Voorstellen voor uitbreiding en verbetering van de website

Zet hier de fouten die je in de website gevonden hebt. Fouten en suggesties omtrent het forum kun je in over het forum plaatsen.
Forumregels
Fouten en suggesties die over het forum gaan, kun je in Over het forum plaatsen.
feppie64
Webmaster
Berichten: 7827
Lid geworden op: zaterdag 10 december 2005, 18:05
RS: Feppie64 (p2p)
Contacteer:

Voorstellen voor uitbreiding en verbetering van de website

Bericht door feppie64 »

Enige tijd terug heb ik in Over het forum en de chats al een onderwerp gemaakt waarin mensen hun wensen voor technische aanpassingen aan het forum kunnen doorgeven. Het is een lijst geworden waar ik de komende tijd zeker vooruit kan. In dat onderwerp werden ook al verschillende verbeteringen voor de website voorgesteld. Dat kan voor het overzicht beter in een apart onderwerp, die ik hierbij aanmaak. Het maken van dit onderwerp heeft wat langer geduurd doordat ik eerst een paar dingen op een rijtje wilde zetten.

Vorige zomer heb ik een enquête gehouden. Dat was een groot succes, maar wil dit jaar proberen jullie meningen via een discussie te verkrijgen om zo te zien waar de tipsitemedewerkers en ik ons de komende tijd op moeten richten. Ik zal een paar punten van mij op een rijtje zetten, daarna mogen jullie :)

Monster hunting

Dit is al jarenlang een uitbreiding die we aan de site willen doen. Tot nu toe zijn we er door de EoC en de bijschaving ervan niet meer mee verder gegaan, omdat alles continu veranderde. Misschien komen we nu tot een punt waarop niet zoveel meer gaat veranderen en kunnen we hieraan beginnen. Is hier behoefte aan? We zullen wellicht wel wat versterking moeten aantrekken.

2007-site

Hoeveel behoefte is er aan uitbreiding van de 2007-site? Zoals ik in http://www.lunagang.nl/tipforum/viewtop ... 4&t=264511 heb proberen uit te leggen, is het veel werk de site verder uit te breiden. Winkels gaan misschien nog lukken, maar de monsterdatabase zal helemaal vanaf het begin af aan opgebouwd moeten worden. De monsterdatabase uit die tijd zag er niet uit. Meningen?

Verhalen

Frank is bezig geweest om enkele questseries op een rijtje te zetten, zoals de piraten en die van de goden. Dit project is in uitvoering, maar op het moment zit er niet veel vaart meer in. Wanneer dit uit gaat komen, weet ik dus niet.

De verhalen kunnen worden aangevuld met vertalingen van de vele boeken die in RuneScape te vinden zijn.

Calculators

Enkele suggesties die ik in de loop der tijd ben tegengekomen:
  • Summoning calculator waarin je in kunt vullen hoeveel charms je van elke soort hebt
  • Farming calculator die berekent hoeveel runs je moet. Hiervoor zul je moeten invullen waaruit een run bestaat.
  • Mogelijkheid xp als doel in te stellen in plaats van een level
  • Aangeven hoeveel sacred clay tools/pendants/etc. je nodig hebt. Dit gaat lastig als de formule niet bekend is, zoals bij sacred clay needles.
  • Calculator voor Fish Flingers
  • Highalchcalculator
  • Berekening winsten nog meer aanpasbaar maken, bijvoorbeeld met oppaskosten van Farming en lokaas bij Hunter
Nieuwe homepage

Op de huidige homepage (http://www.lunagang.nl) moet je voor sommige nieuwsberichten eerst ergens klikken voor je het leest. Daar wil ik vanaf. Het moet een traditionelere weergave van nieuwsberichten worden, gesorteerd op datum. Denk aan een blogstructuur. Nieuws van Lunagang en Nieuws van RS zou ik graag in één grote lijst op de homepage willen plaatsen.

In de enquête die vorig jaar is gehouden, heb ik geopperd voortaan alleen samenvattingen van nieuwsberichten van RuneScape te plaatsen. De resultaten waren ongeveer 50% voor het huidige systeem en 50% voor het nieuwe. Ik vind het de moeite waard dit toch eens te proberen en wil dat tegelijk met de nieuwe homepage doen. Het scheelt vertaalwerk en zo kan ik alle berichten behandelen en aanvullingen op nieuwsberichten plaatsen. De video's van het YouTube-kanaal komen hier ook tussen, waarvoor ik onlangs een systeem gemaakt heb om Nederlandstalige ondertiteling weer te geven.

