Voorstellen voor uitbreiding en verbetering van de website

Zet hier de fouten die je in de website gevonden hebt. Fouten en suggesties omtrent het forum kun je in over het forum plaatsen.
Forumregels
Fouten en suggesties die over het forum gaan, kun je in Over het forum plaatsen.
Never
Berichten: 4388
Lid geworden op: zaterdag 9 april 2011, 15:23
Oude naam: Mr D

Re: Voorstellen voor uitbreiding en verbetering van de websi

Bericht door Never »

Net een paar screens geschoten. Dit klopt niet, dat garandeer ik je. :")
Sheit.
Toez
Berichten: 4662
Lid geworden op: zaterdag 5 december 2009, 15:42
RS: Dwarf Haze (OSRS)

Re: Voorstellen voor uitbreiding en verbetering van de websi

Bericht door Toez »

Ik zie het nu, het staat als een algemene mededeling in het Runescape gedeelte.
/s
Joost
Berichten: 11482
Lid geworden op: vrijdag 9 november 2007, 17:45

Re: Voorstellen voor uitbreiding en verbetering van de websi

Bericht door Joost »

Waarom zou dit niet voor het openbare forum horen te zijn? :") Het is gewoon een algemene mededeling...
Ricardo
Chatmoderator
Berichten: 1913
Lid geworden op: zondag 2 mei 2010, 13:13
RS: Riicardo (p2p)
Clan: Hellsquad
Oude naam: Skythepro
Extra rang: Siteteamlid

Re: Voorstellen voor uitbreiding en verbetering van de websi

Bericht door Ricardo »

Ik zie het gewoon overal staan hoor, maak niet uit waar ik ben, van algemeen tot guides etc.
Never
Berichten: 4388
Lid geworden op: zaterdag 9 april 2011, 15:23
Oude naam: Mr D

Re: Voorstellen voor uitbreiding en verbetering van de websi

Bericht door Never »

Ik heb hier echter nog steeds problemen mee. De navigatie van dit topic ligt bij mij echt helemaal overhoop. :") Ik zie als ik het topic inkom staan dat het in Privé is en als ik iets post dan is mijn navigatie gewoon helemaal foetsie.
Sheit.
Kev
Berichten: 1917
Lid geworden op: zondag 3 juli 2011, 23:19
RS: 30 (p2p)
Extra rang: Road of Skillers #1 Thieving

Re: Voorstellen voor uitbreiding en verbetering van de websi

Bericht door Kev »

Mr D schreef: Ik heb hier echter nog steeds problemen mee. De navigatie van dit topic ligt bij mij echt helemaal overhoop. :") Ik zie als ik het topic inkom staan dat het in Privé is en als ik iets post dan is mijn navigatie gewoon helemaal foetsie.
screen :C?
Smartie` schreef: -.q (chinees met een monocle)
[kolom]Afbeelding[/kolom][kolom]
Parsonsda schreef:Lifepoints are red...
...Bodies lay blue...
don't turn your back....
Or trolls will get you!
[/kolom]
Superheat
Berichten: 8797
Lid geworden op: vrijdag 8 mei 2009, 19:36

Re: Voorstellen voor uitbreiding en verbetering van de websi

Bericht door Superheat »

Kev schreef:
Mr D schreef: Ik heb hier echter nog steeds problemen mee. De navigatie van dit topic ligt bij mij echt helemaal overhoop. :") Ik zie als ik het topic inkom staan dat het in Privé is en als ik iets post dan is mijn navigatie gewoon helemaal foetsie.
screen :C?
En daar zou jij wat mee kunnen omdat? :")
Someone who hacked Zarfot's channel: "I tell the truth, and if you don't like it: too damn bad."
Plaatje
"There was a fella once. Running for a train. And he's carrying a pair of gloves, this man.
He drops a glove on the platform, but he doesn't notice. And then later on, inside the train,
he's sitting by the window and he realises that he's just got this one glove left.
But the train's already started pulling out of the station. So what does he do?
He opens the window, and he drops the other glove onto the platform.
That way, whoever finds the first glove, can just have the pair."

"What are you telling me?"

"Goodbye, mister Nygaard."

