The New Solomon’s General Store

In dit forum tref je de oudere nieuwsberichten van RuneScape aan. Dit archief heeft al het nieuws vanaf september 2009.
Bot
Forumbot
Berichten: 1010
Lid geworden op: woensdag 5 december 2007, 17:55

The New Solomon’s General Store

Bericht door Bot »

De nieuwe Solomon’s General Store

Nederlandse vertaling

De vernieuwing van Solomon's General Store is er, waarbij de beloningen van het loyalty programme een nieuw thuis hebben gekregen tussen het al flinke assortiment. Je kunt nu loyalty points uitgeven aan een uitgebreide selectie voorwerpen, waarvan sommige een grote grafische verbetering hebben gekregen en er beter dan ooit uitzien, zoals de loyalty-voorwerpen die je al gekocht hebt.

Loyalty-kostuums zijn nu cosmetische overrides en kunnen via het gebruikelijke menu worden aangetrokken. Vanwege deze veranderingen hebben spelers die loyalty-voorwerpen in dragon keepsake boxes hadden gestopt, de keepsake key teruggekregen.

Je kunt alle informatie van het loyalty programme direct vanuit Solomon's General Store bekijken. Met maar één klik kun je je loyalty points bekijken en zien hoe lang je al member bent.

Afbeelding

De wijze waarop je punten verdient met het loyalty programme is ook vernieuwd:
  • Iedereen die langer dan een jaar member is krijgt een exclusieve mijlpaalbeloning, met meer voorwerpen voor elk jaar achtereenvolgens member. Dit telt alleen vanaf het moment dat het loyalty programme bestaat, dus niemand krijgt nu meer dan de eerste twee voorwerpen.
  • Mijlpaalbeloningen waar je voor in aanmerking komt, worden naar je bank gestuurd. Als je niet genoeg bankruimte hebt, kun je ze bij Diango in Draynor Village ophalen.
  • Spelers die verschillende maanden op een rij member zijn, krijgen extra loyalty points.
Xuan is er nog steeds en je kunt nu Solomon's General Store via zijn kraampje bekijken. Hij kan je nog steeds helpen verloren voorwerpen en herkleuringen terug te krijgen.

Deze verandering markeert een nieuw en verbeterd tijdperk voor het loyalty programme, met veel meer updates in de toekomst. We willen jullie bedanken voor jullie geduld toen wij deze spannende update gladstreken. We zijn ons ervan bewust dat velen van jullie teleurgesteld waren door de vertraging en vragen jullie onze nederige excuses te aanvaarden. We hopen dat jullie het leuk vinden deze nieuwe gefuseerde winkel te gebruiken.

Het RuneScape-team

Nog iets...
  • Super september is in volle gang en blijft maar door de lucht razen! Lees het nieuws voor meer informatie over je dagelijkse super challenge.
  • Nu Vorago zijn dodelijke groenebomrotatie deze week loslaat, houden we een speciaal Twitch-evenement met Mod Chris L, de ontwerper van Vorago, samen met Mod Ryan en Mod Oliver van de testafdeling. Doe mee op ons Twitch.tv-kanaal op donderdag 5 september om 7 uur Nederlandse tijd.
  • We hebben timers toegevoegd aan symbolen voor jullie favoriete potioneffecten en abilities, zodat je beter kunt zien hoe lang ze nog werken.
  • Het laatste niveau beloningen van de Slag om Lumbridge is nu beschikbaar. Er is ook een nieuw dillemma bij de Duke in het kasteel van Lumbridge.
  • Bekijk de lieve en aanpasbare gouden chinchompa vanaf vrijdag op de Squeal of Fortune. Meer details later!
Het patchnotesarchief is hier te lezen.

Originele tekst

The overhaul to Solomon's General Store is here, with the rewards from the Members Loyalty Programme being successfully re-homed among its already bountiful stock. Now you're able to spend your loyalty points on a wide range of items, some of which have received a major graphical upgrade and look better than ever including the loyalty items you have already purchased.

Loyalty shop outfits are now cosmetic overrides and can be equipped through the wardrobe interface. Because of this change, players whose loyalty items were stored in dragon keepsake boxes will be refunded the keepsake key upon launch of the update.

You can also access your Members' Loyalty Programme information straight from Solomon's General Store. With just one click, you can view your loyalty points and details on how long you've been a member in one convenient location.

