Thijs en Rico duoblog. Update $00n?!

Heeft een monster iets leuks voor je achter gelaten of heb je level 99 in iets gehaald? Je kunt het hier kwijt. Hier is ook ruimte om te bloggen over je vorderingen in RuneScape.
Forumregels
Voor alle buit met een hogere waarde dan 1000K mag je een apart onderwerp aanmaken. Buit onder de 1000K kun je in dit onderwerp posten. Het is verplicht om een plaatje van je buit in je bericht te zetten.
Gebruikersavatar
AmberAmnesia
Blogger van de maand
Berichten: 104
Lid geworden op: zondag 31 oktober 2010, 10:45
RS: Ambertje (p2p)
Clan: Ceecs Clan
Oude naam: amberfreak

Re: Skyhtepro: [laptop problemen] Thijs: [MAX GEHAALD]

Bericht door AmberAmnesia »

Gratz met maxen! :3
En we wachten geduldig op jou prootje. :)
Afbeelding
Thys
Berichten: 1000
Lid geworden op: zaterdag 30 oktober 2010, 14:50
RS: Thys (p2p)
Clan: TTL
Extra rang: Siteteamlid, RoS #1 Farming, Woodcutting

Re: Skyhtepro: [laptop problemen] Thijs: [MAX GEHAALD]

Bericht door Thys »

-Terwijl Thijs wacht totdat z'n nieuwe anime klaar is met downloaden...-

Afbeelding

Jaja, ik heb na mijn max behaald te hebben vooral... tja... niks gedaan eigenlijk, beetje doelloos rondzwerven. Maar nu heb ik toch maar besloten voor de completionist cape te gaan, geen echt gegrind of wat dan ook, gewoon lekker op mijn gemakje scapen en die reqs halen. Mijn 120 slayer goal staat ook nog steeds en tussendoor doe ik wat andere skills puur voor de xps zoals je zo ziet ^^,

Echt een geweldig mooie sountrack, in het engels, echt je tijd waard om het even te luisteren!! ^_^
Dingetjes en Dangetjes
Dus, comp req gezet, 1e goal: QUESTS
Op het moment van schrijven moet ik nog 12 quests doen, niet speciaal moeilijke ofzo, maargoed... :tssk:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Zoals ik al zei, ik doe het lekker op mijn gemak. Bovendien, kan ik me nu ook lid noemen van de "mijn title is veel ste lang crew" club!

Afbeelding

:D/ :D/

Nog wat overige xp milestones:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

DERPS oh wacht ~kuch-kuch~ DROPS*

Duss, ik had een abbysal derpmons, of sorry demons, task...

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

](*,) ](*,)

Ook nog een airuts task gehad:

Afbeelding

En 2 Celestial Dragons tasks ^_^

Afbeelding

Afbeelding

RLTA
Nou, met mijzelf gaat het goed, lekkere vakantie gehad en nu alweer lekker aan het werk bij de Appie. Helemaal geen last meer van mijn knie en ook geen last tijdens of na het voetballen, altijd fijn! Qua anime heb ik Dragon Crisis nog gekeken, erg leuk met ook een hele mooie happy ending O:) , op het moment wacht ik op Hoshizora e Kakaru Hashi, geen idee wat het gaat worden maar we zien wel. [-o<

NIEUW (FEEDBACK GEVRAAGD!) Lucky Thys ~ 07 zerker
Jaja wat nieuws, ik wil hier ook wat updates van mijn zerker posten, voornamelijk tekst en niet heel erg uitgebreid, graag feedback hierover aangezien ik dat niet in een poll kan doen omdat #1 ik weet niet of ik dat kan maken #2 ik weet niet hoe.
Maargoed, wat heb ik op 07 gedaan... Nou ik heb wat gemined, gesmith en gefletched om mijn eigen arrowstack te hebben. Daardoor 23 mining, 23 fletching en 17 smith gehaald. Voor de rest wat koeien geslacht voor de huid en deze onderhand ook al verkocht voor 310 each ^^, op het moment lekker aan het trainen bij de rock crabs.