"Goodbye, deputy."
Joost
Berichten: 11482
Lid geworden op: vrijdag 9 november 2007, 17:45

Re: Voorstellen voor uitbreiding en verbetering van de websi

Bericht door Joost »

Bij mij staat het ook in Privé, maar ik denk dat het alleen zo is bij mensen die in een privédeel kunnen. :P
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: Voorstellen voor uitbreiding en verbetering van de websi

Bericht door Zeekoe »

Heb er geen last van. :-k
Never
Berichten: 4388
Lid geworden op: zaterdag 9 april 2011, 15:23
Oude naam: Mr D

Re: Voorstellen voor uitbreiding en verbetering van de websi

Bericht door Never »

Joost schreef: Bij mij staat het ook in Privé, maar ik denk dat het alleen zo is bij mensen die in een privédeel kunnen. :P
Maar dat zou dus moeten betekenen dat ergens in de database van Privé dit topic dus staat, wat overigens nog actief gelinkt is. Dat is niet geheel normaal. In Privé kun je het overigens niet manueel vinden.
Sheit.
Kev
Berichten: 1917
Lid geworden op: zondag 3 juli 2011, 23:19
RS: 30 (p2p)
Extra rang: Road of Skillers #1 Thieving

Re: Voorstellen voor uitbreiding en verbetering van de websi

Bericht door Kev »

Superheat schreef:
Kev schreef:
Mr D schreef: Ik heb hier echter nog steeds problemen mee. De navigatie van dit topic ligt bij mij echt helemaal overhoop. :") Ik zie als ik het topic inkom staan dat het in Privé is en als ik iets post dan is mijn navigatie gewoon helemaal foetsie.
screen :C?
En daar zou jij wat mee kunnen omdat? :")
als mensen kijken snappen ze toch niet wat hij bedoelt :C?
Smartie` schreef: -.q (chinees met een monocle)
[kolom]Afbeelding[/kolom][kolom]
Parsonsda schreef:Lifepoints are red...
...Bodies lay blue...
don't turn your back....
Or trolls will get you!
[/kolom]
Rallim
Berichten: 1189
Lid geworden op: woensdag 6 februari 2008, 14:38
RS: Raddallin (p2p)
Oude naam: b a 1 0 0
Contacteer:

Re: Voorstellen voor uitbreiding en verbetering van de websi

Bericht door Rallim »

TLMS1992 schreef: Ik wil me wel aanbieden om LG te vertalen naar het Engels.
Ik vind vertaalwerk altijd leuk om te doen, zo bouw ik mijn Engelse Taal ook weer een stukje op!
PM me maar voor meer informatie.
Ik zie dit ook wel zitten. Ik heb net te horen gekregen dat ik mijn CAE (klik op de link en scroll iets naar beneden voor meer info wat het is) heb gehaald dus ik denk dat ik wel voldoende kennis heb om aan zoiets te gaan werken.
Vyrelords Combat Training (Melee/Ranged) | SSD Guide
~Proud owner of Certificate of Proficiency in English (CPE)~
Afbeelding
Going4Quests
Berichten: 8249
Lid geworden op: vrijdag 20 oktober 2006, 16:38
Clan: The Scrying Pool

Re: Voorstellen voor uitbreiding en verbetering van de websi

Bericht door Going4Quests »

Als er een volledige layout rework komt is het misschien leuk om ook zo'n menubar indeling te hebben als RuneScape? Dit is erg in nu en is ook erg efficiënt. :)
Renschmov
Ex-moderator
Berichten: 2761
Lid geworden op: woensdag 18 januari 2012, 15:44
RS: Renschmov (OSRS)
Clan: Lunatip

Re: Voorstellen voor uitbreiding en verbetering van de websi

Bericht door Renschmov »

Mr D schreef:
Joost schreef: Bij mij staat het ook in Privé, maar ik denk dat het alleen zo is bij mensen die in een privédeel kunnen. :P
Maar dat zou dus moeten betekenen dat ergens in de database van Privé dit topic dus staat, wat overigens nog actief gelinkt is. Dat is niet geheel normaal. In Privé kun je het overigens niet manueel vinden.
Bij mij staat het niet in Privé...
Afbeelding
Kweet Vaniks
Siteteamlid
Berichten: 6823
Lid geworden op: zaterdag 31 maart 2012, 9:06

Re: Voorstellen voor uitbreiding en verbetering van de websi

Bericht door Kweet Vaniks »

Om even op dat stukje van engels talige website te komen. Zou daar dan niet bijvoorbeeld een aparte link voor gemaakt kunnen worden oid? Want anders heb je kans dat het forum volloopt met engelse mensen.
Shippin
Berichten: 4
Lid geworden op: vrijdag 5 juli 2013, 18:48

Re: Voorstellen voor uitbreiding en verbetering van de websi

Bericht door Shippin »