Ik denk nog na over integratie met het tipforum. Misschien kan ik een forumdeel maken waarin voor elk bericht op de homepage automatisch een onderwerp wordt aangemaakt. Jullie kunnen dan reacties geven. Op de homepage kan ik laten zien hoeveel reacties er zijn. Dit lokt misschien meer mensen naar het forum. Voor sommige nieuwsberichten, zoals updates van RuneScape, is het misschien handiger de reacties van het topic in Nieuws en updates te gebruiken in plaats van in het nieuwe forumdeel.

Carousels, van die grote plaatjes die om de paar seconden verspringen, zijn in. Deze kunnen ook op de homepage komen. Hierin kunnen evenementen worden aangekondigd en nieuwe mogelijkheden van de website worden gepromoot.

Layout

Ik stel de vraag nog maar eens: is het uiterlijk van de website aan een complete vernieuwing toe? Wat moet er anders?

Telefoons

Vroeger maakte de jeugd nog een website als ze geïnteresseerd zijn in computers, tegenwoordig zijn het apps. Ik heb al een paar mensen gehad die graag een app voor Lunagang wilden maken. Deze verzoeken sla ik altijd af, omdat ik bang ben voor de kwaliteit en ze niet de richting opgaan die ik wil. Ik heb wel een vriend die het leuk vindt om apps te maken en waar ik vertrouwen in heb. Hij wil wel helpen. Het is nu alleen de vraag wat hierin moet. Ik kan alle guides erin proppen, maar dan vraag ik me af of het niet beter is een website te maken die geoptimaliseerd is voor telefoons. Dan besla je tenslotte alle telefoons met internet en niet alleen een paar platformen. Hier zal alleen een nieuwe layout voor ontworpen moeten worden.

Een app kan wel enkele voordelen hebben. Je kunt er dingen inzetten die de site nog niet heeft, zoals dingen die je een seintje geven als je schip terug is, een hiscorezoekfunctie, GE-checker, etc. Hebben jullie ideeën?

Lunagang Engelstalig

Ik denk niet dat het veel zin heeft skill en quest guides in het Engels aan te gaan bieden, maar Lunagang heeft wel degelijk unieke zaken die ook voor een Engelstalig publiek geschikt zouden zijn. De calculators, wereldkaart en huizenontwerper zijn hier het voorbeeld van. Niemand heeft winstfuncties en zulke uitgebreide xp-mogelijkheden in de calculators. Dit is dan ook een mooi platform om de app op te promoten, wellicht zelfs andersom. De promotie zal lastig zijn.

Zoekfunctie

Wat maakt een zoekfunctie volgens jullie een goede zoekfunctie? Wat kan er beter aan de huidige?

Andere ideeën
  • Een aparte pagina waarop alle kleine wijzigingen van de site komen te staan. Verreweg de meeste wijzigingen krijgen geen nieuwsbericht.
  • Nieuwe layout voor de monsterdatabase. Drops komen in een tabel met marktwaarde en plaatje. Er worden categorieën toegevoegd, met onderaan de pagina een lijst met monsters die in dezelfde categorie zitten. Dit is in de voorwerpendatabank.
Quests

Vinden jullie dat er een nieuwe homepage voor de quests nodig is? Moeten hier bijvoorbeeld de moeilijkheidsgraad, lengte of geschiktheid voor skillers bijkomen?

Ik heb al een tijdje het plan jullie de mogelijkheid te geven elke quest een beoordeling van 1 tot 5 sterren te geven. Hetzelfde geldt voor de moeilijkheidsgraad en de lengte. Hiermee zullen we waarschijnlijk een betere indeling van de quests krijgen dan het officiële RS-systeem dat nu gebruikt wordt. Wat betreft de guides: zoals vorig jaar in de enquête is geuit, moeten overal kopjes gaan neerzetten. Er kunnen links naar alle voorwerpen komen. Misschien moeten deze in een afvinklijst komen in plaats van een opsomming.

Geld verdienen

Iemand ideeën hoe dit beter kan? GP per uur is natuurlijk de natte droom van iedereen, maar dit is erg lastig te bepalen en van veel afhankelijk. Misschien is een systeem waarbij iedereen elke methode een cijfer kan geven een idee? Geld verdienen kan een soort database, inclusief sorteerfunctie, worden in plaats van een lange lijst methodes.

