Nieuwe indeling homepage

Zet hier de fouten die je in de website gevonden hebt. Fouten en suggesties omtrent het forum kun je in over het forum plaatsen.
Forumregels
Fouten en suggesties die over het forum gaan, kun je in Over het forum plaatsen.
Plaats reactie
feppie64
Webmaster
Berichten: 7827
Lid geworden op: zaterdag 10 december 2005, 18:05
RS: Feppie64 (p2p)
Contacteer:

Nieuwe indeling homepage

Bericht door feppie64 »

Zoals je ziet, is de homepage vanaf nu anders ingedeeld dan vroeger. We hopen hiermee vaker nieuwsberichten te kunnen plaatsen. Met de oude indeling konden we maar één bericht tegelijk op het scherm laten zien en hierdoor kregen de andere berichten minder aandacht. Deze veranderingen sluiten aan op de eerder aangekondigde veranderingen aan de Lunagraaf.

Nieuwsberichten van RuneScape.com zullen in plaats van onderaan de pagina nu tussen onze nieuwsberichten verschijnen. Voorheen vertaalden wij alleen de belangrijkste nieuwsberichten, maar dat wordt steeds lastiger. De afgelopen jaren zijn er steeds meer en steeds langere berichten gekomen. Vertalen is daardoor niet de moeite waard. Het is nu onze bedoeling van elk bericht een samenvatting te gaan geven, zodat je niet alle nieuwsberichten volledig hoeft te lezen, maar wel op de hoogte blijft. De nieuwsberichten van RuneScape zullen automatisch op de homepage verschijnen als ze op RuneScape.com komen. Later zal onze samenvatting komen.

Onderaan de meeste nieuwsberichten, waaronder alle berichten van RuneScape.com, zal een link komen naar een onderwerp op ons forum. Je kunt hier reacties van andere spelers lezen en zelf reageren als je een account hebt. Je bent van harte welkom!
Gebruikersavatar
Rotje
Ex-moderator
Berichten: 7204
Lid geworden op: woensdag 7 maart 2007, 20:35
RS: Zabky (OSRS)

Re: Nieuwe indeling homepage

Bericht door Rotje »

Leuk!

Het ziet er een beetje apart uit met links een lege balk. Misschien kan je het plaatje (lunagang of RS3) & link naar het topic in die balk zetten. Dan ziet het er misschien ook duidelijker uit, ik heb nu een beetje moeite met scrollen naar het volgende bericht, je moet best wel goed kijken waar het volgende begint, ik mis een afscheiding.

Het is wel veel beter nu al! Goodjob! :wub:
feppie64
Webmaster
Berichten: 7827
Lid geworden op: zaterdag 10 december 2005, 18:05
RS: Feppie64 (p2p)
Contacteer:

Re: Nieuwe indeling homepage

Bericht door feppie64 »

Een balk links? Dat is niet helemaal de bedoeling. Kun je nog eens kijken?
Gebruikersavatar
Rotje
Ex-moderator
Berichten: 7204
Lid geworden op: woensdag 7 maart 2007, 20:35
RS: Zabky (OSRS)

Re: Nieuwe indeling homepage

Bericht door Rotje »

Heb je het net snel aangepast of was het alleen bij mij fout?

Geen balk links en een goede afscheiding. Het reactie vakje is ook beter dan in mijn foute-versie.

Top! :wub:
feppie64
Webmaster
Berichten: 7827
Lid geworden op: zaterdag 10 december 2005, 18:05
RS: Feppie64 (p2p)
Contacteer:

Re: Nieuwe indeling homepage

Bericht door feppie64 »

Je had nog een oud bestand voor de opmaak op je pc staan. Ik heb er nu voor gezorgd dat het bestand zeker opnieuw wordt geladen. Mooi dat alles nu goed is :)
Jerren
Berichten: 1234
Lid geworden op: zaterdag 10 april 2010, 16:56
RS: Jerren NL (p2p)
Clan: ColdFusion

Re: Nieuwe indeling homepage

Bericht door Jerren »

Samenvatting is best wel handig om de belangrijkste punten na een bericht een tijdje gelezen gelezen te hebben weer boven te halen :) Verder ziet de nieuwe indeling van de Homepage er wel mooi uit en het is goed te volgen! Ik weet niet of het ook al het idee was om de forumknop groter te maken, maar dat zal later wel komen... :bier:

Toegevoegd na 2 minuten:

EDIT: Misschien is het een idee om 2 verschillende posts meer verschillende kleuren te geven, op het moment vind ik het een beetje lastig om deze van elkaar te onderscheiden.
RS status: P2p

Afbeelding
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: Nieuwe indeling homepage

Bericht door Zeekoe »

Mooi gedaan, vooral de link naar het forum is een grote stap vooruit! :D

Ben het wel eens met Jerren zijn edit, en had ook liever een slideshow gezien zoals bij de homepage van RS. Maar wederom, netjes!
Meleepro NL
Berichten: 1457
Lid geworden op: zondag 6 januari 2013, 14:17
RS: MELEEPRO NL (p2p)
Contacteer:

Re: Nieuwe indeling homepage

Bericht door Meleepro NL »

