Shades of Mort'ton

Zet hier de fouten die je in de website gevonden hebt. Fouten en suggesties omtrent het forum kun je in over het forum plaatsen.
Forumregels
Fouten en suggesties die over het forum gaan, kun je in Over het forum plaatsen.
Plaats reactie
w mp
Berichten: 62
Lid geworden op: woensdag 4 mei 2011, 15:23
RS: w mp (f2p)
Clan: Need 1 founder for

Shades of Mort'ton

Bericht door w mp »

Ik heb net 300 fiyr shades gecremeerd, terwijl ik Morytania legs 3 aan had die de kans op goede sleutels verbeterd. Ik heb het volgende gekregen:

coins (2k-4k): 52 (17,3%)
silver red key: 61 (20,3%)
silver brown key: 52 (17,3%)
silver crimson key: 107 (35,7%)
silver black key: 6 (2%)
silver purple key: 2 (0,7%)
gold key: 20 (6,7%)

Het lijkt mij wel handig als dit bij de pagina van Shades of Mort'ton komt.
Nederlandar
Berichten: 1641
Lid geworden op: dinsdag 25 november 2008, 8:37
Oude naam: Leonidasboy

Re: Shades of Mort'ton

Bericht door Nederlandar »

hmm... 300shades burnen lijkt me niet voldoende voor een volwaardig onderzoek!
Afbeelding
Afbeelding
Robin
Berichten: 6265
Lid geworden op: dinsdag 18 maart 2008, 19:25
Contacteer:

Re: Shades of Mort'ton

Bericht door Robin »

Zoals Nederlandar al aangaf zijn 300 shades inderdaad te weinig om en goed en betrouw resultaat te krijgen. Het is ook niet de bedoeling van Lunagang om zo'n dingen te gaan bereken. Daarvoor ben je beter af bij de Runescape Wikia.
Het is allemaal de schuld van de sossen.
feppie64
Webmaster
Berichten: 7827
Lid geworden op: zaterdag 10 december 2005, 18:05
RS: Feppie64 (p2p)
Contacteer:

Re: Shades of Mort'ton

Bericht door feppie64 »

Robin schreef:Het is ook niet de bedoeling van Lunagang om zo'n dingen te gaan bereken. Daarvoor ben je beter af bij de Runescape Wikia.
Daar ben ik het toch niet mee eens. Er is geen reden dit soort dingen niet op de site te zetten als dat handig is. Ik twijfel zelf of 300 een te kleine steekproef is. Het 95%-betrouwbaarheidsinterval van de silver red key is (0,18752; 0,219147), dat zegt toch wel iets.
Mystery
Adviseur
Berichten: 12320
Lid geworden op: zondag 18 februari 2007, 16:27
RS: Mys (OSRS)
Extra rang: Teamleider siteteam
Contacteer:

Re: Shades of Mort'ton

Bericht door Mystery »

Ik denk niet dat de meesten die hier komen al die Statistiek hebben gehad, Fep. :c
feppie64
Webmaster
Berichten: 7827
Lid geworden op: zaterdag 10 december 2005, 18:05
RS: Feppie64 (p2p)
Contacteer:

Re: Shades of Mort'ton

Bericht door feppie64 »

Dat denk ik ook. Ik weet zelf ook niet of ik het wel goed berekend heb. Op Wikipedia gebruiken ze een normale verdeling, terwijl ik denk dat een t-verdeling gebruikt moet worden. Dat laat mij er alleen niet van weerhouden iets zinnigs proberen te zeggen over de bruikbaarheid van deze getallen. Ik zal het proberen zo te verwoorden: op basis van deze getallen is het 95% zeker dat de echte kans tussen de 0,18752 en 0,219147 ligt.
Plaats reactie