Drie nieuwe RS-moderatoren en één RS-moderator stapt op

Lees de regels en het laatste nieuws over het forum.
Plaats reactie
Mystery
Adviseur
Berichten: 12320
Lid geworden op: zondag 18 februari 2007, 16:27
RS: Mys (OSRS)
Extra rang: Teamleider siteteam
Contacteer:

Drie nieuwe RS-moderatoren en één RS-moderator stapt op

Bericht door Mystery »

Goedendag,


Ditmaal is mijn bericht geen trollbericht of iets anders, want ik kan jullie mededelen dat we eruit zijn. Er is dus witte rook! Alleen is het juist het spannendste wie het precies geworden zijn. Het was een ellenlange discussie in privé en we hebben ook veel moeten zweten om uiteindelijk een keuze te maken. Desalniettemin mogen we in plaats van twee nieuwe RuneScape-moderatoren zelfs drie nieuwe moderatoren verwelkomen. Degenen die vanaf nu een groene naam dragen en dus moderator geworden zijn, zijn: Slyfer, Eend en Rotje! Van harte gefeliciteerd met jullie nieuwe taken en ik wens jullie natuurlijk heel veel succes!

De sollicitaties zijn overigens niet voor niets geweest. Er zat een aantal goede sollicitaties tussen en als we nog nieuwe kandidaten nodig hebben, zullen we de sollicitatie ook gebruiken om een beslissing te nemen.

Ik wens jullie allemaal nog een prettige dag toe.


Namens het team,
Mystery
feppie64
Webmaster
Berichten: 7827
Lid geworden op: zaterdag 10 december 2005, 18:05
RS: Feppie64 (p2p)
Contacteer:

Re: Drie nieuwe RS-moderatoren en één RS-moderator stapt op

Bericht door feppie64 »

Helaas moeten we ook mededelen dat The Patron, na jarenlang moderator op het forum te zijn geweest, het RuneScape-moderatorteam verlaat. Hij is in al die tijd een moderator geweest die op wat lossere wijze dan de andere moderators zijn werk deed, waardoor hij onder een bepaald deel van de leden zeer gewaardeerd werd. Hij blijft nog wel aan als chatmoderator en we hopen dat hij zich met hernieuwde energie voor de chat zal kunnen inzetten. Bedankt voor het werk dat je al die jaren gedaan hebt, Jordy, en succes als chatmod!
Plaats reactie