Ziet er top uit!
Alleen jammer dat je helemaal omlaag moet scrollen om de wistjedatjes te zien
In- of uitklappen • alle achievements van MELEEPRO NL
99 Constitution since 18-12-2013 [kolom]99 Magic since 27-1-2014[/kolom][kolom]99 Herblore since 23-2-2014[/kolom]
[regel]99 Defence since 01-3-11-2014[kolom]99 Ranged since 08-3-2014[/kolom][kolom]99 Strength since 27-4-2014[/kolom][/regel]
[regel]99 Summoning since 31-5-2014[kolom]99 Attack since 07-6-2014[/kolom][kolom]99 Prayer since 4-7-2014[/kolom][/regel]
[regel]99 Slayer 26-10-2014[kolom]99 Firemaking since 3-11-2014[/kolom][kolom]99 Cooking since 3-11-2014[/kolom][/regel]
[regel]99 Construction since 22-2-2015[kolom]99 Fletching since 26-6-2015[/kolom][kolom]99 Smithing since 12-8-2015[/kolom][/regel]
[regel]99 Crafting since 26-9-2015[kolom]99 Agility since 1-2-2016[/kolom][kolom]99 Hunter since 28-2-2016[/kolom][/regel]
[regel]99 Thieving since 24-9-2016[kolom]99 Mining since 9-10-2016[/kolom][kolom]99 Woodcutting since 17-11-2016[/kolom][/regel]
[regel]120 Defence since 27-9-2015[kolom]120 Ranged since 14-4-2015[/kolom][kolom]120 Constitution since 4-5-2016[/kolom][/regel]
[regel]120 Summoning since 18-2-2017[kolom][/kolom][kolom][/kolom][kolom][/kolom][/regel]

Plaatje Afbeelding AfbeeldingAfbeelding
Holy Wallie
Update Lounge
Berichten: 802
Lid geworden op: woensdag 3 november 2010, 16:03
RS: Holy Wallie (p2p)

Re: Nieuwe indeling homepage

Bericht door Holy Wallie »

Ziet er leuk uit! Het wennen gaat alleen wel even duren 8-[
Afbeelding
Going4Quests
Berichten: 8249
Lid geworden op: vrijdag 20 oktober 2006, 16:38
Clan: The Scrying Pool

Re: Nieuwe indeling homepage

Bericht door Going4Quests »

Misschien kan de linker kant wel vervangen worden door een extra kader boven de content en onder het logo met een horizontaal drop down menu? Dan kan de rechterbalk (en het forum) wat breder gemaakt worden zodat Wist je dat (en overige toekomstige content) daar geplaatst worden. :)
Exoemo
Berichten: 1851
Lid geworden op: dinsdag 5 augustus 2008, 14:12
Clan: ELlTE

Re: Nieuwe indeling homepage

Bericht door Exoemo »

Om heel eerlijk te zijn vond ik de oude layouts iets beter :P Ach ja, jullie keuze :)

Met de oude layout vond ik het net goed dat je slechts één bericht tegelijk te zien kreeg. Zo kon je makkelijk en snel kiezen welk bericht je wou zien, nu gaat dat niet meer.
Plaatje
JOIN ELLTE

EN ONTVANG !!!GRATIS!!!

EEN EIGEN LUXE-CITADEL
EEN EIGEN BATTLEFIELD
EEN EIGEN PARTY ROOM
EEN EIGEN THEATRE
EEN EIGEN BONUS XP RING
EEN EIGEN CLAN AVATAR

Klap uit...
Gebruikersavatar
Rotje
Ex-moderator
Berichten: 7204
Lid geworden op: woensdag 7 maart 2007, 20:35
RS: Zabky (OSRS)

Re: Nieuwe indeling homepage

Bericht door Rotje »

Simpele oplossing voor het wist je datjes probleempje is natuurlijk gewoon het aantal nieuwsberichten inperken. Maximaal aantal (standaard 3 of 5 bijvoorbeeld) Of Alleen nieuwsberichten van de laatste 1 of 2 weken laten zien.

Z'n dropdown box aub niet, tablets en telefoons vinden die niet altijd even leuk. Ik bekijk best vaak Lunagang op mijn tablet. ^_^
Kweet Vaniks
Siteteamlid
Berichten: 6823
Lid geworden op: zaterdag 31 maart 2012, 9:06

Re: Nieuwe indeling homepage

Bericht door Kweet Vaniks »

Ziet er beter en overzichtelijker uit zo, goed werk!
Going4Quests
Berichten: 8249
Lid geworden op: vrijdag 20 oktober 2006, 16:38
Clan: The Scrying Pool

Re: Nieuwe indeling homepage

Bericht door Going4Quests »

Rotje schreef: Simpele oplossing voor het wist je datjes probleempje is natuurlijk gewoon het aantal nieuwsberichten inperken. Maximaal aantal (standaard 3 of 5 bijvoorbeeld) Of Alleen nieuwsberichten van de laatste 1 of 2 weken laten zien.

Z'n dropdown box aub niet, tablets en telefoons vinden die niet altijd even leuk. Ik bekijk best vaak Lunagang op mijn tablet. ^_^
Daarom heb je dus Responsive / Mobile designs. :P
Plaats reactie