Maak een android app

Zet hier de fouten die je in de website gevonden hebt. Fouten en suggesties omtrent het forum kun je in over het forum plaatsen.
Forumregels
Fouten en suggesties die over het forum gaan, kun je in Over het forum plaatsen.
Plaats reactie
ili1998
Berichten: 1
Lid geworden op: maandag 16 september 2013, 16:49

Maak een android app

Bericht door ili1998 »

het zou echt super tof zijn als ik op mijn telefoon over alle mogelijkheden van deze website :p
Kweet Vaniks
Siteteamlid
Berichten: 6823
Lid geworden op: zaterdag 31 maart 2012, 9:06

Re: Maak een android app

Bericht door Kweet Vaniks »

ili1998 schreef: het zou echt super tof zijn als ik op mijn telefoon over alle mogelijkheden van deze website :p
Is al vaker voorgesteld en afgewezen. Ik kan je enkel aanraden als je alles graag in één klik wil hebben dat je een snelkoppeling van de site op de home screen van je telefoon zet. Zo heb je alles ook in een klik, en qua mobiele data zou het niks mogen schelen met een applicatie lijkt me.
feppie64
Webmaster
Berichten: 7827
Lid geworden op: zaterdag 10 december 2005, 18:05
RS: Feppie64 (p2p)
Contacteer:

Re: Maak een android app

Bericht door feppie64 »

Wat wil je in een app wat nu op de site mist?
Robin
Berichten: 6265
Lid geworden op: dinsdag 18 maart 2008, 19:25
Contacteer:

Re: Maak een android app

Bericht door Robin »

Kliene bump maar ik heb hier ook wat over te zegen: een off-line app met heel de website is zo goed als onmogelijk aangezien Lunagang relatief gezien enorme databases heeft. (items, ...) Dat zou makkelijk kunnen oplopen tot enkele honderden megabytes wat veel te groot is voor de hudiige smartphones / tablets. Een online app is technisch wel mogelijk maar voor een website is een mobiele website van de site gewoon vele beter als een app. Makkelijker up te daten, ... Een mobiele website werd aan gewerkt door Fep als ik me nog goed herinner. Als deze komt kun je waarschijnlijk ook online gebruik maken van de databases.

Moest je echt nood hebben aan een app is dit wel een keuze: Swiftkit lite. Dit is een mobiele versie van de veelgebruikte swiftkit app voor pc. Online zijn is wel verplicht. (mobiel internet werkt natuurlijk wel)
Het is allemaal de schuld van de sossen.
Joost
Berichten: 11482
Lid geworden op: vrijdag 9 november 2007, 17:45

Re: Maak een android app

Bericht door Joost »

Een app zal ook veel te vaak geupdate moeten worden (wat ik persoonlijk altijd heel irritant vind als er een speciale app vaak geupdate moet worden) dus dat is ook niet handig. :P
TR
Berichten: 35
Lid geworden op: zaterdag 25 september 2010, 14:41

Re: Maak een android app

Bericht door TR »

Ik denk dat een mobiele website handiger zal zijn, die is universeel op elke telefoon en makkelijker te updaten.

TR
Oud RuneScape speler, eerst onder de namen Glentr1 en TheRuneSnake. Terug voor RS3!
Joa
Berichten: 6416
Lid geworden op: donderdag 3 december 2009, 18:15

Re: Maak een android app

Bericht door Joa »

Dit kan wel handig zijn als RS uitkomt op tablets.
Plaats reactie