Zou ik ook herbeginnen?

Hier kun je praten over zaken uit de OldSchool-servers van RuneScape die niet in de andere forumdelen passen.
Plaats reactie
mutn10
Berichten: 3718
Lid geworden op: maandag 29 oktober 2007, 16:04

Zou ik ook herbeginnen?

Bericht door mutn10 »

Dag ltf

Ik speelde tot 2 jaar geleden erg veel op RS. Had ook al wat zaken verzameld zoals 99 fletching, 99 cooking en 99 magic. Mijn bank was rond de 70M en wat was het leuk om in de duel arena wat met elkaar te kunnen vechten. Wat ik echter wel minder vond was dungeoneering. Ik vond het erg saai en heb dan ook nooit een rapier gehaald. Zoals ik het nu zie is RS echt verpest met al de laatste updates. Daarom spreekt 2007 me wel aan. Dat waren de gouden tijden voor mijn account. Aan de andere kant vind ik het wel erg jammer dat ik die 3 99's en mijn geld enzo terug moet verzamelen. Ik heb nu waarschijnlijk wel geen geld meer op mijn vroegere main, aangezien ik dat aan een vriend gaf? Stel nu dat ik die 60M toch terugkrijg, kan ik dat dan omzetten naar 2007 geld en hoe veel zou ik dan hebben? Als dit genoeg is zou ik misschien wel weer member worden en opnieuw beginnen...

Mvg

Mutn
AfbeeldingMet dank aan "andreas jan"
Masterxvi
Berichten: 3382
Lid geworden op: zaterdag 23 december 2006, 12:08
RS: Masterx (p2p)

Re: Zou ik ook herbeginnen?

Bericht door Masterxvi »

Hoi, mocht je je geld op EoC terug krijgen dan kan je dit ruilen voor 07 geld (1:11 +-), dus krijg je zo'n 5,5M op 07 voor 60m op eoc.
Da's aardig wat geld voor 07, en ik geloof wel dat je daarmee opnieuw kan beginnen :).
mutn10
Berichten: 3718
Lid geworden op: maandag 29 oktober 2007, 16:04

Re: Zou ik ook herbeginnen?

Bericht door mutn10 »

Masterxvi schreef: Hoi, mocht je je geld op EoC terug krijgen dan kan je dit ruilen voor 07 geld (1:11 +-), dus krijg je zo'n 5,5M op 07 voor 60m op eoc.
Da's aardig wat geld voor 07, en ik geloof wel dat je daarmee opnieuw kan beginnen :).
Hmm dan contacteer ik die vriend nog even. Misschien is alles al verdwenen door stakes ofzo, maarja, wie niet waagt niet wint.
En dat ruilen, hoe gaat dat in z'n werk?
AfbeeldingMet dank aan "andreas jan"
Masterxvi
Berichten: 3382
Lid geworden op: zaterdag 23 december 2006, 12:08
RS: Masterx (p2p)

Re: Zou ik ook herbeginnen?

Bericht door Masterxvi »

mutn10 schreef:
Masterxvi schreef: Hoi, mocht je je geld op EoC terug krijgen dan kan je dit ruilen voor 07 geld (1:11 +-), dus krijg je zo'n 5,5M op 07 voor 60m op eoc.
Da's aardig wat geld voor 07, en ik geloof wel dat je daarmee opnieuw kan beginnen :).
Hmm dan contacteer ik die vriend nog even. Misschien is alles al verdwenen door stakes ofzo, maarja, wie niet waagt niet wint.
En dat ruilen, hoe gaat dat in z'n werk?
Als je naar het subforum deel markt gaat (http://www.lunagang.nl/tipforum/viewforum.php?f=148), daar zijn een aantal mensen die 07 voor eoc traden zoals MrDylanx. Ik weet niet of zijn topic up to date is, maar er staat dat hij nog 6m heeft ;p.
Je moet eigenlijk op goed vertrouwen traden, je trade eerst op de ene game en daarna op de andere.
Voor zover ik weet is het nog niet fout gegaan op LTF.
mutn10
Berichten: 3718
Lid geworden op: maandag 29 oktober 2007, 16:04

Re: Zou ik ook herbeginnen?

