Legends of Lunagang

Praat hier over RuneScape in het algemeen. Hier is ook ruimte om vragen te stellen.
Chris
Ex-moderator
Berichten: 17442
Lid geworden op: maandag 20 augustus 2007, 11:13
RS: Z dragon999 (p2p)

Re: Legends of Lunagang - Ltf'ers met bijzondere capes

Bericht door Chris »

Gefelici, ik moet nog zo'n 50m xp. :')
Afbeelding
~Completionist cape owner since 21-07-2013~
~Max cape owner since 23-09-2011~
Afbeelding
Gunthorus
Berichten: 37
Lid geworden op: donderdag 10 maart 2011, 19:49
RS: Gunthorus (p2p)

Re: Legends of Lunagang - Ltf'ers met bijzondere capes

Bericht door Gunthorus »

leuke topic, zou er ook wel in willen :p

heb comp cape en 120 magic :D
Roy Boy106
Berichten: 3511
Lid geworden op: zondag 31 mei 2009, 17:53
RS: Roy Boy106 (p2p)
Clan: Overloaded XP
Oude naam: Roytjhu106
Extra rang: RoS #1 Divination

Re: Legends of Lunagang - Ltf'ers met bijzondere capes

Bericht door Roy Boy106 »

Hopelijk ben ik de gene die als eerst 120 fishing haalt :D
Ex-gebruiker 52833
Berichten: 9015
Lid geworden op: vrijdag 22 oktober 2010, 18:45

Re: Legends of Lunagang - Ltf'ers met bijzondere capes

Bericht door Ex-gebruiker 52833 »

Niet echt moeilijk met 30m voorsprong..
LeonSkills
Berichten: 1111
Lid geworden op: donderdag 3 mei 2007, 19:58
RS: L eon (p2p)
Extra rang: RoS #1 Fishing, Firemaking, Invention

Re: Legends of Lunagang - Ltf'ers met bijzondere capes

Bericht door LeonSkills »

Gunthorus schreef: leuke topic, zou er ook wel in willen :p

heb comp cape en 120 magic :D
Ik zit met jou om eerlijk te zijn een beetje in dubio.. 120 magic is natuurlijk een mooie prestatie, maar zo een actieve LTF'er ben je niet, ik heb je nog nooit zien posten (naast deze keer dan).
Ik heb al andere mensen geweigerd of zelfs achteraf eruit gehaald omdat blijkt dat ze totaal niet actief (genoeg) (geweest) zijn op LTF.
Zo heb ik een gertjood (rsn: angerfist, #17 overall, 15 120's) niet erin gezet. Hij heeft een blogje op LTF, maar is verder totaal niet actief (17 posts daarbuiten, ook al meer dan een maand niet op ltf geweest, ook nooit van gehoord tot Kweet Vaniks me op hem wees)

Het lastige is waar de grens getrokken moet worden.. Het moet imo niet een lijst worden waarbij veel spelers bij een groot deel van alle andere LTF'ers onbekend is.

Hoe staat de rest hiertegenover? Waar de grens trekken? Een grens trekken? Van geval tot geval bekijken?
Er zal altijd wel iemand komen met 'waarom hij wel en ik niet?' Maar als ik iedereen toelaat zit je misschien weer dat te veel onbekende mensen in de lijst komen.
Als men een beetje actief wordt op LTF is het natuurlijk geen probleem om er in te komen.
Plou
Berichten: 754
Lid geworden op: woensdag 24 februari 2010, 17:07
RS: Skinto (p2p)
Clan: Consentus
Oude naam: pl0xskill0rz

Re: Legends of Lunagang - Ltf'ers met bijzondere capes

Bericht door Plou »

Houd het maar bij redelijk actieve ltf'ers.. Dat lijkt me leuker voor de community zelf, in plaats van dat er opeens onbekenden opduiken..
Ik denk dat jijzelf hier het beste mensen kan onderscheiden.
10thOfAugust
Berichten: 111
Lid geworden op: vrijdag 14 maart 2008, 19:44
RS: 10thOfAugust (p2p)
Oude naam: TheSorcerer