Als einde nog een vraag, zouden jullie een goal lijst van deze zerker willen in mijn 1e post? Of niet natuurlijk :fluit: En ook nog feedback over mijn manier van plaatjes posten, ze staan nu vooral onder elkaar maar misschien zou ik de kleinere ook naast elkaar kunnen zetten? (hier heb ik dan wel een beetje uitleg voor nodig denk ik o.O )
Toegevoegd na 13 minuten:

Even een peiling gemaakt, stem nu je er bent het kost toch geen cent! Overigens zou ik feedback over de plaatjes nog steeds waarderen ^_^
Siddy00
Berichten: 6708
Lid geworden op: dinsdag 10 april 2007, 19:32
RS: Siddy00 (p2p)
Contacteer:

Re: Skyhtepro: [laptop problemen] Thijs: [Quests & Slayer]

Bericht door Siddy00 »

Zulke derps zou ik ook wel willen, vooral het hoofd en de celestial dingen :D

Updates over je 07 zerker horen denk ik eerder thuis in Buit en progressie (07 gedeelte), maar het is uiteraard altijd leuk om te lezen - ook hier O:)

Ik vind de plaatjes eerlijk gezegd prima zo. Eigenlijk lezen de kleine ook prettiger dan de grote, daar zit ik altijd te zoeken naar wat ik word geacht op te merken :P Wat begeleidende tekst (bijvoorbeeld 'En hier is te zien hoe ik mijn veertiende miljoen aan ervaringspunten in vissen heb gehaald! :D) zou ook een uitkomst kunnen bieden ^^
Afbeelding
Thys
Berichten: 1000
Lid geworden op: zaterdag 30 oktober 2010, 14:50
RS: Thys (p2p)
Clan: TTL
Extra rang: Siteteamlid, RoS #1 Farming, Woodcutting

Skyhtepro: [TBA] Thijs: [Slayer, Xpz, Siteteamlid]

Bericht door Thys »

Dus, hallo, hallo, daar ben ik weer!
Lekker bezig geweest in de tussentijd, excuses voor die ietwat "late" update, maar ik heb wel wat te vertellen :D
Als eerste heeft Mystery gevraagd of ik mee zou willen helpen als siteteamlid, met name publicaties. Dus ziedaar, ik ben naast Gio, Hank en Cpt Jozz een nieuw lid van het siteteam en ik ga natuurlijk mijn uiterste best doen! O:)

Terug naar deze blog, even een mooi muziekje vooraf. Ready to go - David Whitaker (afkomstig uit het Original Sountrack album van de Guilty Crown anime), wees gerust, het is in het engels.
~Comp Reqs~
Qua Compen ben ik een "beetje" gestopt, heb ik niks in het minigame weekend gedaan qua livid farm puur omdat ik geen tijd en zin had. Wel een beetje DailyDGScape, wat resulteerde in 108 Dungeoneering!

Afbeelding

~Andere XP Gainz~
Naast Slayer en (misschien) Compen ook nog wat andere skills getrained, puur omdat het leuk is of omdat ik er gewoon zin in had ;)

Afbeelding Afbeelding
Afbeelding Afbeelding

Ook nog wat Artisans Workshop gedaan, ik moest nog 18% tot de laatste reward dus ik dacht ik haal die gewoon maar, ik behaalde dan wel geen XP-milestone hiermee maar het is wel een achievement :mrgreen:

Afbeelding

~Slayer~
Tijd voor wat dropjes, op het moment van schrijven heb ik bijna 23m XP in Slayer, dus al over 1/5 van de felbegeerde 120 Slayer Cape :fluit: Schijnbaar vinden de Ice Strykewyrms mij heel erg aardig of iets dergelijks, ondanks dat ik ze binnen een paar seconden slacht, sinds ik daar het meeste van heb gekregen :-#

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Ook nog mijn Mask of the White Wyrm tot een helm kunnen transformeren, waarna ik hem meteen weer naar een mask gereset heb met 1 van mijn 13 Spirit of Battle dingetjes. :wub:
Afbeelding

Ook nog een Elite Clue gekregen, waar ik een Wolf Staff van krijg voor al mijn harde werk, helaas waren de antifires al meer waard dan deze staff, maar een Elite Only item krijgen blijft toch wat hebben. Wie weet had het ook een Third-Age Robe Top kunnen zijn 8-[

Afbeelding

Behalve Ice Strykewyrms ook nog andere tasks gedaan, maar daar krijg ik alleen van een Airut een Effigy. Voor de rest HELEMAAL NOPPES!