Tot slot

Waar moeten we dus onze prioriteiten leggen? Wat van de grote drie uitbreidingen moet eerst komen: een mobiele site, een app of de Engelstalige versie?

Hebben jullie nog iets wat ontbreekt in dit lijstje?

Daarnaast komen de nieuwe skills er uiteraard ook nog aan. Dit gaat ons ook veel tijd kosten.
Going4Quests
Berichten: 8249
Lid geworden op: vrijdag 20 oktober 2006, 16:38
Clan: The Scrying Pool

Re: Voorstellen voor uitbreiding en verbetering van de websi

Bericht door Going4Quests »

Ik persoonlijk zou een layout rework wel mooi vinden aangezien het nu wel een beetje verouderd is. Misschien kan het een beetje gebaseerd worden op de stijl van de NIS een beetje? Een echt design voor Lunagang! :D

Voor functies zou ik het ook handig vinden om kolomkoppen in de tabellen te kunnen blokkeren als in Excel.
Kweet Vaniks
Siteteamlid
Berichten: 6823
Lid geworden op: zaterdag 31 maart 2012, 9:06

Re: Voorstellen voor uitbreiding en verbetering van de websi

Bericht door Kweet Vaniks »

Going4Quests schreef: Ik persoonlijk zou een layout rework wel mooi vinden aangezien het nu wel een beetje verouderd is. Misschien kan het een beetje gebaseerd worden op de stijl van de NIS een beetje? Een echt design voor Lunagang! :D
Dit. Plus dan zou het leuk zijn als je dan bijvoorbeeld verschillende thema's had waar je uit kon kiezen.
Jerren
Berichten: 1234
Lid geworden op: zaterdag 10 april 2010, 16:56
RS: Jerren NL (p2p)
Clan: ColdFusion

Re: Voorstellen voor uitbreiding en verbetering van de websi

Bericht door Jerren »

In- of uitklappen • Monster hunting
Als je hiermee bedoeld: Een plek met allemaal guides voor bepaalde bosses, lijkt het me leuk om te hebben op deze site, als je dan een keer met je (Nederlandse) clan een event wilt houden, kun je de mensen doorverwijzen naar deze guides.
In- of uitklappen • 2007-site
Geen mening, ik speel geen 2007
In- of uitklappen • Verhalen
Lijkt me leuk :) Handig om elke questlijn apart door te lezen als je er meer over wilt weten.
In- of uitklappen • Calculators
  • Summoning calculator waarin je in kunt vullen hoeveel charms je van elke soort hebt
  • Farming calculator die berekent hoeveel runs je moet. Hiervoor zul je moeten invullen waaruit een run bestaat.
  • Mogelijkheid xp als doel in te stellen in plaats van een level
  • Aangeven hoeveel sacred clay tools/pendants/etc. je nodig hebt. Dit gaat lastig als de formule niet bekend is, zoals bij sacred clay needles.
  • Calculator voor Fish Flingers
  • Highalchcalculator
  • Berekening winsten nog meer aanpasbaar maken, bijvoorbeeld met oppaskosten van Farming en lokaas bij Hunter


Lijkt me allemaal te gek, en goed voor de website
In- of uitklappen • Nieuwe homepage
Wat mij betreft niet dringend, want op deze homepage kan ik ook goed alle vorderingen met de website in de gaten houden. Wel altijd welkom.
In- of uitklappen • Layout
Wat mij betreft is deze lay-out goed, en het laat je merken dat je op Lunagang zit, een beetje het kenmerk van de site. Als hij helemaal omgegooid zou worden, wordt het in het begin vooral een beetje wennen.
In- of uitklappen • Telefoons
Hebben jullie ideeën?

Op dit moment heb ik niet echt ideeën voor mobiele telefoons, alleen een optie om je highscores in te zien lijkt me handig, want dat vind ik op de Runescape site een beetje lastig om mobiel te doen.
In- of uitklappen • Lunagang Engelstalig
Dat is iets waar je zelf over moet beslissen
In- of uitklappen • Zoekfunctie
Wat maakt een zoekfunctie volgens jullie een goede zoekfunctie? Wat kan er beter aan de huidige?

Bij deze zoekfunctie vind ik het een beetje vervelend dat als je op 'ENTER' klikt, of op het zoektekentje, je nadat je je keuze hebt gemaakt, de link standaard word geopend in een nieuw tabblad. Als je daar belang bij hebt, kun je iets aanklikken met het muiswieltje, dan wordt het ook geopend in een nieuw tabblad.