Re: Legends of Lunagang - Ltf'ers met bijzondere capes

Bericht door 10thOfAugust »

Het gaat toch om Ltf'ers met bijzondere capes, niet om bekende Ltf'ers met bijzondere capes?
Wat heeft het voor zin om in zo'n topic de minder bekende mensen te filteren? Zij hebben evenzeer mooie prestaties gehaald, maar hebben er misschien minder nood aan om mee toe doen aan discussies op een forum. Daarom moeten hun prestaties niet genegeerd worden.
Er is al een eliteclubje in het Top LTF'ers-topic. Dat daar niet iedereen in komt, dat kan ik begrijpen. Hier heeft dat naar mijn bescheiden mening geen nut. Het is gewoon een lijstje, er moet niet over iedereen een stukje geschreven worden.
Zo krijg je een beter beeld van hoe de verhoudingen liggen op Lunagang. Degene die erop reageren zijn duidelijk wel onzichtbaar actief, anders zouden ze de moeite niet nemen om erin te willen komen.
Afbeelding

Afbeelding

AfbeeldingAfbeelding
Kweet Vaniks
Siteteamlid
Berichten: 6823
Lid geworden op: zaterdag 31 maart 2012, 9:06

Re: Legends of Lunagang - Ltf'ers met bijzondere capes

Bericht door Kweet Vaniks »

Ik ben het met Sorcerer eens. Het gaat om LTF'ers en niet perse om mensen die wat bekender op het forum zijn. Het kan zelfs nieuwe mensen afschrikken die Max/Comp/120's etc hebben. Dan komt het echt over zo van: 'Hoi jij bent niet bekend op het forum, dus je mag niet meedoen.' Zo ga je hetzelfde krijgen als bij Top LTF'ers, dat enkel de bekende LTF'ers erin mogen.
Bearserk
Zuipschuit
Berichten: 9085
Lid geworden op: dinsdag 31 juli 2012, 16:13
RS: Gestopt

Re: Legends of Lunagang - Ltf'ers met bijzondere capes

Bericht door Bearserk »

Alle ltf'ers die zelf in dit topic posten lijkt me een toffe lijn, dan zijn ze 100% zeker bekend met het topic en willen ze er graag in. Angerfist heeft sicke skills bijvoorbeeld maar ik denk niet dat hij weet dat dit topic bestaat. Die poster hierboven (naam kwijt) met 120 magic heeft de reqs, weet van dit topic en wil er graag in, dat is meer dan genoeg imo.
Afbeelding
Mystery
Adviseur
Berichten: 12320
Lid geworden op: zondag 18 februari 2007, 16:27
RS: Mys (OSRS)
Extra rang: Teamleider siteteam
Contacteer:

Re: Legends of Lunagang - Ltf'ers met bijzondere capes

Bericht door Mystery »

Eliteclubje of niet, het gaat niet werken. Als mensen eender welke RSN kunnen invullen, dan bestaat er een kans dat er mensen zijn die niet eens dat account zelf hebben hier plaatjes komen posten als bewijs dat zij het zijn. We kunnen niet van iedereen controleren of zij echt of nep zijn (ik werk(te) hier ook aan mee), dat moest op het clanforum wel, waar ook nog een hiscores bestaat.
TheSorcerer schreef:Het gaat toch om Ltf'ers met bijzondere capes, niet om bekende Ltf'ers met bijzondere capes?
Vind ik te letterlijk genomen. Je kan best begrijpen wat er bedoeld wordt en dat Leon niet eender wie gaat toevoegen aan de lijst, vooral niet als we ze niet kennen. Iedereen op het internet kan een account aanmaken op Ltf, waar het bij het clanforum niet het geval was.
Kweet Vaniks schreef:Ik ben het met Sorcerer eens. Het gaat om LTF'ers en niet perse om mensen die wat bekender op het forum zijn. Het kan zelfs nieuwe mensen afschrikken die Max/Comp/120's etc hebben. Dan komt het echt over zo van: 'Hoi jij bent niet bekend op het forum, dus je mag niet meedoen.' Zo ga je hetzelfde krijgen als bij Top LTF'ers, dat enkel de bekende LTF'ers erin mogen.
Ben ik het ook niet mee eens. Ik ken genoeg mensen die wel in het lijstje van de Top Ltf'ers willen komen, maar gewoon niet genoeg xp hebben. De meeste mensen die hier actief zijn kennen elkaar en als je nieuw bent, kom je vroeg of laat er toch wel tussen. Een soort ons-kent-ons, maar er komen genoeg nieuwe leden die hun draai zeker vinden op het forum en actief zijn hier.

