berichten: 15289
Lid geworden op: vrijdag 8 juni 2012, 16:39
RS: V I T T U N (OSRS)
Extra rang: Pechvogel

Re: Slowtalk topic (was nachttopic)

Bericht door Ruthless »

Lisette schreef: vrijdag 5 april 2024, 13:21 nu online met schim!!! yes!!!
respect
Silfer, kom alsjeblieft terug. We missen je allemaal heel erg. :cry:
Bearserk
Zuipschuit
Berichten: 9085
Lid geworden op: dinsdag 31 juli 2012, 16:13
RS: Gestopt

Re: Slowtalk topic (was nachttopic)

Bericht door Bearserk »

Daan schreef: woensdag 3 april 2024, 9:27 Tot de dag van vandaag geloof ik niet dat Silfer daadwerkelijk een lesbische vrouw was (of meid, destijds)
Ik heb nog een halve dag geprobeerd haar te vinden met info die ze sprokkelde over haar studie en universiteit etc
Afbeelding
Bearserk
Zuipschuit
Berichten: 9085
Lid geworden op: dinsdag 31 juli 2012, 16:13
RS: Gestopt

Re: Slowtalk topic (was nachttopic)

Bericht door Bearserk »

btw ze zei ooit dat odmat ze lesbisch was dat ze er niet voor voelde om gepenetreerd te worden maar 3 jaar later zei ze dat ze speeltjes gebruikte met haar gf dus ik denk dat het nep en verzonnen was
Afbeelding
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40370
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Slowtalk topic (was nachttopic)

Bericht door Daan »

Bearserk schreef: vrijdag 5 april 2024, 19:12 btw ze zei ooit dat odmat ze lesbisch was dat ze er niet voor voelde om gepenetreerd te worden maar 3 jaar later zei ze dat ze speeltjes gebruikte met haar gf dus ik denk dat het nep en verzonnen was
Als in, mensen kunnen veranderen natuurlijk. Verder denk ik inderdaad ook dat het nep was. Ook niet de eerste keer dat iemand zich voordeed als wijf.
Herinner me ImDaan (oid?) en sLisa nog, die ook echt met elkaar open aan het communiceren waren. Bizar cringe
Melliw Naj
Berichten: 9372
Lid geworden op: zaterdag 19 november 2011, 21:40

Re: Slowtalk topic (was nachttopic)

Bericht door Melliw Naj »

Wie was ook alweer die ging trouwen en op dezelfde dag runescape zat te spelen?
Bearserk
Zuipschuit
Berichten: 9085
Lid geworden op: dinsdag 31 juli 2012, 16:13
RS: Gestopt

Re: Slowtalk topic (was nachttopic)

Bericht door Bearserk »

shadow
Afbeelding
Lisette
Berichten: 17150
Lid geworden op: vrijdag 13 juli 2007, 13:05
RS: Liset (OSRS)

Re: Slowtalk topic (was nachttopic)

Bericht door Lisette »

ik vond odius het leukste, met zn vrouw en vervolgens zijn bed vol knuffels in post je kamer.
Schim
Berichten: 98
Lid geworden op: vrijdag 7 oktober 2022, 15:49

Re: Slowtalk topic (was nachttopic)

Bericht door Schim »

:cry:
Daan schreef: vrijdag 5 april 2024, 19:44
Bearserk schreef: vrijdag 5 april 2024, 19:12 btw ze zei ooit dat odmat ze lesbisch was dat ze er niet voor voelde om gepenetreerd te worden maar 3 jaar later zei ze dat ze speeltjes gebruikte met haar gf dus ik denk dat het nep en verzonnen was
Als in, mensen kunnen veranderen natuurlijk. Verder denk ik inderdaad ook dat het nep was. Ook niet de eerste keer dat iemand zich voordeed als wijf.
Herinner me ImDaan (oid?) en sLisa nog, die ook echt met elkaar open aan het communiceren waren. Bizar cringe
Stiekem was jij ImDaan en Lisette sLisa
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40370
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Slowtalk topic (was nachttopic)

Bericht door Daan »

Lisette schreef: vrijdag 5 april 2024, 20:54 ik vond odius het leukste, met zn vrouw en vervolgens zijn bed vol knuffels in post je kamer.
Ha ja. Beetje zelfde tijd dat DJ Bloempot en Mr Emmertj zeiden dat ze broers waren (t die namen voelen lang geleden)

Edit
Ik heb dit vaker gezegd haha.

Afbeelding
Nog verder terug zie ik dat het in 2014 (!) al nostalgie genoemd werd (Lisette lees het bericht onder die van Offer niet)

viewtopic.php?p=4813540#p4813540
Laatst gewijzigd door Daan op vrijdag 5 april 2024, 21:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Sjowie
Berichten: 1688
Lid geworden op: woensdag 9 november 2016, 0:30

Re: Slowtalk topic (was nachttopic)

Bericht door Sjowie »

Melliw Naj schreef: vrijdag 5 april 2024, 20:36 Wie was ook alweer die ging trouwen en op dezelfde dag runescape zat te spelen?
Dat was Odius
Plaats reactie