Afbeelding

~RLTA en Zerker progress
Qua RLTA, het anime spring seizoen is alweer over de helft en de hype voor de zomer zit er al aan te komen: Sword Art Online 2 - Phatom Bullet. Iets om naar uit te kijken! Overigens ben ik over 2 weekjes alweer jarig, mijn laatste tienerjaar gaat in :| , en is na vanavond mijn voetbalseizoen helaas alweer afgelopen. Afgelopen zaterdag nog wel lekker een toernooi gevoetbald, waar we 5e van de 8 zijn geworden (en dat is voor ons een top prestatie :D/ ), lekker kunnen voetballen zonder enige pijn. Op het verbranden na dan want ik was me vergeten in te smeren, en dat is niet zo slim als het 26 graden is met een strakblauwe hemel [-X .

Ik heb nog wel wat gedaan op mijn Zerker account, maar niet zo heel veel noemenswaardig... Heb 40 Attack en 40 Strength behaald, en ben op het moment bezig met 40 Ranged: 38/40.

Ik hoop dat jullie van deze update genoten hebben en tot de volgende keer!
~*Einde van deze update*~
Ricardo
Chatmoderator
Berichten: 1913
Lid geworden op: zondag 2 mei 2010, 13:13
RS: Riicardo (p2p)
Clan: Hellsquad
Oude naam: Skythepro
Extra rang: Siteteamlid

Re: Skyhtepro: [TBA] Thijs: [Slayer, Xpz, Siteteamlid]

Bericht door Ricardo »

Goedemorgen, vanaf vandaag ga ik weer spelen. Dus volgende week komt er weer een update.
Thys
Berichten: 1000
Lid geworden op: zaterdag 30 oktober 2010, 14:50
RS: Thys (p2p)
Clan: TTL
Extra rang: Siteteamlid, RoS #1 Farming, Woodcutting

Re: Skyhtepro: [nieuwe laptop] Thijs: [Slayer, Xpz, Siteteam

Bericht door Thys »

Halloootjes! Het is weer eens tijd voor een update!

https://www.youtube.com/watch?v=ex38nBEckWY

In de afgelopen periode nog wat gedaan, maar het voornaamste was toch het behalen van mijn Quest Cape, en dus ook weer een "grote" goal voor Completionist minder!

Afbeelding
In- of uitklappen • Alle quests die ik nog gedaan heb voor die mooie cape :wub:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ik heb van deze quests het meest genoten van The Mighty Fall en de Peng Series. -Stiekem zijn quests nog best leuk hoor o.O -
$-Dungeoneering-$

Zoals velen van jullie wel hebben meegekregen is Jagex weer met van alles aan het strooien (geweest) deze tijd. Waaronder ook de Dungeoneering Week: dubbele tokens en 50% meer base xp bij Sinkholes. Als Comper-in-progress heb ik hier natuurlijk ook weer aan meegedaan! Wat ook wel leuk was is dat Jagex op de 2e dag de Dungeoneering update/ninjafix/w-e gedaan heeft. Onder andere nieuwe necklaces voor melee en ranged, de chaotic spear, een paar scrolls en nieuwe pets. Nou, zelf ben ik niet zo'n fan van pets en scrolls, maar die spear en die nieuwe necklaces spraken mij wel aan. Dus heb ik zo'n 20m cash en 600k tokens uitgegeven eraan: 10 chaotic spikes voor de Chaotic Spear (heb je een Zamorakian spear en 10 spikes voor nodig) en 4 chaotic remnants voor de nieuwe necklaces. Waarom 4? Nou zodat ik van alles een spaceholder heb, op het moment heb ik spaceholders voor de Demon Horn, Arcane, Farseer en Brawler necklaces, de bonecrusher, spirit cape en ring of vigour.

Maargoed, behalve al dit leuks heb ik ook 2 Dungeoneering levels behaald. DG: 110/120 :mrgreen:

Afbeelding Afbeelding

$-Overige XP Gainz-$
Even een "korte samenvatting" wat ik gedaan heb aan andere dingen. De Firemaking xp komt van 1,2k elder logs in combinatie met Firemaking Brawler gloves, heb ze maar opgemaakt wantja, anders blijft dat ook maar zo in je bank staan :-s

Afbeelding Afbeelding

Ook heb ik nog wat Slayer gedaan, eigenlijk heel weinig. Kwam vooral omdat ik deels geen zin heb en deels bezig was met andere dingetjes, waaronder een leuk woodcutting experiment waarover je zometeen wat meer leest! Maargoed, ik zit nu wel op 23/104m slayer xp. 120 Slayer here i come?