Afbeelding

The Members' Loyalty Programme has also been reworked in terms of how you earn loyalty points:
  • Anyone who is a member for a year receives an exclusive milestone reward, with further items for continuous years of membership. Note that this only counts back since the Loyalty Programme first went live, so no-one will get more than the first two items today.
  • Any milestone items for which you're eligible will be sent to your bank. If you don't have enough bank space, you'll be able to claim them from Diango in Draynor Village marketplace.
  • Players who subscribe for several months in a row receive bonus loyalty points.
Xuan is still around and you can now access the Solomon's General Store via his market stall. He'll still help you to retrieve lost auras and re-colour items.

This change marks a new and improved era for the Members' Loyalty Programme, with much more content planned for the future. We'd like to thank you for your patience while we were working on polishing this exciting update. We know that many of you were disappointed by the delay, so please accept our sincerest apologies. We hope that you enjoy using the newly merged store.

The RuneScape Team
In Other News
  • Super September has flexed its pecs and continues to soar through the skies! Remember to check the news for details of your daily Super Challenge.
  • With Vorago's deadly green bomb rotation coming into play this week, we're running a special Twitch event with Mod Chris L - Vorago's developer - along with Mod Ryan and Mod Oliver from QA. Join us on our Twitch.tv channel on Thursday 5th September at 6pm (BST).
  • We've added timers to the icons for many of your favourite buffs, potion effects and abilities so you can see more accurately how long they have left.
  • It's week seven of the Battle of Lumbridge and the final tier of rewards - Tier 3 - has now unlocked. There's also a new Duke's Dilemma to consider over in Lumbridge Castle.
  • Check out the cute and combustible golden chinchompa, available on the Squeal of Fortune from Friday. Details to come soon!
The patch notes archive can be viewed here.

Discuss this here.
Kweet Vaniks
Siteteamlid
Berichten: 6823
Lid geworden op: zaterdag 31 maart 2012, 9:06

Re: The New Solomon’s General Store

Bericht door Kweet Vaniks »

Eindelijk :).
Koen xD
Berichten: 3469
Lid geworden op: donderdag 3 juli 2008, 12:07
RS: Jublex Inc (p2p)
Clan: True Maxed
Oude naam: Jublex Inc
Contacteer:

Re: The New Solomon’s General Store

Bericht door Koen xD »

Klinkt goed :)
Robbom
Berichten: 6396
Lid geworden op: zondag 30 maart 2008, 11:08
RS: Robbom (p2p)
Clan: Dutch Phoenix
Oude naam: Robbom
Contacteer:

Re: The New Solomon’s General Store

Bericht door Robbom »

Not bad!
Afbeelding
Afbeelding Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Joost
Berichten: 11482
Lid geworden op: vrijdag 9 november 2007, 17:45

Re: The New Solomon’s General Store

Bericht door Joost »

Morgen de Vorago update dus :O (vannacht al? )
Kweet Vaniks
Siteteamlid
Berichten: 6823
Lid geworden op: zaterdag 31 maart 2012, 9:06

Re: The New Solomon’s General Store

Bericht door Kweet Vaniks »

Wauw, dit valt me echt tegen. Hadden ze hier twee week voor nodig?
Ex-gebruiker 52833
Berichten: 9015
Lid geworden op: vrijdag 22 oktober 2010, 18:45

Re: The New Solomon’s General Store

Bericht door Ex-gebruiker 52833 »

Ik zie dus echt niks wat met Lolpoints kan gekocht worden.

EDIT: al de 2de keer dat ik eruit wordt gegooid als ik in de lolomon store zit.
Frankos9
Ex-moderator
Berichten: 17925
Lid geworden op: zaterdag 28 juli 2007, 18:44

Re: The New Solomon’s General Store

Bericht door Frankos9 »

Lol ik kan ook niets vinden. Volgens mij is de update misgegaan ;x
Robbom
Berichten: 6396
Lid geworden op: zondag 30 maart 2008, 11:08
RS: Robbom (p2p)
Clan: Dutch Phoenix
Oude naam: Robbom
Contacteer:

Re: The New Solomon’s General Store

Bericht door Robbom »

De pagina laad niet eens, om daar mee te beginnen ;x
Nouja teveel mensen zullen wel yolotrolomonzooi willen kopen op dit moment xd
Afbeelding
Afbeelding Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Siddy00
Berichten: 6708
Lid geworden op: dinsdag 10 april 2007, 19:32
RS: Siddy00 (p2p)
Contacteer:

Re: The New Solomon’s General Store

Bericht door Siddy00 »