Eigenlijk klik ikzelf nooit op enter, want als je je tekst intypt, komt er al een suggestie te staan van wat je wou intypen, waar je op kunt klikken, wat die manier veel sneller maakt dan de manier met ENTER klikken.
In- of uitklappen • Andere ideeën
  • Een aparte pagina waarop alle kleine wijzigingen van de site komen te staan. Verreweg de meeste wijzigingen krijgen geen nieuwsbericht.[/i]

    Handig als je de laatste updates van de site wilt bijhouden.

  • Nieuwe layout voor de monsterdatabase. Drops komen in een tabel met marktwaarde en plaatje. Er worden categorieën toegevoegd, met onderaan de pagina een lijst met monsters die in dezelfde categorie zitten. Dit is in de voorwerpendatabank.

Het zou mooi zijn als dit aan de site word toegevoegd
In- of uitklappen • Quests
Vinden jullie dat er een nieuwe homepage voor de quests nodig is?
Als hij daardoor overzichtelijker word? Ja.
De huidige is een beetje onoverzichtelijk, ook een optie waarbij je kunt kiezen welke storyline, waar je het eerder over had, je wilt doen. Als je bijvoorbeeld zin hebt in een piratenquest, dat je dat kunt filteren.

Moeten hier bijvoorbeeld de moeilijkheidsgraad, lengte of geschiktheid voor skillers bijkomen?
Ja

Ik heb al een tijdje het plan jullie de mogelijkheid te geven elke quest een beoordeling van 1 tot 5 sterren te geven.
Dat is mooi
In- of uitklappen • Geld verdienen
Iemand ideeën hoe dit beter kan?

Een extra optie onderaan de pagina te maken, met een schijfblokje, waarin leden hun eigen geld verdien manier kunnen neerzetten. Dit is makkelijker te doen dan met een link en valt meer op, en nieuwe mensen zijn meestal trots op zichzelf als ze hun eigen guide terug zien op deze site

GP per uur is natuurlijk de natte droom van iedereen, maar dit is erg lastig te bepalen en van veel afhankelijk.

Het zou ook een optie kunnen zijn iedereen een eigen GP/hr in te laten vullen, en daar een gemiddelde uit te nemen
In- of uitklappen • Tot slot
Waar moeten we dus onze prioriteiten leggen?

Quests, Monster hunting, Calculators, Verhalen

Wat van de grote drie uitbreidingen moet eerst komen: een mobiele site, een app of de Engelstalige versie?

De Engelstalige versie

Hebben jullie nog iets wat ontbreekt in dit lijstje?

Nee

Daarnaast komen de nieuwe skills er uiteraard ook nog aan. Dit gaat ons ook veel tijd kosten.

Komt goed
Laatst gewijzigd door Jerren op dinsdag 16 juli 2013, 0:05, 1 keer totaal gewijzigd.
RS status: P2p

Afbeelding
Superheat
Berichten: 8797
Lid geworden op: vrijdag 8 mei 2009, 19:36

Re: Voorstellen voor uitbreiding en verbetering van de websi

Bericht door Superheat »

Ik zie de meeste toekomst in een app. Niet alleen voor de sote, maar ook voor het forum. Dan krijg je hetgeen wat de mobiele sote nu biedt, plus notificaties voor PB's en andere onderwerpwn waarop je je dan kunt abonneren.

Toegevoegd na 6 uur en 53 minuten:

Vraagje, trouwens: voor welk(e) platform(en) wordt de app ontwikkeld?
Someone who hacked Zarfot's channel: "I tell the truth, and if you don't like it: too damn bad."
Plaatje
"There was a fella once. Running for a train. And he's carrying a pair of gloves, this man.
He drops a glove on the platform, but he doesn't notice. And then later on, inside the train,
he's sitting by the window and he realises that he's just got this one glove left.
But the train's already started pulling out of the station. So what does he do?
He opens the window, and he drops the other glove onto the platform.
That way, whoever finds the first glove, can just have the pair."

"What are you telling me?"

"Goodbye, mister Nygaard."

