Legends of Lunagang

Praat hier over RuneScape in het algemeen. Hier is ook ruimte om vragen te stellen.
Larsboy
Berichten: 598
Lid geworden op: zaterdag 27 december 2008, 11:58
RS: prins pl0x (p2p)
Clan: Consentus
Contacteer:

Re: Legends of Lunagang - Ltf'ers met bijzondere capes

Bericht door Larsboy »

Bakske schreef:
Gunthorus schreef: Haal mij dan maar uit de lijst als ik toch niet zo actief ben. Meerderheid zegt dat je een actieve ltf'er moet zijn en is misschien ook wel zo. Maar zitten er dan ook niet een paar onactieve in de huidige lijst?
Spelers zoals Meat Loaf of Yannick zal al lang niet meer actief hier dus zouden er best uit mogen inderdaad.
Uhm nee.. Meat Loaf en Yannick zijn toch echt actief geweest op ltf, dus veel mensen kennen hun ook.
Terwijl iemand die miss 5 keer in het jaar iets post bij de meesten totaal niet bekend zijn.
Afbeelding
Bakske
Berichten: 5919
Lid geworden op: woensdag 4 augustus 2010, 16:45
RS: Bakske (p2p)
Extra rang: RoS #1 Fletching, Smithing, Thieving

Re: Legends of Lunagang - Ltf'ers met bijzondere capes

Bericht door Bakske »

Geweest inderdaad, nu niet meer. Ook leuk voor de minder actieve leden hier, ze hebben een bepaalde prestatie behaald, posten het hier en krijgen dan te horen dat ze niet in het lijstje passen omdat ze niet actief zijn :roll:
Laatst gewijzigd door Bakske op zaterdag 12 april 2014, 19:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Afbeelding

25-09-13
Afbeelding
27-05-14
Afbeelding
LeonSkills
Berichten: 1111
Lid geworden op: donderdag 3 mei 2007, 19:58
RS: L eon (p2p)
Extra rang: RoS #1 Fishing, Firemaking, Invention

Re: Legends of Lunagang - Ltf'ers met bijzondere capes

Bericht door LeonSkills »

Yannick en Meat Loaf blijven er gewoon in. Beide hebben een grote nostalgische waarde hier op het forum voor velen. En zo zijn er wel meer van in de lijst.

Ik heb eigenlijk 3 'hoofddoelen' in gedachte bij dit topic:
Nostalgie, motivatie en voldoening.

Waar ik dus mee zit is dat deze nog wel is in strijd met elkaar gaan:
Het motiveert men om te trainen en het geeft voldoening als je jezelf of vrienden in de lijst ziet staan. Deze motivatie en voldoening lijkt mij minder als je tussen redelijk wat onbekendere staat.
Maar daarentegen is het nog meer demotiverend en is de voldoening minder als je gewoon keihard geweigerd wordt, je wilt aan iedereen laten zien wat je bereikt hebt. Wat ook voor mij moralistisch gezien lastig is.
Zo baal ik nu ook dat gunthorus nu vraagt hem er alsnog niet in te zetten, omdat het lijkt alsof hij niet welkom is, wat niet waar is.
Tc1
Berichten: 588
Lid geworden op: vrijdag 7 januari 2011, 18:25
RS: Kanyeez (p2p)

Re: Legends of Lunagang - Ltf'ers met bijzondere capes

Bericht door Tc1 »

Het kan ook dat ze actiever worden wanneer ze in deze lijst staan, omdat ze dan meer opvallen. :D
Jeroeen
Berichten: 623
Lid geworden op: dinsdag 5 januari 2010, 14:57
RS: Jeroeen (p2p)
Clan: Dutch Phoenix

Re: Legends of Lunagang - Ltf'ers met bijzondere capes

Bericht door Jeroeen »

Maxed op 14 augustus 2013 (pre-div)
Comped op 30 december 2013 (na-div dus)
Raamsdonkje1
Ex-clanmoderator
Berichten: 1936
Lid geworden op: zaterdag 12 mei 2007, 22:25
RS: Raamsdonkje1 (p2p)
Clan: Lunatipforum

Re: Legends of Lunagang - Ltf'ers met bijzondere capes

Bericht door Raamsdonkje1 »

Wat lief dat je aan me hebt gedacht. Had toen ook max trouwens als dat telt! Heb geen 99 divination :(!
Current council of Forsaken - OSRS F2P Warring - 110+ - http://www.forsakenclan.com - 'forsakenclan' cc
Luna HC
RDC Leader
RT Leader
DG Elite
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Roy Boy106
Berichten: 3511
Lid geworden op: zondag 31 mei 2009, 17:53
RS: Roy Boy106 (p2p)
Clan: Overloaded XP
Oude naam: Roytjhu106
Extra rang: RoS #1 Divination

