Spawn animations
-
- Berichten: 8249
- Lid geworden op: vrijdag 20 oktober 2006, 16:38
- Clan: The Scrying Pool
Re: Spawn animations
Added.
-
- Update Lounge
- Berichten: 10632
- Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
- Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie
Re: Spawn animations
Bosses in de GWD komen de deur ingewandeld.
Nex springt dan van dat platform af zoals jezelf.
Nex springt dan van dat platform af zoals jezelf.
-
- Berichten: 8249
- Lid geworden op: vrijdag 20 oktober 2006, 16:38
- Clan: The Scrying Pool
Re: Spawn animations
Hmm is dat niet Lorebreaking? Want Nex zit in opgesloten daar in The Ancient Prison. Als dat ingevoerd wordt is ze zogezegd free en springt ze terug de gevangenis in.
Dit brengt me echter op een idee om een extra deel in te voeren in deze suggestie: Dead animations. En deze twee dan combineren.
Wat denk je hiervan?
Dit brengt me echter op een idee om een extra deel in te voeren in deze suggestie: Dead animations. En deze twee dan combineren.
Wat denk je hiervan?
Re: Spawn animations
Technisch gezien is Nex al vrij, omdat ze bevrijd is door Sliske (of die saradoministen).
- Gobelins/spinnen die uit grotten komen
- koeien die uit hun stallen komen lopen
- Waterfiends die uit het water springen.
- Pyrefiends die uit vuur 'herreizen'
- Reuzen die vanaf 'de hemel' komen vallen. (verwijzing van die ene quest met die bonenstaak)
- Gobelins/spinnen die uit grotten komen
- koeien die uit hun stallen komen lopen
- Waterfiends die uit het water springen.
- Pyrefiends die uit vuur 'herreizen'
- Reuzen die vanaf 'de hemel' komen vallen. (verwijzing van die ene quest met die bonenstaak)
-
- Berichten: 8249
- Lid geworden op: vrijdag 20 oktober 2006, 16:38
- Clan: The Scrying Pool
Re: Spawn animations
Oja dit is nice. Sommige ideeën hebben area reworks nodig (zodat koeien stallen krijgen bv ) maar dat is ook hoe Jagex werkt. Aangezien ze spawn animations toevoegen na reworks.
Ik heb ook een idee voor Nex: Misschien dat ze een beetje in de stijl van Zaros "sterft" en vervaagt van de wereld en daarna terugkeert met een groot grafisch schaduw ontploffing met dan haar intro tekst?
Maar dat zou dan deel zijn voor deel 2 van deze suggestie waar ik aan dacht als extra uitbreiding (dead animations) die dan uiteindelijk aan de spawn animations gelinkt kan worden.
Ik heb ook een idee voor Nex: Misschien dat ze een beetje in de stijl van Zaros "sterft" en vervaagt van de wereld en daarna terugkeert met een groot grafisch schaduw ontploffing met dan haar intro tekst?
Maar dat zou dan deel zijn voor deel 2 van deze suggestie waar ik aan dacht als extra uitbreiding (dead animations) die dan uiteindelijk aan de spawn animations gelinkt kan worden.
-
- Update Lounge
- Berichten: 10632
- Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
- Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie
Re: Spawn animations
Laat Nex er dan buiten, maar de andere generals zouden toch gewoon door de deur kunnen?
-
- Berichten: 8249
- Lid geworden op: vrijdag 20 oktober 2006, 16:38
- Clan: The Scrying Pool
Re: Spawn animations
Dat vind ik best vaag dat ze door de deur waar wij ook naar binnen kwamen komen. Ik denk dat we wel coole animaties daarvoor kunnen bedenken..
Bandos komt door een Tuska achtig portaal. Zilyana teleporteert in met een mooie landing via haar vleugels. K'ril teleporteert met vuur zoals Zammys in Bol en Armadyl land zoals Zilyana?
De minions kunnen gesummoned worden door de generalen.
Bandos komt door een Tuska achtig portaal. Zilyana teleporteert in met een mooie landing via haar vleugels. K'ril teleporteert met vuur zoals Zammys in Bol en Armadyl land zoals Zilyana?
De minions kunnen gesummoned worden door de generalen.
-
- Update Lounge
- Berichten: 10632
- Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
- Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie
Re: Spawn animations
En Aviansies kunnen niet binnenvliegen?
-
- Berichten: 8249
- Lid geworden op: vrijdag 20 oktober 2006, 16:38
- Clan: The Scrying Pool
Re: Spawn animations
Zoals ik zei bij Zilyana, ze teleporteren naar binnen in de lucht en maken dan een mooie grafische landing.