"Goodbye, deputy."
Going4Quests
Berichten: 8249
Lid geworden op: vrijdag 20 oktober 2006, 16:38
Clan: The Scrying Pool

Re: Voorstellen voor uitbreiding en verbetering van de websi

Bericht door Going4Quests »

Moet sowieso Ios en Android zijn. Aangezien de Windows Phone nu ook begint te komen (Dell hun verkopen zijn volledig gecrasht sinds de Windows Phone :P) zou er ook gekeken moeten worden naar de Windows Phone imo.
feppie64
Webmaster
Berichten: 7827
Lid geworden op: zaterdag 10 december 2005, 18:05
RS: Feppie64 (p2p)
Contacteer:

Re: Voorstellen voor uitbreiding en verbetering van de websi

Bericht door feppie64 »

Als ik een app ga maken, streef ik naar iPhone, Android, Windows Phone en BlackBerry 10. iPhone ben echter het meest bang voor. Ik zal dan waarschijnlijk moeten investeren in een Mac, iPhone en ook nog 100 dollar in het jaar abonnementskosten moeten neertellen om een app te mogen publiceren. Dat zal op de een of andere manier moeten worden terugverdiend. Toestellen met Windows Phone 7.8 en BlackBerry 10 heb ik al liggen. Android nog niet, maar vergeleken met de iPhone zijn die kosten erg laag.
Going4Quests
Berichten: 8249
Lid geworden op: vrijdag 20 oktober 2006, 16:38
Clan: The Scrying Pool

Re: Voorstellen voor uitbreiding en verbetering van de websi

Bericht door Going4Quests »

Ik zag dat er mensen waren die zeiden in Multimedia dat je met een soort van software android apps kan maken als je geen Android hebt. Idk hoe dat precies zat, misschien kunnen ze het hier uitleggen? :)
feppie64
Webmaster
Berichten: 7827
Lid geworden op: zaterdag 10 december 2005, 18:05
RS: Feppie64 (p2p)
Contacteer:

Re: Voorstellen voor uitbreiding en verbetering van de websi

Bericht door feppie64 »

Dat klopt, maar voor testen en begrijpen hoe een systeem in elkaar zit om een app te maken die bij het toestel past gaat er niets boven een echt toestel.
Going4Quests
Berichten: 8249
Lid geworden op: vrijdag 20 oktober 2006, 16:38
Clan: The Scrying Pool

Re: Voorstellen voor uitbreiding en verbetering van de websi

Bericht door Going4Quests »

En als er eventueel mods zijn van LTF die een Android hebben?
Slay a Stone
Berichten: 6440
Lid geworden op: donderdag 25 juni 2009, 17:11
RS: Slay a Stone (p2p)
Clan: Dutch Phoenix

Re: Voorstellen voor uitbreiding en verbetering van de websi

Bericht door Slay a Stone »

Komt dat notificatie systeem als je gequote wordt ook nog of niet?
Afbeelding
Siddy00
Berichten: 6708
Lid geworden op: dinsdag 10 april 2007, 19:32
RS: Siddy00 (p2p)
Contacteer:

Re: Voorstellen voor uitbreiding en verbetering van de websi

Bericht door Siddy00 »

^ Dat hoort denk ik eerder bij de zomerprojecten voor het forum. Staat ook in het lijstje in dit topic =)
N iels
Berichten: 685
Lid geworden op: vrijdag 27 juli 2012, 19:03

Re: Voorstellen voor uitbreiding en verbetering van de websi

Bericht door N iels »

Bij de zoekmachine wil ik bijv. info over Jad van fight caves. Als ik Jad intyp komt er niks uit over Jad (zie eerste uitklap). Om naar de pagina van Jad te gaan moet ik minimaal Tzt intypen (zie tweede uitklap). Ik zou graag zien dat alleen Jad typen genoeg was om zijn pagina als suggestie te krijgen. Vroeger was dit al zo.
In- of uitklappen •
Afbeelding
In- of uitklappen •
Afbeelding
________

De calculators die je had voorgesteld mogen er van mij allemaal in en de mobiele app vind ik ook wel fijn voor forums als dit niet teveel geld/tijd kost.
TLMS1992
Berichten: 72
Lid geworden op: donderdag 20 juni 2013, 15:16
RS: TLMS1992 (p2p)
Clan: The Dutch XP Heroes

Re: Voorstellen voor uitbreiding en verbetering van de websi

Bericht door TLMS1992 »

Ik wil me wel aanbieden om LG te vertalen naar het Engels.
Ik vind vertaalwerk altijd leuk om te doen, zo bouw ik mijn Engelse Taal ook weer een stukje op!
PM me maar voor meer informatie.
Afbeelding
Koen xD
Berichten: 3469
Lid geworden op: donderdag 3 juli 2008, 12:07
RS: Jublex Inc (p2p)
Clan: True Maxed
Oude naam: Jublex Inc
Contacteer:

