Brawling gloves

Zet hier de fouten die je in de website gevonden hebt. Fouten en suggesties omtrent het forum kun je in over het forum plaatsen.
Forumregels
Fouten en suggesties die over het forum gaan, kun je in Over het forum plaatsen.
Plaats reactie
dovak_hiin
Berichten: 3
Lid geworden op: zondag 21 juli 2013, 22:26

Brawling gloves

Bericht door dovak_hiin »

Hej

ik ben onlangs beginnen trainen met brawling gloves,
misschien kunnen jullie overwegen om daar over een guide op de site te zetten
Het is enorm goede xp en zal de tijd enorm verkorten
Dat kan ook voor een extra motivatie zorgen voor het pken of rev killing

grtjes dovak_hiin
Kweet Vaniks
Siteteamlid
Berichten: 6823
Lid geworden op: zaterdag 31 maart 2012, 9:06

Re: Brawling gloves

Bericht door Kweet Vaniks »

In de calculators staan de Brawling gloves al en dat is in mijn ogen ook genoeg. Want anders kun je over elke item wel een hele guide/pagina gaan schrijven. En wat voor guide wou je dan maken? Een soort van Revenant guide lijkt me ook overbodig. Die staan ook al bij guides zelf.
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: Brawling gloves

Bericht door Zeekoe »

Volgens mij staat er genoeg uitleg in de voorwerpendatabase. Zoals Kweet al aanhaalde staat deze optie ook in de calculators, dus ik zie je punt niet echt.
dovak_hiin
Berichten: 3
Lid geworden op: zondag 21 juli 2013, 22:26

Re: Brawling gloves

Bericht door dovak_hiin »

nee, maar gewoon vermelden van met brawling gloves kan het sneller, want dat staat volgens mij nie op de site
nu een guide is misschien iets te veel, maar gewoon er bij zetten dat je ook brawling gloves kunt gebruiken om het trainen te versnellen met dan een link naar de voorwerpen database, waar de uitleg staat
Kweet Vaniks
Siteteamlid
Berichten: 6823
Lid geworden op: zaterdag 31 maart 2012, 9:06

Re: Brawling gloves

Bericht door Kweet Vaniks »

dovak_hiin schreef: nee, maar gewoon vermelden van met brawling gloves kan het sneller, want dat staat volgens mij nie op de site
nu een guide is misschien iets te veel, maar gewoon er bij zetten dat je ook brawling gloves kunt gebruiken om het trainen te versnellen met dan een link naar de voorwerpen database, waar de uitleg staat
Dus je bedoelt iets als onderaan de beginpagina van Luna? Bij de ''Wist je datjes''?
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: Brawling gloves

Bericht door Zeekoe »

Kan eventueel wel bij trainingsmethodes worden vermeld, als je het mij vraagt.
Joost
Berichten: 11482
Lid geworden op: vrijdag 9 november 2007, 17:45

Re: Brawling gloves

Bericht door Joost »

Beetje overbodig om dat bij elke skill te zetten imo.
Het duurt een eeuw voor je die gloves als drop krijgt, het is echt totaal niet efficient om daar specifiei k op te gaan hunten.

Als iemand brawling gloves krijgt en er info over wil staat het prima in de voorwerpendatabase, er hoeft echt niks extra´s voor te komen iimo.
Plaats reactie