Afbeelding

Algoed, Jagex kwam weer met een nieuwe zomeractie... Een actie waar je voor 13 euro 3 maanden membership kan kopen + wat extra's. Bij die extra's zat onder andere de Enlightenment Aura. Deze aura geeft je voor 2 uur 200% xp in elke skill zonder limiet (geen Dungeoneering Tokens, alleen xp) en hij is elke woensdag weer recharged. Ik als Premium Member kreeg dit ding veel eerder alleen kon ik er niks mee toen ik hem kreeg. Wat je maar handig noemt -kuchkuch-. Dus, ik heb besloten deze aura met hunter te gebruiken, lekker veel xp en geldjes :P . Per use haal ik zo'n 1,1m Hunter xp en 10m cash. Ook nog een leuke milestone gehaald, op het moment bijna 16m Hunter xp 8-)

Afbeelding

Next! Even terugkomend op dat woodcutting experiment. Ik verveelde me dus en ik had zin om wat geld te verdienen. Maar niks mainstreams want dat is saai. Dus na wat rekenwerk kwam ik er op uit dat als je Mahogany logs hakt met een Sign of the Porter VI je winst maakt. Dat was leuk maar niet mijn echte bedoeling: de Special Mahogany Logs. Deze logs kan je per 2 inleveren bij de sawmill en dan convert die aardige man de rest van je Mahogany Logs gratis om naar planks. Mijn eigenlijke goal was 100 van die logs verzamelen (uiteindelijk werden het er 124 door mijn ijverigheid :-({|= ). Maargoed, dit heeft me zo'n 1m Woodcutting xp opgeleverd met een aardige winst :D/

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

$-RLTA-$
Jaja, het is bijna zover: komende zaterdag ben ik jarig! Mijn laatste tienerjaar gaat alweer in, maar daar treuren we niet om... toch? In ieder geval zal ik op zaterdag/zondag/maandag nog iets over melden, de dag ligt er een beetje aan of ik tijd heb.

Qua anime, we zijn over 3 weken alweer klaar met het Spring Season en even later gaat het Summer Season alweer van start! Ik weet zeker dat er weer veel leuks tussenzit, dus iets om naar uit te kijken! Buiten de wekelijkse episodes heb ik ook nog een andere anime gekeken: Fortune Arterial. Ik vond het erg leuk, wel een tip. Als je deze gaat kijken vergeet dan de OVA niet, hier krijg je een wat beter beeld over het einde ;) .

$-Einde van de Update-$
Enzoo
Berichten: 132
Lid geworden op: zaterdag 5 juli 2008, 20:27
RS: EnzoTheChief (p2p)
Clan: Exuro
Oude naam: chief enzo

Re: Skythepro: [problemen] Thijs: [Quest Cape, Gainz]

Bericht door Enzoo »

Dat verdiende wel lekker die mahogany logs. Hoe lang heb je erover gedaan?
klik hier voor mijn blog!
Afbeelding
Thys
Berichten: 1000
Lid geworden op: zaterdag 30 oktober 2010, 14:50
RS: Thys (p2p)
Clan: TTL
Extra rang: Siteteamlid, RoS #1 Farming, Woodcutting

Re: Skythepro: [problemen] Thijs: [Quest Cape, Gainz]

Bericht door Thys »

Ik denk een uurtje of 9-10, lag een beetje eraan hoeveel ik aan het opletten was.
Ricardo
Chatmoderator
Berichten: 1913
Lid geworden op: zondag 2 mei 2010, 13:13
RS: Riicardo (p2p)
Clan: Hellsquad
Oude naam: Skythepro
Extra rang: Siteteamlid

Re: Skythepro: [problemen] Thijs: [Quest Cape, Gainz]

Bericht door Ricardo »

Nog steeds geen update van mij, tevee irl problemen om normaal internet te fixen etc. (Geen internet hebben en maar 1GB aan 3G kom je niet ver mee per maand)
Darxay
Berichten: 219
Lid geworden op: vrijdag 30 mei 2014, 13:36
RS: Darxay (p2p)
Clan: Ceecs clan