Re: Voorstellen voor uitbreiding en verbetering van de websi

Bericht door Koen xD »

Tegen de tijd dat je echt begint met het maken van een app voor ieder platform kan je het best in multimedia een thread maken waar mensen zich op kunnen geven als beta tester, ik wil wel een wp8 test doen :P
feppie64
Webmaster
Berichten: 7827
Lid geworden op: zaterdag 10 december 2005, 18:05
RS: Feppie64 (p2p)
Contacteer:

Re: Voorstellen voor uitbreiding en verbetering van de websi

Bericht door feppie64 »

Slay a Stone schreef: Komt dat notificatie systeem als je gequote wordt ook nog of niet?
Waarschijnlijk, ik weet alleen nog niet wanneer.
TLMS1992 schreef:Ik wil me wel aanbieden om LG te vertalen naar het Engels.
Ik vind vertaalwerk altijd leuk om te doen, zo bouw ik mijn Engelse Taal ook weer een stukje op!
PM me maar voor meer informatie.
Ik wil in eerste instantie alleen calculators uitbrengen. Daar valt niet veel aan te vertalen. Namen van methodes zijn toch al in het Engels. Bedankt dus voor het aanbod, maar ik denk dat het sneller gaat als ik dat zelf doe ;) Het meeste werk is het opzetten van een nieuwe website.

Wat betreft alle aangeboden hulp bij het testen: bedankt daarvoor, maar het is niet mogelijk te programmeren als je zelf niets kunt testen. Zeker niet als je 0,0 ervaring hebt. Je moet elke regel die je schrijft testen. Dat gaat gewoon niet. Jullie kunnen pas helpen met testen als alles al praktisch klaar is en er alleen nog fouten uitgehaald moeten worden. Ik moet ook testen om te kijken of ik begrepen heb hoe ik alles moet bouwen en daar gaat gewoon heel lastig als ik elke keer een hele tijd moet wachten.
steriokiller
Berichten: 35
Lid geworden op: zondag 13 januari 2013, 23:25
Clan: legends of 123

Re: Voorstellen voor uitbreiding en verbetering van de websi

Bericht door steriokiller »

Miss een uitgebreidere item database + monster database met wat meer informatie over de monsters en het item de prijs van het item kan ej via de (ge van rs) laten lopen net als bij de calculatoren.

zou ook een hele verbetering zijn.
Siddy00
Berichten: 6708
Lid geworden op: dinsdag 10 april 2007, 19:32
RS: Siddy00 (p2p)
Contacteer:

Re: Voorstellen voor uitbreiding en verbetering van de websi

Bericht door Siddy00 »

steriokiller schreef: Miss een uitgebreidere item database + monster database met wat meer informatie over de monsters en het item de prijs van het item kan ej via de (ge van rs) laten lopen net als bij de calculatoren.

zou ook een hele verbetering zijn.
feppie's monsterpost schreef:Nieuwe layout voor de monsterdatabase. Drops komen in een tabel met marktwaarde en plaatje. Er worden categorieën toegevoegd, met onderaan de pagina een lijst met monsters die in dezelfde categorie zitten. Dit is in de voorwerpendatabank al het geval.
Voor de monsterdatabase zijn dus al plannen, of in ieder geval voor de drops. Wat zou je nog meer willen zien bij de voorwerpen en qua informatie voor de monsters? =)
Never
Berichten: 4388
Lid geworden op: zaterdag 9 april 2011, 15:23
Oude naam: Mr D

Re: Voorstellen voor uitbreiding en verbetering van de websi

Bericht door Never »

Ik denk dat hier zich een bug bevind, Feppert. Ik kan dit topic alleen bereiken via mijn Gebruikerspaneel, het topic zelf is onzichtbaar in mijn Overleg tussen Speciale groepen. Als ik een nieuw bericht hier plaats zie ik overigens bovenin helemaal geen navigatie meer, alleen maar ^Forumoverzicht.
Hoort dit? 8-[

Sterker nog, mensen die totaal geen rechten hebben kunnen in het zogenaamde privé plaatsen.

Feppert...
FEPPERT.

Heb ik hier toegang gevonden tot een geheime database? :3
Sheit.
Toez
Berichten: 4662
Lid geworden op: zaterdag 5 december 2009, 15:42
RS: Dwarf Haze (OSRS)

Re: Voorstellen voor uitbreiding en verbetering van de websi

Bericht door Toez »

Nee het staat gewoon tussen guides bij mij. :-k
/s
Plaats reactie