-
- Update Lounge
- Berichten: 10632
- Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
- Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie
Re: Spawn animations
Hoe dan ook, LRC-beesten verrijzen uit een hoopje stenen?
-
- Berichten: 8249
- Lid geworden op: vrijdag 20 oktober 2006, 16:38
- Clan: The Scrying Pool
Re: Spawn animations
Hmm die ga ik morgen toevoegen. Naast GWD ideeën.
-
- Update Lounge
- Berichten: 10632
- Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
- Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie
Re: Spawn animations
Nog eentje: Snails komen uit het moeras of de planten in de buurt.
-
- Berichten: 8249
- Lid geworden op: vrijdag 20 oktober 2006, 16:38
- Clan: The Scrying Pool
Re: Spawn animations
Nice.
Re: Spawn animations
Aberrant spectres uit een stinkende gasexplosie.
-
- Berichten: 61
- Lid geworden op: dinsdag 8 mei 2012, 21:30
- RS: SoulTaken0_o (p2p)
- Clan: Caelo
Re: Spawn animations
heb er hier nog een paar, je ziet maar
* icefiends -> een ijsstalagmiet dat van het dak valt.
* Spiders -> komen met een spinnendraad naar beneden gekropen
* snakes -> kruipen langs muren,gebouwen en of bomen naar beneden
* Monkeys -> hangen met hun staart aan een tak en laten zich dan vallen
* Penguins -> verschijnen uit een hoopje sneeuw
* scorpions -> komen heel snel uit de grond gekropen
* ghosts -> in een soort mistbank
* air,earth,water,fire wizard -> witte,bruin/groene,blauwe,rode soort tornado effect
* killerwats -> komen uit de bliksem in die grot, de bliksem raakt de grond met als gevolgen een kleine lichtbol ter grote van de killerwatt
* misschien in de woestijn dat er een aantal monsters daar uit de grond als een zandhoopje omhoog komt en zo et monster verschijnt.
Greetz SoulTakenO_o
* icefiends -> een ijsstalagmiet dat van het dak valt.
* Spiders -> komen met een spinnendraad naar beneden gekropen
* snakes -> kruipen langs muren,gebouwen en of bomen naar beneden
* Monkeys -> hangen met hun staart aan een tak en laten zich dan vallen
* Penguins -> verschijnen uit een hoopje sneeuw
* scorpions -> komen heel snel uit de grond gekropen
* ghosts -> in een soort mistbank
* air,earth,water,fire wizard -> witte,bruin/groene,blauwe,rode soort tornado effect
* killerwats -> komen uit de bliksem in die grot, de bliksem raakt de grond met als gevolgen een kleine lichtbol ter grote van de killerwatt
* misschien in de woestijn dat er een aantal monsters daar uit de grond als een zandhoopje omhoog komt en zo et monster verschijnt.
Greetz SoulTakenO_o
-
- Berichten: 8249
- Lid geworden op: vrijdag 20 oktober 2006, 16:38
- Clan: The Scrying Pool
Re: Spawn animations
Added.
-
- Update Lounge
- Berichten: 10632
- Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
- Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie
Re: Spawn animations
Zee koe schreef: Hoe dan ook, LRC-beesten verrijzen uit een hoopje stenen?
En deze?Zee koe schreef: Nog eentje: Snails komen uit het moeras of de planten in de buurt.
-
- Berichten: 8249
- Lid geworden op: vrijdag 20 oktober 2006, 16:38
- Clan: The Scrying Pool
Re: Spawn animations
Oh vergeten, die zou ik gisteren toegevoegd hebben.
-
- Berichten: 824
- Lid geworden op: donderdag 25 oktober 2012, 16:13
- RS: JochemRS (p2p)
- Contacteer:
Re: Spawn animations
Alle vogel-like creatures (ook kippen etc.) spawnen uit eieren en groeien dan? En kalfjes vallen uit hun moeder?
[quickhop fc] Fc waar iedereen pm on heeft voor quickhoppen! [quickhop fc]
- Add iemand, rechtermuisknop op vriendenlijst ''join'' en je zit instant in hun world!
- Effigy's
- Goed voor LRC mining, rune ore mining, pking (revs bv.), etc.
- Erg goede community, heb je ergens hulp bij nodig, grote kans dat je het daar krijgt.
- Add iemand, rechtermuisknop op vriendenlijst ''join'' en je zit instant in hun world!
- Effigy's
- Goed voor LRC mining, rune ore mining, pking (revs bv.), etc.
- Erg goede community, heb je ergens hulp bij nodig, grote kans dat je het daar krijgt.