Re: Skythepro: [problemen] Thijs: [Quest Cape, Gainz]

Bericht door Darxay »

Dat is begrijpelijk. los eerst je problemen op. Succes met alles.
Thys
Berichten: 1000
Lid geworden op: zaterdag 30 oktober 2010, 14:50
RS: Thys (p2p)
Clan: TTL
Extra rang: Siteteamlid, RoS #1 Farming, Woodcutting

Re: Skythepro: [problemen] Thijs: [Quest Cape, Gainz]

Bericht door Thys »

Ja het is weer tijd voor een update, veel gebeurd de afgelopen tijd. Ik had gezegd dat ik rond mijn verjaardag nog iets zou posten maar daar is het niet meer van gekomen en later heb ik er ook niet meer aan gedacht. In ieder geval heb ik een leuke verjaardag gehad met een klein beetje familiebezoek, de rest had me een week eerder op mijn feest al bezocht. Ook ging ik vandaag met ons pap eindelijk mijn eigen computer kopen. Na wat gesteggel over studentenkorting, moest ik uiteindelijk Niels even voor ophalen zodat hij dat kon fixen :oops: , maar toen uiteindelijk toch die korting gekregen. Anyhow, ik heb van mijn vele gewerk een mooie Macbook Pro gekocht, late 2013. Ik ben er heel blij mee! :D/

Ander klein dingetje, (waarschijnlijk) zien de plaatjes er wat maf ingezoomed uit, er is iets mis gegaan met het maken van de screens. Het komt doordat mijn scherm een resolutie heeft van 2880x1800 en als ik dan een screen maak van alleen een deel van mijn scherm komt het er zo uit, in het vervolg doen we dit dus anders. Als je je eraan stoort mijn excuses vooraf :?

http://www.youtube.com/watch?v=xi33DksLPsM

Algoed, waar zou ik eens mee beginnen... Laat ik maar met Slayer beginnen. Heel veel slayer gedaan, voor mijn doen dan. Op het moment heb ik de 26m Slayer al bereikt!

Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Ook nog andere Combat Milestones, niet slecht lijkt me zo ;)

Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Qua tasks ging het ook wel lekker vooral veel xp, maar sommige tasks had ik wat "getweaked" hetzij misschien een beetje mainstream 8-[

Black Dragons

Ik kreeg een task van 45 black dragons, nou op naar de QBD natuurlijk! Lekker veel lootjes, daar doen we het ook voor want qua Slayer xp levert het niet zo gek veel op namelijk...

Afbeelding Afbeelding
Afbeelding

Kalphites

Ook had ik een task van zo'n 175 kalphites, en toen ben ik uit verveling maar de Exciled Kalphite Queen gaan killen met haar minions. Met wat loot en nog aardig wat Slayer xp.

Afbeelding
Nog wat overige drops van voornamelijk Ice Strykewyrms.
In- of uitklappen • Ice Wyrm Drops
Afbeelding Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Ook nog wat clues gedaan en een triskelion key.
In- of uitklappen • Overig
Afbeelding
Afbeelding Afbeelding
Afbeelding Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Daar buiten ook nog max pop score gehaald!!

Afbeelding

Voor de rest ben ik eigenlijk vooral heel erg moe, misschien eens wat eerder naar bed :-k
Siddy00
Berichten: 6708
Lid geworden op: dinsdag 10 april 2007, 19:32
RS: Siddy00 (p2p)
Contacteer:

Re: Skythepro: [problemen] Thijs: [26m/104m Slayer]

Bericht door Siddy00 »

Een dubbele (or) kit zie je ook niet vaak :O
Afbeelding
Lars
Berichten: 1274
Lid geworden op: woensdag 7 september 2011, 21:21
RS: Sir Gareth (p2p)
Clan: Rs Addicts
Oude naam: larsjero

Re: Skythepro: [problemen] Thijs: [26m/104m Slayer]

Bericht door Lars »

Lekker bezig thijsje
Afbeelding
Gebruikersavatar
AmberAmnesia
Blogger van de maand
Berichten: 104
Lid geworden op: zondag 31 oktober 2010, 10:45
RS: Ambertje (p2p)
Clan: Ceecs Clan
Oude naam: amberfreak

Re: Skythepro: [problemen] Thijs: [26m/104m Slayer]

Bericht door AmberAmnesia »