Overigens kun je het ook omdraaien: je kunt ook mensen afschrikken die op Ltf een niet-actief account hebben, maar wel bestaan. Namen wil ik op dit moment niet gaan noemen, maar als er relatief onbekende mensen in de lijst staan en misschien met veel gele kleurtjes, dan is het ook niet leuk om erbij te staan, eigenlijk. Het is ook meer de bedoeling om ergens naar uit te kijken, in de lijst staan. Als die lijst al vrij lang is, dan hoef je het ook niet per se te gaan halen, je hoort dan toch bij het gros koeien, figuurlijk dan.

En als laatste was het niet slim om het hier te bespreken Leon, want je ziet dat er veel meningen over zijn. :p Misschien had je het de volgende keer beter in pb kunnen doen. :) Ik blijf erbij dat we relatief onbekende mensen/niet-actieve accounts uit de lijst laten. Als er mensen gestopt zijn is dat natuurlijk een ander verhaal, maar goed.
Joost
Berichten: 11482
Lid geworden op: vrijdag 9 november 2007, 17:45

Re: Legends of Lunagang - Ltf'ers met bijzondere capes

Bericht door Joost »

Gewoon aangeven dat je erbij wil staan lijkt me prima, zo lang het maar na te gaan is (RSN etc even erbij zettwn) Zo moeilijk gaan doen lijkt me nergens voor nodig, het is maar een simpel lijstje. Echter mag je daar zelf wel dan even de moeite voor nemen ipv dat iemand anders dat voor je doet. Heel leuk dat Kweet hier loopt te zeuren over Angerfist maar zorg er dan ook zelf maar voor dat die dat zelf even aangeeft hier als je zo graag wilt dat die ertussen komt te staan.

Maarja, zelf vandaag technisch gezien 120 Strength gehaald. ^^
Afbeelding
Kweet Vaniks
Siteteamlid
Berichten: 6823
Lid geworden op: zaterdag 31 maart 2012, 9:06

Re: Legends of Lunagang - Ltf'ers met bijzondere capes

Bericht door Kweet Vaniks »

Leon schreef:Ben jij, of ken je een Ltf'er die er nog bij hoort, laat het even weten in dit topic.
Joost schreef:.... Heel leuk dat Kweet hier loopt te zeuren over Angerfist ....
Kommop zeg. :")
Joost
Berichten: 11482
Lid geworden op: vrijdag 9 november 2007, 17:45

Re: Legends of Lunagang - Ltf'ers met bijzondere capes

Bericht door Joost »

'Een ltf'er'
Iemand die buiten zijn blog nauwelijks tot geen posts heeft voldoet in ieder geval niet aan mijn omschrijving voor een LTF'er, masr whatever. Hij staat er niet bij dus ii zal niet de enige zijn die er zo over denkt. :mrgreen:
Gozert
Berichten: 2078
Lid geworden op: woensdag 12 december 2012, 12:38
RS: Gozert (p2p)

Re: Legends of Lunagang - Ltf'ers met bijzondere capes

Bericht door Gozert »