Re: Legends of Lunagang - Ltf'ers met bijzondere capes

Bericht door Roy Boy106 »

Raamsdonkje1 schreef: Wat lief dat je aan me hebt gedacht. Had toen ook max trouwens als dat telt! Heb geen 99 divination :(!
Geen 99 divination, niet maxed. Make sense right?
Joost
Berichten: 11482
Lid geworden op: vrijdag 9 november 2007, 17:45

Re: Legends of Lunagang - Ltf'ers met bijzondere capes

Bericht door Joost »

Roy pls. Ik vind dat best discutabel tbh. Zolang je een max/comp cape op je bank hebt vind ik dat je best in het lijstje mag, puur omdat je het ooit hebt gehad. Het zal sowieso gaan voorkomen dat het lijstje van comp capers outdated gaat raken na een tijdje, omdat mensen gewoonweg niet langer spelen.
Gozert
Berichten: 2078
Lid geworden op: woensdag 12 december 2012, 12:38
RS: Gozert (p2p)

Re: Legends of Lunagang - Ltf'ers met bijzondere capes

Bericht door Gozert »

Joost schreef: Roy pls. Ik vind dat best discutabel tbh. Zolang je een max/comp cape op je bank hebt vind ik dat je best in het lijstje mag, puur omdat je het ooit hebt gehad. Het zal sowieso gaan voorkomen dat het lijstje van comp capers outdated gaat raken na een tijdje, omdat mensen gewoonweg niet langer spelen.
Of geen zin meer hebben om de reqs te blijven halen zodat je comp kan blijven aantrekken :bier:
LeonSkills
Berichten: 1111
Lid geworden op: donderdag 3 mei 2007, 19:58
RS: L eon (p2p)
Extra rang: RoS #1 Fishing, Firemaking, Invention

Re: Legends of Lunagang - Ltf'ers met bijzondere capes

Bericht door LeonSkills »

In dit topic worden alle Ltf'ers opgenoemd die ooit een Trimmed Completionist Cape, een Completionist Cape, een Max cape of een Master cape in hun bezit hebben (gehad).
Lijkt me duidelijk met wat voor intentie deze zin is geschreven :')

Beide toegevoegd
Roy Boy106
Berichten: 3511
Lid geworden op: zondag 31 mei 2009, 17:53
RS: Roy Boy106 (p2p)
Clan: Overloaded XP
Oude naam: Roytjhu106
Extra rang: RoS #1 Divination

Re: Legends of Lunagang - Ltf'ers met bijzondere capes

Bericht door Roy Boy106 »

LeonSkills schreef:
In dit topic worden alle Ltf'ers opgenoemd die ooit een Trimmed Completionist Cape, een Completionist Cape, een Max cape of een Master cape in hun bezit hebben (gehad).
Lijkt me duidelijk met wat voor intentie deze zin is geschreven :')

Beide toegevoegd
Ik vind zelf dat je je cape wel moet kunnen dragen om in die lijst te kunnen komen.

Of hoewel je bent geen legende van lunagang als jij je bijzondere cape niet eens kan dragen maar lekker in je bank zit te wachten tot je eindelijk die reqs haalt.

Maar he, das mijn mening i guess.
Joa
Berichten: 6416
Lid geworden op: donderdag 3 december 2009, 18:15

Re: Legends of Lunagang - Ltf'ers met bijzondere capes

Bericht door Joa »

Hej newb, ik heb ook 120 cook en comp.
Boer
Ex-chatmoderator
Berichten: 1434
Lid geworden op: donderdag 20 november 2008, 12:16

Re: Legends of Lunagang - Ltf'ers met bijzondere capes

Bericht door Boer »

Afbeelding

8-)
Afbeelding
Ironman
Afbeelding
Typhon
Berichten: 1033
Lid geworden op: maandag 21 juli 2008, 13:03
RS: Scheper (p2p)
Clan: 't Gekkenhuis
Oude naam: Jcscheper

Re: Legends of Lunagang - Ltf'ers met bijzondere capes

Bericht door Typhon »

Mag ik ook in het lijstje van Max Cape?
Afbeelding
Ex-gebruiker 52833
Berichten: 9015
Lid geworden op: vrijdag 22 oktober 2010, 18:45

Re: Legends of Lunagang - Ltf'ers met bijzondere capes

Bericht door Ex-gebruiker 52833 »