Aight lekker bezig geweest. ^_^
Afbeelding
Ricardo
Chatmoderator
Berichten: 1913
Lid geworden op: zondag 2 mei 2010, 13:13
RS: Riicardo (p2p)
Clan: Hellsquad
Oude naam: Skythepro
Extra rang: Siteteamlid

Re: Skythepro: [problemen opgelost] Thijs: [26m/104m Slayer]

Bericht door Ricardo »

Nou nou dat waren die 2 maanden wel... 3indelijk zijn bijna al mijn problemen opgelost en vanaf maandag heb ik gewoon weer wifi! :)
Thys
Berichten: 1000
Lid geworden op: zaterdag 30 oktober 2010, 14:50
RS: Thys (p2p)
Clan: TTL
Extra rang: Siteteamlid, RoS #1 Farming, Woodcutting

Re: Skythepro: [problemen opgelost] Thijs: [26m/104m Slayer]

Bericht door Thys »

Ik plan een update vlak voordat ik op vakantie ga, dat is uit mijn hoofd de 23e juli, dus wees gerust :P
Gebruikersavatar
AmberAmnesia
Blogger van de maand
Berichten: 104
Lid geworden op: zondag 31 oktober 2010, 10:45
RS: Ambertje (p2p)
Clan: Ceecs Clan
Oude naam: amberfreak

Re: Skythepro: [problemen opgelost] Thijs: [26m/104m Slayer]

Bericht door AmberAmnesia »

Was al bang dat er niks meer ging komen. :(
Afbeelding
Thys
Berichten: 1000
Lid geworden op: zaterdag 30 oktober 2010, 14:50
RS: Thys (p2p)
Clan: TTL
Extra rang: Siteteamlid, RoS #1 Farming, Woodcutting

Re: Skythepro: [problemen opgelost] Thijs: [26m/104m Slayer]

Bericht door Thys »

Nou het is weer tijd voor een update, voor de komende 3 weken even de laatste, want ik ga lekker een weekendje weg en daarna op vakantie naar Frankrijk :D/ . Oui, oui, baquette nomnom O:)

https://soundcloud.com/themagicshow/the-magic-show-podcast-july-14

Goed, laten we maar van start gaan! Om te beginnen, ben ik toch maar weer verder gegaan met Completionist Reqs. Zit op het moment al op 510k livid produce! Ook kom ik met dgdailyscape steeds dichter bij 120 ^_^ .

AfbeeldingDungeoneering!Afbeelding

Afbeelding Afbeelding Afbeelding


AfbeeldingSlayer!Afbeelding

Jaja, ook niet stilgezeten. Ben sinds de laatste update 4m slayer xp verder, dus de 30m slayer xp milestone bereikt! :D/

Afbeelding

Met natuurlijk de nodige loot, even voor het gemak in een uitklaptag :bier:
In- of uitklappen • Loot 26-29m xp en een tripje glacors
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Ook heb ik besloten om een loottabje bij te houden, begonnen op 29m slayer xp. Ik hoop dit door te zetten tot 120 slayer maar dat is nog maar de vraag. Even een voorlopige pic:

Afbeelding

Dan nog wat overige leuke milestones:

AfbeeldingStrength!Afbeelding

Afbeelding

AfbeeldingConstitution!Afbeelding

Afbeelding

Dan ook nog cluetjes gedaan :-#

Afbeelding Afbeelding
Afbeelding Afbeelding
Afbeelding

Nou goed, dat was het dus. Tot over 3 weekjes!

P.S oja ik maak sinds vorige week woensdag ook deel uit van het chatmoderator team :mrgreen:
Laatst gewijzigd door Thys op zaterdag 19 juli 2014, 19:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Jitro
Berichten: 5
Lid geworden op: vrijdag 18 juli 2014, 2:05

Re: Skythepro en Lucky Thijs Duoblog.

Bericht door Jitro »

Gefeliciteerd met al jullie levels en fijne vakantie! Support 8-) !
Afbeelding
Joost
Berichten: 11482
Lid geworden op: vrijdag 9 november 2007, 17:45

Re: Skythepro en Lucky Thijs Duoblog.

Bericht door Joost »

Waarom zegt toch altijd iedereen Strenght ipv Strength.. :roll:

Maar netjes hoor Thijs, Legacy ftw. 8-)
Plaats reactie