Afbeelding

Is de milestone crown voor 2 jaar. Die van 1 jaar heeft een 1 staan ipv een 2 :3 Ze kwamen bij mij overigens niet on log-in, moest ze bij Diango ophalen. Solomon's winkeltje is bij mij ook nog niet bijgewerkt :/
Frankos9
Ex-moderator
Berichten: 17925
Lid geworden op: zaterdag 28 juli 2007, 18:44

Re: The New Solomon’s General Store

Bericht door Frankos9 »

Pff die kroon stelt ook weinig voor zeg. Een groen stipje als je 1 jaar Loyalty bent en maarliefst een extra groen stipje als je 2 jaar Loyalty bent :mrgreen: Hierboven zie je hoe goed je die ziet.
Robert Gx
Chatmoderator
Berichten: 1935
Lid geworden op: zaterdag 7 juni 2008, 9:56
RS: Robert Gx (p2p)
Clan: Dai-Gurren Dan

Re: The New Solomon’s General Store

Bericht door Robert Gx »

Ik vind die crowns echt totaal niet boeiend. Ze hadden er imo wel iets meer werk in morgen steken. Een leuke emote of zoiets?
AfbeeldingPlaatje
Google Says
Berichten: 2067
Lid geworden op: woensdag 18 november 2009, 17:21
RS: Google Says (p2p)
Clan: The Scrying Pool

Re: The New Solomon’s General Store

Bericht door Google Says »

Ze zijn op dit moment de store aan het updaten, lol.
Tristan
Teamleider Chat
Berichten: 12286
Lid geworden op: donderdag 29 april 2010, 15:31
RS: Wertoo4 (p2p)
Clan: Lunatip

Re: The New Solomon’s General Store

Bericht door Tristan »

Ze hebben zichzelf weer eens overtroffen zie ik.
Heb je vragen over een kick/ban of heb je nog een andere opmerking over de chat? Stuur mij dan gerust een PB!
Chatregels: Waarom ben ik gekickt? | Het Lunatip topic: alle informatie over de chat | Lunatipchatter van het kwartaal

Afbeelding

"Alsof mij t boeit wat jullie kunnen missen in het team?"
"Nee, gewoon een warn erop"
--Legends
Tvnp
Berichten: 1049
Lid geworden op: donderdag 8 mei 2008, 16:41
RS: Soraz (p2p)
Clan: The Scrying Pool

Re: The New Solomon’s General Store

Bericht door Tvnp »

208k loyalty points voor een bankbooster? #-o
Afbeelding
keestramper
Berichten: 918
Lid geworden op: zondag 10 mei 2009, 0:19
RS: REopakees (p2p)
Clan: raging elders

Re: The New Solomon’s General Store

Bericht door keestramper »

Ik wilde vampyrism aura kopen. Klik ik erop en kom terecht in Solomons store. Daar een tijd gezocht staan er geen auras tussen. Ik denk dat hier wat is misgegaan inderdaad.

Of weet iemand wat ik misgedaan heb?
Frankos9
Ex-moderator
Berichten: 17925
Lid geworden op: zaterdag 28 juli 2007, 18:44

Re: The New Solomon’s General Store

Bericht door Frankos9 »

Er wordt ook veel gepraat over een trade limit ofzo op het moment in RS. Weet iemand hier wat van?
Tvnp
Berichten: 1049
Lid geworden op: donderdag 8 mei 2008, 16:41
RS: Soraz (p2p)
Clan: The Scrying Pool

Re: The New Solomon’s General Store

Bericht door Tvnp »

keestramper schreef: Ik wilde vampyrism aura kopen. Klik ik erop en kom terecht in Solomons store. Daar een tijd gezocht staan er geen auras tussen. Ik denk dat hier wat is misgegaan inderdaad.

Of weet iemand wat ik misgedaan heb?
Bij mijn staan ze gewoon bij een Aura tab aan de zijkant van de store.
Afbeelding
Kweet Vaniks
Siteteamlid
Berichten: 6823
Lid geworden op: zaterdag 31 maart 2012, 9:06

Re: The New Solomon’s General Store

Bericht door Kweet Vaniks »

Fijn, store doet het. Alles is véél te overpriced..
Chris
Ex-moderator
Berichten: 17442
Lid geworden op: maandag 20 augustus 2007, 11:13
RS: Z dragon999 (p2p)

Re: The New Solomon’s General Store

Bericht door Chris »

Kweet Vaniks schreef: Fijn, store doet het. Alles is véél te overpriced..
Bankbooster schijnt inderdaad veeel duurder te zijn dan in de bts video..
Afbeelding
~Completionist cape owner since 21-07-2013~
~Max cape owner since 23-09-2011~
Afbeelding
Plaats reactie