Dit wordt eigenlijk een soort van elite prestatie topic, iedereen die een "120" haalt of Max/Comp gaat hier z'n levelup/weetikveelwat posten. Zou dit niet beter bij prestaties passen?
sjoerdd
Berichten: 343
Lid geworden op: dinsdag 24 augustus 2010, 19:34
RS: Pann (p2p)

Re: Legends of Lunagang - Ltf'ers met bijzondere capes

Bericht door sjoerdd »

ik wil bij de compers~ c:
en bij dung dan ook automatisch :3

RSN: Cute Pandaa
Afbeelding
Odius
Ex-chatmoderator
Berichten: 16826
Lid geworden op: woensdag 14 mei 2008, 19:01

Re: Legends of Lunagang - Ltf'ers met bijzondere capes

Bericht door Odius »

Afbeelding

:)
LeonSkills
Berichten: 1111
Lid geworden op: donderdag 3 mei 2007, 19:58
RS: L eon (p2p)
Extra rang: RoS #1 Fishing, Firemaking, Invention

Re: Legends of Lunagang - Ltf'ers met bijzondere capes

Bericht door LeonSkills »

Jonas schreef: Dit wordt eigenlijk een soort van elite prestatie topic, iedereen die een "120" haalt of Max/Comp gaat hier z'n levelup/weetikveelwat posten. Zou dit niet beter bij prestaties passen?
Je hebt grotendeels wel gelijk, er valt niet veel anders te posten in dit topic dan de levels.
Het topic zelf dient echter meer als een Hall of Fame, wat meer hier thuis hoort dan in prestaties heb ik het idee.

Men is dus vrij om z'n 120/200m/max/comp prestatie te posten waar hij/zij wilt. Liever in een topic in prestaties/overige prestaties, maar als het hier gepost wordt is het denk ook geen probleem. (Of beide kan ook, level picture in prestaties en hier een verwijzing dat je het gehaald hebt)

Ik scan regelmatig het prestaties forumdeel af en update dit topic dan vrijwel meteen als er iemand is met 120/200/max/comp. Als dat niet snel genoeg gebeurd kan hij/zij altijd een bericht hier achterlaten :)

Zo is Henr's ranged en hp updated.
En Sjoerd ook toegevoegd :P

Dank je voor de pic Odius :D
Roy Boy106
Berichten: 3511
Lid geworden op: zondag 31 mei 2009, 17:53
RS: Roy Boy106 (p2p)
Clan: Overloaded XP
Oude naam: Roytjhu106
Extra rang: RoS #1 Divination

Re: Legends of Lunagang - Ltf'ers met bijzondere capes

Bericht door Roy Boy106 »

LeonSkills schreef:
Jonas schreef: Dit wordt eigenlijk een soort van elite prestatie topic, iedereen die een "120" haalt of Max/Comp gaat hier z'n levelup/weetikveelwat posten. Zou dit niet beter bij prestaties passen?
Je hebt grotendeels wel gelijk, er valt niet veel anders te posten in dit topic dan de levels.
Het topic zelf dient echter meer als een Hall of Fame, wat meer hier thuis hoort dan in prestaties heb ik het idee.

Men is dus vrij om z'n 120/200m/max/comp prestatie te posten waar hij/zij wilt. Liever in een topic in prestaties/overige prestaties, maar als het hier gepost wordt is het denk ook geen probleem. (Of beide kan ook, level picture in prestaties en hier een verwijzing dat je het gehaald hebt)

Ik scan regelmatig het prestaties forumdeel af en update dit topic dan vrijwel meteen als er iemand is met 120/200/max/comp. Als dat niet snel genoeg gebeurd kan hij/zij altijd een bericht hier achterlaten :)

Zo is Henr's ranged en hp updated.
En Sjoerd ook toegevoegd :P

Dank je voor de pic Odius :D
Hoe ik het ziet:
Als je je recent 120 post in dit topic kan de topic maker zien dat jij die 120 heb gehaalt en kan je updaten. Levels of xp milestones die niet bij de categorieën horen moet maar in de presentatie sticky.

Natuurlijk kan je je 120 hier posten en ook in de presentatie sticky.
verhaert3
Berichten: 75
Lid geworden op: zaterdag 1 maart 2008, 23:23
RS: Verhaert3 (p2p)
Clan: FoF

Re: Legends of Lunagang - Ltf'ers met bijzondere capes

Bericht door verhaert3 »

Ik heb ook Comp- en 120DG capes :) (Verhaert3)
Blog-->Afbeelding<--Blog
Plaats reactie