Pagina 2 van 2

Re: Experience boosting sets - Nieuwe sets toegevoegd

Geplaatst: donderdag 14 november 2013, 18:14
door Slay a Stone
Een soort trouble brewing? Je moet verschillende energys verzamelen en die weg brengen, team die de meeste heeft verzamelt wint?

Re: Experience boosting sets - Nieuwe sets toegevoegd

Geplaatst: vrijdag 15 november 2013, 19:01
door Roy Boy106
Nice.

Re: Experience boosting sets - Nieuwe sets toegevoegd

Geplaatst: zaterdag 16 november 2013, 19:37
door PvM Vyre
Maar als je een D&D van GOP wilt maken, wil je hem dan P2P only maken? Verder wel erg nice!

Re: Experience boosting sets - Nieuwe sets toegevoegd

Geplaatst: woensdag 20 november 2013, 18:35
door Melanie
Slay a Stone schreef: Een soort trouble brewing? Je moet verschillende energys verzamelen en die weg brengen, team die de meeste heeft verzamelt wint?
Ok Divination D&D is af, en heb ongeveer zo iets gemaakt maar niet in teams. Hoewel je het in team kan spelen of juist tegen elkaar.
PvM Vyre schreef: Maar als je een D&D van GOP wilt maken, wil je hem dan P2P only maken? Verder wel erg nice!
Nee het blijft F2P en is dan ook de eerste F2P D&D.

Re: Experience boosting sets

Geplaatst: maandag 12 mei 2014, 23:19
door Melanie
Bump en paar veranderingen:

- Omni-master outfit verwijderd en vervangen door Task set outfit
- Gardener outfit vervangen door Farmer's outfit doordat het nu in TH te vinden is
- Kosten per onderdeel en verandering hoe je outfit krijgt in een tabel gezet zodat het overzichtelijker is

Re: Experience boosting sets

Geplaatst: zondag 25 mei 2014, 19:18
door boxerbertje
• Telt als beste Weight-reducing clothing die je hebt unlcoked
bij agility swiftness dinges staat unlcoked dat moet unlocked zijn denk ik.

verder heel goed uitgewerkt het lijkt me wel wat

Re: Experience boosting sets

Geplaatst: zondag 25 mei 2014, 19:40
door Melanie
Dank je, heb veranderd, zelf bij ander ding was net zelfde fout gemaakt :?

Toegevoegd na 4 minuten:

Zou ik trouwens ook outfits toevoegen voor combat? Maar geen idee of het stats moet hebben, permanente bonus of dat je kan combineren met ander armour of iets anders?