combat calculator

Zet hier de fouten die je in de website gevonden hebt. Fouten en suggesties omtrent het forum kun je in over het forum plaatsen.
Forumregels
Fouten en suggesties die over het forum gaan, kun je in Over het forum plaatsen.
Plaats reactie
xfire295
Berichten: 6
Lid geworden op: zondag 9 mei 2010, 20:21
RS: xfire295 (p2p)
Clan: Gezellig zooitje

combat calculator

Bericht door xfire295 »

van een jaar of 2 geleden weet ik nog dat lunagang een combatcalculator had waarbij je iets over een monster kon invullen om te kijken hoeveel je er nog moet doden. nu ben ik weer actief op runescape, maar ik kan nergens meer die calculator vinden. Is dit alleen bij mij of is die calculator verwijderd?
Afbeelding
Siddy00
Berichten: 6708
Lid geworden op: dinsdag 10 april 2007, 19:32
RS: Siddy00 (p2p)
Contacteer:

Re: combat calculator

Bericht door Siddy00 »

De rij met xp per monster is uit de database gehaald, en zonder de xp valt er ook geen calculator te maken. Die is dus inderdaad weg. Gezien monsters niet meer een standaard aantal xp geven zouden we het (denk ik) per monster apart moeten nakijken, en dat hebben we nu nog niet gedaan. Ik zal het weer eens opbrengen :)
Jerren
Berichten: 1234
Lid geworden op: zaterdag 10 april 2010, 16:56
RS: Jerren NL (p2p)
Clan: ColdFusion

Re: combat calculator

Bericht door Jerren »

Als je wilt weten hoeveel monsters je moet doden, dood je gewoon 1 van de monsters en noteer de xp die ervan krijgt in de skill die wilt trainen. Kijk hoeveel xp je moet tot het level dat je wilt hebben, en deel die xp door de xp van het monster, dan krijg je de hoeveelheid monsters die je nog moet.
RS status: P2p

Afbeelding
xfire295
Berichten: 6
Lid geworden op: zondag 9 mei 2010, 20:21
RS: xfire295 (p2p)
Clan: Gezellig zooitje

Re: combat calculator

Bericht door xfire295 »

Bedankt voor de info. Ik zal de rekenmachine erbij pakken :D
Moet ik de xp door 3 delen als ik het verdeel over de skills, of worDT (!) het dan niet gelijk verdeelt??

Alvast bedankt!
Afbeelding
Gozert
Berichten: 2078
Lid geworden op: woensdag 12 december 2012, 12:38
RS: Gozert (p2p)

Re: combat calculator

Bericht door Gozert »

xfire295 schreef: Bedankt voor de info. Ik zal de rekenmachine erbij pakken :D
Moet ik de xp door 3 delen als ik het verdeel over de skills, of worDT (!) het dan niet gelijk verdeelt??

Alvast bedankt!
2/3 naar de style die je doet. 1/3 naar constitution. ^_^
Het Pietje
Evenementenorganisator
Berichten: 2649
Lid geworden op: zondag 7 juni 2009, 12:57
RS: Het Pietje (p2p)
Clan: Maxed in Progress

Re: combat calculator

Bericht door Het Pietje »

xfire295 schreef: Bedankt voor de info. Ik zal de rekenmachine erbij pakken :D
Moet ik de xp door 3 delen als ik het verdeel over de skills, of worDT (!) het dan niet gelijk verdeelt??

Alvast bedankt!
Als je met shared xp traint krijg je ook maar 1/3de van het totale xp in 1 van de 3 skills. Maar je deelt het aantal xp dus ook door 3 keer zo weinig dus hoef je niet meer door 3 te delen.
Plaats reactie