Oké dan mag deze noep er misschien wel in als hij eindelijk 120 dg bereikt :3
Mart
Berichten: 1717
Lid geworden op: dinsdag 23 december 2008, 18:05
RS: Mart Fist (p2p)
Clan: Dungeoneering
Oude naam: Martijn VDK

Re: Legends of Lunagang - Ltf'ers met bijzondere capes

Bericht door Mart »

Gozert schreef:Oké dan mag deze noep er misschien wel in als hij eindelijk 120 dg bereikt :3
Wie ben jij
Afbeelding
Youtube kanaal: Martijnvdk2 - DG vids
Afbeelding
AfbeeldingAfbeelding
LeonSkills
Berichten: 1111
Lid geworden op: donderdag 3 mei 2007, 19:58
RS: L eon (p2p)
Extra rang: RoS #1 Fishing, Firemaking, Invention

Re: Legends of Lunagang - Ltf'ers met bijzondere capes

Bericht door LeonSkills »

Hm ok, ik zal vanaf nu de mensen die zelf hier posten er in te willen er in zetten. Ik zal dan wel van de twijfelgevallen een bewijsje vragen dat het account wel van diegene is.
Als echter blijkt dat dit er te veel worden (om de redene van Mys, waar ik het grotendeels mee eens ben) of als er meer mensen bezwaar tegen hebben zal ik heroverwegen deze spelers er buiten te laten.

Dus Joost en Gunt nu toegevoegd ^^

Nog van harte Joost (lolstr)
Larsboy
Berichten: 598
Lid geworden op: zaterdag 27 december 2008, 11:58
RS: prins pl0x (p2p)
Clan: Consentus
Contacteer:

Re: Legends of Lunagang - Ltf'ers met bijzondere capes

Bericht door Larsboy »

Persoonlijk vind ik eigenlijk niet dat iemand met slechts 24 posts en maar 2 posts in 2014 tot nu toe in deze lijst behoort.
Het is een lijst voor ltf'ers en als je zoals Gunthorus in 3 jaar maar 24 posts hebt dan liever niet denk ik. ;)
Afbeelding
Gozert
Berichten: 2078
Lid geworden op: woensdag 12 december 2012, 12:38
RS: Gozert (p2p)

Re: Legends of Lunagang - Ltf'ers met bijzondere capes

Bericht door Gozert »

Mart schreef:
Gozert schreef:Oké dan mag deze noep er misschien wel in als hij eindelijk 120 dg bereikt :3
Wie ben jij
Ik zou het bij god niet weten wie ik ben. Weet jij het wel, wie ik ben? :tssk:
Gunthorus
Berichten: 37
Lid geworden op: donderdag 10 maart 2011, 19:49
RS: Gunthorus (p2p)

Re: Legends of Lunagang - Ltf'ers met bijzondere capes

Bericht door Gunthorus »

Haal mij dan maar uit de lijst als ik toch niet zo actief ben. Meerderheid zegt dat je een actieve ltf'er moet zijn en is misschien ook wel zo. Maar zitten er dan ook niet een paar onactieve in de huidige lijst?
Bakske
Berichten: 5919
Lid geworden op: woensdag 4 augustus 2010, 16:45
RS: Bakske (p2p)
Extra rang: RoS #1 Fletching, Smithing, Thieving

Re: Legends of Lunagang - Ltf'ers met bijzondere capes

Bericht door Bakske »

Gunthorus schreef: Haal mij dan maar uit de lijst als ik toch niet zo actief ben. Meerderheid zegt dat je een actieve ltf'er moet zijn en is misschien ook wel zo. Maar zitten er dan ook niet een paar onactieve in de huidige lijst?
Spelers zoals Meat Loaf of Yannick zal al lang niet meer actief hier dus zouden er best uit mogen inderdaad.
Afbeelding
Afbeelding

25-09-13
Afbeelding
27-05-14
Afbeelding
Plaats reactie