Bericht door mutn10 »

Masterxvi schreef:
mutn10 schreef:
Masterxvi schreef: Hoi, mocht je je geld op EoC terug krijgen dan kan je dit ruilen voor 07 geld (1:11 +-), dus krijg je zo'n 5,5M op 07 voor 60m op eoc.
Da's aardig wat geld voor 07, en ik geloof wel dat je daarmee opnieuw kan beginnen :).
Hmm dan contacteer ik die vriend nog even. Misschien is alles al verdwenen door stakes ofzo, maarja, wie niet waagt niet wint.
En dat ruilen, hoe gaat dat in z'n werk?
Als je naar het subforum deel markt gaat (http://www.lunagang.nl/tipforum/viewforum.php?f=148), daar zijn een aantal mensen die 07 voor eoc traden zoals MrDylanx. Ik weet niet of zijn topic up to date is, maar er staat dat hij nog 6m heeft ;p.
Je moet eigenlijk op goed vertrouwen traden, je trade eerst op de ene game en daarna op de andere.
Voor zover ik weet is het nog niet fout gegaan op LTF.
Ik zou eerder iemand van dit forum vertrouwen dan andere...
BTW, hij ziet het misschien wel zitten om 50M terug te geven.
Aight hij doet het!!! :D

Toegevoegd na 13 minuten:

Voila, 50M rijker. Na volgende week dinsdag (examen) worD (!) ik member voor 2007 en dan zal ik het omzetten. Hij was wel boos, maarja het zijn mijn eigen centen...
AfbeeldingMet dank aan "andreas jan"
Masterxvi
Berichten: 3382
Lid geworden op: zaterdag 23 december 2006, 12:08
RS: Masterx (p2p)

Re: Zou ik ook herbeginnen?

Bericht door Masterxvi »

Netjes :) succes met je examen!
Ex-gebruiker 35543
Berichten: 7802
Lid geworden op: zondag 31 mei 2009, 20:09

Re: Zou ik ook herbeginnen?

Bericht door Ex-gebruiker 35543 »

Je zal het jezelf niet beklagen :). Rs07 is echt top
mutn10
Berichten: 3718
Lid geworden op: maandag 29 oktober 2007, 16:04

Re: Zou ik ook herbeginnen?

Bericht door mutn10 »

Wel ik heb nu 50M eoc geld. Als ik dat laat omzetten heb ik iets van 4,5M 07 geld. Wat zou ik hiermee doen. Ik ben nooit echt een pker geweest, maar misschien moet ik dit gewoon gaan proberen? Andere zaken die jullie aanraden om te trainen?
AfbeeldingMet dank aan "andreas jan"
Nilsie
Berichten: 19614
Lid geworden op: dinsdag 18 juli 2006, 20:46

Re: Zou ik ook herbeginnen?

Bericht door Nilsie »

Runecrafting, hoog smithing, hoog crafting. Levert allemaal best goed geld op. (Smithing/crafting helaas wel 70+)

Zerker is leuk, range tanker is leuk. :c
MrDylanx
Berichten: 534
Lid geworden op: dinsdag 6 december 2011, 13:35
RS: Dylan R2M (p2p)
Clan: The Crux

Re: Zou ik ook herbeginnen?

Bericht door MrDylanx »

Masterxvi schreef: Ik weet niet of zijn topic up to date is, maar er staat dat hij nog 6m heeft ;p.
Huh he wat?!

Ik doe het nog wel ja! Heb een aantal offers maar krijg geen berichten meer van ze, en nee, het is niet up2date maar kan wel zo geld krijgen, das geen probleem.

07 RCing ftw!
mutn10
Berichten: 3718
Lid geworden op: maandag 29 oktober 2007, 16:04

Re: Zou ik ook herbeginnen?

Bericht door mutn10 »

Wat?
Voor de duidelijkheid zoek ik nog iemand om mijn EoC geld te laten traden voor 07 geld, maar daarvoor gebruik ik best het andere forumdeel.
AfbeeldingMet dank aan "andreas jan"
Plaats reactie