Cooking '07 ?

Zet hier de fouten die je in de website gevonden hebt. Fouten en suggesties omtrent het forum kun je in over het forum plaatsen.
Forumregels
Fouten en suggesties die over het forum gaan, kun je in Over het forum plaatsen.
Plaats reactie
Snake-KoRn
Berichten: 2366
Lid geworden op: zaterdag 14 maart 2009, 21:36
Oude naam: Metalgirl hc

Cooking '07 ?

Bericht door Snake-KoRn »

Hey, ik vroeg me af of het rubriek "Dranken en soepen & Gnomes bij de '07 Cooking guide nog verder afgewerkt worden? :)
A hero stands out of the crowd and isn't afraid to stand by his ground no matter the backfire he'll experience.
Snake-KoRn
Berichten: 2366
Lid geworden op: zaterdag 14 maart 2009, 21:36
Oude naam: Metalgirl hc

Re: Cooking '07 ?

Bericht door Snake-KoRn »

Ow, sorry. Vergeten... jullie houden jullie winterslaap. Rust maar verder :)
A hero stands out of the crowd and isn't afraid to stand by his ground no matter the backfire he'll experience.
Siddy00
Berichten: 6708
Lid geworden op: dinsdag 10 april 2007, 19:32
RS: Siddy00 (p2p)
Contacteer:

Re: Cooking '07 ?

Bericht door Siddy00 »

Sorry, ik had je post de eerste keer wel gezien maar was hem toen weer vergeten :|

Ik weet niet direct waarom die twee pagina's nog niet gedaan zijn, maar ik zal er binnenkort naar kijken. Tot die tijd heb je misschien iets aan deze back-ups: Dranken en soepen, Gnomes =)
feppie64
Webmaster
Berichten: 7826
Lid geworden op: zaterdag 10 december 2005, 18:05
RS: Feppie64 (p2p)
Contacteer:

Re: Cooking '07 ?

Bericht door feppie64 »

Er wordt nauwelijks meer gewerkt aan de 2007-site. Zelf heb ik aan de site over het huidige RS meer dan genoeg werk. Alleen fouten worden nog verbeterd, maar die moeten door bezoekers gemeld worden. Uiteraard zijn aangedragen uitbreidingen ook welkom.

De reden dat de gnomes niet op de 2007-site staat is dat de guide uit de backup niet heel best is. Volgens mij is er echter niet heel veel veranderd aan gnome cooking sinds 2007, dus je kunt ook de uitleg van de huidige site nemen.

Toegevoegd na 1 minuten:

Dranken en soepen is denk ik gewoon vergeten, net als de TzHaar Fight Cave.
Snake-KoRn
Berichten: 2366
Lid geworden op: zaterdag 14 maart 2009, 21:36
Oude naam: Metalgirl hc

Re: Cooking '07 ?

Bericht door Snake-KoRn »

Misschien is het dan handig om iemand aan te duiden voor de '07-versie? :) (desnoods iemand nieuw?)
A hero stands out of the crowd and isn't afraid to stand by his ground no matter the backfire he'll experience.
feppie64
Webmaster
Berichten: 7826
Lid geworden op: zaterdag 10 december 2005, 18:05
RS: Feppie64 (p2p)
Contacteer:

Re: Cooking '07 ?

Bericht door feppie64 »

Ja, ik zal op zoek gaan naar een geschikt persoon.
feppie64
Webmaster
Berichten: 7826
Lid geworden op: zaterdag 10 december 2005, 18:05
RS: Feppie64 (p2p)
Contacteer:

Re: Cooking '07 ?

Bericht door feppie64 »

Ik heb iemand gevonden die gaat helpen. Ik ken hem verder nog niet zo goed, dus ik ben benieuwd wat het gaat worden. Als dat niets wordt, zal ik een oproep doen.
Snake-KoRn
Berichten: 2366
Lid geworden op: zaterdag 14 maart 2009, 21:36
Oude naam: Metalgirl hc

Re: Cooking '07 ?

Bericht door Snake-KoRn »

Goed gewerkt, Feppie :) Je hebt inderdaad iemand gevonden, en het ziet er wel goed uit ! :)

Bedankt ;)
A hero stands out of the crowd and isn't afraid to stand by his ground no matter the backfire he'll experience.
Plaats reactie