Ik heb het liefst dat alles natuurlijk gebeurd, maar als het ook haalbaar moet zijn vind ik in ieder geval de verhalen (kan ik ook bij helpen), meer sorteermogelijkheden bij de quest-pagina en eindbaastaktieken een goed idee! Ook als we uiteindelijk echt de engelse versie gaan maken wil ik gerust meehelpen!
De eerste vijf dagen na het weekend zijn het ergste. Daarna gaat het wel weer.
Beanoodle
Berichten: 5598
Lid geworden op: vrijdag 20 mei 2011, 22:04
RS: Beanoodle (p2p)

Re: Voorstellen voor uitbreiding en verbetering van de websi

Bericht door Beanoodle »

Feppie, wanneer maak je de link naar forum nou groter?
R4Y
Berichten: 5269
Lid geworden op: vrijdag 23 mei 2008, 20:43
Oude naam: Drgohan

Re: Voorstellen voor uitbreiding en verbetering van de websi

Bericht door R4Y »

Over de 2007 site, ik speel het zelf niet, maar wat ik ervan hoor spelen niet superveel mensen het niet. En het lijkt me niet dat daar nieuwe Runescapers tussen zitten. Dat zijn allemaal spelers van vroeger en die weten wel hoe het spel werkt. Het lijkt me dus een beetje nutteloos om veel te werken aan 2007. En de spelers die iets nodig hebben kijken toch wel op RSWikia of iets anders, het zijn geen 12-jarigen met beperkte engelse woordenschat lijkt me.
Ik raad je gewoon aan om de 2007 site gewoon zo te laten, tenzij er veel animo voor blijkt te zijn.
Going4Quests
Berichten: 8249
Lid geworden op: vrijdag 20 oktober 2006, 16:38
Clan: The Scrying Pool

Re: Voorstellen voor uitbreiding en verbetering van de websi

Bericht door Going4Quests »

Hmm misschien is een complete rework zoals de RS website wel een leuk idee om ook echt de community erin te bouwen. Zo kan er misschien ook een Youtube deel of feed ofzo zijn zoals Youtube een beetje bij de RS website ingebouwd zit voor Lungangvideos?
Meleepro NL
Berichten: 1457
Lid geworden op: zondag 6 januari 2013, 14:17
RS: MELEEPRO NL (p2p)
Contacteer:

Re: Voorstellen voor uitbreiding en verbetering van de websi

Bericht door Meleepro NL »

Misschien kunnen de quests wat meer ge updated en duidelijker worden bv met stappen 1 voor 1 net als op de wiki ik denk dat quest guides het meeste gebruikt word en darom ook 1 van de belangerijkste punten van LG is en de layout mag misschien wel wat anders zoals dat je kan inlogge op de homepage en niet helemaal naar het forum hoeft te swappe en dan kan je ook je PB's zien als je aan het questen bent ofzo
In- of uitklappen • alle achievements van MELEEPRO NL
99 Constitution since 18-12-2013 [kolom]99 Magic since 27-1-2014[/kolom][kolom]99 Herblore since 23-2-2014[/kolom]
[regel]99 Defence since 01-3-11-2014[kolom]99 Ranged since 08-3-2014[/kolom][kolom]99 Strength since 27-4-2014[/kolom][/regel]
[regel]99 Summoning since 31-5-2014[kolom]99 Attack since 07-6-2014[/kolom][kolom]99 Prayer since 4-7-2014[/kolom][/regel]
[regel]99 Slayer 26-10-2014[kolom]99 Firemaking since 3-11-2014[/kolom][kolom]99 Cooking since 3-11-2014[/kolom][/regel]
[regel]99 Construction since 22-2-2015[kolom]99 Fletching since 26-6-2015[/kolom][kolom]99 Smithing since 12-8-2015[/kolom][/regel]
[regel]99 Crafting since 26-9-2015[kolom]99 Agility since 1-2-2016[/kolom][kolom]99 Hunter since 28-2-2016[/kolom][/regel]
[regel]99 Thieving since 24-9-2016[kolom]99 Mining since 9-10-2016[/kolom][kolom]99 Woodcutting since 17-11-2016[/kolom][/regel]
[regel]120 Defence since 27-9-2015[kolom]120 Ranged since 14-4-2015[/kolom][kolom]120 Constitution since 4-5-2016[/kolom][/regel]
[regel]120 Summoning since 18-2-2017[kolom][/kolom][kolom][/kolom][kolom][/kolom][/regel]

Plaatje Afbeelding AfbeeldingAfbeelding
Plaats reactie